Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.08.11, 15:38   #1 (linkki)
Xarita
(Vierailija)

Rakennekynnet Helsingissä?

Moi :)

Olen jonkin aikaa harkinnut rakennekynsien ottamista ja haluaisin nyt löytää kerralla Helsingistä hyvän paikan, jossa tehdään laadukkaat kynnet. Maksan mielelläni laadusta vaikka hieman enemmänkin. Haluaisin todennäköisesti geelikynnet, en akryylikynsiä. Kynsien pitää tietysti olla siistit ja kauniit, mutta myös kestävät.

Onko teillä kokemuksia eri merkeistä ja eri paikoista? Mistä saa Helsingissä parhaat (laadukkaimmat, siisteimmmät) rakennekynnet?
  Vastaa viestiin

09.08.11, 00:29   #2 (linkki)
Bella
(Vierailija)

Geelikynnet

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Xarita Näytä viesti
Moi :)

Olen jonkin aikaa harkinnut rakennekynsien ottamista ja haluaisin nyt löytää kerralla Helsingistä hyvän paikan, jossa tehdään laadukkaat kynnet. Maksan mielelläni laadusta vaikka hieman enemmänkin. Haluaisin todennäköisesti geelikynnet, en akryylikynsiä. Kynsien pitää tietysti olla siistit ja kauniit, mutta myös kestävät.

Onko teillä kokemuksia eri merkeistä ja eri paikoista? Mistä saa Helsingissä parhaat (laadukkaimmat, siisteimmmät) rakennekynnet?

Ehdottomasti kannattaa laittaa geelikynnet! Toki akryylikynnetkin voi olla kauniit, mutta henkilökohtasesti sijoittaisin geelikynsiin, jotka on hellemmät omille kynsille.
  Vastaa viestiin
11.08.11, 00:04   #3 (linkki)
^ilona^
(Vierailija)

Laadukkaat geelikynnet

Työkaveri suositteli minulle paikkaa jossa hän kävi ottamassa geelikynnet, Kauneuspiste Pause Kalliossa. En ole vielä käynyt, mutta aion käydä. Työkaverillani ainakin kynnet ovat tosi nätit ja kuulemma yllättävän kestävät. Ei vissiin ole ihan halvimmasta päästä, olisiko hinta ollut jotain 80-90e (tosin kuulemma jollain kesätarjouksella sai vähän halvemmalla), mutta sen verran laadukkaat että kannattaa maksaa. :)
  Vastaa viestiin
28.08.11, 13:15   #4 (linkki)
mari
(Vierailija)

geelikynnet

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ^ilona^ Näytä viesti
Työkaveri suositteli minulle paikkaa jossa hän kävi ottamassa geelikynnet, Kauneuspiste Pause Kalliossa. En ole vielä käynyt, mutta aion käydä. Työkaverillani ainakin kynnet ovat tosi nätit ja kuulemma yllättävän kestävät. Ei vissiin ole ihan halvimmasta päästä, olisiko hinta ollut jotain 80-90e (tosin kuulemma jollain kesätarjouksella sai vähän halvemmalla), mutta sen verran laadukkaat että kannattaa maksaa. :)
geelikynnet ehdottomasti! ja pausesta saa siisteimmät ja kestävimmät kynnet mitä mulla on ollu.
  Vastaa viestiin
01.09.11, 21:38   #5 (linkki)
Rodi
(Vierailija)

Suosittelen tätä paikka: Kynsistudio Helsinki | LJ-Beauty
Ihanaaa,ei voi sanoa muuta,olen käynnyt monessa paikassa laitamassa kynnet mutta Liisi on huippu! Olen jo monesti nyt käynnyt ja työnin vuoksi aikavälin on ollut noin 7 viikoa ja en tiedä miten, mutta ei ole ikinä kynsi mennyt rikki tai kuvio haalistunut, aivan loistava.Teen kahta työtä ja opiskelen, joten tekemistä riitä, olen baarimikko osaiakisesti noin 4 kerta viikossa ja uskokaa pois kynnet ovat ihan ehjät ja lostavan kuntoiset koko sen ajan. Suosittelen kaikille!!! (Lokakuussa hän siirtyy töihin Kannelmäkeen. Rodi
  Vastaa viestiin
03.09.11, 11:02   #6 (linkki)
Seela
(Vierailija)

Liisi on pop!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rodi Näytä viesti
Suosittelen tätä paikka: Kynsistudio Helsinki | LJ-Beauty
Ihanaaa,ei voi sanoa muuta,olen käynnyt monessa paikassa laitamassa kynnet mutta Liisi on huippu! Olen jo monesti nyt käynnyt ja työnin vuoksi aikavälin on ollut noin 7 viikoa ja en tiedä miten, mutta ei ole ikinä kynsi mennyt rikki tai kuvio haalistunut, aivan loistava.Teen kahta työtä ja opiskelen, joten tekemistä riitä, olen baarimikko osaiakisesti noin 4 kerta viikossa ja uskokaa pois kynnet ovat ihan ehjät ja lostavan kuntoiset koko sen ajan. Suosittelen kaikille!!! (Lokakuussa hän siirtyy töihin Kannelmäkeen. Rodi

Yhdyn tähän kommenttiin, Liisi on huolellinen ja taitava, parhaat kynnet koskaan häneltä saatu! Ei koskaan repsota eikä katkea/lohkeile... täysi vastine rahalle:)
  Vastaa viestiin
01.10.11, 19:37   #7 (linkki)
tykkään
(Vierailija)

Paras

Suosittelen liikettä jossa käytetään professionailsin tuotteita. Ehdottomasti kestävimmät mitä minä olen kokeillut! Käyn itse pausessa Maijulla teettämässä kynnet. Hienoa jälkeä ja rentoa palvelua. Olen saanut sellaiset kun haluan ja kestäneet moitteettomana 4 vk huoltoon saakka :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku