| |  | |
03.12.11, 12:32
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2011
| Tiina Jylhän brändi uudistuu!
Olen huomannut, että Tiina Jylhä on alkanut uudistamaan ja laajentamaan brändiään ihan vain jo nettisivujen perusteella. Tulossa varmaan kaikkea kauneuteen liittyvää ja olen kovin kiinnostunt asiasta.. tietääkö kukaan tarkemmin, mitä kaikkea on tulossa?
| |
| | |
03.12.11, 13:37
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Tiina Jylhän brändin Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkiss Olen huomannut, että Tiina Jylhä on alkanut uudistamaan ja laajentamaan brändiään ihan vain jo nettisivujen perusteella. Tulossa varmaan kaikkea kauneuteen liittyvää ja olen kovin kiinnostunt asiasta.. tietääkö kukaan tarkemmin, mitä kaikkea on tulossa? | laajentuminen on minulle tavalliselle ihmiselle yksi niitä mitättömimpiä asioita, joita tiedän!
| |
| | |
03.12.11, 13:54
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkiss Olen huomannut, että Tiina Jylhä on alkanut uudistamaan ja laajentamaan brändiään ihan vain jo nettisivujen perusteella. Tulossa varmaan kaikkea kauneuteen liittyvää ja olen kovin kiinnostunt asiasta.. tietääkö kukaan tarkemmin, mitä kaikkea on tulossa? |
Ei voi tulla muuta kuin paskoo.
| |
| | |
03.12.11, 17:21
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Säälittävää että The Look itse kirjoittelee joka keskustelupalstalle...alkaa olla Laatukirurgia-tyylistä meininkiä. Mutta eipä noilla ulosottoveloilla kai paljon mainoskuluja maksellakkaan.Lookin palvelu on kohtalaista, kunnes maksat leikkauslaskun, sen jälkeen oletkin omillasi.Peruuttaminenkaan ei onnistu kun kukaan ei vastaa puhelimeen.
| |
| | |
03.12.11, 18:00
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiinnostaa ihan helvetisti. Toivottavasti postailet tänne joka päivä lisää uutisia Tiina Jylhän laajentumisesta.
| |
| | |
05.12.11, 11:36
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | jos ei kaikkia kiinnosta..
.. niin ei tarkoita etteikö jotakuta toista voisi kiinnostaa. toiset tykkää äitistä ja toiset tyttärestä. Itse olen käynyt jylhän klinikalla useampaan kertaan pienissä toimenpiteissä, ja siellä saa ihan loistavaa palvelua. Kyllä minulla ainakin vähän kiinnostaa mihin ja miten aikovat kehittää ja laajentaa
| |
| | |
05.12.11, 14:04
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei ole uskottavaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja amppari .. niin ei tarkoita etteikö jotakuta toista voisi kiinnostaa. toiset tykkää äitistä ja toiset tyttärestä. Itse olen käynyt jylhän klinikalla useampaan kertaan pienissä toimenpiteissä, ja siellä saa ihan loistavaa palvelua. Kyllä minulla ainakin vähän kiinnostaa mihin ja miten aikovat kehittää ja laajentaa | Ei vaikuta kovin "luotettavalta" informaatiolta jos sisällöltään samoja avauksia on useita. Mainontaa, sanon minä. Ja vielä asiakasta aliarvioivaa tehdä tällaista ns. piilomainontaa joka on itseasiassa todella läpinäkyvää. Päättelisin ettei ko. firmalla mene loistavasti kun ei ole varaa maksaa mainoksistaan.
| |
| | |
05.12.11, 21:27
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kyyninen Kiinnostaa ihan helvetisti. Toivottavasti postailet tänne joka päivä lisää uutisia Tiina Jylhän laajentumisesta. |
Onko Tiina alkanut lihomaan?
| |
| | |
14.12.11, 20:59
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Kaikilla on omat mielipiteet.. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja amppari .. niin ei tarkoita etteikö jotakuta toista voisi kiinnostaa. toiset tykkää äitistä ja toiset tyttärestä. Itse olen käynyt jylhän klinikalla useampaan kertaan pienissä toimenpiteissä, ja siellä saa ihan loistavaa palvelua. Kyllä minulla ainakin vähän kiinnostaa mihin ja miten aikovat kehittää ja laajentaa |
Olen samaa mieltä kanssasi! Olen itsekkin käynyt klinikalla pienessä toimenpiteessä ja harkitsen toimenpiteen uusintaa samassa paikassa... Siksi kiinnostaisikin tietää mihin suuntaan brändiä mahdollisesti laajennetaan. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Tiina Jylhästä tai hänen toiminnastaan.
| |
| | |
14.12.11, 21:13
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja DI Olen samaa mieltä kanssasi! Olen itsekkin käynyt klinikalla pienessä toimenpiteessä ja harkitsen toimenpiteen uusintaa samassa paikassa... Siksi kiinnostaisikin tietää mihin suuntaan brändiä mahdollisesti laajennetaan. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Tiina Jylhästä tai hänen toiminnastaan. |
hahaha...samaan aikaan suomi24:ssä Lookkilaiset mainostavat ilmaiseksi... brändi sitä brändi tätä.... Eiköhän look kohta vastaa itse esittämäänsä kysymykseen :)
| |
| | |
15.12.11, 07:10
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hieman tuo nuorille blogittarille täyteaineiden tyrkyttäminen tökkii. Yksihän ainakin on siihen tarjoukseen tarttunut, tyttöparka! Jotenkin sääliksi käy blogittaret jotka tuollaiseen mukaan menevät, ja vielä noin nuorina ja nätteinä. Ymmärtäisin jos jotakin olisi ihan oikeasti korjailtavissa (vääristyneet kasvonpiirteet yms.).
Vei kyllä pisteet Lookilta, jos ikinä itse jotakin laitan niin en kyllä tuohon puljuun mene.
| |
| | |
15.12.11, 13:17
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Niin noh... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm Hieman tuo nuorille blogittarille täyteaineiden tyrkyttäminen tökkii. Yksihän ainakin on siihen tarjoukseen tarttunut, tyttöparka! Jotenkin sääliksi käy blogittaret jotka tuollaiseen mukaan menevät, ja vielä noin nuorina ja nätteinä. Ymmärtäisin jos jotakin olisi ihan oikeasti korjailtavissa (vääristyneet kasvonpiirteet yms.).
Vei kyllä pisteet Lookilta, jos ikinä itse jotakin laitan niin en kyllä tuohon puljuun mene. |
Eiköhän tuo tyttö ihan omasta tahdostaan sinne klinikalle mennyt. Jotkut meistä vaan ovat myönteisempiä erilaisia täyteaineita ja plastikakirurgiaa kohtaan. Itselleni ei ole tehty mitään toimenpiteitä, mutta ainahan sitä voisi kokeilla! Eihän kyseinen toimenpide ole edes pysyvä!
| |
| | |
15.12.11, 13:30
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Hmm... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää hahaha...samaan aikaan suomi24:ssä Lookkilaiset mainostavat ilmaiseksi... brändi sitä brändi tätä.... Eiköhän look kohta vastaa itse esittämäänsä kysymykseen :) |
Taidat itsekkin kuitenkin olla hieman kiinnostunut aiheesta kun olet sielläkin käynyt lukemassa keskusteluja aiheesta? Mikähän oma motiivisi tähän kirjoitteluun ja keskustelujen seuraamiseen on? Taitaa itseäsikin vähän kiinnostaa Tiina jylhän brändin laajentuminen ;)
| |
| | |
15.12.11, 16:41
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Uski Taidat itsekkin kuitenkin olla hieman kiinnostunut aiheesta kun olet sielläkin käynyt lukemassa keskusteluja aiheesta? Mikähän oma motiivisi tähän kirjoitteluun ja keskustelujen seuraamiseen on? Taitaa itseäsikin vähän kiinnostaa Tiina jylhän brändin laajentuminen ;) |
Luen kaikkia näitä palstoja ja tunnistan heti kun joku alkaa mainostamaan itseään leikkien kuluttajaa. Kaava on aina sama.Motiivini on se etten jaksa katsella tuollaista lukijoiden älyn aliarvioimista. Tiina Jylhän brändi on aina ollut seuraavanlainen: Kaikki mistä saa rahaa on myynnissä.
| |
| | | | |