| |  | | |
18.01.12, 18:12
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja musikaalipakkomielle? Ja mitä se on sinulta pois? Tuomitsetko postimerkkien, antiikin ja esim posliinimaljakoiden keräilijätkin? Niihinkin saa varmasti halutessaan pistettyä tuhansia ja sitten istutaan kotona jos ei ole muuhun rahaa. Jos sinun täytyy päästä joka vi*tun ilta katsomaan musikaalia lontoossa, sitä en minä ymmärrä, eikö ala hoilotus maistua jo puulta??? Kyllä minä ainakin lontoossa ollessani nautin kaikenlaisista elämyksistä, mutta niihin ei kuulunut louis vuitton laukut saati musikaalit kertaakaan! |
Kuule, toi sun hokema "ei ole sinulta pois" on jo niin kuultu. Niinkuin jo kirjoitinkin (viesti ei vain taida mennä perille) jokainenhan saa käyttää rahansa ihan mihin haluaa mutta minä en vain ymmärrä jotain laukkujen tai posliinin ym. keräystä, JOS sitten täytyy istua kotona kokoelman kanssa, kun ei ole enää rahaa muuhun. Eikä kenenkään tarvitse ymmärtää minun rahankäyttöäni. Ja eikös nää keskustelupalstat ole sitä varten, etä saa vaihtaa eri mielipiteitä, vai??? Lontoosta puheen ollen, mullahan on kaiket päivät aikaa nauttia kaikenlaisista "elämyksistä", eihän ne musikaalit vie kuin jotain pari tuntia illasta. Sitäpaitsi menen katsomaan näitä tunnettuja ja suosittuja musikaaleja - esim. Phantom of the Opera (tosin jo kerran nähty) Michael Jackson Thriller, Mamma Mia jne. Onks noi nyt sun mielestä sitten jotain jollotusta?? Olen käynyt elämässäni ehkä pari kolme kertaa musikaaleissa aikaisemmin, joten mistään pakkomielteestä tuskin tässä on kysymys, vai onko mielestäsi???
| |
| | |
18.01.12, 18:36
|
#27 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Aina Ilona Kuule, toi sun hokema "ei ole sinulta pois" on jo niin kuultu. Niinkuin jo kirjoitinkin (viesti ei vain taida mennä perille) jokainenhan saa käyttää rahansa ihan mihin haluaa mutta minä en vain ymmärrä jotain laukkujen tai posliinin ym. keräystä, JOS sitten täytyy istua kotona kokoelman kanssa, kun ei ole enää rahaa muuhun. Eikä kenenkään tarvitse ymmärtää minun rahankäyttöäni. Ja eikös nää keskustelupalstat ole sitä varten, etä saa vaihtaa eri mielipiteitä, vai??? Lontoosta puheen ollen, mullahan on kaiket päivät aikaa nauttia kaikenlaisista "elämyksistä", eihän ne musikaalit vie kuin jotain pari tuntia illasta. Sitäpaitsi menen katsomaan näitä tunnettuja ja suosittuja musikaaleja - esim. Phantom of the Opera (tosin jo kerran nähty) Michael Jackson Thriller, Mamma Mia jne. Onks noi nyt sun mielestä sitten jotain jollotusta?? Olen käynyt elämässäni ehkä pari kolme kertaa musikaaleissa aikaisemmin, joten mistään pakkomielteestä tuskin tässä on kysymys, vai onko mielestäsi??? |
Pakko oli kuitenkin päästä jatkuvasti toistamaan sitä, ettet ymmärrä jonkun laukkukeräilyä ja rahankäyttöä? Ehkä sinunkin kannattaisi ostaa muutama merkkilaukku, niin totut ajatukseen, eikä ala aina päätä pakottamaan kun luet ja kuulet niistä jostain.
| |
| | |
18.01.12, 19:10
|
#28 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Luggage Miten ihmeessä nämä laukkukeskustelut aina kirvoittavat näin vihaisia mielipiteitä? Ei se ole kenenkään muun asia, mistä kukin oman mielihyvänsä saa. En minäkään käy huutelemassa pitsinnyplääjille tai perhokalastajille heidän harrastuksistan. | Pitsinnyplääjä ja perhokalastaja viettävät tuntikausia aina harrastussessiossaan ja saavat jotain itse aikaan. Mitä ihmettä tekee LV-laukkukokoelmaa kotiin keräävä, tuijottaa niitä iltakaudet, viikonloput ja kesä/syys/talvi/pääsiäislomat? Ja mitä ihmeen iloa siitä laukusta on, jos sitä ei käytä, eli ei heitä tavaroita sinne laukkuun, matkusta Lontooseen ja mene veska käsivarressa sinne musikaaliin? Nehän ovat laukkuja, herran jestas.
| |
| | |
18.01.12, 19:14
|
#29 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja grace Pakko oli kuitenkin päästä jatkuvasti toistamaan sitä, ettet ymmärrä jonkun laukkukeräilyä ja rahankäyttöä? Ehkä sinunkin kannattaisi ostaa muutama merkkilaukku, niin totut ajatukseen, eikä ala aina päätä pakottamaan kun luet ja kuulet niistä jostain. | Näinhän se on. En ymmärrä en. En tartte merkkilaukkuja. Jos rupeaisi päätä pakottamaan, kun näen tai luen niistä jostain, niin toki olisin jo laukun/laukkuja hankkinutkin. Joten, älä ole huolissasi. Sitäpaitsi, jos olen tähän ikään asti (keski-ikäinen) pärjännyt ilman merkkilaukkua, niin uskoisin pärjääväni loppuelämänikin. Tässä iässä ei enää tuo kateuskaan vaivaa (kuten teitä nuorempia) ja uskaltaa jo olla ihan sitä mitä haluaa, ei tartte enää prassailla millään.
| |
| | |
18.01.12, 19:15
|
#30 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja hille2 Pitsinnyplääjä ja perhokalastaja viettävät tuntikausia aina harrastussessiossaan ja saavat jotain itse aikaan. Mitä ihmettä tekee LV-laukkukokoelmaa kotiin keräävä, tuijottaa niitä iltakaudet, viikonloput ja kesä/syys/talvi/pääsiäislomat? Ja mitä ihmeen iloa siitä laukusta on, jos sitä ei käytä, eli ei heitä tavaroita sinne laukkuun, matkusta Lontooseen ja mene veska käsivarressa sinne musikaaliin? Nehän ovat laukkuja, herran jestas. |
Olen kanssasi aivan samaa mieltä :)
| |
| | |
18.01.12, 19:18
|
#31 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja hille2 Pitsinnyplääjä ja perhokalastaja viettävät tuntikausia aina harrastussessiossaan ja saavat jotain itse aikaan. Mitä ihmettä tekee LV-laukkukokoelmaa kotiin keräävä, tuijottaa niitä iltakaudet, viikonloput ja kesä/syys/talvi/pääsiäislomat? Ja mitä ihmeen iloa siitä laukusta on, jos sitä ei käytä, eli ei heitä tavaroita sinne laukkuun, matkusta Lontooseen ja mene veska käsivarressa sinne musikaaliin? Nehän ovat laukkuja, herran jestas. |
Tuijotan laukkujani lähes päivittäin, mutta osa on dustbageissaan säilössä, enkä päivittäin jaksa purkaa koko varastoa, että pääsisin jokaista tuijottamaan. Valitsen laukun uloslähtiessä aina käyttötarkoituksen ja asukokonaisuuden mukaan. Osa on myös enemmän talvi- ja osa kesälaukkuja. Osa on aina esillä riippuen ovenpielessä tai naulakossa, kunnes otan välillä eri mallit esille ja pakkaan edelliset varastoon. Näin varmistan sen että ehdin tuijottaa kaikkia tasapuolisesti.
| |
| | |
18.01.12, 19:24
|
#32 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja myös keräilijä Tuijotan laukkujani lähes päivittäin, mutta osa on dustbageissaan säilössä, enkä päivittäin jaksa purkaa koko varastoa, että pääsisin jokaista tuijottamaan. Valitsen laukun uloslähtiessä aina käyttötarkoituksen ja asukokonaisuuden mukaan. Osa on myös enemmän talvi- ja osa kesälaukkuja. Osa on aina esillä riippuen ovenpielessä tai naulakossa, kunnes otan välillä eri mallit esille ja pakkaan edelliset varastoon. Näin varmistan sen että ehdin tuijottaa kaikkia tasapuolisesti. |
Höpö, höpö. En voi millään uskoa sinua. Tai jos tuo on totta, en voi - sori vain - muuta kuin nauraa ja sanoa sinulle että "hanki elämä", vaikka onkin jo kulunut klisee.
| |
| | |
18.01.12, 20:28
|
#33 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Aina Ilona Höpö, höpö. En voi millään uskoa sinua. Tai jos tuo on totta, en voi - sori vain - muuta kuin nauraa ja sanoa sinulle että "hanki elämä", vaikka onkin jo kulunut klisee. |
Eikö sinulla muka ole kotonasi esillä mitään vuodenaikaan kuuluvia käyttöesineitä joista sitten valitset siihen hetkeen sopivimman? Tai etkö ikinä tule tuijjottaneeksi(=katselleeksi) mielestäsi kauniita lempitavaroitasi?
| |
| | |
18.01.12, 21:18
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pointti kai oli se, että voi ostaa käyttöesineet kauniina ja iloita niistä. Tässäkin näpytän tätä tyylikkäällä MacBookProlla. En ostanut tätä laittaakseni sen hyllylle ja katsellakseni sitä, vaan käyttääkseni sitä. Kaunis kassi on kiva käyttää, vaikka siellä musikaalinkatselumatkalla Lontoossa. Mutta että ostaa käyttöesineitä vain kotiin hyllylle seisomaan ja niitä siellä katsellaan. Ihan sijoitusmielessä suosittelen kotonaviihtyvälle vaikkapa kotimaista tasokasta grafiikkaa, niin arvo vain nousee vuosien varrella.
| |
| | |
19.01.12, 18:31
|
#35 (linkki)
Ei kun nämä itseään MERKKILAUKKUKERÄILIJÖIKSI nimittävät ihmiset juttelevat niille laukuilleen, vievät niitä yksi kerrallaan lenkille pihapiiriin ja vaihtavat niiden paikkaa hyllyssä välillä siksi kun jotkut niistä eivät aina tule toimeen keskenään vaan irvistävät toisilleen vetoketjuillaan. Välillä nämä keräilijät toruvat niitä laukkujaan kuin pikkulapsia, jos sattuvat kaatumaan tai lösähtämään kasaan hyllyn päällä levätessään.
Joskus joku niistä laukuista saatetaan ottaa mukaan töihin "jäähylle" mutta muuten ne pysyvät visusti kotona. Saapa ainakin kirjoittaa netissä että montako pakkomielleMERKKIlaukkua omistaa vaikka niistä ei olisi juuri tippaakaan käyttöiloa ; )
| |
| | |
19.01.12, 18:34
|
#36 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Aina Ilona Höpö, höpö. En voi millään uskoa sinua. Tai jos tuo on totta, en voi - sori vain - muuta kuin nauraa ja sanoa sinulle että "hanki elämä", vaikka onkin jo kulunut klisee. |
Juu samaa mieltä, ja jos on tosiaan totta niin tossa vaiheessa voisi sanoa ton hanki elämän sijasta ihmiselle suoraan että osta elämä niiden merkkilaukkujen sijasta, ja käy vielä tarkistuttamassa pääs :DDDDD
| |
| | |
20.01.12, 16:26
|
#37 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Laukut kaverina? Ei kun nämä itseään MERKKILAUKKUKERÄILIJÖIKSI nimittävät ihmiset juttelevat niille laukuilleen, vievät niitä yksi kerrallaan lenkille pihapiiriin ja vaihtavat niiden paikkaa hyllyssä välillä siksi kun jotkut niistä eivät aina tule toimeen keskenään vaan irvistävät toisilleen vetoketjuillaan. Välillä nämä keräilijät toruvat niitä laukkujaan kuin pikkulapsia, jos sattuvat kaatumaan tai lösähtämään kasaan hyllyn päällä levätessään.
Joskus joku niistä laukuista saatetaan ottaa mukaan töihin "jäähylle" mutta muuten ne pysyvät visusti kotona. Saapa ainakin kirjoittaa netissä että montako pakkomielleMERKKIlaukkua omistaa vaikka niistä ei olisi juuri tippaakaan käyttöiloa ; ) |
Apua, repesin tälle kirjoitukselle totaalisesti :-DDDDDDDDDDDD
| |
| | |
20.01.12, 16:58
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kaikille niille, jotka elävät elämäänsä merkkilaukkukokoelman kanssa kotona: Eilen illalla päätimme (on miehen synttäritkin) ottaa äkkilähdön Prahaan, tilasin liput viime yönä, lähtö la aamu, paluu ma ilta, sain edullisesti lennot + hotellin. Mutta kyllä tässä taisi palaa taas yksi Vuittonin laukku, ainakin sieltä halvemmasta päästä, Chanelista ym. nyt puhumattakaan. Silitelkää te niitä laukkujanne, puhukaa niille ja muistakaa viedä niitä myös ulos, että pääsevät välillä tuulettumaan sieltä komeron hyllyltä:)
| |
| | |
20.01.12, 17:01
|
#39 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Repesin tälle :-DDDDD Apua, repesin tälle kirjoitukselle totaalisesti :-DDDDDDDDDDDD | Niin minäkin..... Pitäisikö tässä nyt sääliä laukkuja (kun niin harvoin pääsevät ulos ja niitä pidetään jossain hemmetin säkissä komerossa) vai laukkujen omistajaa? :DD
| |
| | |
21.01.12, 23:18
|
#40 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Aina Ilona Kaikille niille, jotka elävät elämäänsä merkkilaukkukokoelman kanssa kotona: Eilen illalla päätimme (on miehen synttäritkin) ottaa äkkilähdön Prahaan, tilasin liput viime yönä, lähtö la aamu, paluu ma ilta, sain edullisesti lennot + hotellin. Mutta kyllä tässä taisi palaa taas yksi Vuittonin laukku, ainakin sieltä halvemmasta päästä, Chanelista ym. nyt puhumattakaan. Silitelkää te niitä laukkujanne, puhukaa niille ja muistakaa viedä niitä myös ulos, että pääsevät välillä tuulettumaan sieltä komeron hyllyltä:) |
Minä olen tehnyt lukuisia matkoija esim. ranskaan ja ostanut sieltä samalla merkkilaukkuja, kuten vuittoneita. Että kyllä muillakin on rahaa matkustella ja lisäksi vielä ostella laukkujakin, jos se oli pointtisi. Enemmän laukkuja toki saisi istumalla kotona ja suhaamalla vaan koti-espan liike väliä. Ei tulisi turhia kuluja.
| |
| | | | |