| |  | | |
30.01.12, 18:15
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä olen zarasta löytänyt tänä talvena aika monenlaista päällepantavaa, samoin hennes&mauritzilta.
| |
| | |
01.02.12, 00:14
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kurvittaret Kurvittaret on uusi pienyritys, joka tarjoaa muodokkaille vaatteita.
|
Etsin itse kurvikkaalle keholleni vaatteita, mutta tuolla nettisivulla esitellyt vaatteet ovat mielestäni valtaosaltaan suoria halatteja, jotka nimenomaan eivät sovi kurvikkaille ja muodokkaille. Ellet sitten tarkoita noilla sanoilla jotain muuta...
| |
| | |
17.02.12, 10:51
|
#53 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -veenus- Etsin itse kurvikkaalle keholleni vaatteita, mutta tuolla nettisivulla esitellyt vaatteet ovat mielestäni valtaosaltaan suoria halatteja, jotka nimenomaan eivät sovi kurvikkaille ja muodokkaille. Ellet sitten tarkoita noilla sanoilla jotain muuta... |
Heh, no kyllähän tuon tietää, että jos vaatekauppa on tuolla tavoin nimetty, se on oikeasti tarkoitettu läskeille. He kun niin mielellään mieltävät itsensä "kurvikkaiksi" sillä perusteella että sen muun laardimäärän seasta löytyy vielä tissitkin :D Todelliset kurvittaret ovat jotain ihan muuta kuin näitä ellien palstalla itkeviä XXL-kokoisia.
| |
| | |
18.02.12, 08:37
|
#54 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään yllätys Heh, no kyllähän tuon tietää, että jos vaatekauppa on tuolla tavoin nimetty, se on oikeasti tarkoitettu läskeille. | Taidat olla oikeassa. Minä olen kokoa XL, joka on minun - ja kokotaulukoiden - mielestä koko 42. Löydän tuon koon vaatteita mistä vain "normaaleista" kaupoista. (Luultavasti en kuitenkaan löytäisi hienoista pariisilaisista muotiliikkeistä, mutta niissä harva muutenkaan jatkuvasti shoppailee, siksi puhun noista normaaleista kaupoista).
Koskaan en ole onnistunut löytämään mitään sopivaa niinsanotuista XL-mallistoista tai isojen tyttöjen mallistoista, ne eivät yksinkertaisesti istu ja ovat kaikin puolin liian isoja. XL-koolla siis luultavasti tarkoitetaan jotakin ihan muuta kuin kokoa XL.
| |
| | |
18.02.12, 12:52
|
#55 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Pro siksi ihmiset vaihtavat täällä mielipiteitä.
Miten muuten läski on suurempi ympäristöhaitta kuin laiha. Moni laiha oksentelee pönttöön pysyäkseen laihana, moni ns. urheilullinen syö mömmöjä, täyttääkseen ympäristön ulkonäkö- ja kuntovaatimukset.
Me olemme koko ihmiskunta ympäristöhaittoja ja me olemme koko ihmiskunta tällä hetkellä ihan pihalla, olemme me sitten laihoja tai lihavia. |
Niin ja moni laiheliini tupakoi pitaakseen ruokahalunsa kurissa-mika ymparistohaitta!
Mutta asiaan: itsellani myos ongelmia vaatteiden loytamisen suhteen, kun uuma on kapea mutta alaosa reiteva. Housujen osto tuskaa, koska jos istuu reisin kohdalta, saa sitten kiristella vyotaron voilla ruttuun. Onko teilla hyvia housuvinkkeja olen ylaosasta vyotaroon asti M ja lantiosta L tai XL?
| |
| | |
26.02.12, 03:41
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) | XXL-kokoiselle myös
Jess, mä odotan jo palkkapäivää :) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Netti-shoppaaja Outi [viesti moderoitu] |
Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 27.02.12 10:17.
| |
| | |
29.02.12, 23:28
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) | juupa juu ja jaapa jaa...
Ainakin osaan viesteistä....
Miksi pitää siirtyä aiheesta aiheen viereen? Eli jos jotakuta haittaa se että XL-ja isommat tytöt/naiset vaihtaa vaatteiden hankinta vinkkejä niin hittoako siitä sitten tarttee alkaa vinkumaan???
Asiaan;ite oon löytäny Zizzistä tosi paljon vaatteita.
Ja Elloksella on pari hyvää merkkiä; Taillissime ja Daxon ja lisäksi Denim 24/7
Ja ihan tuolta Prismasta viime aikoina kun sinnekin on tullut vähän isompia kokoja.
Itse kun edustan hieman nuorempaa osaa väestöstä (kuitenkin yli 30-v) niin ihan kaikki isojen naisten vaatteet ei ole meikäläisen mieleen =D
Ei oo helppoo olla iso mutta enpä oo aina tavannu onnelista laihaakaan. Joten jospa annettais kaikkien ihmisten olla ja elää sellaisena kuin haluavat. Kukaan meistä tuskin on niin täydellinen että voi mennä toista ihmistä arvostelemaan???
| |
| | |
05.03.12, 20:19
|
#58 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -veenus- Etsin itse kurvikkaalle keholleni vaatteita, mutta tuolla nettisivulla esitellyt vaatteet ovat mielestäni valtaosaltaan suoria halatteja, jotka nimenomaan eivät sovi kurvikkaille ja muodokkaille. Ellet sitten tarkoita noilla sanoilla jotain muuta... | No, mutta tarkoitamme tietysti tarkoitamme Isoja Tyttöjä, XL-kokoisia, Kurvittaria. Nettisivuillamme on vain pieni osa tarjonnastamme esillä. Tarkoituksena tietytysti, ettei "halatteja" löytyisi liikaa valikoimastamme - mutta kaikille oma tyylinsä.
Kiitos Veenus kommentistasi!
Kurvittaret Kurvittaret.com* - Etusivu Kurvittaret | Facebook | |
| | |
06.03.12, 02:07
|
#59 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kurvittaret No, mutta tarkoitamme tietysti tarkoitamme Isoja Tyttöjä, XL-kokoisia, Kurvittaria. Nettisivuillamme on vain pieni osa tarjonnastamme esillä. Tarkoituksena tietytysti, ettei "halatteja" löytyisi liikaa valikoimastamme - mutta kaikille oma tyylinsä.
Kiitos Veenus kommentistasi!
Kurvittaret Kurvittaret.com* - Etusivu Kurvittaret | Facebook |
Kiitos vastauksesta. En usko syrjintään tässäkään asiassa, ja ihan kiva että joku pitää kauppaa naisille, joiden on vaikea löytää vaatteita muualta.
Nyt on niin että jos ns. Isoja Tyttöjä kutsuttaan kurvikkaiksi, niin miksikä sitten kutsutaan muun kokoisia joilla on oikeasti ne kurvit? Meille ei ole mitään valikoimaa, valmistajaa tai liikettä.
Viimeksi kun yritin ostaa tavallisia arkivaatteita eräästä suuresta tavaratalosta, jankutti myyjä kymmenien minuuttien ajan minulle 17 kertaa että "tiimalasivartalolle ei kannata tehdä vaatteita, teitä on vain 5% väestöstä". Tuli todella paha mieli ja turhautunut olo, eipä näillä leveysasteilla voi kaislahameessakaan kulkea.
Toivon vaan että joku keksisi tän tiimalasinmentävän aukon markkinoista, uskon että kyllä meikäläisiä on paljon....
| |
| | |
07.03.12, 11:13
|
#60 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2006
| nni Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -veenus- Kiitos vastauksesta. En usko syrjintään tässäkään asiassa, ja ihan kiva että joku pitää kauppaa naisille, joiden on vaikea löytää vaatteita muualta.
Nyt on niin että jos ns. Isoja Tyttöjä kutsuttaan kurvikkaiksi, niin miksikä sitten kutsutaan muun kokoisia joilla on oikeasti ne kurvit? Meille ei ole mitään valikoimaa, valmistajaa tai liikettä.
Viimeksi kun yritin ostaa tavallisia arkivaatteita eräästä suuresta tavaratalosta, jankutti myyjä kymmenien minuuttien ajan minulle 17 kertaa että "tiimalasivartalolle ei kannata tehdä vaatteita, teitä on vain 5% väestöstä". Tuli todella paha mieli ja turhautunut olo, eipä näillä leveysasteilla voi kaislahameessakaan kulkea.
Toivon vaan että joku keksisi tän tiimalasinmentävän aukon markkinoista, uskon että kyllä meikäläisiä on paljon.... | Kyllä isokokoinenkin voi olla kurvikas...Itselläni on tiimalasivartalo, olin hoikka tai lihava. Se tässä onkin niin "kätevää" (lue salakavalaa) kun lihoo, että kilot tulevat ns oikeisiin paikkoihin eli rintoihin, lantiolle ja reisiin ensimmäisenä. Mulla on leveät hartiat ja lantio sekä isot rinnat, mutta esim suoraan edestä päin katsottuna vyötärön kohta tekee tosi selkeän kaaren sisäänpäin hartioiden ja lantion ollessa yhtä leveät. Esimerkkinä hääpukuni, joka oli kokoa 40-44 ja korsettiyläosassa sai kiristettyä molemmat puolet ihan kokonaan yhteen vyötärön kohdalla, mutta ylä- ja alareunassa jäivät erilleen muutaman sentin.
Ja alkuperäiseen kysymykseen (en muista olenko jo vastannut): Tilaan Ellokselta vaatteita, siellä on Espritiltä jne suurempiakin kokoja yleensä myynnissä ja just tuo Zizzi on ok. Suosin pukeutumisessani tunikoita, mekkoja ja farkkuhameita. En taida yksiäkään farkkuja omistaa, koska se on rahantuhlausta reisien hankautuessa rikki muutaman kuukauden käytön jälkeen. Espritiltä löysin vielä "hoikempina isokokoisina" vuosina farkkuja.
Joskus käy hyvä tuuri ja löydän yläosia esim Vero Modasta ja Vilasta. Gina's tricotilla on myös perustoppeja ja legginsejä, joita ostan säännöllisesti.
| |
| | |
15.03.12, 20:18
|
#61 (linkki)
| | (Vierailija) | ZIZZI!!!
Ihana on ollu huomata et Zizzi on laajentunut Suomessa ja liikkeitä löytyy jo Jumbon lisäksi Tampereelta, Jyväskylästä, Porista, Kempeleestä... Eikä tarvi aina mennä pääkaupunkiseudulle shoppaileen. Kohtuuhintaisia, ihanan nuorekkaita ja TOSI istuvat housut eikä purista!!!! Housut kun on semmoset ettei viitsi netistä tilailla, aina menee mönkään joko koko tai malli, kaupoissa tosi hyvä palvelu ja aina uutta! Elloksella tosi vähän malleja mut myymälöistä tekee löytöjä ;) Ja lähettävät postiennakolla myös!
H&M ei koskaan tarpeeksi kokoja ja vähän valikoimaa isoissa mitoissa, Lindexin laatu vähän niin ja näin (tai sitten mulla on ollu huono tuuri)
| |
| | |
23.05.12, 20:15
|
#62 (linkki)
| | (Vierailija) | vilkaise | |
| | | | |