| |  | |
08.08.11, 15:38
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Rakennekynnet Helsingissä?
Moi :)
Olen jonkin aikaa harkinnut rakennekynsien ottamista ja haluaisin nyt löytää kerralla Helsingistä hyvän paikan, jossa tehdään laadukkaat kynnet. Maksan mielelläni laadusta vaikka hieman enemmänkin. Haluaisin todennäköisesti geelikynnet, en akryylikynsiä. Kynsien pitää tietysti olla siistit ja kauniit, mutta myös kestävät.
Onko teillä kokemuksia eri merkeistä ja eri paikoista? Mistä saa Helsingissä parhaat (laadukkaimmat, siisteimmmät) rakennekynnet?
| |
| | |
09.08.11, 00:29
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Geelikynnet Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Xarita Moi :)
Olen jonkin aikaa harkinnut rakennekynsien ottamista ja haluaisin nyt löytää kerralla Helsingistä hyvän paikan, jossa tehdään laadukkaat kynnet. Maksan mielelläni laadusta vaikka hieman enemmänkin. Haluaisin todennäköisesti geelikynnet, en akryylikynsiä. Kynsien pitää tietysti olla siistit ja kauniit, mutta myös kestävät.
Onko teillä kokemuksia eri merkeistä ja eri paikoista? Mistä saa Helsingissä parhaat (laadukkaimmat, siisteimmmät) rakennekynnet? |
Ehdottomasti kannattaa laittaa geelikynnet! Toki akryylikynnetkin voi olla kauniit, mutta henkilökohtasesti sijoittaisin geelikynsiin, jotka on hellemmät omille kynsille.
| |
| | |
11.08.11, 00:04
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Laadukkaat geelikynnet
Työkaveri suositteli minulle paikkaa jossa hän kävi ottamassa geelikynnet, Kauneuspiste Pause Kalliossa. En ole vielä käynyt, mutta aion käydä. Työkaverillani ainakin kynnet ovat tosi nätit ja kuulemma yllättävän kestävät. Ei vissiin ole ihan halvimmasta päästä, olisiko hinta ollut jotain 80-90e (tosin kuulemma jollain kesätarjouksella sai vähän halvemmalla), mutta sen verran laadukkaat että kannattaa maksaa. :)
| |
| | |
28.08.11, 13:15
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | geelikynnet Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ^ilona^ Työkaveri suositteli minulle paikkaa jossa hän kävi ottamassa geelikynnet, Kauneuspiste Pause Kalliossa. En ole vielä käynyt, mutta aion käydä. Työkaverillani ainakin kynnet ovat tosi nätit ja kuulemma yllättävän kestävät. Ei vissiin ole ihan halvimmasta päästä, olisiko hinta ollut jotain 80-90e (tosin kuulemma jollain kesätarjouksella sai vähän halvemmalla), mutta sen verran laadukkaat että kannattaa maksaa. :) | geelikynnet ehdottomasti! ja pausesta saa siisteimmät ja kestävimmät kynnet mitä mulla on ollu.
| |
| | |
01.09.11, 21:38
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Suosittelen tätä paikka: Kynsistudio Helsinki | LJ-Beauty
Ihanaaa,ei voi sanoa muuta,olen käynnyt monessa paikassa laitamassa kynnet mutta Liisi on huippu! Olen jo monesti nyt käynnyt ja työnin vuoksi aikavälin on ollut noin 7 viikoa ja en tiedä miten, mutta ei ole ikinä kynsi mennyt rikki tai kuvio haalistunut, aivan loistava.Teen kahta työtä ja opiskelen, joten tekemistä riitä, olen baarimikko osaiakisesti noin 4 kerta viikossa ja uskokaa pois kynnet ovat ihan ehjät ja lostavan kuntoiset koko sen ajan. Suosittelen kaikille!!! (Lokakuussa hän siirtyy töihin Kannelmäkeen. Rodi
| |
| | |
03.09.11, 11:02
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Liisi on pop! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rodi Suosittelen tätä paikka: Kynsistudio Helsinki | LJ-Beauty
Ihanaaa,ei voi sanoa muuta,olen käynnyt monessa paikassa laitamassa kynnet mutta Liisi on huippu! Olen jo monesti nyt käynnyt ja työnin vuoksi aikavälin on ollut noin 7 viikoa ja en tiedä miten, mutta ei ole ikinä kynsi mennyt rikki tai kuvio haalistunut, aivan loistava.Teen kahta työtä ja opiskelen, joten tekemistä riitä, olen baarimikko osaiakisesti noin 4 kerta viikossa ja uskokaa pois kynnet ovat ihan ehjät ja lostavan kuntoiset koko sen ajan. Suosittelen kaikille!!! (Lokakuussa hän siirtyy töihin Kannelmäkeen. Rodi |
Yhdyn tähän kommenttiin, Liisi on huolellinen ja taitava, parhaat kynnet koskaan häneltä saatu! Ei koskaan repsota eikä katkea/lohkeile... täysi vastine rahalle:)
| |
| | |
01.10.11, 19:37
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Paras
Suosittelen liikettä jossa käytetään professionailsin tuotteita. Ehdottomasti kestävimmät mitä minä olen kokeillut! Käyn itse pausessa Maijulla teettämässä kynnet. Hienoa jälkeä ja rentoa palvelua. Olen saanut sellaiset kun haluan ja kestäneet moitteettomana 4 vk huoltoon saakka :)
| |
| | | | |