|
En mäkään ole huutanut eikä ole tullut vatsahaavaa vaikka ko. operaatio tehtiin kaksi viikkoa sitten. :) Ekat päivät Burana+Panadol ja tarvittaessa Panacod. Kipeät nämä kyllä on olleet ja kiristää kun laitettiin osittain lihaksen alle. Kutittaa myös haavojen kohtia ja nakuna on tötterölook mutta eiköhän nämä tästä laskeudu kun aika kuluu.
Olen imettänyt kaksi lasta ja sen jälkeen rinnat olivat tyhjänoloiset A-kupit. Mietin asiaa jo ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, mutta sitten tulin uudelleen raskaaksi ja päätin lykätä operaatiota. Mulle laitettiin 280 cc anatomiset. Toiveeni kirurgille oli, että näyttäisin ulospäin samalta kuin aiemmin topattujen liivien kanssa, ja näyttää siltä että toive toteutuikin. :) Ainoa ero ettei tarvitse enää käyttää topattuja liivejä ja liiveissä on täytettä. Pikkasen mietin jo että tuliko kuitenkin valittua liian pienet, mutta sitten muistutan itseäni siitä alkutilanteesta - toiveeni oli saada takaisin B-kuppi, ei mitään hirmumeloneita.
Kävin kahdessa konsultaatiossa ja ensimmäinen kirurgi sanoi, että olisin voinut valita jopa 340cc mutta toinen kirurgi oli maltillisempi ja hyvä niin. Olen kyllä tosi iloinen tällä hetkellä!
|