| |  | | |
10.02.12, 12:08
|
#626 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Azur Harkitsen Pochette accessories:n ostamista. Minusta Damier ebene on hyvä valinta, koska se on tumma eikä sen likaantuminen näy niin selkeästi kuin azurin. Toisaalta, kun kesä on tulossa eikä minulla ole muita lv azurin laukkuja, niin ajattelin että onkohan tuo Pochette accessories Azur hyvä valinta? Tiedättekö, tarkkuuko azurin nahkaan helposti likaa ja väriä vaatteista? Voiko azurin kanssa käyttää tummia vaatteita? | Paras, pitkäaikaisin, siistein ja monikäyttöisin Pochette jonka omistan, on LV'n musta Epi pochette. On tyylikäs, ei kovin yleinen, pysyy naarmuuntumattomana, on aitoa nahkaa ja sopii yhteen kaikkien vaatteiden kanssa, ja käytän sitä joko meikki- tai kamerapussukkana laukun sisällä, sekä ruokatuntilaukkuna ja iltalaukkuna eli tilanteissa joissa mukana tarvitsee vain olla lompakko, kännykkä ja muuta pientä.
| |
| | |
10.02.12, 16:41
|
#627 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Paras Pochette Paras, pitkäaikaisin, siistein ja monikäyttöisin Pochette jonka omistan, on LV'n musta Epi pochette. On tyylikäs, ei kovin yleinen, pysyy naarmuuntumattomana, on aitoa nahkaa ja sopii yhteen kaikkien vaatteiden kanssa, ja käytän sitä joko meikki- tai kamerapussukkana laukun sisällä, sekä ruokatuntilaukkuna ja iltalaukkuna eli tilanteissa joissa mukana tarvitsee vain olla lompakko, kännykkä ja muuta pientä. |
Minulla on myös tuo ja voin suositella!
| |
| | |
10.02.12, 22:14
|
#628 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kuuleppas nyt vähintään yhtä moni tunnistaa luikkarin monogrammin kuin burberryn ruudunkin. |
Entä sitten? Ei se tarkoita samaa, kuin että kaikki tunnistaisivat ne. On ihmisiä jotka eivät ole pätkääkään kiinnostuneita merkkituotteista.
| |
| | |
10.02.12, 22:19
|
#629 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Minna 48 Minulla on myös tuo ja voin suositella! |
Harmi vaan, että tuon epi pochetten muotokieli on ruma ja kolkko, ei samanlainen kun canvas malleissa :(
| |
| | |
11.02.12, 11:23
|
#630 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja muuten ok Harmi vaan, että tuon epi pochetten muotokieli on ruma ja kolkko, ei samanlainen kun canvas malleissa :( | Pelkäsin samaa mutta ei ole ollenkaan luonnossa, kannattaa kokeilla.
Tyylipuhdas ja kalliimman näköinen kuin canvasviritelmät joita tosiaan on k a i k i l l a.
| |
| | |
11.02.12, 11:25
|
#631 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja öööööö? Entä sitten? Ei se tarkoita samaa, kuin että kaikki tunnistaisivat ne. On ihmisiä jotka eivät ole pätkääkään kiinnostuneita merkkituotteista. |
Tuotteista halutaan yleensä ne selkeät mallit ja kuosit jotta tehdään muut kateelliseksi, näin se vaan toimii se suomalainen tyhmänylpeän brassaileva luonne, oli sitten alitajuntaisesti tai laskelmoivasti ;D
| |
| | |
12.02.12, 03:17
|
#632 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Parempi kuin naapuri Tuotteista halutaan yleensä ne selkeät mallit ja kuosit jotta tehdään muut kateelliseksi, näin se vaan toimii se suomalainen tyhmänylpeän brassaileva luonne, oli sitten alitajuntaisesti tai laskelmoivasti ;D |
Varmaan joku ostaa siksikin, mutta tuskin se johtuu kansallisuudesta. Oletko itse kateellinen näistä laukuista kun ei minulla ainakaan tullut sellainen asia edes mieleeni, että joku olisi kateellinen, kun olen näitä ostanut ja käyttänyt.
| |
| | |
12.02.12, 23:36
|
#633 (linkki)
| | (Vierailija) | Apua kaipaisin...
Tummuuko nuo kultaiset laatat kuinka? Kertokaas kokemuksista. :)
| |
| | |
13.02.12, 12:59
|
#634 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja LottaK Tummuuko nuo kultaiset laatat kuinka? Kertokaas kokemuksista. :) |
Entä muuttaako damier ebene olkalaukkujen ruskeat laatat jotenkin väriään? Kultalaatat kuulema ainakin tummuu, mutta itsellä ei ole niistä kokemusta.
| |
| | |
13.02.12, 20:54
|
#635 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ostin viime viikolla Neverfull MM ebenen ja rakastuin tähän laukkuun. Erityisesti tämä tumma kahvi ja suklaa muistuttava väri ihastuttaa. Väri sopii kaikkien vaatteiteni kanssa. Laukun olkaimet on tummat, joten ei tarvitse pelätä tummumista. Aion vielä ostaa damier ebenen kosmetiikka-laukun pienempi koko. Suosittelen ebene kuosia.
| |
| | |
13.02.12, 20:56
|
#636 (linkki)
| | (Vierailija) | ok Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peranene Entä muuttaako damier ebene olkalaukkujen ruskeat laatat jotenkin väriään? Kultalaatat kuulema ainakin tummuu, mutta itsellä ei ole niistä kokemusta. |
Toivottavasti ei kovin rumaksi tummu sillä viikonpäästä meille kotiutuu Berkeley. Odotan tätä uutta ihanuutta kuin karkkipäivää lapsena.
| |
| | |
13.02.12, 21:20
|
#637 (linkki)
| | (Vierailija) |
En osannut päättää kumman otan monogram vai damier ebene, joten ostin laukun ensiksi monogramina, sitten kävin liikkeessä katsomassa ebeneä, sitten kävin vaihtamassa monogramin ebeneen, sitten yritin taas monogramiin, mutta monogram oli loppuun myyty. Helsingin lv liikkeessä minua katsottiin vähän oudosti, että olenko hullu? Haluan kyllä lisää lv laukkuja, mtten tiedä että kehtaanko vielä mennä sinne liikkeeseen koskaan?
| |
| | |
13.02.12, 22:22
|
#638 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja LottaK Tummuuko nuo kultaiset laatat kuinka? Kertokaas kokemuksista. :) |
Kyllä tummuvat mutta ennen kaikkea naarmuuntuvat helposti.
Itselläni on Berkeley-laukku sekä tummana että vaaleana damierina eli siinä on se suuri laatta, ja etenkin vaalean laukun laatta on mennyt melko tummaksi reunoista ja molemmat ovat hieman naarmuisia vaikken ole käyttänyt niitä kovin paljoa. Tietääkseni ovat messinkiä ja sillä on taipumus tummua tai värjääntyä.
Itse en olisi noita laatallisia ostanut, mutta sain toisen lahjaksi äidiltäni ja samoihin aikoihin toisen samaa mallia olevan mieheltäni. Ystävättären monogram Gallieran samanlainen iso laatta on myös tummunut ja naarmuuntunut.
| |
| | |
14.02.12, 09:26
|
#639 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitokset tiedosta! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Laattalaukut Kyllä tummuvat mutta ennen kaikkea naarmuuntuvat helposti.
Itselläni on Berkeley-laukku sekä tummana että vaaleana damierina eli siinä on se suuri laatta, ja etenkin vaalean laukun laatta on mennyt melko tummaksi reunoista ja molemmat ovat hieman naarmuisia vaikken ole käyttänyt niitä kovin paljoa. Tietääkseni ovat messinkiä ja sillä on taipumus tummua tai värjääntyä.
Itse en olisi noita laatallisia ostanut, mutta sain toisen lahjaksi äidiltäni ja samoihin aikoihin toisen samaa mallia olevan mieheltäni. Ystävättären monogram Gallieran samanlainen iso laatta on myös tummunut ja naarmuuntunut. | No voi harmi. Pitäisiköhän minun sittenkin vaihtaa laukku ei laatalliseen...
Mikä olisi samantapainen kiva malli? Itse asun 400km päässä eli en pääse paikanpäälle katsomaan.
| |
| | |
14.02.12, 12:30
|
#640 (linkki)
| | (Vierailija) |
Onko kellään kokemusta niistä miestensarjan damier ebenen ruskeista laatoista? Muuttuukohan niiden väri käytössä ja mitähän ainetta ne on?
| |
| | |
14.02.12, 13:05
|
#641 (linkki)
| | (Vierailija) |
Se laatta on ihan turha kapistus niissä laukuissa. En käsitä miksi sitä käytetään.
Veikkaan että sen ison tai pienen laatan materiaali on aivan samaa ainetta heidän joka laukussa ja kuosissa. Samoin käy niille laukkujen pienille munalukoille ja avaimille, tummuvat alle vuodessa. Oman 3-vuotiaan Alman lukko on tosi tumma, mutta n. 1-vuotiaan Speedyn vielä aika kiiltävä. Messinkiä tai messinkipinnoitetta lienevät nekin.
Sitten joissakin laukuissa ja lompakoissa on niitä koala-lukkoja jotka näyttää koalan nenältä eli sellaisia leveän V:n mallisia. Ne naarmuuntuvat helposti ja niistä saattaa lohjeta sitä kultapinnoitetta. Itselläni on sellainen lompakko jota olen tosin käyttänyt satunnaisesti joten on pysynyt toistaiseksi hyvänä, mutta olen nähnyt sellaisiakin joista pinta lähtenyt kävelemään.
Pahin näkemäni Vernis-laukku on ollut ystävättären vaaleanpunainen Vernis Lexington-pochette (lopetettu laukkumalli, huom), se oli nojannut jotain lehteä vasten hetken aikaa, ja tekstit olivat jämähtäneet laukun kylkeen. Samoin ne ottavat helposti väriä vaatteista.
Eli mikäli porukka tietää nämä epäkohdat etukäteen ja tietävät olla varovaisia laukkujensa kanssa, niin ei tarvitse menettää yöuniaan. Laukku on kuitenkin käyttöväline eli kuluu, tummuu jne mutta se kannattaa tosiaan valita käyttötarkoituksen mukaan ja itse olen oppinut muilta sen että ei kannata maksaa ylimääräisistä mistään laukun erikoisista killuttimista niin välttyy ongelmilta :D
| |
| | |
14.02.12, 13:31
|
#642 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itselläni on jonkin verran LV:n laukkuja 8-9 vuoden ajalta.
Ehdottomasti parhaiten ovat säilyneet kaksi Ebene Damieria, yksi Epi sekä yksi Suhali jonka nahka on suosikkini.
Suhali-sarja oli erittäin laadukasta vuohennahkaa, sitä sarjaa ei vaan enää valmisteta :( Harmin paikka.
Peruslogo-Monogram on ollut ihan jees mutta sitä näkee kaikilla joten olen muuten vaan kyllästynyt siihen suurissa pinta-aloissa kuten laukuissa, joten siksi olen myynyt molemmat. Lompakoissa ja muissa pientavaroissa se menee kyllä edelleen.
Huonoiten ovat säilyneet kaksi Vernisiä, yksi Denim, yksi Damier Azur ja kaksi Multicolor Monogrammia.
Tummassa Vernisissä näkyy naarmut ja sormenjäljet plus pöly joita on vaikea saada kokonaan pois kun tuntuu siltä että ne leviävät vaan ja putsauksen jälkeen sellaiset inhottavat raidat ovat näkyvissä, ja vaaleaan Vernisiin tarttuu kaikki mahdollinen ylimääräinen lika.
Denim rispaantuu hyvin nopeasti reunoista eli ei sekään jokapäiväiseen käyttöön.
Damier Azur on kanvaseista herkin ja siihen tarttuu myös lika helposti, ja sen nahat ovat aika ohuet verrattuna muiden laukun nahkaosiin.
Multicolorin värilogot ovat rapistuneet niistä kohdista jotka osuvat muihin vaatteisiin kun laukkua kantaa, tai niistä jotka ovat laukun taitoskohdissa.
| |
| | |
14.02.12, 15:37
|
#643 (linkki)
| | (Vierailija) | --
Kiitokset "Epäkohtia" ja "Nti Vuittonen" (sekä muut) kun olette kertoneet omakohtaisista kokemuksistanne!
Itse olen vasta muutaman LV laukun omistaja ja kokemusta siis hyvin vähän.
Ensimmäinen oli tietenkin Neverfull damier ebene MM. Suosittu malli mitä paljon kehuttiin ja kun hintakin oli sen kokoiseksi laukuksi edullinen niin sen sitten ostin.
Kaunis kaunis laukku mutta minun käyttötarpeisiini ei oikein sopiva. Pidän yleensä vain mukana rahapussia, silmälasikoteloa, puhelinta, avaimia, huulipunaa ja jotain pientä eli tavaraa on vain laukun pohjalla. Lisäksi tällähetkellä toivon että laukussa olisi vetoketju tai jokin muu kiinnityssysteemi millä saa laukun kokonaan kiinni.
Sitten ostin Rivington gm laukun joka ei mikään suuri vaikka gm kokoa onkin. Itse pidän laukusta todella ja kooltaan minulle sopiva.
Nyt sitten halusin laukun mitä voisi hyvin kantaa myös kädessä (ei vain olalla / käsivarrella). Tokihan em. myös voi mutta aika lähellä maata viistää...
Tykästyin kovasti siihen Berkeley malliin, ainoa oli ettei laatta oikein innostanut mutta muuten laukun koko ja malli miellytti.
Nytten kun täältä sain tietää että laatta vielä mahdollisesti tummuisi piankin niin malli sitten vaihtui. -- Kiitokset vielä infosta! :)
Onhan se tosiaan näin että käyttöä varten laukut ovat ja käytössä jälkiä tulee mutta kyllähän sitä toivoo että laukku säilyisi hyvänä ja kauniina mahdollisimman pitkään.
Berkeley vaihtui Trevi PM laukkuun. Nyt on laukku maksettu ja postia odotellaan. Toivottavasti laukku tulee olemaan myös livenä kaunis ja käytännöllinen.
Täytyy vielä mainita että olen aina saanut loistavaa palvelua kun olen liikkeeseen soittanut. Tai eihän puhelut mene suoraan liikkeeseen vaan heidän palvelunumeroonsa mutta jokatapauksessa.
Puheluihin on aina vastattu ja takaisin luvatussa ajassa soitettu. Ystävällistä palvelua aina saanut. :)
| |
| | |
14.02.12, 18:17
|
#644 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei!
Tämä on nyt todella tyhmä kysymys, mutta voiko Helsingin Vuittonilla maksaa käteisellä rahalla? Olisi juuri sopivasti kahisevaa, että voisi käväistä jonkun veskan sieltä ostamassa, mutta ei ole aikaisemmin tullut käteisellä makseltua.
| |
| | |
14.02.12, 18:37
|
#645 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Bella Hei!
Tämä on nyt todella tyhmä kysymys, mutta voiko Helsingin Vuittonilla maksaa käteisellä rahalla? Olisi juuri sopivasti kahisevaa, että voisi käväistä jonkun veskan sieltä ostamassa, mutta ei ole aikaisemmin tullut käteisellä makseltua. |
Kyllä tietenkin voi käteisellä maksaa, harvassa paikassa käteinen ei käy. Itse muistaakseni ensimmäisen (tai ehkä toisen?) laukkuni käteisellä maksoinkin..
| |
| | |
14.02.12, 22:22
|
#646 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jossakin Vuittonin liikkeessä näin viime vuonna tiskillä kyltin jossa luki englanniksi jotenkin niin että turvallisuussyistä eivät ota vastaan käteistä. Nyt en vaan väkisinkään muista oliko tämä Suomessa, Ruotsissa, Italiassa, Ranskassa vai Sveitsissä. Voihan niitä olla useassakin paikassa mutta siinä liikkeessä se vaan osui jotenkin silmään ja aloin miettimään sitä jälkikäteen että käännytetäänkö käteisellä maksavat ulos liikkeestä vai mikä mahtaa olla homman nimi.
| |
| | |
14.02.12, 22:27
|
#647 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja LottaK Berkeley vaihtui Trevi PM laukkuun. Nyt on laukku maksettu ja postia odotellaan. Toivottavasti laukku tulee olemaan myös livenä kaunis ja käytännöllinen. | Onneksi olkoon, Trevi on eräs suosikkilaukkumalleistani. Tyylikäs ja ennen kaikkea ajattoman klassinen valinta.
Suoraan sanottuna se Berkeley on vähän "pissismäinen" laukku, ja siitä tulee mieleen missi Viivi Pumpainen/Pumppanen(?), jonka ulkomaalaistaustainen hunkstanssija-exä (se joka lupasi Viiville myös erikoismalli-Bemaria ja moottoripyörää ja ties mitä) osti hänelle sen Berkeley-laukun damier ebenenä joltain Seiskalehden kustantamalta New Yorkin matkalta ja poseerasivat sitten se laukku esillä joka kuvassa :-D
Eli kannatti vaihtaa laukkuvalintaa ;-) Käytä sitä ansaittua Trevi-laukkuasi nyt paljon myös meidän muidenkin silmäniloksemme :-)
| |
| | |
15.02.12, 09:12
|
#649 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Damier |
Tuon täytyy olla joku rikas seurapiiripariskunta kun on käsivarrella niin hulppea muovilaukkukin!
| |
| | |
16.02.12, 14:30
|
#650 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja damier-mummeli Tuon täytyy olla joku rikas seurapiiripariskunta kun on käsivarrella niin hulppea muovilaukkukin! | Sehän on ex-missi ja sen ex-poikaystävä! Joten tietysti!
| |
| | | | |