| |  | | |
25.09.07, 10:56
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
| Ihonväriset sukkahousut
Onko mielestänne ihonväriset jo päässeet "mummotyylin" leimasta?
Pukeutuminenhan on AINA vaatteiden (ja niiden kantajan) kokonaisuus. Joten tilanteesta riippuen jokin on tyylikästä vaikkei niin muodikasta. Mutta olen tänä syksynä nähnyt mielestäni aika paljon ihan ihonvärisiä sukkahousuja.
| |
| | |
25.09.07, 13:42
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
|
Ei tulis mieleenkään pistää päällensä. Missään tilanteessa. Edes iltapuvun kanssa linnanjuhlissa. Joku etikettinörtti voi ottaa tästä kierrokset, mutta minkäs teet..
Toki annan anteeksi jos joku muu niitä käyttää, varsinkin jos jaloissa on paljonkin peitettävää esim. suonikohjuja.
| |
| | |
25.09.07, 16:06
|
#3 (linkki)
|
|
Tässä tarkoitetaan nyt varmaan paksuja, puuvillaisia sukkahousuja?
Ohuet, 20 den nylonsukkahousut ihonvärisinä taas ovat mielestäni samalla tavalla osa perusgarderobia kuin esim. mustat pikkuhousut, etten edes osaisi ajatella, ovatko ne muodikkaat vai eivät...
Paksuja, ihonvärisiä sukkahousuja en vetäisi jalkaani.
| |
| | |
25.09.07, 16:32
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2006
|
Kylla mina kaytan naita, tosin vain toissa, silloin jos taytyy nayttaa super konservatiiviselta ja hamepuku kaytossa. Muuten tykkaan kylla mieluummin kayttaa paksuja mustia tai kuvioituja (esim. liituraidat ovat suosikkini).
| |
| | |
25.09.07, 18:59
|
#5 (linkki)
|
|
En kayta ikina ihonvarisia ohuita sukkahousuja. Edes haissa tms.
Joko ei ollenkaan sukkahousuja, tai paksut mustat tai varilliset sukkahousut. Ymmarran toki etta esim konservatiivisimmilla tyopaikoilla ei saa olla paljaat saaret, mutta jos itse saan valita, niin ei missaan nimessa. | |
| | |
26.09.07, 08:53
|
#6 (linkki)
|
|
Minä käytän hameen kanssa. Ja olen aina käyttänyt. Lähinnä ihan ohuita 13 denierin sukkiksia, jotka eivät paljon näy, mutta saavat kuitenkin jalat näyttämään paljon paremmilta kuin paljaina. Minulla tosin onkin aika kirjava iho ja vitivaaleat sääret, kun aurinko vain ei tartu ja itseruskettavistakin tulee kerta toisensa jälkeen kirjavat jalat. Talvella käytän joskus 20 denierin sukkiksiakin, mutta en ikinä mitään Pirkka tms. merkkejä. Esim. Norlynilla(?) on hyvät Second Skin -sukkikset - nimensä veroiset :) Jotenkin olen aina vieroksunut mustia sukkiksia. Jotenkin liian epäluonnollisen oloista minulle.
| |
| | |
27.09.07, 09:11
|
#7 (linkki)
|
|
Toihan värihän riippuu ihan muusta vaatetuksesta. Ihonväriset sukkikset saavat jalat paremman näköisiksi. Siksikin käytän just hameen ja sortsienkin kanssa.
Marsu, missä merkissä on tota 13 denieriä? Ja kestääkö ne kuinka hyvin? Ja oletko muuten kokeillut Norlynin Silky 3D -sukkiksia, ne ovat Second Skiniä vielä paremmat mun mielestä.
| |
| | |
27.09.07, 11:39
|
#8 (linkki)
|
|
Muistaakseni Norlynilla on Aurinkoiset-merkki, joka on 13 denieriä vai olikos se 15? Yleensä käytän noita, mutta en muista saako niitä ihan talvella. Tosin taitaisi niissä kyllä palellakin. Jos tuo Aurinkoiset oli sen 15 denieriä, niin sitten Voguella oli jotkut 13 denierin sukkikset, joita olen myös käyttänyt joskus. Eivät välttämättä kestä kyllä hyvin, pitää olla varovainen. Onnistun kyllä saamaan niitä rikki aika usein. Helposti menee sormi läpi sukista, jos saa ehjinä jalkaan niin sitten kestävät kyllä suht hyvin.
Täytyy kokeilla tuota Silky 3D:tä. Onko ne kovasti kiiltävät? En pidä kovin kiiltävistä sukkiksista.
| |
| | |
28.09.07, 12:42
|
#9 (linkki)
|
|
En käytä, ellei esimerkiksi konservatiivinen bisnestilaisuus niitä vaadi. En pidä ihonvärisiä välttämättä mummoleimattuina, vaan vain rumina, vaikka olisivat kuinka ohuita.
| |
| | |
28.09.07, 13:23
|
#10 (linkki)
|
|
Marsu, täytyy kokeilla noita Aurinkoisia, jos vaan löytyy! Pidän myös ohuista koska ne ovat jotenkin mukavammat, ja tosiaan kuten "second skin".
Nuo Silky 3D:t eivät ole liian kiiltävät, vaan oikeastaan juuri sopivan matat. niissä on kuitenkin tosi kaunis ihan pieni kiilto mikä tekee sääret tosi kauniiksi. kokeile niitä ihmeessä!
| |
| | |
02.10.07, 17:07
|
#11 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2007
| Wolfordit ihania
Joku kehui Wolfordin tuotteita todella hyviksi, joten pitihän sitä ostaa ihan kokeeksi yhdet sukkahousut. Pidin niitä viikonloppuna ja totesin että ovat aivan ylivedot, ne tuntuvat todella ihanalta jalassa, pehmeältä ja mukavalta. Ja se väri oli siis "honey" eli iho. teki sääret aivan upean tasaisiksi ja hienoiksi.
Ja ne myös olivat tosi kestävät. En muista että olisin aiemmin hankkinut 10 den sukkiksia ja mietin että ne hajoavat välittömästi. Mutta ei, nepä kestivät koko viikonlopun, ja ovat ehjät vieläkin.
Ja niin, tosta ihonväristä. Mun mielestä ihan ok, näitä kyseisiä ei ainakaan erota edes läheltä!
| |
| | |
04.10.07, 13:09
|
#12 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2007
|
Wolford on sukkien Jaguar.... : )
| |
| | |
04.10.07, 15:06
|
#13 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Espoo
| stockalla on
lokakuun etutarjouksena Wollfordin Velvet Satin sukkahousuja. Hyvä, himmeä neule ja loistavan kestävät. Kestä helposti pari talvea jos vain pitää kynnet lyhyenä - siis varpaissa !
| |
| | |
05.10.07, 14:57
|
#14 (linkki)
|
|
Ostin taas Norlynin Silky 3D-sukkiksia ja totesin että pakkauksessa lukee "mattapintaiset". Kyllä ne ovat kiiltävämmät kuin "Second Skin"-malliset mutta eivät mielestäni liiaksi. Ne ovat juuri sopivan tyylikkäät, ja sitäpaitsi aivan ihanat jalassa, todella hintansa väärti. Niissä on hieman vahvistettu housuosa mikä tekee niistä napakat päällä.
Nallepuh, huomasin myös ne Wolfordit tarjouksessa Stockalla. Täytyy käydä tänään ostoksilla, niitä kun en viimeksi hankkinut. Ne lienevät kyllä hyviä, ja paksumpana kestävät varmaan vielä kauemmin kuin ohuet. En ole tosiaan VIELÄKÄÄN saanut niitä ohuempia rikki! En olisi uskonut että niin ohuet kestävät useamman päivän ja pesun. Ja niin ihanat jalassa! Toivottavasti kestävät vielä ainakin tämän viikonlopun.
| |
| | |
06.10.07, 11:45
|
#15 (linkki)
|
|
Noi Silky 3D:t on muuten Stokkalla kuukauden etutarjouksessa, aivan kuten noi Wolforditkin :)
| |
| | |
11.10.07, 09:12
|
#16 (linkki)
|
|
Hulluilta päiviltä saa niitä Wolfordeja ja muitakin merkkejä. Oliko kellään Philippe Matignonista kokemuksia?
| |
| | |
11.10.07, 10:28
|
#17 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Espoo
| On Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja *Dinah* Hulluilta päiviltä saa niitä Wolfordeja ja muitakin merkkejä. Oliko kellään Philippe Matignonista kokemuksia? | PM:n sukkikset ovat ihan hyviä nekin tosin valikoima on jotenkin nuukahtanut viime vuosina Suomessa. Ennen Sokos myi myös PM:n sukkia mutta ei enää nykyisin.
Kestävyys on huonompi kuin Wolfordin tai Ergeen. Vähän niinkuin suomalaisten Amarin yms tasoa, mutta pehmeämpi neulos. Suomalaisissa Amareissa ja Vogueissa minua ärsyttää se neuloksen kovuus.
| |
| | |
11.10.07, 10:58
|
#18 (linkki)
|
|
OK nallepuh, unohdan noi PM:t sitten ja pitäydyn kotimaisissa ja niissä Wolfordeissa. Olen todella tykästynyt näihin Wolfordeihin, aivan ihania. Ja se kestävyys... en olisi uskonut näin kestäviä olevankaan. Käytän kotonakin, ei vaan mene rikki. Hyvä etten nukukin ne päällä. No ei nyt sentään, mutta ihanat jalassa!
| |
| | |
02.07.08, 10:18
|
#19 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2007
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiQuu Wolford on sukkien Jaguar.... : ) | Vaikka pitkään karsastin ihonvärisiä sukkahousuja, tänä kevät-kesä -kautena olen välillä käyttänyt Wolfordin ihonvärisiä sukkahousuja. Täytyy sanoa, että ovat kalliista hinnastaan huolimatta hintansa väärti - todella kestävät, ja hyvännäköiset jalassa. Kunhan vain varoo varpaiden ja sormien kynsien kanssa, nämä kestävät ihan eri tavalla kuin tavalliset ihonväriset sukkikset.
En varmaan enää muunmerkkisiä ihonvärisiä sukkiksia käytäkään, sen verran hyvät ovat nämä kokemukset. (Tosin opaquet paksummat sukkahousut ovat edelleen lähempänä omaa sielua, mutta ne eivät näin kesäaikaan toimi parhaalla mahdollisella tavalla.)
| |
| | |
02.07.08, 16:46
|
#20 (linkki)
|
|
Mina olen pitkaan ollut silla kannalla etta ihonvariset sukkahousut on aika jarkyttavat, mutta ehka tama "fashion pendulum" on tassa heilahtamassa toiseen suuntaan silla minakin kaytin tana kevaana ihonvarisia hyvalla menestyksella ja jopa (IIIK) peeptoe kenkien kanssa..
| |
| | |
02.07.08, 17:56
|
#21 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2007 Sijainti: 東京
|
Kirjoitit NY STYLE jo toisessa ketjussa, että sinulla on tuntu muodin heilahtamisesta klassisempaan suuntaan. Onko esimerkkejä jo näkyvillä?
| |
| | |
02.07.08, 20:53
|
#22 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2007
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja sasae Kirjoitit NY STYLE jo toisessa ketjussa, että sinulla on tuntu muodin heilahtamisesta klassisempaan suuntaan. Onko esimerkkejä jo näkyvillä? | Uudessa jenkki-Voguessa ennustettiin, että muoti siirtyy kevään iloittelun jälkeen klassisempaan ja ajattomampaan suuntaan. Näin ollen vaikeina taloudellisina aikoina ei tarvitse satsata kertakäyttömuotiin vaan voi investoida klassikoihin. :)
| |
| | |
02.07.08, 21:40
|
#23 (linkki)
|
|
En ole Vogueta ehtinyt lukemaan, mutta syksyn mallistoissa on mielestani ollut jotenkin klassisempi tai sanoisinko yksinkertaisempi henki. Ei enaa mitaan boho tyylia vaan enemman sellaista laadukas ladylike tyylia, seka modernina versiona etta retroversioina. Esim. jos viime syksyn juttu oli monta ketjua samaan aikaan kaulassa, taman syksyn juttu on yksi kunnollinen (suuri) kaulakoru.
| |
| | |
03.07.08, 18:28
|
#24 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2007
|
Hyvä hyvä! Minä komppaan kybällä klassisempaa tyyliä!! : ) Mä en esimerkiksi ole tykännyt näistä minimittaisista pallomaisista mekoista ollenkaan.
| |
| | |
04.07.08, 20:28
|
#25 (linkki)
| | Follower of Fashion
Rekisteröitynyt: 05/2007 Sijainti: Helsinki
| Syksyn sukkikset
Syksyllä näyttäisi taas olevan suurta muotia laittaa mustat peittävät sukkahousut peep-toe korkokenkien seuraksi, muotilehdissä lähinnä huomasin näitä kuvissa jo viime loppukesän puolella mutta missään "luonnossa" ei tullut vielä vastaan.
On tietysti kätevä juttu kun pystyy käyttää kesäisempiä kenkiä pidempään, vaikka syksyyn saakka ja talvella myös sisätiloissa :-) | |
| | | | |