| |  | | |
05.08.11, 21:55
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Silikonit rinnat, kokemuksia, hyviä ja huonoja
Hei,
olen todennäköisesti menossa laittattamaan silikonit syyskuussa Asko Salmen klinikalle. Olen kolmen lapsen äiti. Haluaisin kaikenlaisia kokemuksia (kunhan on faktaa) teiltä, jotka olette silikonit ottaneet tai tiedätte varmaksi jotain esim. tuttavanne kautta. Erityisesti samassa tilanteessa olevat, siis äidit ja imettäneet, teiltä kaipaisin kokemuksianne. Siis kaikkea mahdollista, että olitteko tyytyväisiä lopputulokseen, kohottiko implantti tarpeeksi, mikä oli koko ennen ja jälkeen, sujuiko kaikki hyviin ja jos ei niin mitä tapahtui jne. Omat rintani (pussini) ovat tällä hetkellä kuppikokoa A tai joissain liiveissä B ja tarkoitus olisi laitattaa Natrellen 330gr anatomiset. Toiveeni oli ettei saa olla liian suuret, mutta toki toivon, että tyhjä tila tulee täytetyksi. Kiitos vastauksista, asiallisista sellaisista, etukäteen. En tarvitse kommetteja tyhjäpäisyydestäni tai vastaavasta.. Osaan itsekin pelätä komplikaatioita ja muita terveysriskejä. Jos joku osaa kertoa oikeasti tapahtuneita ikäviäkin asioita, niiin siitä olen enemmän kuin kiitollinen, jos vastaa.
| |
| | |
05.08.11, 23:13
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mä haluaisin sellaiset silikonit jotka voisi siirtää tai kuljettaa ihon alla ja vaikka tuolta kainaloiden alta välillä selän kautta peppuun jos haluaa pitää jotain siistejä housuja tai hameita tai haluaa että peppu näyttää brasilialaistyyliseltä, sitten taas nostaa ne takaisin rintakehän päälle jos laittaa vaikka v-kauluksellisen topin päälle.
Sellaisista voisin jopa maksaakin :)
| |
| | |
06.08.11, 09:53
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirppu1975 Hei,
olen todennäköisesti menossa laittattamaan silikonit syyskuussa Asko Salmen klinikalle. Olen kolmen lapsen äiti. Haluaisin kaikenlaisia kokemuksia (kunhan on faktaa) teiltä, jotka olette silikonit ottaneet tai tiedätte varmaksi jotain esim. tuttavanne kautta. Erityisesti samassa tilanteessa olevat, siis äidit ja imettäneet, teiltä kaipaisin kokemuksianne. Siis kaikkea mahdollista, että olitteko tyytyväisiä lopputulokseen, kohottiko implantti tarpeeksi, mikä oli koko ennen ja jälkeen, sujuiko kaikki hyviin ja jos ei niin mitä tapahtui jne. Omat rintani (pussini) ovat tällä hetkellä kuppikokoa A tai joissain liiveissä B ja tarkoitus olisi laitattaa Natrellen 330gr anatomiset. Toiveeni oli ettei saa olla liian suuret, mutta toki toivon, että tyhjä tila tulee täytetyksi. Kiitos vastauksista, asiallisista sellaisista, etukäteen. En tarvitse kommetteja tyhjäpäisyydestäni tai vastaavasta.. Osaan itsekin pelätä komplikaatioita ja muita terveysriskejä. Jos joku osaa kertoa oikeasti tapahtuneita ikäviäkin asioita, niiin siitä olen enemmän kuin kiitollinen, jos vastaa. |
Hei, Suomi24:n Plastiikkakirurgia palstalta löytyy paljon omakohtaisia kokemuksia. Katsele sieltä.
| |
| | |
06.08.11, 11:18
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen itse laitattanut silikonit Salmella ja suosittelen kyllä häntä - hyvä ja arvostettu kirurgi. Kannattaa kertoa suoraan mitä hakee ja mitä ei halua ja pyytää nähdä kuvia hänen tekemistään leikkaustuloksista - hänellä on ennen ja jälkeen -kuvia, minunkin on eli olen antanut luvan näyttää niitä konsultaatiossa.
| |
| | |
06.08.11, 11:22
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vaimo laitto silikonit pari vuotta sitten. Vähän suurensi omaa kokoa, ei paljon. Mun mielestä ne on silti luonnottomat ja oudot. En halua koskea niihin. Mun kaverit oli kateellisia, toiset miehet kai tykkää sellasista. Oon huomannu että meidän seksielämä on vähentyny vaikka tarkotus varmaan oli toisinpäin, luulen vaimoni käyvän myös vieraissa. Tai sillä on joku vakipano. Jotenkin en jaksa olla edes kiinnostunut. Kun en ymmärrä miksi sen piti silikonit laittaa. Tykkäsin siitä sellasenaan luonnollisena.
Aluksi se puhui niistä monta kertaa päivässä kuinka on outoa ja jännää salille meno ensin hävetti mut sitten se alkoi tykätä niiden esittelystä kun kesäkin tuli. Kai sen itsetunto siitä kohosi. Tuli jotenkin pinnallinen. Vaatteet valitsee että rinnat on edukseen ja sellasta. Mitenköhän käy jos se ottaa ne pois. Veltostuuko iho ja jää tyhjät pussit tilalle vai mitä. Mahdollisesti tätä menoa en ole asiaa seuraamassa.
| |
| | |
06.08.11, 12:27
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | silikonit Lainaus:
olen todennäköisesti menossa laittattamaan silikonit syyskuussa Asko Salmen klinikalle. Olen kolmen lapsen äiti. Haluaisin kaikenlaisia kokemuksia (kunhan on faktaa) teiltä, jotka olette silikonit ottaneet tai tiedätte varmaksi jotain esim. tuttavanne kautta. Erityisesti samassa tilanteessa olevat, siis äidit ja imettäneet, teiltä kaipaisin kokemuksianne. Siis kaikkea mahdollista, että olitteko tyytyväisiä lopputulokseen, kohottiko implantti tarpeeksi, mikä oli koko ennen ja jälkeen, sujuiko kaikki hyviin ja jos ei niin mitä tapahtui jne. Omat rintani (pussini) ovat tällä hetkellä kuppikokoa A tai joissain liiveissä B ja tarkoitus olisi laitattaa Natrellen 330gr anatomiset. Toiveeni oli ettei saa olla liian suuret, mutta toki toivon, että tyhjä tila tulee täytetyksi. Kiitos vastauksista, asiallisista sellaisista, etukäteen. En tarvitse kommetteja tyhjäpäisyydestäni tai vastaavasta.. Osaan itsekin pelätä komplikaatioita ja muita terveysriskejä. Jos joku osaa kertoa oikeasti tapahtuneita ikäviäkin asioita, niiin siitä olen enemmän kuin kiitollinen, jos vastaa. | Otin silikonit jo vuonna 1995 enkä ole päivääkään katunut. Suurensin rintojani maltillisesti silloisesta aa:sta kokoon b. Kukaan ei ole erottanut rintojani luomuista ellen ole itse sitä sanonut. Tottahan jos ahnehtii liian isoja implantteja ne erottaa jo puusilmälläkin ;). Omakohtaisesti voin vain suositella implantteja kunhan muistaa kohtuuden.
| |
| | |
06.08.11, 13:51
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kuudella kaverilla on, ja olen nähnyt ne kaikki. Lasten saannin jälkeen ovat ne hankkineet. Itsellä ei vielä lapsia ole.
A:sta B:hen tulee itseasiassa yleensä luonnollisimman näköiset mutta jos hyppää esimerkiksi A:sta C:hen tai B:stä D:hen niin niistä tulee heti sellaiset feikin näköiset eivätkä ne oikein "asetu" rintakehään aitojen rintojen näköisiksi vaan jäävät törröttämään niin että kaikki huomaa uimarannalla että tuolla on silikonit, ja yhdellä tutulla se rinnan ulkoreuna on alkanut näyttämään kulmikkaalta siitä kohtaa mistä implantti alkaa ja rintojen väli näyttää rumalta ja syvältä kanjonikuopalta mutta itsepä halusi liian suuret. Hän aikoo toki hankkia kokoa pienemmät ja pisaramalliset ensi syksynä, koska häntä ärsyttää kun ihmiset tuijottavat "mutanttirintojaan" uimarannoilla ja siksi raukka ei ole käynyt rantalomilla yli kahteen vuoteen.
| |
| | |
06.08.11, 14:43
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitos vastauksistanne
Kiitos kaikille vastauksista, mukava oli myös saada miehen näkökulma asiaan. Harmi, että teidän tapauksessa asia on mennyt noin.. Toivon, ettei mieheni sitten laitettuani koe samoin.. Asko Salmi suositteli kyseistä impalantin kokoa (330gr) ja on sitä mieltä, että se on anatomiani huomioiden sopiva ja täyttää tyhjän tilan. Olen kuitenkin melko hoikka ja urheilullinen, joten hieman tuo koko arvelluttaa silti.. Sillä en toki toivo, että kulman takaa astuessani tissini tulevat puoli metriä ennen minua ;). Kiva, jos on vielä kommetteja tulossa lisääkin ja ennen kaikkea siis niitä omakohtaisia kokemuksia, niin positiivisia kuin negatiivisiakin eri näkökulmista. Kiitos paljon :)
| |
| | |
06.08.11, 19:03
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Muistutus: |
En saanut linnkiä auki.. Juu, aion vielä mainita asiasta.. Olen menossa klinikalle ensi viikolla vielä asian tiimoilta..
| |
| | |
08.08.11, 03:10
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Esim. mulle Asko laittoi pienet eli oliko ne 180 ml vai 200...olen hoikka ja urheilullinen ja rintakehäni luiseva, joten en halunnut niiden näkyvän, siksi pienet.
| |
| | |
08.08.11, 03:16
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lisäksi: kannattaa neuvotella leikkaustekniikka, mahdollisuuksiahan on kolme: rintalihaksen alle, rintalihaksen päälle tai siten että implantin yläosa on rintalihaksen alla (itselleni laitettiin näin).
| |
| | |
08.08.11, 09:34
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sirppu1975 En saanut linnkiä auki.. Juu, aion vielä mainita asiasta.. Olen menossa klinikalle ensi viikolla vielä asian tiimoilta.. | No tällaset kovat ja rintakehään nähden liian isot stripparimalliset kun sillä oli alunperin a-kupit ja sitten laittoi nuo isot b:t/pient c:t. http://www.makemeheal.com/news/image...ants-small.jpg
Vaikka luulis että tolla Beckhamin rouvalla on rahaa kuin roskaa ja varaa teettää maailman parhaat ja oikeiden rintojen näköiset, niin silti lopputuloksesta tulee halpamuovisen näköinen.
Victoria taisi laitattaa pienemmät ja luonnollisemmat tuon jälkeen.
| |
| | |
08.08.11, 16:58
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Uni-boobsit |
Tuossa kuvassa olevalle on laitettu liian suuret implantit ja kudos rintojen välissä on "revennyt" ja implantit yhdistyneet.
Itse laitatin silikonit n.4 vuotta sitten Tallinnassa, leikkaus sujui hyvin, toipuminen oli nopeaa ja mitään ongelmia ei ole tullut.
| |
| | |
08.08.11, 21:50
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja laittanut Lisäksi: kannattaa neuvotella leikkaustekniikka, mahdollisuuksiahan on kolme: rintalihaksen alle, rintalihaksen päälle tai siten että implantin yläosa on rintalihaksen alla (itselleni laitettiin näin). |
Hei ja kiitos vastauksesta :)
Veilä sellaista olisin tarkentanut, että laitettiinko sinulle anatominen vai pyöreä implantti? Nyt olen kuullut monelta sellaista, että melkeinpä kaikki ovat olleet pyöreisiin tyytyväisiä, mutta anatomisiin taas ei..
Ja onko sinulla lapsia ja imetystaustaa.. Ja oletko ollut siis tyytyväinen leikkaustekniikkaan eli että se laitettiin osittain rintalihaksen alle? Ja saanko vielä kysyä, että missä kävit?
Kiitos paljon jo etukäteen :D
| |
| | |
08.08.11, 21:51
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja laittanut Esim. mulle Asko laittoi pienet eli oliko ne 180 ml vai 200...olen hoikka ja urheilullinen ja rintakehäni luiseva, joten en halunnut niiden näkyvän, siksi pienet. |
Kiitos vastauksestasi :)
| |
| | |
08.08.11, 21:53
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja silkkarit Tuossa kuvassa olevalle on laitettu liian suuret implantit ja kudos rintojen välissä on "revennyt" ja implantit yhdistyneet.
Itse laitatin silikonit n.4 vuotta sitten Tallinnassa, leikkaus sujui hyvin, toipuminen oli nopeaa ja mitään ongelmia ei ole tullut. |
Kiitos vastauksestasi. Jos vielä ehdit tarkennella, niin onko sinulla pyöreät vai anatomiset ja miten laitettu? Rintalihaksen alle vai päälle? Ja onko sinulla lapsia?
| |
| | |
09.08.11, 20:05
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eikö ne pyöreän malliset ole juuri niitä edellä mainittuja stripparityylisiä silikoneja ja jotka myös hajoaa helpoiten?
| |
| | |
09.08.11, 20:39
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Luonnottoman malliset Eikö ne pyöreän malliset ole juuri niitä edellä mainittuja stripparityylisiä silikoneja ja jotka myös hajoaa helpoiten? |
Noin itsekin ajattelin.. Mutta eräästä toisesta paikasta suositeltiin imettäneelle pyöreitä siksi, että kun sitä tyhjää on eniten (kuten minullakin) juuri yläsosassa rintaa, niin se pyöreä implantti täyttää sen tyhjän kohdan parhaiten.. Ja on totta, että anatominen on kovemmantuntuinen kuin pyöreä (tosin eri pehmeysluokkia löytyy molemmista malleista), mutta käsittääkseni silikoni on kuitenkin koostumukseltaan samanlaista. Ei siis valu kummastakaan ulos, vaikka implantti hajoasikin tms. Epäilen kyllä, että esim. Natrellen pyöreät implantit hajoaisivat yhtään helpommin kuin antomiset.. Kai niillä on samat lujuus- yms. kestävyysvaatimukset kaikilla.. Ilman muuta omakohtaisia kertomuksia kaipaan tästäkin, kiitos :D
| |
| | |
10.08.11, 00:42
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sirppu1975 Kiitos vastauksestasi. Jos vielä ehdit tarkennella, niin onko sinulla pyöreät vai anatomiset ja miten laitettu? Rintalihaksen alle vai päälle? Ja onko sinulla lapsia? |
Anatomiset rintalihaksen päällä, laitettu rinnan alta. Arpi on nykyään aika huomaamaton. Lapsia ei ole.
| |
| | |
12.08.11, 08:42
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Leikkaus ohi
Mulle tehtiin leikkaus eilen Suomessa ja ensimmäinen yö takana. Kipuja ei pahemmin ole kunhan on vain ottanut kipulääkkeet ja malttaa pysyä paikoillaan. Natrellen 280 anatomiset implantit laitettiin lihaksen päälle, yläosastaan lihaskalvon alle. Näin siksi, koska harrastan aktiivisesti liikuntaa. Imetyksen jälkeen kuppikoko kutistui B:stä A:han ja nyt leikkauksen jälkeen luulisin sen olevan joko reilu B tai jopa C. Sen verran turvonneet tötteröt vielä.
Leikkausta harkitsin pitkään ja konsultaatioissakin kävin kahdesti. Olo tällä hetkellä sen verran sekaisin, etten osaa sanoa miltä tuntuu! Lisää toipumiskokemuksia voin kirjoitella mikäli kiinnostaa.
| |
| | |
12.08.11, 13:09
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mun kaveri huusi kivusta kaksi viikkoa, ja joutui vetämään voimakkaita särkylääkkeitä niin paljon että tuli vatsahaava.
| |
| | |
12.08.11, 14:25
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Kokemusta kohotuksesta ja silikoneista Lainaus:
olen todennäköisesti menossa laittattamaan silikonit syyskuussa Asko Salmen klinikalle. Olen kolmen lapsen äiti. Haluaisin kaikenlaisia kokemuksia (kunhan on faktaa) teiltä, jotka olette silikonit ottaneet tai tiedätte varmaksi jotain esim. tuttavanne kautta. Erityisesti samassa tilanteessa olevat, siis äidit ja imettäneet, teiltä kaipaisin kokemuksianne. Siis kaikkea mahdollista, että olitteko tyytyväisiä lopputulokseen, kohottiko implantti tarpeeksi, mikä oli koko ennen ja jälkeen, sujuiko kaikki hyviin ja jos ei niin mitä tapahtui jne. Omat rintani (pussini) ovat tällä hetkellä kuppikokoa A tai joissain liiveissä B ja tarkoitus olisi laitattaa Natrellen 330gr anatomiset. Toiveeni oli ettei saa olla liian suuret, mutta toki toivon, että tyhjä tila tulee täytetyksi. Kiitos vastauksista, asiallisista sellaisista, etukäteen. En tarvitse kommetteja tyhjäpäisyydestäni tai vastaavasta.. Osaan itsekin pelätä komplikaatioita ja muita terveysriskejä. Jos joku osaa kertoa oikeasti tapahtuneita ikäviäkin asioita, niiin siitä olen enemmän kuin kiitollinen, jos vastaa. |
Olen imettänyt 4 lasta, ja rintani tosiaan roikkuvat pahasti. Kokoa kuitenkin oli siinä D-kupin verran. Minulle tehtiin kohotus ja laietttiin vielä täyttöä sen verran, että koko suureni noin kupin verran. noin 2 vuoden ajan oli tosi tyytyväinen vaikka tietyt jutut vaikeutuivat. (nukkuminen mahallaan ja kyljellään, ja esim liikunnassa leuanveto) Mutta nyt sitten totuus on se, että nämäkin rinnat ovat alkaneet roikkua. ihan samallalailla kuin luomutkin. jos olisi laitettu pelät silikoni ilman kohotusta, tulos ei olisi todellkaan ollut hyvä. kun ne nytkin roikkuvat. tietenkin liiveillä saa hyvän vaikutelman, mutta kyllä mä vähän kadun.
| |
| | |
12.08.11, 14:55
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kamalaa! Mun kaveri huusi kivusta kaksi viikkoa, ja joutui vetämään voimakkaita särkylääkkeitä niin paljon että tuli vatsahaava. | Ihan tosi? Itse otin pariksi eka yöksi Panacodin, sitten aloin mennä vahvalla Buranalla, koska Panacod on pidemmän päälle riippuvuutta aiheuttavaa (vrt. Dr House). Ei ollut suurempia ongelmia. Huutanut en eikä tullut vatsahaavaa.
| |
| | | | |