Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.01.12, 06:47   #1 (linkki)
Iltalehtien bikinibabet
(Vierailija)

Ihmettelijä

Tuon tuostakin iltalehdet hehkuttavat naisten upeita kroppia. Uteliaisuudesta olen vilkaissut. Eikä nuo nyt niin ihmeellisiä ole olleet.

Pistinpä bikinit itekin ja katsoin oikein kunnolla peiliin ja yllätyshän siinä tuli.

Nimittäin se, että minulla 49-v äiti-ihmisellä on yhtä hyvä ellei parempikin kroppa. Ei ole selluliittia ja kaponen vyötärökin löytyy. Itse vaan en ole koskaan kroppaani kummoisena pitänyt, pikimminkin vikoja siitä löytänyt. Liikkuvainen ole aina ollut ja makeaa en syö.

Pitänee kai nyt sitten uskoa olevansa upeakroppainen bikinibabe.

Oletteko muut huomanneet samaa ?
  Vastaa viestiin

09.01.12, 09:23   #2 (linkki)
sama vika
(Vierailija)

Minä 45.Yhtä hyvä kroppa kun Hunkseilla.muttei pelletatuointeja eikä meikkejä.
  Vastaa viestiin
09.01.12, 13:59   #3 (linkki)
Niinpä
(Vierailija)

Vielä yksi "hyvä kroppainen" 53 vuotias. Ei selluliittia, ei alleja, ei ryppyjä, omat napakat suht isot rinnat, pitkät sääret, takamus kohdallaan. Ketkähän mediassa niitä kuvia katselee ja arvostelee??
  Vastaa viestiin
09.01.12, 15:02   #4 (linkki)
Onhan meitä
(Vierailija)

Tässä 67 vuotias hyväkroppainen. Pinkeät pakarat ja rinnat, ei ryppyjä, paksu tuuhea tukka lanteille, täytelaiset huulet, ei grammaakaan ylipainoa eikä rypyn ryppyä. Sääret pitkät ja kauniit .Kolmekymppiset miehet juoksee enmmän minun perässäni kuin nuorten likkojen! Olen ketterä ja harrastan tanssia, liikuntaa, napatanssia. Käyn salilla ja 3x viikkoon kosmetologilla.

Tiedän, että ketju täyttyy kun kaikki iäkkäät kaunisvartaloiset tulevat paikalle mutta laitoinpahan minäkin tuohon kuvauksen itsestäni, ihan vaatimattomasti vain muiden joukkoon.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku