Kerrompa oman uhkarohkean tempauksen kun tilasin kengät sivulta
www.uggbootssuomi.fi. Sinisilmäisenä ajattelin että kyllähä netissä hommat toimii ja en sen tarkemmin silmäillyt sivua. No tilauksen laitoin lopulta ja maksoin luottokortille 113e postikuluineen. Minkäänlaista tilausvahvistusta tai kuittia ei tullut ja sivu jäi jumiin maksun jälkeen.. Alko epäilyttää ja suljin luottokortin.. noin pari viikkoa tapahtuman jälkeen tullista tuli kirje että minulla on tullattava paketti ja lähettäjä maa Kiina,.. No jess, lainatakseni tullin vastausta
"Kun tavaran arvo ilman lähetyskuluja on alle 150 euroa, ei peritä tullia.Kuitenkin jos tavaran arvo lähetyskuluineen on yli 43 euroa,joutuu kuitenkin maksamaan alvin 23% hankintahinnasta+rahdista." >> eli jouduin maksamaan vielä verot tuohon päälle jonka jälkeen tulli lähetti paketin lähipostiini. Olin aivan varma että paketissa tulee jotakin kivenmurikoita niinkun eräille tutuille oli käynyt ku lähtivät tilaamaan kiinasta kenkiä..
Paketin sisältä pilkisti UGG-saappaiden laatikko ja kas kummaa UGGit myös jotka olin tilannut... Katsoin netistä ohjeet että kuinka tunnistaa aidot niin läpäisivät kaikki laatuvaatimukset : D Eihä nuo kengät maksa Amerikassakaa ku 150e nii miks ei Kiinassa (valmistusmaa) 113e .Ite oon tosi tyytyväinen vaikka sivu oli huippu epämääräinen ja arveluttava.. eihän tota koko sivua ole enään edes :D mut mä sain sitä mitä halusin ja thats it.