Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.12.11, 08:07   #1 (linkki)
löllerö
(Vierailija)

ongelmana epäkiinteä iho!

Hei, turhamainen ongelma täällä :D

Olen vasta 22-vuotias, mutta minulla on ärsyttävä epäkiinteä iho (onko tuo edes sana) lähinnä takapuolen ja vatsan kohdalla. Olen hoikka, 177cm ja 63 kg, mutta ongelma vain korostuu tässä varressa. Pepussani on myös tympeitä raskausarpia ja ihan kuin ihoa olisi jotenkin "liikaa", se ärsyttää!

Syön kasvispainotteisesti mutta huolehdin proteiinin saannista. Liikun paljon (lenkkeilen päivittäin, lisäksi zumbaan ja harrastan pilatesta ja venyttelyä). Elintavoista löysä iho tuskin on kiinni. Minulla on ihan jämerät lihakset vaikka olenkin hoikka, mutta tuo löllö siinä päällä estää niitä näkymästä kuin vain paikoitellen! Laihduttaa en kuitenkaan halua koska olen valmiiksi hoikka.

Auttaako tähän mikään ihmerasva, jatkuva kropan voitelu, kuivaharjaus tms? Miten ihoa saa kiinteämmäksi? Läskiä kun tuo velttous ei ole.
  Vastaa viestiin

08.12.11, 08:37   #2 (linkki)
tjaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja löllerö Näytä viesti
Auttaako tähän mikään ihmerasva, jatkuva kropan voitelu, kuivaharjaus tms? Miten ihoa saa kiinteämmäksi? Läskiä kun tuo velttous ei ole.
No läskiähän se on. Olet löysä ja ihon alla on läskimuhkuroita, jotka näyttävät rumalta. Laihdutus auttaa parhaiten.

Iho voisi olla veltto, jos olisit hyvin nopeasti esim. laihduttanut useita kymmeniä kiloja tai harrastanut jotain extremeä ihon venyttelyä.

IHO ei ole se ongelma, vaan mitä siellä alla on.
  Vastaa viestiin
08.12.11, 09:55   #3 (linkki)
kummaa...
(Vierailija)

...miten se voi olla läskiä jos hän liikkuu ihan jatkuvasti ja on aina (?) ollut hoikka? Eihän nyt parinkympin painoindeksin haltijaa pidä käskeä laihduttamaan :o
  Vastaa viestiin
08.12.11, 09:57   #4 (linkki)
kummaa...
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kummaa... Näytä viesti
...miten se voi olla läskiä jos hän liikkuu ihan jatkuvasti ja on aina (?) ollut hoikka? Eihän nyt parinkympin painoindeksin haltijaa pidä käskeä laihduttamaan :o

ai niin ja mulla on kyllä löysä ihan se iho, näyttää kurttuisemmalta kuin mitä on kun siinä on paljon arpia. Lihoin ja laihduin teininä aika paljon ja pepun alue jäi löysemmäksi vaikka käyn salilla usein.
  Vastaa viestiin
08.12.11, 15:12   #5 (linkki)
tjaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kummaa... Näytä viesti
Mainion painoindeksin omaavalla ihmisellä voi olla vaarallinen määrä viskeraalista rasvaa (ja muutakin) sekä eläkeläisen kunto. Paljon puhutaan myös ns. laihaläskeistä, ihminen on kyllä laiha, mutta täysin voimaton ja lihakseton. Luita, nahkaa ja löllöä. Painoindeksi ei myöskään kerro kaikkea, jollain saattaa olla reippaasti extra fläsää esim. alavartalossa, vaikka indeksin mukaan on ihan hoikka.
  Vastaa viestiin
08.12.11, 20:07   #6 (linkki)
löllerö
(Vierailija)

Hmm, olen kyllä erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa, varsin vahva ollakseni nuori nainen. Mutta voihan se sitten olla että olen vain läski? :D

Miten normaalipainoinen sitten pystyy pudottamaan joitakin kiloja turvallisesti? En todella haluaisi laihduttaa sillä olen hirmu hoikkarakenteinen, ja oikeastaan teen jo varmaan kaiken voitavan miten hoikkana myös pysyn. En mätä karkkia ja herkkuja, en syö roskaruokaa, juon kauheasti vettä ja liikun paljon päivittäin. Tuntuisi aivan idiootilta vähentää syömistä ennestään tai huhkia vielä enemmän salilla tms...

Mutta en tykkää takapuolestani näinkään! :D
  Vastaa viestiin
08.12.11, 20:36   #7 (linkki)
Treenaus
(Vierailija)

Minulla oli sama ongelma, mutta aloin treenata kuntosalilla tosissaan ja löysyys lähti. Älä vain laihduta ettei löysty lisää! Kovia painoja vain salilla ja monipuolisesti liikkeitä.
  Vastaa viestiin
09.12.11, 14:17   #8 (linkki)
löllerö
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Treenaus Näytä viesti
Minulla oli sama ongelma, mutta aloin treenata kuntosalilla tosissaan ja löysyys lähti. Älä vain laihduta ettei löysty lisää! Kovia painoja vain salilla ja monipuolisesti liikkeitä.

Okei, kiitos vinkistä :) Salilla tosiaan käyn harvemmin koska ne ei kotipaikallani ole kovin kummoisia, sitten tulee useampaan kertaan viikossa tehtyä pilatesta jolla kyllä saa myös paikat TODELLA kipeäksi (eli tehoaa :D).

Olen kroppaani muuten oikein tyytyväinen mutta kiinteyttä kaipailen lisää. Siksi ei huvittaisi laihduttaa.
  Vastaa viestiin
09.12.11, 16:14   #9 (linkki)
mm
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja löllerö Näytä viesti
Okei, kiitos vinkistä :) Salilla tosiaan käyn harvemmin koska ne ei kotipaikallani ole kovin kummoisia, sitten tulee useampaan kertaan viikossa tehtyä pilatesta jolla kyllä saa myös paikat TODELLA kipeäksi (eli tehoaa :D).

Olen kroppaani muuten oikein tyytyväinen mutta kiinteyttä kaipailen lisää. Siksi ei huvittaisi laihduttaa.

tuohon ei taida auttaa kyllä muu kuin kova salitreeni..ei se iho kutistu muuta kuin leikkaamalla :(
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku