Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.08.08, 14:52   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2007
Tilaaminen Asokselta

Haluaisin tehdä tilauksen Asolselta, mutta voiko maksaa postiennakolla vai vaaditaanko luottokortti?Voiko Nordean visa electronilla maksaa?Onko tilaaminen helppoamuuten, miten puntahinnat vaihtuu euroiksi maksettaessa?
  Vastaa viestiin

13.08.08, 19:18   #2 (linkki)
Follower of Fashion

Käyttäjän Kellie avatari

Rekisteröitynyt: 05/2007
Sijainti: Helsinki
Yleensä ulkomaisissa nettikaupoissa on maksutapana pelkkä luottokortti, mutta tuolla näyttäisi käyvän Visa Electron-maksukortti myös. Kannattaa käydä aktivoimassa se Electron omassa verkkopankissasi ensin nettikäyttöä varten, ellet ole tätä vielä tehnyt.

Oikeassa yläreunassa on sellainen kohta kuin CHANGE CURRENCY siinä ostoskassin alla, josta saa eurot näkyviin.
  Vastaa viestiin
13.08.08, 19:28   #3 (linkki)

Käyttäjän äippä66 avatari

Rekisteröitynyt: 09/2007
Sijainti: Pk-seutu
Minä tein sieltä tilauksen hiljakkoin. Helppoa muuten mutta noiden enkkujen kokomerkintöjen kanssa saa olla tarkkana. Tein itse tilaukseni luottokortilla, kaikki sujui hyvin ja paketti tuli vajaassa viikossa.
Tuo change currency-valinta jätti minun koneeseeni kätevästi eurovaluutan pysyväksi näkymäksi.
  Vastaa viestiin
14.08.08, 11:45   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2007
Mä en uskalla tilata, kun oon paristakin paikasta lukenut, ettei tilaukset ole tulleet... Ehkä sit, jos saan lisää rohkaistusta, sillä Asoksen valikoima on kyllä parempi kuin missään Suomen kaupassa (Ruotsin kaupoista en sano varmasti ;))...
  Vastaa viestiin
14.08.08, 18:40   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2008
Olen tilannut monta kertaa, eikä koskaan ole ollut ongelmia toimitusten kanssa. Päinvastoin, kerran heidän online sivuilla olevan virheen takia, annoin palautetta sähköpostitse ja vastaus tuli samana päivänä ja hyvittivät kaikki postimaksuni pahoitellakseen. Postimaksut muuten ovat puljun huonion puoli. Älytöntä, että minimi postikulut ovat 27e paikkeilla.
  Vastaa viestiin
14.08.08, 19:20   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Design&fashion
Älytöntä, että minimi postikulut ovat 27e paikkeilla.
No jo on noussut postikulut sitten viime tilausteni. Asoksen postikulut eivät ole omalla kohdallani ylittäneet 10 euroa kertaakaan.

Asokselle on kuuleman mukaan helppo myös palauttaa vaatteita Suomesta (itse en ole palauttanut). Paketti vain postiin (en ole varma jääkö postimaksu omaksi kuluksi...) ja rahat hyvitetään kortille.
  Vastaa viestiin
14.08.08, 20:12   #7 (linkki)

Joliellen

Ovat nostaneet postarit taivaisiin. Yhden tuotteen postikulut n. 27e ja jos yrittää pakettiin lisätä vielä kengät, niin 32e veloittavat. Palautus onnistuu hienosti, tosin joutuu itse maksamaan palautuksen. Viimeksi palautus maksoi 5, 90. Hyvitettiin nopeasti kortille.
  Vastaa viestiin
15.08.08, 09:52   #8 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2007
Tilasin juuri viime viikolla yhden mekon tuolta ja tilausvahvistuksen mukaan toimituskulu on n. 6 euroa eli ainakaan minulle ei tullut mitään 27 euron kuluja.
  Vastaa viestiin
15.08.08, 10:26   #9 (linkki)

Kallis oli kyllä postimaksu, mutta tilasin pelkästään aletuotteita, joten kokonaissumma jäi pienemmäksi kuitenkin. Mietin muuten että siinä toimituskulukohdassa on täppä, mitähän käy jos sen ottaa pois? Kävi vaan mielessä että se saattaisi olla nopeamman toimituksen kulunki. Mahdollisesti ilman täppää paketti tulisi pienemmällä toim.kululla, mutta hitaammin?? Osaisiko joku selvittää asiaa, jos kerran kaikille ei ole tullut 27e kuluja??
  Vastaa viestiin
15.08.08, 14:30   #10 (linkki)

Aivan, olisiko kyse tästä. En sen paremmin ole edes tutkinut täpliä, kun sivusto on ilmoittanut postikulut. Jos näin on, niin sanonta "tyhmyydestä sakotetaan" pitää kohdallani kirjaimellisesti paikkansa :)

Minnis_ : poistitko sinä postikulutaulukosta täplän?

äippä66 : sulla on sama naistenlogiikka kuin minulla. Tilaa enemmän, niin postikulut ikään kuin jakautuvat useammalle tuotteelle. Ei tule niin kallista, hah
Selitys nauratti miestäni kovin :)
  Vastaa viestiin
15.08.08, 14:43   #11 (linkki)

Minä en uskaltanut edes kertoa miehelle niistä postikuluista... :) Kerroin vaan että voi vitsi kun sain aurinkolasit HALVALLA ja korkkarit oli LÄHES ILMAISET!!

Mutta asiaan, seuraavan kerran kun tilaan, otan täpän pois. Jos air mail on noin paljon kalliimpaa niin jaksan kyllä odottaa pakettia kauemminkin :)
  Vastaa viestiin
15.08.08, 21:54   #12 (linkki)

Ok, nyt siis asia tarkistettu. Jos tilaa vain kaksi suht kevyttä vaatetta esim. t-paidan ja farkut, niin postarit 6 ja risat. Jos pakettiin lisää vielä hameen, nousee taksa 27,64e. Aina, jos paketti sisältää kengät tai laukun on maksu tuo 27e. Täplää ei siis pysty poistamaan. Se on ainut kuljetusvaihtoehto Suomeen. Eli kannattaa siis tilata vaatteita vaikka kahdessa tai kolmessa eri paketissa, niin tulee halvemmaksi. Minimi postikulut EIVÄT siis ole 27e, kuten virheellisesti aiemmin sanoin. Minun pakettini ovat aina sisältäneet laukun tai kengät ja siksi en ole koskaan selvinnyt halvemmalla.
  Vastaa viestiin
16.08.08, 14:59   #13 (linkki)
Follower of Fashion

Käyttäjän Kellie avatari

Rekisteröitynyt: 05/2007
Sijainti: Helsinki
Tilasin äsken 2 toppia ja postikuluiksi tuli 5,25 eur.
  Vastaa viestiin
17.08.08, 10:46   #14 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Design&fashion
Ok, nyt siis asia tarkistettu. Jos tilaa vain kaksi suht kevyttä vaatetta esim. t-paidan ja farkut, niin postarit 6 ja risat. Jos pakettiin lisää vielä hameen, nousee taksa 27,64e. Aina, jos paketti sisältää kengät tai laukun on maksu tuo 27e. Täplää ei siis pysty poistamaan. Se on ainut kuljetusvaihtoehto Suomeen. Eli kannattaa siis tilata vaatteita vaikka kahdessa tai kolmessa eri paketissa, niin tulee halvemmaksi. Minimi postikulut EIVÄT siis ole 27e, kuten virheellisesti aiemmin sanoin. Minun pakettini ovat aina sisältäneet laukun tai kengät ja siksi en ole koskaan selvinnyt halvemmalla.
Kiitos tiedoista! Eli pitää sitten katsoa vähän mitä tilaa. Aika huikea ero postikuluilla kyllä jos paketin kko hiukan kasvaa.
  Vastaa viestiin
18.08.08, 01:31   #15 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Oon kanssa tilannut tuolta useasti, ja aina on tullut hyvin perille. Tosin ärsyttää kun paketin saa hakea siwasta(jota ei kotini lähellä ole), joskus tulee postiin, ainakin viimeksi, kun postikulu oli se pienin mahdollinen. Viimeksi tilasin 2 aurinkolasit, 3 rannekorua ja sormuksen tosi hyvään (ale)hintaan, postikulut oli 4.5£ muistaakseni. Kokeeksi lisäsin pakettiin yhden sormuksen niin postikulujen hinta nousi 19.95£. Eli kannattaa katsoa tarkkaan ettei maksa esim. parin punnan aletuotteen kuljetuksesta 15£ lisää... Joskus postikuluni on maksanut myös jotain 9£, nykyään taitaa hypätä aina pienimmästä tohon 19.95£. Ei oikeen huvita maksaa niin isoa summaa ellei tilaa paljon. Olenkin tilannut usein mahdollisimman paljon kerralla että postikulu ei tuntuisi niin pahalta :D
  Vastaa viestiin
18.08.08, 14:38   #16 (linkki)

tilasin asokselta 1.8. yli 100euron edestä tavaraa, mukana oli mm. 3 kpl alekenkiä. pakettia ei näy missään ja minua huolestuttaa! olen laittanut mailia asokselle ja vastasivatkin jo, että mikäli pakettia ei kuulu 26.8. mennessä, niin täytynee ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä mailin lähettäneeseen tyyppiin. postimaksut tosiaan olivat sen 27euroa, mutta tuo paketti nyt varmasti painoikin jo niin paljon kenkien takia. toivottavasti sen matka ei ole tyssännyt tulliin tai mihinkään? onko mahdollista? kai kaikkien pakettien pitäisi perille asti tulla...!

harmittaa todella paljon sillä lähden viikon päästä ulkomaille ja oli tarkoitus ottaa tilaamani asusteita mukaan reissuun. ei täällä suomen säässä sellaisia voi edes pitää enää!

=(
  Vastaa viestiin
18.08.08, 14:50   #17 (linkki)
VVV

Rekisteröitynyt: 01/2007
Eikö Asoksella ole mitään pakettien seurantakoodia? :-O

Aika kummallista toimintaa, jos kerran noin kalliilla postimaksulla hukkaavat paketit jonnekin.
  Vastaa viestiin
10.09.08, 10:15   #18 (linkki)

ajattelin vielä tulla kertomaan, ettei pakettia koskaan saapunut, mutta sain rahani takaisin! =)
  Vastaa viestiin
10.09.08, 10:16   #19 (linkki)

ja lisään vielä, että mitään seurantakoodia ei ollut mahdollista saada vaikka kyselin sitä useampaan otteeseen! typerää minusta. aina muulloin ulkomailta tilatessani sellaisen olen saanut.
  Vastaa viestiin
30.12.11, 22:51   #20 (linkki)
whiiiiiiiiiiii
(Vierailija)

Ilmeisesti ei nykyään tule postareita
Mutta miten toimin, kun en omista luottokorttia/paypal tiliä. Ja tähän hätään en osannut tuota paypalia tehdä..Visa Electron löytyy Nordea pankista. Saako Asokselta tilattua postiennakolla/pankkisiirrolla tms? Liivejä tilailisin
  Vastaa viestiin
30.12.11, 22:58   #21 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja whiiiiiiiiiiii Näytä viesti
Mutta miten toimin, kun en omista luottokorttia/paypal tiliä. Ja tähän hätään en osannut tuota paypalia tehdä..Visa Electron löytyy Nordea pankista. Saako Asokselta tilattua postiennakolla/pankkisiirrolla tms? Liivejä tilailisin
Tarkista nettipankista että olet sallinut electronin käytön nettiostoksiin. Joku täppä siellä Nordean nettipankkisivuilla oli muistaakseni. Ja sitten maksutietoihin valitset visa electronin ja laitat kortin tiedot.
  Vastaa viestiin
31.12.11, 08:31   #22 (linkki)
diudiu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja whiiiiiiiiiiii Näytä viesti
Just tilasin electronilla vaatteita :)
  Vastaa viestiin
31.12.11, 08:32   #23 (linkki)
diudiu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja diudiu Näytä viesti
Just tilasin electronilla vaatteita :)

Ja postareita EI TUU OLLENKAAN :D
  Vastaa viestiin
31.12.11, 13:31   #24 (linkki)
Miss WantToKnowItAll

Käyttäjän Mena avatari

Musta Nordealla on ainaki sillain et jos pistää sieltä nettipankista sen ruksin että pystyy electronilla tekemään nettiostoksia, niin sitten pystyy maksamamaan samalla kortilla netissä (jos siellä lukee verified by visa) vaikka ei olekkaan electronia mukana siellä maksu mahdollisuutena, eli valitsee vain visan. Joskus ollut jopa niin että on ollut vaihtoehtona valita electron tai visa ja sit se nettisivu ei hyväksy electronia vaikka kortti on se, mutta hyväksyy visan :D
  Vastaa viestiin
31.12.11, 15:45   #25 (linkki)
okei
(Vierailija)

Okei, pitänee sitten metsästää nordean sivuilta tuo ruksi ja laittaa tilaukseen. Valitsen siitä Asoksen valikosta ihan Visa Electron ja laitan ne tiedot?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku