| Karvojen ajelu
Monilla keskustelu palstoilla on puhuttu naisten ja miesten karvojen ajelusta genitaali alueelta. Voiko tätä sanoa muodiksi vai miksi. Naisilla kai tämä on yleisempää. Etenkin nuoret suosivat posliinia. Jo teni-iässä tämä on yleistä. Keski-ikäiset ja vanhemmat ovat myös mieltyneet karvattomuuteen. Moni miehistä, niin nuorista ja vanhemmistakin siistii ainakin jos ei kaikkia ajele.
Itse olen hetero mies ja olen vuosi kaudet ajellut. Kainalokarvat ajelen, auttaa hikoiluun. Genitaali alueelta ajelen myös. Kivekset pidän paljaana, peniksen yläpuolelle jätän hiukan siistittyä karvoitusta. Kaikkea ei viitsi ajella, koska muuallakin vartalossa on karvoitusta. Kontrasti muuten olisi liian suuri. Tunne on miellyttävä, kivekset kuin sametti pallot. Suuseksi miellyttävää puolin ja toisin. En ole saanut kommentteja karvattomuudestani. Elän sinkkuna ja naiset on tykänneet tyylistäni. Pidän itse naisesta joka on paljas, tai pieni "kiitorata" häpykummalla. Kuitenkin tämä on jokaisen henkilökohtainen asia.
|