Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.10.11, 22:31   #1 (linkki)
äippä73
(Vierailija)

Missä kestopigmentoinnit Tampereella

Kiinnostaisi kestopigmentoida kulmat ja eyelinerit. Missä Tampereella olisi hyvä paikka em. toimenpiteille?

Olen koittanut netistä etsiä kokemuksia Treen alueelta mutten onnistunut löytämään.
  Vastaa viestiin

13.10.11, 11:05   #2 (linkki)
äippä73
(Vierailija)

up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä73 Näytä viesti
Kiinnostaisi kestopigmentoida kulmat ja eyelinerit. Missä Tampereella olisi hyvä paikka em. toimenpiteille?

Olen koittanut netistä etsiä kokemuksia Treen alueelta mutten onnistunut löytämään.

Eikö täällä kävijöistä kukaan ole Tampereella ottanut em. kestopigmentointeja?! Hyväksi koettuja kestopigmentointipaikkoja siis em. alueelta kaipaisin, kiitooos! :-)
  Vastaa viestiin
19.10.11, 14:36   #3 (linkki)
äippä73
(Vierailija)

up up

Lainaus:
Eikö täällä kävijöistä kukaan ole Tampereella ottanut em. kestopigmentointeja?! Hyväksi koettuja kestopigmentointipaikkoja siis em. alueelta kaipaisin, kiitooos! :-)

Eikö kukaan osaa suositella mitään hyväksi koettua paikkaa Treelta?!
  Vastaa viestiin
21.10.11, 11:12   #4 (linkki)
madde
(Vierailija)

Kestopigmentoinnit Tampereella

Minä ja ystäväni käytiin Tallinnassa salong Cinderella. Voin suositella. Otimme huulet ja ystäväni ylä luomen rajauksen. Hänellä on pitkä kokemus ja tekee Goldeneye-merkillä. Myös hinta oli edullinen. Siis jos viitsit mennä Tallinnaan asti,säästäisit kyllä aika paljon... :D
  Vastaa viestiin
30.10.11, 21:05   #5 (linkki)
äippä73
(Vierailija)

Kestopigmentoinnit Tampereella

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja madde Näytä viesti
Minä ja ystäväni käytiin Tallinnassa salong Cinderella. Voin suositella. Otimme huulet ja ystäväni ylä luomen rajauksen. Hänellä on pitkä kokemus ja tekee Goldeneye-merkillä. Myös hinta oli edullinen. Siis jos viitsit mennä Tallinnaan asti,säästäisit kyllä aika paljon... :D
Kiitos tiedosta! Mutta kuitenkin ensisijaisesti etsin tietoa hyväksi havaituista kestopigmentointipaikoista täältä Tampereen alueelta, kiitos!
  Vastaa viestiin
04.03.12, 19:33   #6 (linkki)
Mariel
(Vierailija)

Kestopigmentoinnit

Tampereella luotettava ammattitaitoinen tekijä on ainakin Studio Feel It:ssä Alisa Myöhänen hän on tietääksin kestopigmentointi kouluttajakin, ystäväni otti häneltä kulmapigmentoinnit ja ne olivat kauniit!

Lainaus:

Vastaa viestiin
06.03.12, 12:26   #7 (linkki)
ninnuli
(Vierailija)

Kissanmaalla

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariel Näytä viesti
Tampereella luotettava ammattitaitoinen tekijä on ainakin Studio Feel It:ssä Alisa Myöhänen hän on tietääksin kestopigmentointi kouluttajakin, ystäväni otti häneltä kulmapigmentoinnit ja ne olivat kauniit!

Hoitola Virvatuli on ok paikka.
  Vastaa viestiin
02.04.12, 19:45   #8 (linkki)
maritakala
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariel Näytä viesti

Alisan kouluttama Jenni tekee hienoo jälkeä myös. Paikkana Just Body en tiedä tekeekö muuallakin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku