Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.11.11, 14:44   #1 (linkki)
I have a dream
(Vierailija)

Täydellinen peppu

Moikka,

Olen normaalivartaloinen, hoikahko kolmekymppinen nainen ja mun haaveeni olisi ominstaa täydellinen peppu.

Ajattelin, että jos teistä joku omistaa mielestään jo täydellinen kiinteän ja pyöreän peban, niin miten olette onnistuneet saamaan sellaisen, jos oletetaan, että lähtökohdant on jo alkujaan ihan hyvät, eikä ole juurikaan ylimääräistä ja ruokavalio on kunnossa jne.
  Vastaa viestiin

08.11.11, 16:49   #2 (linkki)
hyvä peba
(Vierailija)

Minulle on usein sanoneet niin miehet kuin naisetkin, että mulla on täydellinen farkkupeba ym. En nyt mitään kauhean kummosta ole sen eteen tehnyt, kun se on tullut geeneissä sukuperintönä. Timmissä se pysyy siinä sivussa kun harrastan jazztanssia - tanssijoilla on yleensä tiukka peba. Maastohiihto on myös hyvää treeniä.

Ruokavalio on kasvisruoka, eli en syö lihaa enkä kanaa.
  Vastaa viestiin
08.11.11, 16:50   #3 (linkki)
pete
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja I have a dream Näytä viesti
Moikka,

Olen normaalivartaloinen, hoikahko kolmekymppinen nainen ja mun haaveeni olisi ominstaa täydellinen peppu.

Ajattelin, että jos teistä joku omistaa mielestään jo täydellinen kiinteän ja pyöreän peban, niin miten olette onnistuneet saamaan sellaisen, jos oletetaan, että lähtökohdant on jo alkujaan ihan hyvät, eikä ole juurikaan ylimääräistä ja ruokavalio on kunnossa jne.

Puolisollani se on synnyinlahja. Lituskaa ja latuskaa tai roikkuvaa ei pysty hyväksi muovaamaan kuin taitava kirurgi.
  Vastaa viestiin
08.11.11, 17:13   #4 (linkki)
I have a dream
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pete Näytä viesti
Puolisollani se on synnyinlahja. Lituskaa ja latuskaa tai roikkuvaa ei pysty hyväksi muovaamaan kuin taitava kirurgi.

Omani on ihan hyvä(ei littana), mutta mielestäni ei täydellisen pyöreä ja kiinteä. Lähtökohdat koitenkin on hyvät ja pienellä muokkauksella (ilman kirurgia) uskon siitä tulevan varsin hyvä, kun vaan tietäisi, että miten.
  Vastaa viestiin
08.11.11, 18:27   #5 (linkki)
isä meidän
(Vierailija)

Isä meidän, anna meille tänä päivänä meidän täydellinen peppumme.

(Oikeasti, mielestäni Martin Luther Kingin "I have a Dream" -puheen lainaaminen jossain perseenkohennusviestissä on todella mautonta.)
  Vastaa viestiin
08.11.11, 18:56   #6 (linkki)
USAssa opiskellut
(Vierailija)

Ainakin jenkeissä tuo idiomi yhdistetään automaattisesti MLK:iin. Sanoisin, että 80% tekee näin.

Takapajula Suomesta en sitten tiedä...
  Vastaa viestiin
08.11.11, 19:32   #7 (linkki)
right
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja USAssa opiskellut Näytä viesti
Ainakin jenkeissä tuo idiomi yhdistetään automaattisesti MLK:iin. Sanoisin, että 80% tekee näin.

Takapajula Suomesta en sitten tiedä...

Jos et tiedä mitään kysyjän aiheeseen liittyen, niin suosittelen jotain toista keskustelua. Ilmeisesti, kun kuitenkin tuntuu olevan kova tarve saada äänensä kuuluviin.
  Vastaa viestiin
09.11.11, 14:55   #8 (linkki)
AnniZ
(Vierailija)

Kovalla työllä

Askelkyykky, askelkyykky, askelkyykky... painoilla ja ilman. Mitään parempaa ja tehokkaampaa tapaa kohottaa pakaroita ei vaan ole. Kova työ palkitaan muutamassa kuukaudessa. Treenata kannattaa useita kertoja viikossa (3-4).
  Vastaa viestiin
09.11.11, 23:15   #9 (linkki)
Ei näin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniZ Näytä viesti
Askelkyykky, askelkyykky, askelkyykky... painoilla ja ilman. Mitään parempaa ja tehokkaampaa tapaa kohottaa pakaroita ei vaan ole. Kova työ palkitaan muutamassa kuukaudessa. Treenata kannattaa useita kertoja viikossa (3-4).

Mielestäni on ihan hukkaan heitettyä aikaa treenata 3-4 kertaa viikossa, kun yksikin kerta riittää!
Askelkykky ei sekään ole paras liike pepulle (enemmänkin reisille) vaikka toki pakaroihinkin vaikuttaa. Maastavedot suorinjaloin ja syväkyykyt toimii paremmin. Samoin korkeat taaksepäin potkut, loikat yms.
  Vastaa viestiin
10.11.11, 03:24   #10 (linkki)
sasae eik.
(Vierailija)

Tanssi on tosi tehokasta. Oli laji sitten jazz, baletti tai hip hop.

Lisäksi luistelu. Katsokaa vaikka pikaluistelijoita olympialaisissa ja kaikilla kaunoluistelijoillakin, myös miehillä, on söpö peba eikä mikään litta.
  Vastaa viestiin
10.11.11, 15:00   #11 (linkki)
realismia
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja isä meidän Näytä viesti
(Oikeasti, mielestäni Martin Luther Kingin "I have a Dream" -puheen lainaaminen jossain perseenkohennusviestissä on todella mautonta.)
Martin Luther King oli monien muiden syntiensä lisäksi sellainen vaimonpettäjä, naistenjahtaaja ja irstailija, että hänen puheensa sopii juuri tällaiseen ketjuun.
  Vastaa viestiin
10.11.11, 15:27   #12 (linkki)
Oma peppuni
(Vierailija)

Pepun ulkonäkö

Minä olen jo pitkälti yli nelikymppinen nainen ja olen saanut pepustani paljon postiivisia kommentteja. En kuitenkaan väitä, että peppuni olisi täydellinen. Minä olen 172 cm pitkä ja minun lantion ympärysmitta on 98 cm eli lantioni on hieman kapeampi kuin yleensä. Olen lukenut jostakin,
että lantio on leveä vasta, kun sen ympärysmitta on 104 cm tai enemmän.
Minun pakarat ovat sellaiset soikean pyöreät ja kiinteät eli peppuni ei roiku yhtään. Peppuni on myös ulkoneva eli pakarat ja peppu kaareutuvat aika voimakkaasti ulospäin. Muistan, että teini-ikäisenä tyyttönä minulle ei mahtunut Wrangler-farkut jalkaan, niin kuin muille tyttökavereilleni,
juuri tämä peppuni muodon vuoksi ja ostin sitten Lee-merkkiset farkut.
Kaiken ikäisten ja kokoisten naisten kannattaa harrastaa liikuntaa ainakin jonkun verran: Käydä kävely ja juoksulenkeillä ja voimistella kotona ja tehdä kaikkea sellaista, jossa lantio joutuu kovaan liikkeeseen. Voi ostaa vaikka hula-hula vanteen ja pyöritellä sillä lanteitaan voimakkaasti.
Näyttelijä George Clooney on sanonut leikisästi Jennifer Lopezin pepusta, että siihen voisi laittaa drinkkilasin ja se pysyisi siinä.
  Vastaa viestiin
10.11.11, 15:52   #13 (linkki)
itse teen näin
(Vierailija)

Pari kertaa viikossa salilla tarpeeksi isojen painojen kanssa kyykkyjä, maastavetoja, reidenloitonnuksia ja hyvää huomenta -liikettä. Viikottain myös lenkkeilyä ja pyöräilyä.
  Vastaa viestiin
12.11.11, 16:15   #14 (linkki)
lähes kopio
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Oma peppuni Näytä viesti
Minä olen jo pitkälti yli nelikymppinen nainen ja olen saanut pepustani paljon postiivisia kommentteja. En kuitenkaan väitä, että peppuni olisi täydellinen. Minä olen 172 cm pitkä ja minun lantion ympärysmitta on 98 cm eli lantioni on hieman kapeampi kuin yleensä. Olen lukenut jostakin,
että lantio on leveä vasta, kun sen ympärysmitta on 104 cm tai enemmän.
Minun pakarat ovat sellaiset soikean pyöreät ja kiinteät eli peppuni ei roiku yhtään. Peppuni on myös ulkoneva eli pakarat ja peppu kaareutuvat aika voimakkaasti ulospäin. Muistan, että teini-ikäisenä tyyttönä minulle ei mahtunut Wrangler-farkut jalkaan, niin kuin muille tyttökavereilleni,
juuri tämä peppuni muodon vuoksi ja ostin sitten Lee-merkkiset farkut.
Kaiken ikäisten ja kokoisten naisten kannattaa harrastaa liikuntaa ainakin jonkun verran: Käydä kävely ja juoksulenkeillä ja voimistella kotona ja tehdä kaikkea sellaista, jossa lantio joutuu kovaan liikkeeseen. Voi ostaa vaikka hula-hula vanteen ja pyöritellä sillä lanteitaan voimakkaasti.
Näyttelijä George Clooney on sanonut leikisästi Jennifer Lopezin pepusta, että siihen voisi laittaa drinkkilasin ja se pysyisi siinä.
Ajatella, että minullekkin on sanottu vähän samansuuntaisesti, että lasi pysyisi peppuni päällä. Minusta kyllä Jenniferillä on uhkeampi ja kauniimpi omaani, mutta itse olen tyytyväinen tähänkin, eikä siippanikaan ole valittanut ikinä.
  Vastaa viestiin
12.11.11, 20:43   #15 (linkki)
paras bebbu
(Vierailija)

Pyoraily ja kyykkays isoilla painoilla on saanut pebani a la kim kardashian! Alaka venyttele pakaralihaksia niin ne jaavat mukavasti pallomaisiksi! Venyttely litistaa ne pitkiksi.
  Vastaa viestiin
15.11.11, 20:00   #16 (linkki)
jeah
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja paras bebbu Näytä viesti
Pyoraily ja kyykkays isoilla painoilla on saanut pebani a la kim kardashian! Alaka venyttele pakaralihaksia niin ne jaavat mukavasti pallomaisiksi! Venyttely litistaa ne pitkiksi.

Onneksi joku täällä puhuu asiaakin
  Vastaa viestiin
15.11.11, 20:13   #17 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2011
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja paras bebbu Näytä viesti
Toisinsanoen pehvan trimmaus on tärkeämpää kuin ryhti, tasapainoinen asento, kävelyn ja muun liikehdinnän joustavuus tai vartalon kiristämättömyys.

Takamuslihasten venytys on itse asiassa yksi tärkeimpiä venyttelyliikkeitä.
  Vastaa viestiin
16.11.11, 08:57   #18 (linkki)
pebanen
(Vierailija)

^Samaa olisin kirjoittanut minäkin. Lihaskireyden takia taaksepäin kurkottava peppu ei ole ollenkaan sama asia kuin lihasten pyöristämä peppu (ja se venyttely ei lihaksia todellakaan litistä!) eikä moinen homma varsinkaan ole terveellistä.

Kyllä se peppu pyöristyy kunnon punttisharjoittelulla vapailla painoilla (eikä tarvi kuin kerran tai kaksi viikkoon ährätä alakertatreeniä), mutta tärkeintä on että treenaa koko vartaloa eikä vain yhtä lihasryhmää. Siitä ei seuraa kuin terveyspulmia tulevaisuudessa, kun lihastasapaino on pielessä. Ja on se vähän hassun näköistäkin jos vain peppu on terhakka ja muuten ei. Vähän sama kuin mies joka treenaa vain ulkonäön takia lähinnä yläkroppaa ja jalat ovat vain surkastuneet pikku narut.
  Vastaa viestiin
16.11.11, 13:22   #19 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Helsinki
Pippa Middletonin pehva on nyt kuuminta hottia maailmalla.

Haluatko samanlaisen takapuolen kuin Pippalla? - Ilta-Sanomat
  Vastaa viestiin
29.11.11, 18:47   #20 (linkki)
pipan beba ei ole pop
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm Näytä viesti

En ymmärrä tuota Pipan pepun hehkutusta. Siinä ei musta ole mitään erityistä ja aika littanakin on.
  Vastaa viestiin
29.11.11, 21:43   #21 (linkki)
lllll
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm Näytä viesti

No en halua mitään lattapersettä.
  Vastaa viestiin
30.11.11, 14:33   #22 (linkki)
Jep
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lllll Näytä viesti
No en halua mitään lattapersettä.

Pipalla on miespylly. Luurankopylly. Hyvä jos pyllyä ollenkaan, kaamea näky farkuissa.
  Vastaa viestiin
01.12.11, 08:10   #23 (linkki)
kotona onnistuu :)
(Vierailija)

Minä olen aina ollut hoikka, ja peppuni on ollut sellainen "laihan läskin" perse, vähän löllö ja aika pieni. Ts, farkuissa upea näky mutta bikineissä karmea.

Lenkkeilen päivittäin, ja zumbailen jonkun kerran viikossa, mutta vasta kun rupesin kotona jumppaamaan peppua niin olen alkanut saada siihen jopa muotoa! Asun siis pienellä paikkakunnalla enkä pääse salillle.

Olen tehnyt ihan perus maastavetoa kontallaan tai seisten, pitänyt välillä sitä pakaralihasta jännitysasennossa pidempään, "koirankusetusliikettä" ja askelkyykkyjä. Melkein joka päivä olen jumppaillut, ja takapuolessa on tuntunut mukavasti seuraavana päivänä lihaksissa.

Oikeastaan, en ole tehnyt mitään ihmeellisiä salijuttuja joiden nimeen kaikki vannovat, vaan ihan kotona jumpannut ja se oikeasti näkyy! Peräni ei ole vieläkään täydellinen mutta ei sen ihan täydellinen tartte ollakaan, riittää että on loistava :D
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku