Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.10.11, 10:39   #1 (linkki)
kreisireisi
(Vierailija)

Selluliitista eroon?

Olen normaalipainoinen keski-ikäinen nainen enkä ole kauheasti joutunut miettimään kilojani. Nyt yllättäen huomasin, että reisissäni on takana selluliittia. Näyttää oudolta, koska muuten iho on kuin vauvalla. Voiko noille muhkuroille tehdä mitään? En haluaisi pudottaa painoani, joten mietin, olisiko mistään täsmätreenauksesta hyötyä. Rasvaimuja tai vastaavia en uskaltaisi kokeilla.
  Vastaa viestiin

06.11.11, 01:58   #2 (linkki)
Melissa
(Vierailija)

on ja pysyy.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kreisireisi Näytä viesti
Olen normaalipainoinen keski-ikäinen nainen enkä ole kauheasti joutunut miettimään kilojani. Voiko noille muhkuroille tehdä mitään?Rasvaimuja tai vastaavia en uskaltaisi kokeilla.
Katsopa netistä Hollywood-julkkiksia esim. haulla cellulite, celebrities. Heillä on rahaa ja tarve tehdä mitä vain voi elantonsa eteen tehdä. Silti selluliittia, eli luonnollista rasvaa muhkuroina.

Mitkään rasvaimut eivät siis auta. Itsensä hyväksyminen kylläkin. Ja ihan vain kuriositeettina, et ole ainoa. 80% meistä naisista omaa tuota rasvaa, joukossa niitä, jotka siitä kärsii ja niitä jotka sen kanssa ovat oppineet elämään.

Vinkki: seuraavan kerran, jos/kun menet uimahalliin, näet, että selluliitti se istuu lähes jokaisen reisissä kuin nenä päässä.
  Vastaa viestiin
08.11.11, 11:05   #3 (linkki)
kokemusta
(Vierailija)

sellusta

Jos muhkurat eivät ole vielä kovin mahtavia, niin hieronnat auttaa. Toki sitä voi myöhäisemmässäkin vaiheessa kokeilla.
Itselläni auttoi koneellinen imu-,alipaine kudoshieronta. Huono puoli se, että joutuis ylläpitämään jatkuvasti.
Rasvaimujen oon todettu jopa lisäävän selluliitin esiintymistä, epätasaisuutta. Ei sitä.
  Vastaa viestiin
22.11.11, 07:31   #4 (linkki)
vdv
(Vierailija)

Vauvaihoinen keski-ikäinen -kuulostaa siltä ettet paljon treenaile...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku