Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.07.11, 10:33   #1 (linkki)
nes
(Vierailija)

Huokoset ja couperosa...

Kaipaisin kokemuksia eri hoitovaihtoehdoista (ja hinnoista). Minulla on suurentuneita huokosia poskissa ja nenässä, sekä jonkin verran couperosaa. Hoidon tulisi olla todella tehokas ja pitkäkestoinen, en haluaisi kerran kuussa juosta jossain kosmetologilla.

Eräästä hoitolasta olen kysellyt hintoja laserhoidosta ja mikrohionnasta sähköpostitse pariin kertaan, mutta ilmeisesti niihin ei ole varaa, jos hintaa pitää kysyä, sillä vastausta ei ole kuulunut...
  Vastaa viestiin

23.07.11, 17:05   #2 (linkki)
Huokonen
(Vierailija)

Mitä ikäluokkaa olet? Minulla oli tuo sama ongelma, mutta ikä ja ruokavalio = talineritys väheni, hoiti ongelman.
  Vastaa viestiin
24.07.11, 14:51   #3 (linkki)
ap
(Vierailija)

Kolmekymppinen olen. Teininä ei niinkään ollut iho-ingelmia, mutta nyt kyllä... On terveelliset elintavat ja kokeiltu on ihonhoitotuotteet apteekeista ja kosmetologeilta, ihotautilääkärillä kävin ja antibiootit tuntuvat vähän tuovan apua näppyihin mutta niitäkään ei ikuisesti voi kaiketi syödä...

Suurin ongelma on kiiltävä, todella rasvainen, kuitenkin pintakuiva iho ja juurikin huokoset ovat hyvin näkyvät. Laserhoidosta olisin kiinnostunut, mutta pitänee soittaa kun ei hoitolassa sähköposteihin vastata...
  Vastaa viestiin
16.08.11, 04:56   #4 (linkki)
stardust0
(Vierailija)

Rosacea

Oliko lääkärissä puhetta siitä, että sinulla olisi rosacea? Itse olen täyttänyt 30 ja pian tämän jälkeen minulle alkoi ilmestyä näppylöitä. Ikinä ei edes teini-iässä ole ollut minkäänlaisia iho-ongelmia, vaan nimenomaan olen pitänyt ihoani yhtenä asiana, josta pidän ulkonäössäni. No nyt sitten on rosacea ja pitää yrittää elää sen kanssa. Minulle tulee myös näppylöitä, mutta iho on kovin kuiva. Olen syönyt kahteen otteeseen antibioottikuurin, jolloin iho aina kirkastuu ja palaa entiselleen (mitä nyt näppylöistä jäänyt muutama isompi huokonen), mutta kuurin jälkeen näppylöitä alkaa ilmaantua yksi kerrallaan ja iho alkaa taas hienoisesti punottaa. Rosaceaan ei auta mainitsemasi hoidot.

Niille, jotka haluavat välttää isojen ihohuokosten syntymistä suosittelen japanista tilattavaa kuorinta-ainetta nimeltä Cure, natural aqua gel. Ihan mahtava aine. Esim. oma rosacea ihoni ärtyy tosi pahasti kaikista kuorivista aineista, joten en ole voinut niitä käyttää. Tämä aine ei ärsyttänyt, mutta teho on aivan ällistyttävä. Jos esim. ihon pintaan on jäänyt kuollutta solukkoa (pintakuiva) kuorii geeli sitä iholle hieroessa kerroksen pois niin että nahka rullaantuu vain käsiisi geelin pehmitettyä sen. Ei pääse huokoset keräämään mitään suuria lasteja sisäänsä, eivätkä veny..siksi toisekseen meikki levittyy etenkin talvella ihan eritavalla kun on kimmoisa uusi iho, eikä takerru kuiviin kohtiin.
  Vastaa viestiin
19.08.11, 11:53   #5 (linkki)
ihmeaine?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja stardust0 Näytä viesti
Niille, jotka haluavat välttää isojen ihohuokosten syntymistä suosittelen japanista tilattavaa kuorinta-ainetta nimeltä Cure, natural aqua gel. Ihan mahtava aine. Esim. oma rosacea ihoni ärtyy tosi pahasti kaikista kuorivista aineista, joten en ole voinut niitä käyttää. Tämä aine ei ärsyttänyt, mutta teho on aivan ällistyttävä. Jos esim. ihon pintaan on jäänyt kuollutta solukkoa (pintakuiva) kuorii geeli sitä iholle hieroessa kerroksen pois niin että nahka rullaantuu vain käsiisi geelin pehmitettyä sen. Ei pääse huokoset keräämään mitään suuria lasteja sisäänsä, eivätkä veny..siksi toisekseen meikki levittyy etenkin talvella ihan eritavalla kun on kimmoisa uusi iho, eikä takerru kuiviin kohtiin.

Mistä tätä voi tilata? Minkähintaista?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku