Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.09.11, 16:50   #1 (linkki)
wilma52v
(Vierailija)

Sonolift

Olen siis vähän yli viisikymppinen nainen ja viime vuosina kasvojen iho on sen verran veltostunut, että nyt harkitsen Sonolift kiinteytyshoitoa. Varsinkin leukapielet alkaa venähtää aina vaan alemmas ja alemmas :(

Kertokaa kokemuksianne Sonolift-hoidosta, pliis.
  Vastaa viestiin

20.09.11, 09:15   #2 (linkki)
wilma 52v
(Vierailija)

Ei ole tullut vastauksia aloittamaani ketjuun, joten hoidosta ei kai ole kauheasti kokemuksia. No, tänään olen itse menossa ekaa kertaa, semmoinen kuuden kerran setti ja hoidot viikon välein. Tulen sitten kertomaan tuliko mitä tuloksia :)
  Vastaa viestiin
20.10.11, 11:36   #3 (linkki)
Ansu
(Vierailija)

Sonolift

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wilma 52v Näytä viesti
Ei ole tullut vastauksia aloittamaani ketjuun, joten hoidosta ei kai ole kauheasti kokemuksia. No, tänään olen itse menossa ekaa kertaa, semmoinen kuuden kerran setti ja hoidot viikon välein. Tulen sitten kertomaan tuliko mitä tuloksia :)

Varasin itsekin tänään ajan sonolift-hoitoon mutta se on vasta ensi viikolla. Kerrotko heti tuntemuksia ensimmäisen hoitokerran jälkeen? Mulla on nyt vaan yksi kerta - pitää sitten katsoa, jos otan useamman peräkkäin. Niin, ikä alkaa täälläkin lähetyä 50v :)
  Vastaa viestiin
20.10.11, 14:39   #4 (linkki)
wilma 52v
(Vierailija)

Heti ensimmäisen kerran jälkeen iho tuntui freshiltä ja kiinteältä, mutta vasta useamman kerran jälkeen alkoi todella tuntumaan, että jotain on tapahtunut. Ensi viikolla minulla on kuudes eli viimeinen hoitokerta ja voin sanoa, että iho on napakoitunut huomattavasti. Kannattaa varata tuommoinen kuuden kerran hoitosarja (viikon välein), jos todella haluaa tuloksia. Itse olen tyytyväinen, vaikka eihän tämä veitsen alla käyntiä tietenkään voita ;)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku