Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.08.11, 12:23   #1 (linkki)
Minna 47
(Vierailija)

rakennekynnet ym. koristelu suomalainen ilmiö

Hei,

Kävin heinäkuun alussa Oslossa ja Dublinissa. Katukuvassa ei kummassakaan kaupungissa näkynyt yhtä ainutta kynsisalonkia. Olen matkaillut viime vuosina myös Berliinissä. Amsterdamissa ja Wienissä. Siellä sama juttu.

Olen itse myös kauneusalan ihminen ja siten huomioin tällaisia asioita. Mietin, että tämä rakennekynsimuoti on tullut amerikasta tänne ja mehän tunnetusti matkimme heitä varmaan eniten maailman maista. Suomi on maailman toiseksi amerikkalaisin maa, sanottiin ennen.
Euroopan vanhoissa sivistyskaupungeissa ei tätä muotia tosiaan ole.

Olemme itsevarmuudeltamme kehnoja edelleenkin ja sekin osaksi saa meidät suomalaiset naiset heti tarttumaan näihin ilmiöihin.

Kosmetologimessuillakin syksyisin on kynsistandeja suurin osa tavarantoimittajista.
  Vastaa viestiin

02.08.11, 12:52   #2 (linkki)
Niitä on
(Vierailija)

Ranskasta alaspäin niitä on joka kulmalla ja kaikenikäiset naiset käyttää rakennekynsiä. Kylläkin hillitympiä kuin kuvissa tai TV:ssä. Laitettu luonnollisen näköisiksi erolla, että ovat vain vahvan ja hoidetun näköiset ja värejä ei säästellä. Nuoret tytöt ovat rohkeampia mutta iäkkäämmät kallistuu raskalaisen manikyyrin puolelle ja lyhyellä versiolla.

Terv. paikallinen
  Vastaa viestiin
02.08.11, 15:35   #3 (linkki)
dtld
(Vierailija)

Saksassa ja Itävallassa rakennekynnet ovat paljon yleisempiä, kuin meillä.
  Vastaa viestiin
15.08.11, 08:29   #4 (linkki)
suomalainen nainen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna 47 Näytä viesti
Hei,

Kävin heinäkuun alussa Oslossa ja Dublinissa. Katukuvassa ei kummassakaan kaupungissa näkynyt yhtä ainutta kynsisalonkia. Olen matkaillut viime vuosina myös Berliinissä. Amsterdamissa ja Wienissä. Siellä sama juttu.

Olen itse myös kauneusalan ihminen ja siten huomioin tällaisia asioita. Mietin, että tämä rakennekynsimuoti on tullut amerikasta tänne ja mehän tunnetusti matkimme heitä varmaan eniten maailman maista. Suomi on maailman toiseksi amerikkalaisin maa, sanottiin ennen.
Euroopan vanhoissa sivistyskaupungeissa ei tätä muotia tosiaan ole.

Olemme itsevarmuudeltamme kehnoja edelleenkin ja sekin osaksi saa meidät suomalaiset naiset heti tarttumaan näihin ilmiöihin.

Kosmetologimessuillakin syksyisin on kynsistandeja suurin osa tavarantoimittajista.
Pakko kommentoida. Huvittavaa tämä jatkuva suomalaisten naisten mollaaminen täällä elleissä. Jos pitää huolen itsestään: valitetaan. Jos ei: valitetaan. Tämäkin aloitus on näitä ihmeellisiä johtopäätöksiä: "huolitellut kynnet ovat merkki kehnosta itsevarmuudesta." Sitä paitsi; eikö kauneusalan ihmisen pitäisi olla tyytyväinen että suomalainen nainen käyttää rahaa kauneusalan ammattilaisia työllistäviin rakennekynsiin?
  Vastaa viestiin
17.08.11, 19:10   #5 (linkki)
Ilmeisesti
(Vierailija)

on

sitten hyväksyttävämpää käyttää muita kauneusalan palveluja kuin kynsihoitoloita? Aloittaja lienee "oikealla" kauneudenalan suunnalla töissä sitten?
  Vastaa viestiin
18.08.11, 03:58   #6 (linkki)
sasae eik.
(Vierailija)

Japanissa on myös runsaasti erilaisia rakennekynsisalonkeja, huimimmat tosi kimaltelevia luomuksia. Hieman tämän trendin peak on tosin ohi, olisiko kaikkein kimaltelevin vaihe ollut joku 3 vuotta sitten.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku