Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.08.11, 19:07   #26 (linkki)
Satunnainen vierailija
(Vierailija)

Missä on Asko Salmen klinikka ja paljonko leikkaus plus implantit maksoivat? Onko mitään takuuta ts. jos myöhemmin tulee ongelmia kuuluuko takuuseen mahdolllinen korjausleikkaus?
  Vastaa viestiin
12.08.11, 22:11   #27 (linkki)
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Satunnainen vierailija Näytä viesti
Missä on Asko Salmen klinikka ja paljonko leikkaus plus implantit maksoivat? Onko mitään takuuta ts. jos myöhemmin tulee ongelmia kuuluuko takuuseen mahdolllinen korjausleikkaus?

Itse menen syyskuussa. Varasin ajan toukokuussa, jonka loppuun heillä oli tarjoushinta 5500euroa ja se sisältää kapselitakuun. Implantit ovat Natrellen anatomiset. Suosittelen paikkaa, aiempaakin kokemusta on kyseisestä paikasta, eri operaatioista.
  Vastaa viestiin
13.08.11, 03:50   #28 (linkki)
laittanut
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Satunnainen vierailija Näytä viesti
Jyväskylässä, mutta hänen firmallaan on pienempi vastaanotto Helsingissä, jossa voi tehdä etukäteiskonsultaation sekä jälkitarkastukset.
  Vastaa viestiin
22.09.11, 13:02   #29 (linkki)
A-kupponen
(Vierailija)

En mäkään ole huutanut eikä ole tullut vatsahaavaa vaikka ko. operaatio tehtiin kaksi viikkoa sitten. :) Ekat päivät Burana+Panadol ja tarvittaessa Panacod. Kipeät nämä kyllä on olleet ja kiristää kun laitettiin osittain lihaksen alle. Kutittaa myös haavojen kohtia ja nakuna on tötterölook mutta eiköhän nämä tästä laskeudu kun aika kuluu.

Olen imettänyt kaksi lasta ja sen jälkeen rinnat olivat tyhjänoloiset A-kupit. Mietin asiaa jo ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, mutta sitten tulin uudelleen raskaaksi ja päätin lykätä operaatiota. Mulle laitettiin 280 cc anatomiset. Toiveeni kirurgille oli, että näyttäisin ulospäin samalta kuin aiemmin topattujen liivien kanssa, ja näyttää siltä että toive toteutuikin. :) Ainoa ero ettei tarvitse enää käyttää topattuja liivejä ja liiveissä on täytettä. Pikkasen mietin jo että tuliko kuitenkin valittua liian pienet, mutta sitten muistutan itseäni siitä alkutilanteesta - toiveeni oli saada takaisin B-kuppi, ei mitään hirmumeloneita.

Kävin kahdessa konsultaatiossa ja ensimmäinen kirurgi sanoi, että olisin voinut valita jopa 340cc mutta toinen kirurgi oli maltillisempi ja hyvä niin. Olen kyllä tosi iloinen tällä hetkellä!
  Vastaa viestiin
22.09.11, 13:32   #30 (linkki)
A-kupponen jatkaa
(Vierailija)

AP, olisi kiva tietää kävitkö sitten otattamassa ja mikä on vointi?
  Vastaa viestiin
10.10.11, 17:17   #31 (linkki)
Nainen
(Vierailija)

Tissit

Olen reilu parikymppinen nainen. Mulla ei rinnat koskaan kasvaneet kunnolla. Hyvä jos oli edes AA-kuppi. Kävin elokuussa ottamassa täytettä tisseihin, sanoin ettei haittaa vaikka ei tule luonnolliset ja mitä isommat, sen parempi.

Mulle laitettiin 350cc high profile, olen tosi tyytyväinen. Nyt rintsikat mallista riippuen 70DD/E.
  Vastaa viestiin
10.10.11, 20:21   #32 (linkki)
hä!
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen Näytä viesti
Olen reilu parikymppinen nainen. Mulla ei rinnat koskaan kasvaneet kunnolla. Hyvä jos oli edes AA-kuppi. Kävin elokuussa ottamassa täytettä tisseihin, sanoin ettei haittaa vaikka ei tule luonnolliset ja mitä isommat, sen parempi.

Mulle laitettiin 350cc high profile, olen tosi tyytyväinen. Nyt rintsikat mallista riippuen 70DD/E.

Miten iho venyi kertalaakista tuollaisille?
  Vastaa viestiin
10.10.11, 23:07   #33 (linkki)
Suuruudenhulluus
(Vierailija)

Mulla oli 70aa ja otin 1,75 dl implantit. Nyt 70c ja olen tyytyväinen.

Ihanaa olla nainen,vaikkaen nuori enää olekkaan, Ei ole ongelmia ollut.
  Vastaa viestiin
11.10.11, 21:50   #34 (linkki)
Nainen
(Vierailija)

Ehkä mulla on venyvä iho.

Ennen leikkausta, kun sanoin että haluan niin isot kuin mahdollista, lääkäri sanoi että hän voi kokeilla erikokoisia ja laittaa sitten niin isot kuin menee.

En ollut edes kipeä leikkauksen jälkeen, alle 2vkon päästä jo töissä normaalisti. Onneksi ei tullut raskausarpia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku