Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.11.11, 12:51   #426 (linkki)
jani-75
(Vierailija)

nahkavaatteet

Voit käyttää,tuo on aika näyttävä yhdistelmä:)
  Vastaa viestiin
07.11.11, 17:57   #427 (linkki)
Secondskin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nahkamekko Näytä viesti
Kertokaapa te muodista kiinnostuneet, voinko mitenkään käyttää näin myöhäissyksyllä ja jopa pikkujouluissa Rils':n vaaleanroosaista, lyhythihaista nahkamekkoa? Ostin jo tätä takoitusta varten mustan, pitsihihaisen paidan ja ajattelin vielä mustia sukkiksia ja avokkaita. Vai onko tämä nyt pöljä yhdistelmä, herkän vaalea ja musta?
Lisää vielä joku tumma riipus kaulaan niin asusi on perfetto!
  Vastaa viestiin
10.11.11, 23:10   #428 (linkki)
Marru
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja muori anakondannahassa:D Näytä viesti
Marru esimerkiksi toissa viikolla kemissä oli syyssembalot siellä näki paljon eläinkuosiasuja:D:D
Joo on voinut olla eläinkuosiasuja mutta ne eivät ole olleet aitoja.
  Vastaa viestiin
11.11.11, 13:41   #429 (linkki)
muori anakondannahassa:D
(Vierailija)

nahkavaatteet

Kyllä olivat:)
  Vastaa viestiin
13.11.11, 03:01   #430 (linkki)
Marru
(Vierailija)

Lainaus:
Kyllä olivat:)

Ja paskat ollut..
  Vastaa viestiin
13.11.11, 09:50   #431 (linkki)
(Vierailija)

nahkavaatteet

Olisitpa itse ollut paikalla:D:D
  Vastaa viestiin
21.11.11, 14:04   #432 (linkki)
Marru
(Vierailija)

Lainaus:
Olisitpa itse ollut paikalla:D:D
Jos oisin ollut niin oisin susta tehnyt nahkavaatteita.. :D
  Vastaa viestiin
21.11.11, 14:30   #433 (linkki)
(Vierailija)

nahkavaatteet

Olet huvittava sopii kokeilla tulla tekemään nahkavaatteita minusta hah ha!
  Vastaa viestiin
27.11.11, 13:52   #434 (linkki)
Marru
(Vierailija)

Lainaus:
Kertokaapa te muodista kiinnostuneet, voinko mitenkään käyttää näin myöhäissyksyllä ja jopa pikkujouluissa Rils':n vaaleanroosaista, lyhythihaista nahkamekkoa? Ostin jo tätä takoitusta varten mustan, pitsihihaisen paidan ja ajattelin vielä mustia sukkiksia ja avokkaita. Vai onko tämä nyt pöljä yhdistelmä, herkän vaalea ja musta?

No ootkos käyttänyt vielä mekkoasi? Millaisissa tilaisuuksissa?
  Vastaa viestiin
28.11.11, 12:48   #435 (linkki)
nahkamekko
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Marru Näytä viesti
No ootkos käyttänyt vielä mekkoasi? Millaisissa tilaisuuksissa?

Kiitos kysymästä, en vielä. Ensi viikolla on kahdet kekkerit (illalliset ja pikkujoulut), joihin aion nahkamekkooni pukeutua. Olen hankkinut vielä lisukkeeksi, uskaltaako sitä tässä nyt sanoa, mustan kani-stolan (varmaan ongelmallisista city-kaneista valmistettu..) ja sitä kiinnittämään näyttävän rintakorun.
  Vastaa viestiin
02.12.11, 04:12   #436 (linkki)
Marru
(Vierailija)

Lainaus:
Kiitos kysymästä, en vielä. Ensi viikolla on kahdet kekkerit (illalliset ja pikkujoulut), joihin aion nahkamekkooni pukeutua. Olen hankkinut vielä lisukkeeksi, uskaltaako sitä tässä nyt sanoa, mustan kani-stolan (varmaan ongelmallisista city-kaneista valmistettu..) ja sitä kiinnittämään näyttävän rintakorun.
Tietty uskallat sanoa ja hyvältä vaikuttaa :)
  Vastaa viestiin
05.12.11, 07:38   #437 (linkki)
Lissu
(Vierailija)

Kierrätysnahka

Minua kiehtovat kierrätetystä nahasta valmistetut vaatteet, jotka ovat ihanan pehmeitä ja sopivasti kuluneita!
  Vastaa viestiin
16.12.11, 12:55   #438 (linkki)
Marru
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu Näytä viesti
Minua kiehtovat kierrätetystä nahasta valmistetut vaatteet, jotka ovat ihanan pehmeitä ja sopivasti kuluneita!
Teetkö siis itse vaatteita?
  Vastaa viestiin
28.12.11, 21:39   #439 (linkki)
Piuke
(Vierailija)

Lainaus:
Minkälaisia vaatteita teet?
  Vastaa viestiin
01.01.12, 12:03   #440 (linkki)
Lissu
(Vierailija)

Voi kun osaisinkin ommella! Eli vastaus kysymykseenne on, en tee itse nahkavaatteita. ;)

Suomesta löytyy kuitenkin jo useampia kierrätysnahkaa käyttäviä firmoja. Tässä muutama:

No BAd design
Exleather.com
First Crush
Kierre-Ompelimo
Wix.com - Website built by uniqeco design
  Vastaa viestiin
05.01.12, 13:42   #441 (linkki)
Marru
(Vierailija)

Lainaus:
Voi kun osaisinkin ommella! Eli vastaus kysymykseenne on, en tee itse nahkavaatteita. ;)

Suomesta löytyy kuitenkin jo useampia kierrätysnahkaa käyttäviä firmoja. Tässä muutama:

No BAd design
Exleather.com
First Crush
Kierre-Ompelimo
Wix.com - Website built by uniqeco design

Hei, kiitos linkeistä!! Varsinkin tuo exleather tulee saamaan miusta vakiasiakkaan :) Mitäs ite käytät?
  Vastaa viestiin
06.01.12, 12:09   #442 (linkki)
Lissu
(Vierailija)

Toistaiseksi olen joutunut tyytymään kirpputorien edullisiin aarteisiin eli käytettyihin nahkavaatteisiin, joten henkilökohtaista kokemusta uusista kierrätysnahkavaatteista ei vielä ole. Asia kuitenkin kiinnostaa siinä määrin, että olen netistä yrittänyt löytää valmistajia. Jos löydätte vielä muita firmoja, niin tänne vaan linkkejä! :)
  Vastaa viestiin
19.01.12, 11:46   #443 (linkki)
Marru
(Vierailija)

Lainaus:
Toistaiseksi olen joutunut tyytymään kirpputorien edullisiin aarteisiin eli käytettyihin nahkavaatteisiin, joten henkilökohtaista kokemusta uusista kierrätysnahkavaatteista ei vielä ole. Asia kuitenkin kiinnostaa siinä määrin, että olen netistä yrittänyt löytää valmistajia. Jos löydätte vielä muita firmoja, niin tänne vaan linkkejä! :)
Minä yritän kanssa ettiä ja laitan tänne jos löydän jotain.. Kai oot kattonut myös esmes. huutonetin ja vastaavien tarjoilut?
  Vastaa viestiin
01.02.12, 17:58   #444 (linkki)
Neitijones
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Marru Näytä viesti
Minä yritän kanssa ettiä ja laitan tänne jos löydän jotain.. Kai oot kattonut myös esmes. huutonetin ja vastaavien tarjoilut?

Uskaltaakos sieltä huutonetistä tilata? Olen kyllä käynyt katsomassa ja nähnyt paljon mielenkiintoisia nahkahousuja ja - hameita, mutta.. Miten se luotettavuuden kanssa on?
  Vastaa viestiin
01.02.12, 20:59   #445 (linkki)
Secondskin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Neitijones Näytä viesti
Uskaltaakos sieltä huutonetistä tilata? Olen kyllä käynyt katsomassa ja nähnyt paljon mielenkiintoisia nahkahousuja ja - hameita, mutta.. Miten se luotettavuuden kanssa on?
Kannattaa ainakin varmistua siitä, että kyseessä on aitoa nahkaa oleva tuote. Joskus materiaalia ei erota kuvasta ja tekstissä puhutaan vain nahkatakista tai nahkahousuista. Vaikka lopulta käykin ilmi, että kyse on keinomateriaalista......
  Vastaa viestiin
04.02.12, 23:45   #446 (linkki)
HuggyHare
(Vierailija)

hurahdin nahkaan

En muista mitä kautta päädyin tälle sivustolle, mutta toivon ettei tämä aihe ole vielä kuollut ja kuopattu, sillä olisi surkeaa, että käytin juuri kolme tuntia KOKO KETJUN lukemiseen :D
Piti vain sanoa, että olen hurahtanut kunnolla nahkavaatteisiin ja 17-vuotiaana sain ekan nahkatakkini, sellainen vähän pitempi. Viime syksynä ostin Bruno Zaragozan nahkarotsin, vaikka piti vain käyä miehelle katsomassa nahkatakkia... Sinne meni opiskelijan viimeisetkin rahat :D Mutta tosiaan harmittaa kamalasti, kun itsellä on upea lampaannahkatakki ja sitten kun joka toisella vastaan tulevalla on jonkin sortin halpis tekonahkatakki ihan samaa mallia, niin surettaa. Jotkin toivovat, että nahka tulisi laajemmin muotiin, mutta itse haluaisin upealla nahkatakillani ylpeillä olemalla hieman erilainen ja joukosta erottuva. :/ No, ainakin voin mielessäni ylpeillä sillä, että se on nahkaa eikä tekonahkaa, eikä ole mistään Onlysta ostettu :D
Ostin myös H&M:ltä tekonahkahousut, jotka ovat superlaadukkaat. Materiaali tuntuu ihan aidolta nahkalta ja rakastan niitä jalassa, eivätkä hikoiluttaneet (tosin kokeilin syksyllä, saa nähdä miten kesällä) vaikka kaveri sitä epäilikin. Vähän väljä malli vyötäröltä joten joutuu roikuttamaan haaraa alempana (mille lie lantiottomille ihmisille tehty) mutta silti rakastan niitä. Saisivat nämä paukkupakkaset mennä ohi, niin voisi repäistä ja laittaa kyseiset pöksyt työharjoitteluun. Jos sitä joskus saisi oikeita töitä niin voi, että kun haluaisin aitoa nahkaa olevat upeat housut. <3
Joo ja harrastan romaanien kirjoittamista, enkä osaa ilmaista ikinä asiaani lyhyesti vaan jaarittelen.
  Vastaa viestiin
05.02.12, 18:16   #447 (linkki)
Secondskin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HuggyHare Näytä viesti
En muista mitä kautta päädyin tälle sivustolle, mutta toivon ettei tämä aihe ole vielä kuollut ja kuopattu, sillä olisi surkeaa, että käytin juuri kolme tuntia KOKO KETJUN lukemiseen :D
Piti vain sanoa, että olen hurahtanut kunnolla nahkavaatteisiin ja 17-vuotiaana sain ekan nahkatakkini, sellainen vähän pitempi. Viime syksynä ostin Bruno Zaragozan nahkarotsin, vaikka piti vain käyä miehelle katsomassa nahkatakkia... Sinne meni opiskelijan viimeisetkin rahat :D Mutta tosiaan harmittaa kamalasti, kun itsellä on upea lampaannahkatakki ja sitten kun joka toisella vastaan tulevalla on jonkin sortin halpis tekonahkatakki ihan samaa mallia, niin surettaa. Jotkin toivovat, että nahka tulisi laajemmin muotiin, mutta itse haluaisin upealla nahkatakillani ylpeillä olemalla hieman erilainen ja joukosta erottuva. :/ No, ainakin voin mielessäni ylpeillä sillä, että se on nahkaa eikä tekonahkaa, eikä ole mistään Onlysta ostettu :D
Ostin myös H&M:ltä tekonahkahousut, jotka ovat superlaadukkaat. Materiaali tuntuu ihan aidolta nahkalta ja rakastan niitä jalassa, eivätkä hikoiluttaneet (tosin kokeilin syksyllä, saa nähdä miten kesällä) vaikka kaveri sitä epäilikin. Vähän väljä malli vyötäröltä joten joutuu roikuttamaan haaraa alempana (mille lie lantiottomille ihmisille tehty) mutta silti rakastan niitä. Saisivat nämä paukkupakkaset mennä ohi, niin voisi repäistä ja laittaa kyseiset pöksyt työharjoitteluun. Jos sitä joskus saisi oikeita töitä niin voi, että kun haluaisin aitoa nahkaa olevat upeat housut. <3
Joo ja harrastan romaanien kirjoittamista, enkä osaa ilmaista ikinä asiaani lyhyesti vaan jaarittelen.
Kirjotat sen verran sujuvasti ja kiinnostavasti että anna palaa vaan! ;)
  Vastaa viestiin
06.02.12, 09:38   #448 (linkki)
Jani-75
(Vierailija)

keskustelu nahkavaatteista

Huggyhare puss!
  Vastaa viestiin
06.02.12, 19:32   #449 (linkki)
Lissu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Neitijones Näytä viesti
Kannattaa varmistaa myyjältä vielä erikseen, että kyseessä on todellakin aito nahka. Jos hän näin sanoo mutta totuus onkin toinen, on ostaja oikeutettu kaupan purkamiseen. Tietysti nettihuutokaupassa on omat riskinsä (etenkin jos ostos maksetaan tilille etukäteen), mutta niinhän se on kaikkien tuotteiden kohdalla.
  Vastaa viestiin
27.02.12, 00:38   #450 (linkki)
aku
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Henkkamaukka Näytä viesti
Juu, samaa mieltä. Eilisiltana kotikaupunkini yöelämässä näkyi useita nuoria naisia nahkaleggingseissä ja ihomyötäisen tiukoissa nahkahousuissa. Hyviltä näyttivät kaikki, joten siinä kaiketi perusteluja tarpeeksi.
tykkään katsella naisia jolla on nahka housut jalassa harmi mun koti paikalle niitä ei ole
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku