Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.10.11, 23:00   #1 (linkki)
Teeseitsemies
(Vierailija)

Jaan Troost ei olekkaan plastiikkakirurgi

Olen luullut vuosien ajan Jaan Troostin olevan plastiikkakirurgi....Selvisikin että hän on yleiskirurgi.
En tiedä onko mainonta ollut harhaanjohtavaa vai mikä,mutta ei sitä tunnu tietävän edes hänellä leikattavana käyneet !

Tervishoiuameti registrid

Kyseisen linkin kautta pääsee katsomaan Eestin yleiskirurgit.Ja siellähän se Troost on...

Eestin plastiikkakirurgeja ovat: Ilmar Amjärv,Terje Arak, Jyri Juhani Hukki,Katrin Krüünvald,Jüri Kullamaa,Mare Malva,Romek Märtsin,Peep Pree,Tatjana Raie,Merle Sellend ja Olavi Vasar.

Ei kovin pitkä lista.Kannattaa selvittää kirurgin koulutus.Troostia näköjään puolustellaan sanomalla että hän käy kursseilla ja leikkaa paljon.Eli välillä koulutus on kova sana (kurssit) mutta välillä ei (erikoistuminen plastiikkakirurgiaan)
  Vastaa viestiin

20.10.11, 15:01   #2 (linkki)
Anna
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teeseitsemies Näytä viesti
Olen luullut vuosien ajan Jaan Troostin olevan plastiikkakirurgi....Selvisikin että hän on yleiskirurgi.
En tiedä onko mainonta ollut harhaanjohtavaa vai mikä,mutta ei sitä tunnu tietävän edes hänellä leikattavana käyneet !

Tervishoiuameti registrid

Kyseisen linkin kautta pääsee katsomaan Eestin yleiskirurgit.Ja siellähän se Troost on...

Eestin plastiikkakirurgeja ovat: Ilmar Amjärv,Terje Arak, Jyri Juhani Hukki,Katrin Krüünvald,Jüri Kullamaa,Mare Malva,Romek Märtsin,Peep Pree,Tatjana Raie,Merle Sellend ja Olavi Vasar.

Ei kovin pitkä lista.Kannattaa selvittää kirurgin koulutus.Troostia näköjään puolustellaan sanomalla että hän käy kursseilla ja leikkaa paljon.Eli välillä koulutus on kova sana (kurssit) mutta välillä ei (erikoistuminen plastiikkakirurgiaan)
Yllättävä tieto! Olin 2 vuotta sitten menossa hänelle rintojen suurennukseen,mutta hän sai infarktin ja leikkaus peruttiin. Menin sitten toiselle kirurgille.Olin tähän päivään asti luulossa että Troost on plastiikkakirurgi.Mikä lienee terveydentila nykyään, eikös mies ole jo melkein 70 vuotias?
  Vastaa viestiin
22.10.11, 17:10   #3 (linkki)
eri tekniikka
(Vierailija)

Katrin Krunvald kertoi minulle käydessäni hänen luonaan konsultaatiossa, että hän ja jotkut muut plastiikkakirurgit ovat tehneet vetoomuksen Viron terveysviranomaisille, että kieltäisivät täysin yleiskirurgeja tekemästä leikkauksia.Hän sanoi, että on ollut paljon ongelmia kun jotkut plastiikkakirurgit ovat opettaneet yleiskirurgeja tekemään leikkauksia. Yleiskirurgit tekevät sitten paljon leikkauksia halvalla ja tekniikat eivät sitten ole niin hyväksyttyjä ja potilaat valittavat ja joutuvat korjausleikkauksiin. Hän kertoi että Viron lehdistökin on kirjoittanut asiasta. Untitled Document saa lisää tietoa suoraan Katrinilta. Suomessa yleiskirurgit eivät ilmeisesti saa tehdä plastiikkakirurgiaa lainkaan?
  Vastaa viestiin
28.10.11, 03:28   #4 (linkki)
kun ei niin ei
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Näytä viesti
Yllättävä tieto! Olin 2 vuotta sitten menossa hänelle rintojen suurennukseen,mutta hän sai infarktin ja leikkaus peruttiin. Menin sitten toiselle kirurgille.Olin tähän päivään asti luulossa että Troost on plastiikkakirurgi.Mikä lienee terveydentila nykyään, eikös mies ole jo melkein 70 vuotias?

68v eikä vieläkään osaa ommella implanttitaskua oikein..
  Vastaa viestiin
31.12.11, 22:00   #5 (linkki)
Up
(Vierailija)

Onpa tää ihmeellistä että yleiskirurgi saa mainostaa itseään plastiikkakirurgina ilman seuraamuksia.
  Vastaa viestiin
01.01.12, 01:26   #6 (linkki)
omat säännöt
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Up Näytä viesti
Onpa tää ihmeellistä että yleiskirurgi saa mainostaa itseään plastiikkakirurgina ilman seuraamuksia.

Sattuu tekemään töitä firmalle, jonka media ja viranomaiset jättävät rauhaan..Olisi mielenkiintoista tietää mistä moinen johtuu..
  Vastaa viestiin
29.02.12, 09:55   #7 (linkki)
Pelkkä yleiskirurgi
(Vierailija)

Yleiskirurgi on. Asennellut PIP-proteeseja The Lookin asiakkaille.
  Vastaa viestiin
29.02.12, 11:21   #8 (linkki)
pumpsis
(Vierailija)

onko ihme ?

Kyllä Suomessakin pääkaupunkiseudulla pelkkä yleislääkäri ja röntgenlääkäri tekevät kimpassa plastiikkakirurgien töitä. Ovat "kouluttaneet" kursseilla itseään. Sitten onnettomat me luullaan heitä suuriksi asiantuntioiksi.
  Vastaa viestiin
29.02.12, 18:33   #9 (linkki)
patient
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pumpsis Näytä viesti
Kyllä Suomessakin pääkaupunkiseudulla pelkkä yleislääkäri ja röntgenlääkäri tekevät kimpassa plastiikkakirurgien töitä. Ovat "kouluttaneet" kursseilla itseään. Sitten onnettomat me luullaan heitä suuriksi asiantuntioiksi.

Laitatko vähän tietoa jakoon että osaa varoa
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku