Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.12.11, 20:58   #1 (linkki)
(:V
(Vierailija)

-6 kg

Hei!
Onko teillä kokemuksia painon pudotuksesta? Kun itse haluaisin laihtua -6kg (ilman jotain urheilu juomia, proteini patukoitu yms. yms.) Joulun ja uuden vuoden jälkeen alkaa tiukka treeni, että pääsee kesäkuntoon 2012<3 (tavoite sis. -6kg)
Kirjotelkaa jos haluatte kertoa. Haluan siis tietää miten treenata ja syödä, ILMAN urheilu ruokia ja juomia...
  Vastaa viestiin

30.12.11, 23:51   #2 (linkki)
easy
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja (:V Näytä viesti
Hei!
Onko teillä kokemuksia painon pudotuksesta? Kun itse haluaisin laihtua -6kg (ilman jotain urheilu juomia, proteini patukoitu yms. yms.) Joulun ja uuden vuoden jälkeen alkaa tiukka treeni, että pääsee kesäkuntoon 2012<3 (tavoite sis. -6kg)
Kirjotelkaa jos haluatte kertoa. Haluan siis tietää miten treenata ja syödä, ILMAN urheilu ruokia ja juomia...

6kg ei ole paljon..saat sen pois 2kuukaudessa jos lisäät treeniä ja katsot mitä syöt
  Vastaa viestiin
31.12.11, 13:56   #3 (linkki)
(:V
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja easy Näytä viesti
6kg ei ole paljon..saat sen pois 2kuukaudessa jos lisäät treeniä ja katsot mitä syöt
Kiitti, tuo oli kyllä aika hyvä. En itse tiedä yhtään mitään laihduttamisesta. Kyllä sitä vois enemmänkin(;
  Vastaa viestiin
04.01.12, 08:44   #4 (linkki)
tärkeintä
(Vierailija)

syömisen merkitys laihtumisessa 80%
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: