Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.02.12, 19:25   #1 (linkki)
H2O2
(Vierailija)

Otsonivesi

Onko pidempiä käyttökokemuksia kellään? Itse olen juonut päivittäin alle viikon ja olo on melko mahtava.Miten sitten pidemmällä juoksulla?

Ja millainen laite?
  Vastaa viestiin

08.02.12, 22:50   #2 (linkki)
happea
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H2O2 Näytä viesti
Onko pidempiä käyttökokemuksia kellään? Itse olen juonut päivittäin alle viikon ja olo on melko mahtava.Miten sitten pidemmällä juoksulla?

Ja millainen laite?

Otsonaattori | Synerki Oy
  Vastaa viestiin
09.02.12, 13:37   #3 (linkki)
sari
(Vierailija)

Harmi ettei otsoniveden hyötyjä ymmärretä vaikka keksintö on tehty aikoja sitten eikä ole kallistakaan.Itse käytän päivittäin.
  Vastaa viestiin
14.02.12, 12:48   #4 (linkki)
harvatjavalitut
(Vierailija)

Laitteen oston jälkeen ilmaista otsoinivettä niin paljon kuin hanasta tulee...mutta eihän nää urpot tajua.Vetäkää lääkkeitä maailman tappiin
  Vastaa viestiin
15.02.12, 14:06   #5 (linkki)
Oksidatiivinen stressi
(Vierailija)

Otsonivesi on ihan ok kun sitä käytetään rajallisesti. Jos liikaa, niin saattaa olla, että elimistöön tulee ns oksidatiivinen stressi, jossa otsonia kertyy elimistöön liikaa eikä se ehdi poistumaan. Seuraa solujen ennenaikainen vanheneminen ja niiden vaurioituessa solun elinikä lyhenee. Eli hyvä vaikutus kääntyykin kielteiseksi. Maltillisesti.
  Vastaa viestiin
18.02.12, 12:08   #6 (linkki)
käyttäjä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Oksidatiivinen stressi Näytä viesti
Otsonivesi on ihan ok kun sitä käytetään rajallisesti. Jos liikaa, niin saattaa olla, että elimistöön tulee ns oksidatiivinen stressi, jossa otsonia kertyy elimistöön liikaa eikä se ehdi poistumaan. Seuraa solujen ennenaikainen vanheneminen ja niiden vaurioituessa solun elinikä lyhenee. Eli hyvä vaikutus kääntyykin kielteiseksi. Maltillisesti.

kiitos !
  Vastaa viestiin
01.05.12, 17:36   #7 (linkki)
-stara-
(Vierailija)

Otsoonivesi

Minkälainen on kohtuullinen annos otsonoitua vettä vuorokaudessa? Minulla on keliakia ja maha on ollut sekaisin ja arka, tuntui ettei mitään voinut oikein syödä. Timo Puonti suositteli mulle otsoonivettä ja siitä todellakin löysin avun, vuosien helvetti on nyt loppu ..ja toinen minkä huomasin, oli hemoglopiinin nousu, aikaisemmin se ei ole noussut yli 102:den, nyt se on 136!! :D
  Vastaa viestiin
22.05.12, 00:38   #8 (linkki)
käyttäjä
(Vierailija)

Juon n 7dl aamuin illoin
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: