Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.08.11, 22:20   #1 (linkki)
Silikonit
(Vierailija)

Silkkareiden koko

Hei,

olen ottamassa silikonit. Nyt pähkäilen koon kanssa.. Joko 335gr tai 375gr Natrellen anatomiset. Minulla on kolme lasta, joita kaikkia olen imettänyt. Nyt koko on pieni B, tyhjää tilaa on erityisesti yläosassa ja vähän riippuvuutta. Implantit laitetaan lihaksen alle. Saan miettiä kokoa leikkaukseen menoon saakka.

Kiinostaisi nyt kysyä, että onko kukaan ollut suht samassa lähtötilanteessa? Ja minkäkokoiset olette valinneet? Toki luotan kirurgiin, enkä toisaalta tietä onko 40gr kovin suuri ero.. Silti toivoo tekevänsä oikean päätöksen asiassa.

Olen 162cm pitkä ja painan 56kg ja olen melko urheilullinen. Ja jos olette samankokoisia rintoja suurennuttaneet ja minkä kokoisella implantilla (ertyisesti anatomisilla), niin mitenkä kuppikokonne on suurentunut? Jotenkin niin vaikea hahmottaa sitä koon mmutosta etukäteen. En kuitenkaan tahtoisi liian isoja, mutta tyhjän tilan toivoisi täyttyvän.

Kiitos etukäteen :)
  Vastaa viestiin

14.08.11, 15:40   #2 (linkki)
mies
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Silikonit Näytä viesti
Hei,

olen ottamassa silikonit. Nyt pähkäilen koon kanssa.. Joko 335gr tai 375gr Natrellen anatomiset. Minulla on kolme lasta, joita kaikkia olen imettänyt. Nyt koko on pieni B, tyhjää tilaa on erityisesti yläosassa ja vähän riippuvuutta. Implantit laitetaan lihaksen alle. Saan miettiä kokoa leikkaukseen menoon saakka.

Kiinostaisi nyt kysyä, että onko kukaan ollut suht samassa lähtötilanteessa? Ja minkäkokoiset olette valinneet? Toki luotan kirurgiin, enkä toisaalta tietä onko 40gr kovin suuri ero.. Silti toivoo tekevänsä oikean päätöksen asiassa.

Olen 162cm pitkä ja painan 56kg ja olen melko urheilullinen. Ja jos olette samankokoisia rintoja suurennuttaneet ja minkä kokoisella implantilla (ertyisesti anatomisilla), niin mitenkä kuppikokonne on suurentunut? Jotenkin niin vaikea hahmottaa sitä koon mmutosta etukäteen. En kuitenkaan tahtoisi liian isoja, mutta tyhjän tilan toivoisi täyttyvän.

Kiitos etukäteen :)
Jotenkin tuntuisi että menee liian isoiksi, pituuteesi ja varsinkin painoosi nähden, koska sinulla ennestään on omasta takaa jo rinnat, tietysti riippuu miten näyttävät haluat.
  Vastaa viestiin
14.08.11, 16:10   #3 (linkki)
Silikonit
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mies Näytä viesti
Jotenkin tuntuisi että menee liian isoiksi, pituuteesi ja varsinkin painoosi nähden, koska sinulla ennestään on omasta takaa jo rinnat, tietysti riippuu miten näyttävät haluat.

Kiitos mies vastauksestasi. Suurelta koko kuulostaa itsestäkin. Kirurgi kysyi toiveeni konsultaatiossa ja kerroin, etten halua mitään jättisuuria, mutta toivon, että tyhjä osuus täyttyy. Hän (mies) on sitä mieltä, että täyttyäkseen tarvitaan tuo koko. En tiedä sitten..

Kiva, kun vastasit ja muutkin, varsinkin te, jotka olette itse ottaneet, niin kertokaa kokemuksia. Vaikka jokainen onkin erilainen ja jokaisella erilainen lähtötilanne ja antomia, mutta siltu. Kiitos etukäteen :)
  Vastaa viestiin
14.08.11, 16:39   #4 (linkki)
laittanut
(Vierailija)

Yksi, mikä vaikuttaa implantin kokoon, on rintakehän leveys. Jos on leveämpi rintakehä, on tavallaan pakko ottaa isompaa, ettei jää tyhjää hassua tilaa rintojen väliin. Implanteissa on kyllä eri mallisia, eli silläkin voi tuota asiaa korjailla.
  Vastaa viestiin
14.08.11, 17:53   #5 (linkki)
Silikonit
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja laittanut Näytä viesti
Yksi, mikä vaikuttaa implantin kokoon, on rintakehän leveys. Jos on leveämpi rintakehä, on tavallaan pakko ottaa isompaa, ettei jää tyhjää hassua tilaa rintojen väliin. Implanteissa on kyllä eri mallisia, eli silläkin voi tuota asiaa korjailla.

Juu, minulla asia on juuri niin. Rintakehäni on melko leveä pienestä koosta huolimatta. Ja kirurgi sanoikin, että yleensä "standardikoko" on 290gr, mutta minulla se 335gr. Ja se 375gr on toisaalta vain tosiaan sen 40gr isompi, eli ei kai päälle päin kovikaan suuri ero niiden kahden välillä voi olla.. ??
  Vastaa viestiin
14.08.11, 21:20   #6 (linkki)
Iso muutos
(Vierailija)

Entinen kokoni oli 70A tia 70AA. Otin 170g silikonit ja kokoni on nyt 70C. Koko on juuri passeli kokoiselleni naiselle. Olen 2 aikuista lasta omaava 157 cm ja 55 kg nainen. Urheilullinen ja lihaksikas olen,

Aika suurelta kokosi vaikuttaa. Rinnoistasi ei tule luontevan tuntuiset noilla mitoilla. Jos omaa on puolet ja silaria toinen puoli, niin tuskin kukaan edes erottaa, että on silarit. Ja koko muuttuu taatusti!
  Vastaa viestiin
14.08.11, 21:48   #7 (linkki)
Silikonit
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Iso muutos Näytä viesti
Entinen kokoni oli 70A tia 70AA. Otin 170g silikonit ja kokoni on nyt 70C. Koko on juuri passeli kokoiselleni naiselle. Olen 2 aikuista lasta omaava 157 cm ja 55 kg nainen. Urheilullinen ja lihaksikas olen,

Aika suurelta kokosi vaikuttaa. Rinnoistasi ei tule luontevan tuntuiset noilla mitoilla. Jos omaa on puolet ja silaria toinen puoli, niin tuskin kukaan edes erottaa, että on silarit. Ja koko muuttuu taatusti!

Hei, kiitos vastauksesta. Onko sinulla anatomiset vai pyöreät ja onko ne lihaksen alla vai päällä?
  Vastaa viestiin
15.08.11, 05:59   #8 (linkki)
annikki77
(Vierailija)

Hei,
haluan varoittaa nyt siitä, että kannattaa kuunnella jos kirurgi sanoo että tietty määrä tarvitaan täyttämään rintakehä ja nahat!

Itse olen kutakuinkin samoissa mitoissakuin sä, ja kirurgi ehdotti 330cc. Tuli pupu pöksyyn ja menin Viroon jossa vaadin pienemmät. Laitettiin 225cc. Nyt säästän rahaa uusintaleikkaukseen, koska ovat kertakaikkiaan liian pienet: rintojen väliin jää luonnoton tasainen väli eli sijaitsevat liian kaukana toisistaan kuin kaksi mandariinia; lisäksi ylimääräinen nahka roikkuu hassusti implantin päällä. Vaikutelma hyvinkin luonnoton. Liian pienet on tässä suhteessa yhtä paha kui liian suuret.

Käy Suomi24 ja lue ketju "implanttien laitosta toipumassa- kokemuksia", siellä on kokemuksia samasta ongelmasta. Ohjeeni: älä kuuntele täällä jos joku jolle on laitettu ihan pienet sanoo että tuo kokosi on liian iso- sun lähtökohtasi voi olla ihan erilainen ja sen vain taitava kirurgi pystyy arvioimaan kun on sinut tutkinut! Jos asia mietityttää, pyydä mielipide parilta kolmelta kokeneelta nimenomaan tissikirurgilta. Täältä et vastausta voi saada. Yhdelle sopiva koko voi ola 170 ja toiselle 375, se riippuu täysin naisesta ja lähtökohdista.

Älä tee samaa virhettä kuin mä!!!
  Vastaa viestiin
15.08.11, 05:59   #9 (linkki)
annikki77
(Vierailija)

Hei,
haluan varoittaa nyt siitä, että kannattaa kuunnella jos kirurgi sanoo että tietty määrä tarvitaan täyttämään rintakehä ja nahat!

Itse olen kutakuinkin samoissa mitoissakuin sä, ja kirurgi ehdotti 330cc. Tuli pupu pöksyyn ja menin Viroon jossa vaadin pienemmät. Laitettiin 225cc. Nyt säästän rahaa uusintaleikkaukseen, koska ovat kertakaikkiaan liian pienet: rintojen väliin jää luonnoton tasainen väli eli sijaitsevat liian kaukana toisistaan kuin kaksi mandariinia; lisäksi ylimääräinen nahka roikkuu hassusti implantin päällä. Vaikutelma hyvinkin luonnoton. Liian pienet on tässä suhteessa yhtä paha kui liian suuret.

Käy Suomi24 ja lue ketju "implanttien laitosta toipumassa- kokemuksia", siellä on kokemuksia samasta ongelmasta. Ohjeeni: älä kuuntele täällä jos joku jolle on laitettu ihan pienet sanoo että tuo kokosi on liian iso- sun lähtökohtasi voi olla ihan erilainen ja sen vain taitava kirurgi pystyy arvioimaan kun on sinut tutkinut! Jos asia mietityttää, pyydä mielipide parilta kolmelta kokeneelta nimenomaan tissikirurgilta. Täältä et vastausta voi saada. Yhdelle sopiva koko voi ola 170 ja toiselle 375, se riippuu täysin naisesta ja lähtökohdista.

Vastaa viestiin
15.08.11, 06:00   #10 (linkki)
Annikki77
(Vierailija)

Ja en tiedä miksi viesti tuli tuplana...
  Vastaa viestiin
15.08.11, 07:15   #11 (linkki)
Iso muutos2
(Vierailija)

Minin 170g ovat pisaranmalliset ja lihaksen alla. Paraneminen vei noin kuukauden. Nyt en edes ajattele, että on silarit. Rinnat ovat pystyt ja hyvin luonnollisen tuntuiset. Eipä ole aviomieskään valittanut.
  Vastaa viestiin
15.08.11, 09:55   #12 (linkki)
Annikki77
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Iso muutos2 Näytä viesti
Minin 170g ovat pisaranmalliset ja lihaksen alla. Paraneminen vei noin kuukauden. Nyt en edes ajattele, että on silarit. Rinnat ovat pystyt ja hyvin luonnollisen tuntuiset. Eipä ole aviomieskään valittanut.
Se ei tarkoita sitä etteikö samat implantit jollakin jolla leveämpi rintakehä ja tyhjää nahkaa näyttäisi kaukana toisistaan olevilta mandariineilta joissa päällä roikkuvat nahat. Ihan turha täällä on käydä neuvomaan toiselle mikä on hänelle se oikea koko. Mikä on hyvä yhdelle ei useinkaan ole sitä toiselle. Ihan sama kuin joku kysyisi että olen 165cm pitkä ja 55kg, onko 36 hyvä housukoko ja joku vastaisi että ei, kun mä käytän 34 ja hyvältä näyttää. Samassakin pituudessa ja painossa kehon mittasuhteet ovat hyvinkin erilaisia, ja kokeneet kirurgit kyllä osaavat kertoa mikä tulee näyttämään hyvältä.
  Vastaa viestiin
15.08.11, 10:19   #13 (linkki)
Silikonit
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja annikki77 Näytä viesti
Hei,

Kiitos sinulle oikein paljon. Luotan itsekin kirurgiin ja en aiokaan laitattaa pienempiä kuin sen 335gr. Olen käynyt kolmessa paikassa ja samankokoista ovat suositelleet muuallakin. Halusin vain kysellä myös täältä muiden omakohtaisia kokemuksia. Ja mukamas on nyt vaikea valita ottaako 40gr isomman vai pienemmän, se on aina kun on kaksi tai useampi vaihtoehto, niin vaikeus tulee asiassa kuin asiassa. Ja olen ymmärtänyt ettei anatomisia ja pyöreitä voi keskenään verrata painon mukaan. Elikkäs pyöreässä 335 tai 375 olisi jo melko paljon, ehkä..

Harmi, että sinulle kävi noin. Toivottavasti pääset uusimaan leikkauksen ja voi sitten olla lopputulokseen tyytyväinen. Kiitos oiken paljon vastauksestasi ja hyvää jatkoa sinulle :)
  Vastaa viestiin
15.08.11, 11:07   #14 (linkki)
Annikki77
(Vierailija)

Kiitos samoin:)

Jos useampi kirurgi on ollut samaa mieltä, asia lienee harvinaisen selvä. On muuten olemassa nyrkkisääntö, että jos kirurgi ehdottaa kahta kokoa, valitse se isompi Koska tilastollisesti on niin, että juuri kukaan ei kadu niitä isompia mutta pienempiä iso osa. olen aika paljon lukenut kokemuksia ja tosi moni sanoo että "olis ne isommatkin voinut ottaa" mutta kenenkään en ole kuullut sanovan päinvastaista. Oikeasti kahden vierekkäisen koon ero on mitätön, kyse on lähinnä psykologisista seikoista.

Ai niin, varoituksen sana. Heti leikkauksen jälkeen ne näyttää hirveiltä. Liian isoilta, turvonneilta, liian ylhäällä sijaitsevilta yläostastaan pulleilta- jos ei tätä etukäteen tiedä niin kyllä kaduttaa leikkausta seuraavana päivänä. Siitä sitten kun lihas antaa myöten ja turvotus laskee, laskeutuvat rinnat oikealle paikalleen, oikeaan kokoonsa ja rinnan muotoisiksi, alkaa hymyilyttää se alkusokki. Paitsi minua joka huomasin väärän implanttivalinnan kun turvotukset olivat laskeneet:(
  Vastaa viestiin
15.08.11, 11:44   #15 (linkki)
Silikonit
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Annikki77 Näytä viesti
Kiitos samoin:)

Jos useampi kirurgi on ollut samaa mieltä, asia lienee harvinaisen selvä. On muuten olemassa nyrkkisääntö, että jos kirurgi ehdottaa kahta kokoa, valitse se isompi Koska tilastollisesti on niin, että juuri kukaan ei kadu niitä isompia mutta pienempiä iso osa. olen aika paljon lukenut kokemuksia ja tosi moni sanoo että "olis ne isommatkin voinut ottaa" mutta kenenkään en ole kuullut sanovan päinvastaista. Oikeasti kahden vierekkäisen koon ero on mitätön, kyse on lähinnä psykologisista seikoista.

Ai niin, varoituksen sana. Heti leikkauksen jälkeen ne näyttää hirveiltä. Liian isoilta, turvonneilta, liian ylhäällä sijaitsevilta yläostastaan pulleilta- jos ei tätä etukäteen tiedä niin kyllä kaduttaa leikkausta seuraavana päivänä. Siitä sitten kun lihas antaa myöten ja turvotus laskee, laskeutuvat rinnat oikealle paikalleen, oikeaan kokoonsa ja rinnan muotoisiksi, alkaa hymyilyttää se alkusokki. Paitsi minua joka huomasin väärän implanttivalinnan kun turvotukset olivat laskeneet:(

Kiitos vielä tästäkin kattavasta vastauksesta. Niinhän se taitaa olla, että asia on selvä :) ja kaiketi järkevämpi valita se "huimat" 40gr isompi koko. Samaa olen kuullut, että moni on jälkikäteen sitä mieltä, että olisivat voineet olla vähän isommatkin. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa :)
  Vastaa viestiin
15.08.11, 12:22   #16 (linkki)
Annikki77
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Silikonit Näytä viesti
Kiitos vielä tästäkin kattavasta vastauksesta. Niinhän se taitaa olla, että asia on selvä :) ja kaiketi järkevämpi valita se "huimat" 40gr isompi koko. Samaa olen kuullut, että moni on jälkikäteen sitä mieltä, että olisivat voineet olla vähän isommatkin. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa :)
Samoin;)
  Vastaa viestiin
15.08.11, 16:02   #17 (linkki)
Silkkarit
(Vierailija)

Kannattaa ottaa se isompi koko. Itselläni on 390g anatominen,lihaksen päällä eivätkä rintani ole mitenkään yli-isot.
  Vastaa viestiin
15.08.11, 16:24   #18 (linkki)
Silikonit
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Silkkarit Näytä viesti
Kannattaa ottaa se isompi koko. Itselläni on 390g anatominen,lihaksen päällä eivätkä rintani ole mitenkään yli-isot.

Kiitos sinulle ja hyvät jatkot myös sinulle :)
  Vastaa viestiin
15.08.11, 17:06   #19 (linkki)
ollaan yksilöitä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Silkkarit Näytä viesti

390 voi olla jollekin yli-iso ja jollekin ei. Tuo vertaus housukoosta on osuva: joku kysyy onko 38 iso koko. Toinen vastaa että on kun mulla on 34 ja juu, 38 on liian iso. Toinen siihen että ei ole kun mulla on 38 ja se on hyvä. Voi taivas! Eihän ne implantitkaan ole mikään one size fits everyone-juttu, vaan koko ja malli riippuu oleellisesti siitä naisesta. Implantit, ne on mittatilaustyötä.

Ja vaikka sillä ei ap:n sopivaan implanttikokooon olekaan merkitystä, mulla on 280cc anatomiset osittain lihaksen alla. Ja hyvät on! Mutta jollekin sirolle pienelle nämä olisivat liian isot, rotevalle imettäneelle liian pienet, ja malli voisi olla väärä molemmille.
  Vastaa viestiin
15.08.11, 17:21   #20 (linkki)
Silikonit
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ollaan yksilöitä Näytä viesti
390 voi olla jollekin yli-iso ja jollekin ei. Tuo vertaus housukoosta on osuva: joku kysyy onko 38 iso koko. Toinen vastaa että on kun mulla on 34 ja juu, 38 on liian iso. Toinen siihen että ei ole kun mulla on 38 ja se on hyvä. Voi taivas! Eihän ne implantitkaan ole mikään one size fits everyone-juttu, vaan koko ja malli riippuu oleellisesti siitä naisesta. Implantit, ne on mittatilaustyötä.

Ja vaikka sillä ei ap:n sopivaan implanttikokooon olekaan merkitystä, mulla on 280cc anatomiset osittain lihaksen alla. Ja hyvät on! Mutta jollekin sirolle pienelle nämä olisivat liian isot, rotevalle imettäneelle liian pienet, ja malli voisi olla väärä molemmille.

Hei, oikeassa olet. Itse halusin ihmisten omakohtaisia kokemuksia lähinnä mielenkiinnosta. Toki luotan taitavaan kirurgiin, enkä edes harkitse muuta kuin hänen ehdottamiaan 335 tai 375 kokoa. Hän on kuitenkin omat toiveeni kuunnellut tarkoin ja perustellut suosittelemansa kokovaihtoehdot jne. perusteellisesti.

Kiitos sinulle vastauksesta :)
  Vastaa viestiin
18.08.11, 21:31   #21 (linkki)
reiska
(Vierailija)

...

no mitä isommat sitä parempi tietty öhöhöhöhö
  Vastaa viestiin
22.08.11, 14:07   #22 (linkki)
lihaksen alle
(Vierailija)

ettei ne pallon rajat näy.
  Vastaa viestiin
25.08.11, 13:12   #23 (linkki)
Nojoo
(Vierailija)

Mun mielestä naiset ottavat liian pieniä implantteja. Olen 155cm pitkä ja painan 45kg.
Mulle laitettiin lihaksen alle Mentorin 350cc ultra hihg profile. Vaatteet päällä en edes näytä rintavalta. Lähtökohta oli 70aa. Rinnanympärys päältä nyt alle 90cm.
Mun mielestä olisivat voineet olla vieläkin isommat, mutta nahka ei venynyt tarpeeksi.

Sanoin kirurgille että niin isot kuin saa ja en hae luonnollista lopputulosta.
  Vastaa viestiin
25.08.11, 19:14   #24 (linkki)
Karseita
(Vierailija)

Mun mielestä suomalaiset naiset ottaa liian isoja implantteja joista lähes sokeakin näkee että feikit rinnat kyseessä kun tulee vastaan toppi päällä. Täällä Suomessa näyttää tosiaan olevan muotia se halvan näköisten strippari-silkkareiden hankinta.
  Vastaa viestiin
16.10.11, 02:38   #25 (linkki)
nämä
(Vierailija)

ovat

kauheat: Oho, Suomen Seksikkäin –finalistilla 1,2 litran silikonit – KATSO! - Viihdeuutiset - 7 päivää
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku