Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.01.12, 14:11   #26 (linkki)
Mittari
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja www.taikanuttu.fi Näytä viesti
Moi
Ota koko 34 :)

Katsokaa hyvät ihmiset mittoja. Useimpien isojen nettivaatekauppojen sivuilta löytyy (vähän etsimällä) taulokot, joista näkee vaatteiden pituudet sekä rinnan-, vyötärön- ja lantionympärykset senttimetreissä. Vertaamalla niitä omiin saa selville, mikä on itselle sopivin koko.

Lasten vaatteissa pyytäisin lasta tekemään itsestään paperimallin: asettumaan makuulle ison paperin päälle ja pyytämään jotakuta piirtämään lapsen ääriviivat kynällä siihen paperiin, siis seurailee vaan kynällä lapsen kroppaa. Sen paperimallin kanssa voi sitten mennä kauppaan ja katsoa, mikä koko sopii parhaiten.
  Vastaa viestiin
05.03.12, 20:50   #27 (linkki)
unknown
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sorry Näytä viesti
anteeksi, mutta olen ollut englannissa vaatekaupassa töissä ja 10=36, 12=38 jne.

joo ketään ei voisi vähempää kiinnostaa että olet ollut siellä töissä koska olet väärässä! että voit tunkea noi kokos perseesees ja lähtee kertomasta juttuja jotka ei oo totta
  Vastaa viestiin
Eilen, 20:07   #28 (linkki)
Kia
(Vierailija)

Ei täästäkään keskustelusta saanu mitään apua koon valintaan kun kaikki on eri mieltä!

Olen tilaamassa Asokselta toppia, joka EI ole venyvää kangasta, eli on oltava just oikeen kokoinen, enkä tiedä jos ottaisin UK8 vai UK10. Olen Suomessa 34-36, ja tuon Asoksen kokotaulukon mukaan pitäisi ottaa 10, mutta eniten mua ihmetyttää kun tuossa sivulla lukee että mallilla, joka on varsin isorintainen muhun verrattuna, on koko 8 päällä... Ei ainakaan voi miteenkään kokotaulukon mukaan mennä päälle. Ja nuo kokotaulukot ovat myös samat kaikissa vaatteissa koosta riippuen, vaikka merkkien välillä voi olla kokoeroja, että onko ne niin luotettavia? Pitäiskö uskoo kuvaa mallista jolla on koko 8 päällä vai taulukkoo?
  Vastaa viestiin
Eilen, 20:14   #29 (linkki)
dfhxdjgb
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kia Näytä viesti
Ja nuo kokotaulukot ovat myös samat kaikissa vaatteissa koosta riippuen, vaikka merkkien välillä voi olla kokoeroja, että onko ne niin luotettavia? Pitäiskö uskoo kuvaa mallista jolla on koko 8 päällä vai taulukkoo?
Itse uskon nykyisin ennemmin kuvaa/videota kun tilaan Asokselta, varsinkin tuollaisissa tapauksissa, joissa kangas ei hirveästi anna periksi. Metsään menee välillä silti, mutta ei niin usein kuin pelkkiä kokotaulukkoja tuijottamalla.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku