Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
12.06.06, 15:16   #1 (linkki)
korkkareihin
(Vierailija)

geelityynyt?

päätin laittaa uuden viestiketjun aiheesta, niin vastaus löytyy helpommin muillekin.
onko olemassa ja mistä saa sellaisia päkiäpohjallisia joita voisi käyttää korkkarisandaaleissa? minkä hintaisia?
helpottaisi kesällä elämää suuresti =)
  Vastaa viestiin
12.06.06, 15:31   #2 (linkki)
Ava
(Vierailija)

Re: geelityynyt?

On olemassa ja saa mielestäni melkein mistä vain, Anttilasta, Seppälästä, Aleksi 13, isomissata marketeista (prisma, Citymarket) ja hinta on kai jotain hieman alle 10 euroa. Henk.koht. kokemuksia ko. tyynyistä ei ole, mutta olen kuullut, etteivät pysy paikoillaan.
  Vastaa viestiin
12.06.06, 15:36   #3 (linkki)
ap
(Vierailija)

no jos halpoja niin ehkä laitan niin kiinni kenkiin pisaralla liimaa =) (tarvisin yhdet nimenomaan juhlakenkiin)
  Vastaa viestiin
12.06.06, 15:56   #4 (linkki)
Sasu
(Vierailija)

Ihan hyvin pysyvät paikoillaan ilman liimaakin.
  Vastaa viestiin
12.06.06, 16:02   #5 (linkki)
pirkko
(Vierailija)

Nilson kenkäkaupassa on juuri tarjouksessa 5 euroa, ostin lauantaina sieltä sellaiset. Niissä on kyllä semmoinen tahmea pinta ja kyllä itselläni ainakin ne pysyivät kengissä hyvin paikallaan. Ja ne voi kuulemma pestäkin ja pysyvät silti vielä hyvin paikoillaan. Niitä voi siis käyttää useammissa kuin yksissä kengissä kun niitä ei tarvitse liimata kiinni.
  Vastaa viestiin
12.06.06, 16:55   #6 (linkki)
bar
(Vierailija)

Minulla on useammat erilaiset, eri paikoista saa vähän erilaisia. Paksuimmat ei tunnu pysyvän paikoillaan, mutta ne voi pestä jolloin pinta muuttuu taas nihkeämmäksi ja tarttuvat helpommin. Kengän sisäpintakin varmaan vaikuttaa pysyvyyteen. Ehkä parempi laittaa kaksipuoleista teippiä kuin liimaa jos lisää pysyvyyttä tarvitsee. Todella ohuet geeliläpyskät taas pysyvät ilman mitään poppaskonsteja paikoillaan.
  Vastaa viestiin
13.06.06, 20:27   #7 (linkki)
Leenukka
(Vierailija)

Ne eivät pysy paikoillaan, viimeksi eilen yksi karkasi kengästäni, eli jos tulee vastaan kadulla niin entiseni on......
  Vastaa viestiin
14.06.06, 07:33   #8 (linkki)
R
(Vierailija)

Ainakin Sokoksella myydään Tacco Footcaren Gel-Pad -nimisiä tyynyjä, joihin olen tosi tyytyväinen. (Tämän löydön jälkeen vanhat ohuetja paikallaan pysymättömät ""lätyskät"" lensi roskiin.) Gel-Padit ovat suht paksut ja pehmeät ja alapuoli on liimapintaa, joten tyyny ei liiku paikaltaan. Tyynyt voi kuitenkin irrottaa, pestä ja käyttää loputtomasti uudelleen. Mutta itse olen ostanut jo kolme tyynyparia, niin ei tarvitse jatkuvasti kiskoa niitä irti ja vaihdella eri kenkien välillä. Hintaa oli muistaakseni 7,95 euroa. Suosittelen!
  Vastaa viestiin
14.06.06, 08:43   #9 (linkki)
Jänö
(Vierailija)

Ostin muistaakseni Shcollin tyynyt. Tarkoituksena oli laittaa ne yksiin mustiin korkokenkiin, kun tuntui siltä, että muuten jalka lipsuu sisällä liikaa (stay-upit). Mutta tyynylle ei ollutkaan tilaa kengässä. Tai jalalle tilaa enää tyynyn jälkeen. Miten päin vain. :D
  Vastaa viestiin
14.06.06, 08:48   #10 (linkki)
niinpä
(Vierailija)

Olen just tota funtsannut, että, miten sellaset geelityynyt oikein saa mahtumaan kenkiin?! Ei mulla ainkaan mahdu korkkareihin mitään ylimääräistä...
  Vastaa viestiin

14.06.06, 20:52   #11 (linkki)
Lili
(Vierailija)

Mulla on olleet yhdet ja samat Schollin tyynyt käytössä jo viime kesästä (tosin käyttökertoja on ehkä n. 5, koska olen käyttänyt niitä vain juhlissa, joissa täytyy olla koko päivä korkkareilla - työssäni en korkokenkiä käytä). Ovat olleet hyvät, ja pysyneet loistavasti paikoillaan. Olen pessyt ne aina käytön jälkeen. Mahtuvat myös hyvin kenkiin! Tietysti kengät tuntuvat vähän tiukemmilta kun tyynyt ovat niissä, mutta ei mulla niin pieniä kenkiä ole joihin ne eivät mahtuisi.
  Vastaa viestiin
01.12.11, 10:19   #12 (linkki)
Suvi
(Vierailija)

Geelityynyt

Geelityynyt tästä: Geelityynyt - Minuripsmed.ee - Minuripsmed.ee l Ripsmetehnikule - naaritsaripsmed, geelpadjad, ripsmeliim jpm.
  Vastaa viestiin
01.12.11, 20:10   #13 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2010
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä Näytä viesti
Olen just tota funtsannut, että, miten sellaset geelityynyt oikein saa mahtumaan kenkiin?! Ei mulla ainkaan mahdu korkkareihin mitään ylimääräistä...

Olisiko liian pienet kengät silloin..? Etenkin avonaisissa korkkareissa tulee helposti ostettua liian pientä kokoa että "pysyy sitten jalassa".
  Vastaa viestiin
04.12.11, 14:56   #14 (linkki)
ei ollu täälpäi
(Vierailija)

Moumou mouruaa blogista joskus bongasin tän verkkokauapn ja siellä oli erilaisia kenkäjuttuja Oheistuotteet ostin ite mun yksin juhlakenkiin noi koko kengän pituset ja sitte päkiän alle tyynyt. On olleet hyvät käytössä kyl, helpottaa aika pal sitä kävelyä vähä huonommil korkkareil =) Sillon oli joku ale koodiki ni sai alennusta ja viel ilmaset postikulut. Täällä päin oon nähny yhes kenkä kaupas vaan näitä, ja esim tavaratalo hongkongist ei saa ainakaa kävin kyselemäs sillo ku noita etin. sittarissa en tainnut nähdä myöskää. Millä osastolla ne pitäis olla?? KEnkäosastol?
  Vastaa viestiin
05.12.11, 15:42   #15 (linkki)
mene kenkähyllyjen luo
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ollu täälpäi Näytä viesti
Millä osastolla ne pitäis olla?? KEnkäosastol?
Geelityynyt, sukansuojat ja muut pehmusteet löytyy kenkähyllyjen läheltä, sieltä missä on kengännauhat ja kenkien suojatuotteet, suihkeet ja kenkälankit. Juuri tuo merkkisiä en ole nähnyt enkä suostu mainostamaan niitä mitä itse olen ostanut. En tykkää välttämättä juuri geelityynyistä mutta avonaisten korkkareiden pohjassa ne on kyllä paikallaan, ei näy vaikka vähän liikkuisivat. Umpinaisissa kengissä voi käyttää juuri kengän pohjan kokoisia pehmusteita kun ne eivät näy minnekään.
  Vastaa viestiin
10.01.12, 10:36   #16 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2012
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja korkkareihin Näytä viesti
päätin laittaa uuden viestiketjun aiheesta, niin vastaus löytyy helpommin muillekin.
onko olemassa ja mistä saa sellaisia päkiäpohjallisia joita voisi käyttää korkkarisandaaleissa? minkä hintaisia?
helpottaisi kesällä elämää suuresti =)

Eikö niitä ainakin jokaisessa kenkäkaupassa kuuluisi olla? Olen itsekin kokeillu joskus, ihan hyviä on ollu.. En muista hintaa nyt mut eihän kymppiä enempää voi olla?
  Vastaa viestiin