Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.08.11, 19:18   #1 (linkki)
Kirsti A.
(Vierailija)

Kaulan rumat rypyt

Olen 57 v. Hoikka ja muuten mukiinmenvä, mutta kaulan rypyt on kauheat ja tosi rumat.
Mikä avuksi? Onko kukaan laitattunut plastiikkakirurgilla väkäsiä, joka on uusi hoitomuoto kasvojen ilmeen kohotuksessa?
Miten onnistui?Oliko helppoa?
Onko jokin ihmeitä tekevä voide olemassa?
Tiedän sen, että olisi aikanaan pitänyt kiinnittää asiaan huomiota. Myöhäistä se nyt on.
  Vastaa viestiin

25.08.11, 11:24   #2 (linkki)
irsti A.
(Vierailija)

Taidan olla sitten ainoa jolla on rumia ryppyjä kaulalla. Eikö kenelläkään ole mitään kokemusta asiasta?
  Vastaa viestiin
25.08.11, 11:57   #3 (linkki)
saaramaria
(Vierailija)

kaulan kauneus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja irsti A. Näytä viesti
Taidan olla sitten ainoa jolla on rumia ryppyjä kaulalla. Eikö kenelläkään ole mitään kokemusta asiasta?
Et ole todellakaan ainut. Kokemuksia on vaan varmaan vähemmän. Kaikki ei edes välitä, tässä sitä vaan vanhetaan . Rypistyy ja pullistuu milloin mistäkin.
  Vastaa viestiin
05.10.11, 03:56   #4 (linkki)
all
(Vierailija)

Muistakaa rasvata myös kaulan ja ylärinnan aluetta....joutuu koville..mm. aurinko..

Pelkkä kasvojen rasvaus ei riitä !
  Vastaa viestiin
07.10.11, 22:54   #5 (linkki)
YUUJUU
(Vierailija)

Samaa mieltä edellisen kanssa, kun rasvaa kasvonsa
yhtä tärkeää on rasvata myös kaulansa "dekolteen" alue.
Itse olen myös pitänyt huolta käsistäni 20v. ja olen siitä ylpeä,
koska ikä näkyy myös käsissä. (pigmenttiläiskät ym.)
Omat käteni ovat kuin "20-kymppisen"vaikka paljon vanhempi olenkin
  Vastaa viestiin
08.10.11, 12:44   #6 (linkki)
Ota selvää
(Vierailija)

Ota ap. yhteyttä plastiikkakirurgiin, tutki asiaa netistä. Konsultointi riittää, tutki kunnes löydät oman vaihtoehtosi. Mites se rullaus, onko joku rullannut kaulan ihoa kollageenin aktivoimiseen? Kasvoja kuulemma rullataan paljon nyt, ym. ym.
  Vastaa viestiin
06.11.11, 01:49   #7 (linkki)
Regina
(Vierailija)

kaularypyt, kadotkaa!

Hei,

Olen itse käynyt Helsingissä Ihoakatemiassa ihot.lääk. Marge Uibulla, joka teki radiofrekvenssihoidon kaulani alueelle. Rypyt madaltuivat selvästi ja lisäksi iho kiinteytyi, ikäänkuin kiristyi tai kutistui, joten plussana tuli paitsi ihon heleys ja ryppyjen madaltuminen, myös hienoinen kiinteytyminen.

Suosittelen!
  Vastaa viestiin
08.11.11, 11:00   #8 (linkki)
kiinnostuu tästä
(Vierailija)

kaulalle hyvää

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Regina Näytä viesti
Hei,

Olen itse käynyt Helsingissä Ihoakatemiassa ihot.lääk. Marge Uibulla, joka teki radiofrekvenssihoidon kaulani alueelle. Rypyt madaltuivat selvästi ja lisäksi iho kiinteytyi, ikäänkuin kiristyi tai kutistui, joten plussana tuli paitsi ihon heleys ja ryppyjen madaltuminen, myös hienoinen kiinteytyminen.

Suosittelen!
Siis joko tuo yksi hoitokerta auttoi sinun tapauksessasi selkeästi.
Kiitos vastauksesta.
  Vastaa viestiin
15.11.11, 11:00   #9 (linkki)
apuja tännekin
(Vierailija)

Olen 55 ja myös minä kaipaisin kovasti vinkkejä, linkkejä kaulan remonttiin. Mitä voitte suositella, mistä taas vähemmän hyötyä jne.
  Vastaa viestiin
21.11.11, 07:23   #10 (linkki)
hh
(Vierailija)

Oletteko saaneet lopputuloksen johon olette oikeasti tyytyväinen vai jäikö toivomisen varaa?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku