| |  | |
01.08.11, 18:42
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Olisiko minusta mittojeni perusteella malliksi?
172/54
Niin ja tuo paino saattaa olla ihan muutaman gramman yläkanttiin...
Muut mittani ovat nämä:
Rinnanympärys 83cm
Vyötärö 62cm
Lantio 83cm
Vyötärön pitäisi olla varmasti pienempi, mutta olisiko kaikki muuten ok?Ikää minulla on tosiaan 14 vuotta, joten pituuttaa saattaa tulla vielä hieman lisää (:
Niin ja aivan, kasvot ovat myös tärkeät, mutta kysynkin nyt vain mittojeni sopivuutta
Ainiin..olen siis tyttö : D
| |
| | |
01.08.11, 18:52
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pistä nuo tietosi suoraan mallitoimistojen hakuun, niin varmasti saat suoran ja valmiin vastauksen.
| |
| | |
01.08.11, 19:04
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei taas.. Pistä nuo tietosi suoraan mallitoimistojen hakuun, niin varmasti saat suoran ja valmiin vastauksen. |
Niin, mutta ajattelin aluksi hiukan kysellä täältä, ennen kuin lähetän lähetän mitään mallitoimistoille
| |
| | |
01.08.11, 21:41
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Osaatko katsoa dramaattisesti ja vihaisen näköisenä yhteen pisteeseen jumittuneella katseella koko ajan suoraan eteenpäin? Oletko opetellut loikkimaan ristiaskelin kaatumatta omiin koipiisi siksak kävelyä?
Ihannemitat olisi varmasti painossa n. 42 kg! Luiden on pönkötettävä lanteilta, polvista ja kyynärpäistä terävästi ulospäin ja täydellisellä mallilla lapaluutkin ovat esillä. Jos silmät olisi vielä kuopilla ja meikattu ympäriltä mustiksi, se tekisi aina vaikutuksen yleisöön.
Näihin kannatta pyrkiä jos malliksi haluaa mutta onhan sinulla vielä aikaa.
| |
| | |
03.08.11, 14:47
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olet aika lyhyt, mutta ehkä kasvat vielä? Painoa ei ole ainakaan liian vähän, ehkä siinä olisi nelisen kiloa tiristeltävääkin, jos vatsasi on mielestäsi löysä. Mitat ovat sikäli hyvät, että vaikutat sopusuhtaiselta. Miten selkä-jalat suhde? Lyhyt selkä ja pitkät jalat on mallille parempi.
Kasvojen sopusuhtaisuus ja hyvä luusto on erittäin tärkeä. Samoin hyvä iho.
Voithan käydä mallitoimistolla myös.
| |
| | |
03.08.11, 17:56
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Naisen mittoja
Kyllä sinä olet hyvin hoikka tyttö vielä ja sopisit ainakin mittojesi mukaan malliksi. Esimerkiksi missien ihannenmitata ovat 90 - 60 - 90 ja tällaiset mitat omaava nainen, jos on aikuinen, on yhä myös hyvin hoikkanen. Minä itse olin tuota kokoluokkaa joskus nuorena, alle 30-kymppisenä
naisena.
Nyt olen noin kokonumeroa 40 ja olen 172 cm pitkä ja hyvin tyytyväinen vartalooni, paitsi että yrtiän kaventaa vyötäröäni. Mitä muodokkaampi vartalo, niin aina sen paremmmalta näyttää...
| |
| | |
03.08.11, 18:34
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Punainensulka 172/54
Niin ja tuo paino saattaa olla ihan muutaman gramman yläkanttiin...
Muut mittani ovat nämä:
Rinnanympärys 83cm
Vyötärö 62cm
Lantio 83cm
Vyötärön pitäisi olla varmasti pienempi, mutta olisiko kaikki muuten ok?Ikää minulla on tosiaan 14 vuotta, joten pituuttaa saattaa tulla vielä hieman lisää (:
Niin ja aivan, kasvot ovat myös tärkeät, mutta kysynkin nyt vain mittojeni sopivuutta
Ainiin..olen siis tyttö : D |
Anteeksi vaan mutta olet liian lyhyt malliksi. Ala on hankala ja kilpailtu, mietipä unelmaasi vielä uudelleen jos sittenkään se olisi kaiken vaivan arvoinen. Voisi löytyä jotain paljon parempaa.
| |
| | |
04.08.11, 01:40
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei se nyt muutamasta sentistä ole kiinni, jos muuten täsmää. Ja bikinimalleiksi varta vasten haetaan vähän lyhyempiä 165-sentistä alkaen ja 173 senttiin päättyen.
| |
| | |
04.08.11, 17:53
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Mies alalla Ei se nyt muutamasta sentistä ole kiinni, jos muuten täsmää. Ja bikinimalleiksi varta vasten haetaan vähän lyhyempiä 165-sentistä alkaen ja 173 senttiin päättyen. |
Enpä usko, että aloittaja on miksikään bikinimalliksi pyrkimässä. 172 senttiä on aikalailla mallin alarajoilla, tosin nuori ikä voi mahdollistaa lisäkasvun. Jo 175 olisi paljon parempi.
| |
| | |
04.08.11, 23:55
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tämän päivän ihannemalli on 175cm, jopa Suomessa.
90-luvulla täällä pärjäsi vielä 168cm pituiset. 2000-luvulla piti olla vähintään 172cm mutta nyt 175.
| |
| | |
05.08.11, 00:07
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja pituuksista Tämän päivän ihannemalli on 175cm, jopa Suomessa.
90-luvulla täällä pärjäsi vielä 168cm pituiset. 2000-luvulla piti olla vähintään 172cm mutta nyt 175. | Tosiasiassa kukaan ei pysty erottamaan muutaman sentin eroa ihmisen pituudessa. Vielä vähemmän sen näkee kuvista. Voitte kokeilla. Ruumiinrakenne vaikuttaa paljon enemmän pituuden vaikutelmaan kuin muutama sentti sinne tai tänne.
| |
| | |
05.08.11, 03:33
|
#12 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Helsinki
|
14-vee kasvaa vielä pituutta, joten ei kun Paparazzille näytille. Catwalk-mallien minimipituus lienee 175 cm joten tuon 3 cm kasvat helposti, jos et polta tupakkaa, etkä heittäyty anorektikoksi tai laihdutuskuureille.
| |
| | |
04.03.12, 15:41
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei taas.. Pistä nuo tietosi suoraan mallitoimistojen hakuun, niin varmasti saat suoran ja valmiin vastauksen. | Mitkä mallitoimistot ovat sellaisia, joihin kannattaa hakea? Eli sellaisia missä ei joudu huijatuksi?
| |
| | |
04.03.12, 16:19
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jos vielä pari senttiä kasvat lisää niin hyvä tulee :) Sitä vyötäröä saa varmaan kapoisemmaksi katsomalla mitä syö. Tarkoitan, ettei nyt tarvitse LOPETTAA syömistä vaan kiinnittää huomio ruuan laatuun. Voit muokata kehoasi terveellisellä ravinnolla ja liikunnalla aika paljon.
| |
| | | | |