Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.10.05, 09:46   #1 (linkki)
talvityttö
(Vierailija)

untuvatakki haussa

Hei,

Oletko löytänyt polvipituisen unelmakevyen untuvatakin?

Jos olet niin kerro minullekin mikä merkki. Olen epätoivoisesti yrittänyt metsästää monikäyttöistä untsikkaa mutta tuloksetta. Löytyy lyhyempiä sporttimalleja. Kiinnostaisi tietää mistä löytyisi polvipituisia kun kuitenkin kaduilla semmosiakin joitakin näkee.
  Vastaa viestiin

16.10.05, 10:37   #2 (linkki)
minä myös
(Vierailija)

Re: untuvatakki haussa

Sama haku ollut päällä täälläkin. Untuvatakin väri saisi olla musta tai 'myyrä', khakikin on kaunis. Untuvatakki on (toivottavasti) monivuotinen hankinta joten värikin voi olla klassinen. Mistä löytyisi?
  Vastaa viestiin
16.10.05, 11:29   #3 (linkki)
jl
(Vierailija)

Mulla on pari vuotta sitten hankittu Joutsenen takki, enkä voisi paljon tyytyväisempi olla. Polvipitusissa löytyy.
  Vastaa viestiin
16.10.05, 12:55   #4 (linkki)
Joutsen
(Vierailija)

Käykää sivulla www.suomenjoutsen.fi niin näette malliston mistä valita. Itselläni on myös muutaman vuoden vanha Joutsenen takki ja olen erityytyväinen...
  Vastaa viestiin
16.10.05, 13:10   #5 (linkki)
Oonakoo
(Vierailija)

Suomalaiset Oonakoo untsikat on ovat ihanan keveitä ja laadukkaita. Itse ostin sellaisen täyspitkän viimetalvena. Malleja on kaikissa pituuksissa, tosin tarjonta eri liikkeissä vaihtelee.
  Vastaa viestiin
16.10.05, 16:27   #6 (linkki)
eioota
(Vierailija)

Hulluilla päivillä oli myynnissä Joutsenen untuvatakki. Soniako vai Sophie? Olivat loppuneet kun kävin Stockalla.
  Vastaa viestiin
16.10.05, 16:31   #7 (linkki)
minä myös
(Vierailija)

Oonakoo - missä esimerkiksi myydään? Olen missanut tämän nimen kokonaan eli aivan outo minulle.
  Vastaa viestiin
16.10.05, 22:21   #8 (linkki)
Oulussa
(Vierailija)

Oonakoota myydään Oulussa ainakin Vimassa ja Pukumiehessä.
  Vastaa viestiin
24.11.11, 20:35   #9 (linkki)
vierailija
(Vierailija)

Unelmakevyt untuvatakki.

Unelmakevyt untuvatakki löytyy Hobby Hall 199 euroa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja talvityttö Näytä viesti
Hei,

Oletko löytänyt polvipituisen unelmakevyen untuvatakin?

Jos olet niin kerro minullekin mikä merkki. Olen epätoivoisesti yrittänyt metsästää monikäyttöistä untsikkaa mutta tuloksetta. Löytyy lyhyempiä sporttimalleja. Kiinnostaisi tietää mistä löytyisi polvipituisia kun kuitenkin kaduilla semmosiakin joitakin näkee.
  Vastaa viestiin
24.11.11, 22:11   #10 (linkki)
Sheikha ei kirj.
(Vierailija)

Hei!

Jos paikkakunnaltasi löytyy Stockmann, valikoimat kannattaa käydä tarkastamassa. Itse ostin juuri Philosophy Blues Originalin mustan reiden puoliväliin ulottuvan untuvatakin, mutta muita sovittamisen arvoisia takkeja löytyi myös mm. Joutsenelta, Dolomitelta ja olisikohan yksi merkki ollut JAP.
  Vastaa viestiin
02.12.11, 21:01   #11 (linkki)
Clarissa
(Vierailija)

Helsingin MaxMaralla on naisellisia untuvatakkeja.
  Vastaa viestiin
03.12.11, 00:12   #12 (linkki)
Lämmin talvi tulossa?
(Vierailija)

Ensi talvesta tulee kuulemma lämmin, joten uskon pärjääväni villakangastakilla =)
  Vastaa viestiin
08.12.11, 10:11   #13 (linkki)
untuva
(Vierailija)

ultrakevyt takki

Nythän riittää untuvatakiksi 300g painoinen Marmot Variant, joka on hyvän näköinen ja tiukasti leikattu ja sen voi kääriä vaikka housun taskuun tai pieneen käsilaukkuun kun menee sisätiloihin. Siinä on poolokaulus, ei tarvitse kantaa mukana painavaa kaulaliinaa.
Tuo takki voitti 2010 National Geographic parhaan varusteen palkinnon ja on kyllä tyylikäs ja hyvä takki. Löytyy kaikista retkeilytarvikekaupoista.
  Vastaa viestiin
08.12.11, 10:18   #14 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Helsinki
Minulla on pitkä Joutsenen kevytuntuvatakki. Se menee käärölle kevyesti esim. tote-baggiin kun menee kauppaan tai kahvilaan tai junaan. Tykkään, kun se etumus on leikattu pyöreästi kaartaen, on jotain erilasta vähän.
  Vastaa viestiin
08.12.11, 16:53   #15 (linkki)
Meinasin
(Vierailija)

Meinasin kirjoittaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja untuva Näytä viesti
Nythän riittää untuvatakiksi 300g painoinen Marmot Variant, joka on hyvän näköinen ja tiukasti leikattu ja sen voi kääriä vaikka housun taskuun tai pieneen käsilaukkuun kun menee sisätiloihin. Siinä on poolokaulus, ei tarvitse kantaa mukana painavaa kaulaliinaa.
Tuo takki voitti 2010 National Geographic parhaan varusteen palkinnon ja on kyllä tyylikäs ja hyvä takki. Löytyy kaikista retkeilytarvikekaupoista.
että mistä löytyy, mutta vastasit jo viestissäsi, joten menen katsomaan ensi alkuun Partioaitasta .
  Vastaa viestiin
14.12.11, 18:02   #16 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2011
Wm's Chelsea Coat | Marmot Clothing and Equipment

Itse ajattelin suunnistaa flunssasta toivuttuani katsastamaan tätä mallia. Kellään kokemusta kyseisen mallin toimivuudesta? Etenkin mietityttää tuon vaalea väri, pinttyyköhän käytössä miten? Olis vaan niin nätti :)
  Vastaa viestiin
15.12.11, 14:54   #17 (linkki)
kaunis takki :-)
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mea_83 Näytä viesti
Wm's Chelsea Coat | Marmot Clothing and Equipment

Itse ajattelin suunnistaa flunssasta toivuttuani katsastamaan tätä mallia. Kellään kokemusta kyseisen mallin toimivuudesta? Etenkin mietityttää tuon vaalea väri, pinttyyköhän käytössä miten? Olis vaan niin nätti :)
Ihanan tyylikäs takki, kaukana michelinukkotyylistä. Eiköhän tuolle kankaalle voi tehdä pesulassa suojakäsittelyn, joka estää pahimmat pinttymiset, hihat ja taskujen reunat ovat omissa takeissani kovimmalla ja niissä näkyy tummaa ensiksi. Itselläni ei ole vuosiin ollut untuvatakkia, vain tavallisia toppiksia, jotka eivät kärsi pesuissa kun sisus ei mene kasalle.
  Vastaa viestiin
03.01.12, 13:31   #18 (linkki)
denim
(Vierailija)

Hinlfiger Deminin toppis mallia Martina on aivan ihana. Vaikka kyseessä on TH:n edullisempi sarja, niin takki on superlaadukkaan tuntuinen päällä, lämmin mutta kevyt. Ja parasta on, että takkia saa sekä pitkänä että lyhyenä. Itse ostin syksyllä lyhyen ja nyt hain vielä alesta pitkän mallin. Suosittelen!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku