Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.01.12, 12:45   #1 (linkki)
kakanväristä babysiniseen
(Vierailija)

Nyt ruskeista silmistä saa ihanan siniset :)

Minä aion ainakin käydä tuossa käsittelyssä heti kun tulee mahdollisuus

Tässäkö seuraava hittioperaatio: Silmien väri laserilla uusiksi? | Kauneuskirurgia | Iltalehti.fi

Siniset silmät ovat tällä hetkellä niin harvinaiset, koska valtaosa maailman väestöstä (95%) ruskeasilmäisiä ja niitä olisi kiva meikata näyttävästi tällaisten tylsien "kakan" väristen sijasta.
  Vastaa viestiin

04.01.12, 13:11   #2 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Niin, kai tuo on "kauneus" kirurgiaa siinä missä muutkin eikä taatusti anna mahdollisuutta kehittää itsetuntoaan niin, että hyväksyisi itsensä sellaisenaan..
Sinänsä säälittävää käydä kuorimassa silmiensä ruskea väri pois siniseltä pinnalta vain ollakseen ns. eksoottisempi.

Omat silmät ovat miltei mustat ruskeat ja olen näihin hyvin tyytyväine.
  Vastaa viestiin
04.01.12, 13:19   #3 (linkki)
green-amber eyes
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Näytä viesti
Omat silmät ovat miltei mustat ruskeat ja olen näihin hyvin tyytyväine.
no suomessa ne onkin tosi eksoottiset ja jännät, muttei enää tuolla pohjois- ja keski-euroopan ulkopuolella ;-)
  Vastaa viestiin
04.01.12, 15:16   #4 (linkki)
abcd...
(Vierailija)

Mitä väliä sillä on, missä päin maapalloa ne ovat vallitsevana värinä? Kaikki eivät hae huomiota maailmanlaajuisesti silmiensä värillä.
Toiset tykkää siitä, että sulautuvat Espanjassa väreiltään paikalliseen väestöön kuin kävelevät kadulla valkeina kuin kalkkunat ja miehet roikkuu kiinni perseessä.
  Vastaa viestiin
04.01.12, 20:31   #5 (linkki)
minulla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kakanväristä babysiniseen Näytä viesti

Tässäkö seuraava hittioperaatio: Silmien väri laserilla uusiksi? | Kauneuskirurgia | Iltalehti.fi

Siniset silmät ovat tällä hetkellä niin harvinaiset, koska valtaosa maailman väestöstä (95%) ruskeasilmäisiä ja niitä olisi kiva meikata näyttävästi tällaisten tylsien "kakan" väristen sijasta.

Minulla on vihreät silmät. Ne ovat eksoottiset, minne ikinä menenkin. Suomessa harvalta löytyy samanväriset silmät. Myöskään ulkomailla tällaisia harvoin näkee. Eivät liian tummat eivätkä liian vaaleat. Mielenkiintoiset olematta liian tummat tai hailakat.
  Vastaa viestiin
04.01.12, 20:48   #6 (linkki)
nostaja-elli
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kakanväristä babysiniseen Näytä viesti

Nytkö vasta luet tästä asiasta? Tästä on jo Sensuellien puolella pitkähkö keskustelu:

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muo...lla-sinisiksi/
  Vastaa viestiin
05.01.12, 18:33   #7 (linkki)
Bambuu77
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nostaja-elli Näytä viesti
Nytkö vasta luet tästä asiasta? Tästä on jo Sensuellien puolella pitkähkö keskustelu:

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muo...lla-sinisiksi/

Eikö tuollaiseen laseriin liity kamalasti riskejä?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku