Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vielä harkitseva Onko kokemuksia viron klinikalla (look) tehdystä rintojen kohotuksesta ja lisäksi silikoni? Pelottaa kun kuulin, että nännipiha leikataan pois ja vaihdetaan sen paikkaa. Kestääkö toipuminen kauemmin ja onko kivuliaat ja arat pitkän aikaa? Onko lopputulos sen leikkauksen arvoista ja jääkö leikkaus arvet näkyviin? Mitä muuta negatiivista tai positiivista palautetta antaisit?
Olisin kohta menossa leikkaukseen, jos vain uskaltaisin :) |
Hei,
kokemuksia paikasta ei ole sen enempää, kuin että olen käynyt heillä konsultaatiossa. Olen kuitenkin menossa Suomalaiselle kirugille tänne Suomeen leikkauttamaan itseni ja tissini siis. Moni tietämäni henkilö on käynyt Virossa muilla klinikoilla ja yhdelle tehty implanttileikkauksen yhteydessä rintojen kohotus ja nännipihan pienennys. Ei ollut kovinkaan kipeä toimenpiteen jäkeen. Lähinnä olen kuullut monelta, että lihaksen alle laitettuna olet kipeämpi kuin, että implantti laitettaisiin lihaksen päälle.
En uskalla sen enempää suositella kuin olla vastaan Virolaisia klinikoita, itse vain tulin siihen tulokseen, että haluan Suomalaiseen paikkaan. Sitäkin tärkeämpänä kehoittaisin sinua käymään usemammassa eri paikassa konsultaatiossa ja eritysesti leikkaavan kirurgin konsultaatiossa.
Itse kävin siis Lookissa (ei kirurgilla) ja sitten kahdessa eri paikassa kirurgin luona. Melko toisenlaiset suositukset leikkaksen suhteen sain kirurgeilta. Itse kyllä luotan heidän sanaansa enemmän.
Kaikkea hyvää sinulle leikkaukseen, jos siihen päädyt, menitpä minne hyvänsä :)