Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.03.07, 20:18   #1 (linkki)
kevät-
(Vierailija)

Paljonko maksaa tälläinen longchamp-malli?

Heips. Olen siis ostamassa tässä kuukauden sisällä ekaa longchampin laukkuani. Löysin longchampin sivuilta ihanan mallin, mutta en löydä sitä mallin nimeä saati sitten hintakaan! :( Jos joku olisi tosi ystävällinen, niin laukku on Le Pliage-malliston laukku. Se on longchampin sivuilla laukku 23/24. Eli se on siellä ihan lopussa. Siinä on ilmeisesti yksi iso tasku ja 2 pientä edessä. Ja sellainen olan yli laitettava malli on. :) Eli, jos joku tietää mallin tai hinnan, niin kertokaas se. Toivottavasti joku tajuaa näitä mun höpinöitä ;)
  Vastaa viestiin
23.03.07, 21:28   #2 (linkki)
sara23
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kevät-
Heips. Olen siis ostamassa tässä kuukauden sisällä ekaa longchampin laukkuani. Löysin longchampin sivuilta ihanan mallin, mutta en löydä sitä mallin nimeä saati sitten hintakaan! :( Jos joku olisi tosi ystävällinen, niin laukku on Le Pliage-malliston laukku. Se on longchampin sivuilla laukku 23/24. Eli se on siellä ihan lopussa. Siinä on ilmeisesti yksi iso tasku ja 2 pientä edessä. Ja sellainen olan yli laitettava malli on. :) Eli, jos joku tietää mallin tai hinnan, niin kertokaas se. Toivottavasti joku tajuaa näitä mun höpinöitä ;)
satasen luokkaa?
  Vastaa viestiin
23.03.07, 21:59   #3 (linkki)
kevät-
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sara23
Lainaus:
satasen luokkaa?
Itsekin arvelen sen pyörivän joissain satasen kiepeillä. Eli ei se sitten oo paha hinta ;) Ainakaan kovin paha.

Vastaa viestiin
23.03.07, 23:15   #4 (linkki)
kevät-
(Vierailija)

Löysin laukusta nytten myös jonkinlaisen kuvan: http://riemun.huuto.net/auctionimages/3/83/2f4bf8b53706fc5334526606797ee-orig.jpg

Tuo malli olisi kiva :) Mutta eri värinä tosin. Paljonkohan maksaa uutena?
  Vastaa viestiin
24.03.07, 00:30   #5 (linkki)
jasmiinah^^^
(Vierailija)

^minä maksoin omastani n.90 e. Kiva laukku, menee olan yli kivasti ja mahtuu luentokansiokin :)
  Vastaa viestiin
25.03.07, 15:04   #6 (linkki)
fgcfg
(Vierailija)

Kamala pissislaukku. Mummomainen
  Vastaa viestiin
25.03.07, 15:13   #7 (linkki)
longchampfani
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jasmiinah^^^
^minä maksoin omastani n.90 e. Kiva laukku, menee olan yli kivasti ja mahtuu luentokansiokin :)
Saanko kysyä minkä värinen sun laukkus on? :)
  Vastaa viestiin
25.03.07, 15:23   #8 (linkki)
jasmiinah^^
(Vierailija)

^tummanruskea, juuri tuollainen kuin kuvassa oli :)
  Vastaa viestiin
25.03.07, 15:55   #9 (linkki)
VVV

Rekisteröitynyt: 01/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fgcfg
Kamala pissislaukku. Mummomainen
Ihan off topic, mutta rupesi mietityttämään näiden kahden termin yhteen liittäminen. Jos joku vaate on yhtä aikaa sekä pissismäinen että mummomainen, tarkoittaako tämä sitä, että pissikset ja mummot pukeutuvat samalla tavalla?
  Vastaa viestiin
25.03.07, 16:09   #10 (linkki)
cvbbv
(Vierailija)

Laukku on mummomainen, mutta pissikset kantavat niitä, koska ei ole varaa ostaa kalliimpaa merkkilaukkua. Älynkäyttö sallittu.
  Vastaa viestiin

25.03.07, 16:37   #11 (linkki)
jasmina^^
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cvbbv
Laukku on mummomainen, mutta pissikset kantavat niitä, koska ei ole varaa ostaa kalliimpaa merkkilaukkua. Älynkäyttö sallittu.
hö, minä en ole pissis ja omistan myös kalliimpia mulberryja, gucceja ja vuittoneita mutta halusin tuon laukun koululaukuksi, koska se on niin käytännöllinen ja miellytti omaa silmääni, ja on lisäksi helposti puhdistettavaa materiaalia. Rapatessa kun voi roiskua :) Syksyllä ainakin.
  Vastaa viestiin
25.03.07, 19:43   #12 (linkki)
ihastuin
(Vierailija)

Entä Cavalier

Bongasin Longchampin nettisivuilta Cavalier-mallistoon kuuluvan mokanvärisen nahkalaukun, näyttää enemmän ihan kassilta, tote-laukulta tms. (numero on 1716189)
Ei kai kukaan sattumoisin ole törmännyt siihen elävässä elämässä, puhumattakaan että tietäisi hinta-arviota?
  Vastaa viestiin
25.03.07, 21:00   #13 (linkki)
gogo x
(Vierailija)

Noitahan sai jossain vaiheessa jonkun lehden tilaajalahjana ja siksi niitä näkyy joka toisella kadulla!
  Vastaa viestiin
25.03.07, 21:20   #14 (linkki)
jköljkj
(Vierailija)

trendin. saa yhä.
  Vastaa viestiin
25.03.07, 22:17   #15 (linkki)
ihastuin
(Vierailija)

Longchamp Cavalier

Kiitos ystävällisistä ja herttaisista vastauksista, se Trendi-lehden lukijalahja kuitenkin ilmeisesti on Le Pliage-laukku, eikä kai mikään häpeä ole sitä käyttää.
Mutta osaisiko joku minullekin kertoa?
  Vastaa viestiin
15.04.08, 11:12   #16 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
107€

[quote="sara23"]
Lainaus:
Laukku, jota olet ostamassa maksaa 107€, mutta tässä kuussa se on Stockmannilla kanra-asiakaskortilla 85€. Itse ostin juuri pari viikkoa sitten kysein laukun, ja täytyy kyllä sanoa että se on ihana ja toimiva. Itselläni on ruskean värinen laukku.

Vastaa viestiin
01.06.08, 20:18   #17 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2008
longchamp

tietääkö kukaan täällä paljonko tämä laukku maksaa uutena ja mistä sitä saa? :)[url]http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=79631858
  Vastaa viestiin
01.06.08, 21:45   #18 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2008
lisäänpä nyt tänne omankin kysymykseni, sopii samaan ketjuun niin hyvin! olen ihaillut Longchampin pientä Légende-laukkua (Longchampin nettisivuilla viides laukku listalla käsilaukku-osiossa). mitäköhän se mahtaa maksaa täällä suomessa?
  Vastaa viestiin
02.06.08, 14:29   #19 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2006
Longchampin Le Pliaget ovat ekokauppakasseja, muovipussin korvikkeita. Ainakin itse käytän niitä siihen tarkoitukseen.
  Vastaa viestiin
24.03.10, 20:07   #20 (linkki)
haluannlaukun
(Vierailija)

longchamp laukku

hei! olen tässä etsinyt longchamplaukkuja, mutta en tiedä mistä niitä saa! saako niitä suomesta?millä hinnalla? kiva jos joku tietää
  Vastaa viestiin

24.03.10, 21:46   #21 (linkki)
Minna
(Vierailija)

Merkkiä myy ainakin Stockmann.
  Vastaa viestiin
07.08.12, 20:33   #22 (linkki)
Päivän naurut
(Vierailija)

hauska kommenttisi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Toru Näytä viesti
Longchampin Le Pliaget ovat ekokauppakasseja, muovipussin korvikkeita. Ainakin itse käytän niitä siihen tarkoitukseen.

Hahaha kuinka naurettavaa tuollane :D ihan huippu kommentti,paras vähään aikaan! nauran tuolle koko illan :D:D:D:D!
Kiitos ilostasi ;D
  Vastaa viestiin
07.08.12, 23:06   #23 (linkki)
Emilia.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Päivän naurut Näytä viesti
Hahaha kuinka naurettavaa tuollane :D ihan huippu kommentti,paras vähään aikaan! nauran tuolle koko illan :D:D:D:D!
Kiitos ilostasi ;D
Huvittavaa nähdä miten joku kirjoittaa ja väittää nauravansa muiden ostoksille, mutta tosiasiassa itkee katsoessaan omaa tiliotettaan ja tulee tänne aukomaan päätään niille joilla OIKEASTI varaa.

PS. Onneksi koululaisten kesälomat ovat pian ohi.
  Vastaa viestiin
02.04.13, 16:10   #24 (linkki)
MariaCharlotta
(Vierailija)

tiedättekö hinnan?

mun tietääkseni stockmannilla myydään niitä longchampin laukkuja, mut mitä ne suunillee maksaa siellä?:D en oo yhtää tajunnu ite kattoo hintoja!
  Vastaa viestiin
02.04.13, 16:35   #25 (linkki)
Laukuista
(Vierailija)

Kai ne nailoniset on jotain viidestäkympistä sataseen ja nahkaiset satasesta ylöspäin.
Hyvä hinta-laatusuhde niissä on, eikä niiden hinnat nouse niin kovaa kyytiä kuin muilla merkeillä.

Longchampilla on oma liike Espalla, siellä on ollut niitä Kate Mossin suunnittelemia mallistoja myös.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku