Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.01.12, 11:07   #26 (linkki)
Stiina
(Vierailija)

Kun siirtyy kilsan verran aleksi-rautatieasema akselita poispäin voi löytää jotakin!
Mieheni ja monet miespuoliset ystäväni suosivat Soloa (upeat,istuvat puvu ym), Fereä, Kampista löytyy Sirus (erilaista) ja toisiaan Ratikkahallejen jälkeen Manskulla (seuraava kortteli Susannen outletin jälkeen) uusi Sebastian jotain, kivan näköisiä huppareita! eikä fred Perryä kannata unohtaa,Kluuvissa. Joten älä seiso foorumissa&3-sepän alueella vaan kävele!

se on totta! Kauppakeskuksissa kaikissa liikkeissä on samat merkit! Myös naisten! mietin usein eikö tosiaan ketään enää kinnosta yksilöllinen pukeutuminen?
  Vastaa viestiin
05.01.12, 12:51   #27 (linkki)
mallimitoissa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaatteita Näytä viesti
Halosella ja Dressmannilla myydään vaatteita ainoastaan ylipainoisille miehille. Itselläni painoindeksi on vielä normaalipainon ylärajoilla, mutta noiden ketjujen kapeammatkin vaatteet ihan liian löysiä. Hugo Bossin ja Sandin vaatteet sen sijaan sopivia.
Zaran vaatteet sopivat niille joilla painoindeksi on normaalipainon keskipaikkeilla, itselleni jo vähän liian kireitä.
Poikani on 181 tai 182 cm, painaa alle 60 kg vieläkin, kengän koko 43. Dressmannilta löydettiin edullinen miesten puku hoikkaa mallia, olisiko ns B ja housut pitkällä lahkeella, valitettavasti se edellinen sopiva koko housuista oli loppu mutta seuraava pysyi ylhäällä vyöllä. Jos olis riittänyt normimittainen lahje niin olis hyvin löytynyt kapea koko.

Muuten olen sitä mieltä että paremmin löytyi farkkujen pieniä kokoja (tuumat 27, lahkeet 34) muualta, esim JC.
  Vastaa viestiin
01.02.12, 08:23   #28 (linkki)
heikkisalonen
(Vierailija)

Miesten vaatteita

Hei.
Itse olen tehnyt ostoksia verkkokaupasta. Viimeksi sellaisesta kuin acolyth.com. Siellä on valikoima pieni, mutta sitäkin laadukkaampi. Tuotteita ei kävele vastaan joka kadun kulmassa. Miesten vaatteet tulevat Belgiasta, Italiasta ja Briteistä. Löytyy Closed, englantilainen b Store ja belgialainen Stephan Schneider. Uudet kevään ja kesän jutut ovat vielä tulematta. Tällä hetkellä kaupassa on ale. Kannattaa käydä katsomassa. Kotimainen kauppa. Suomalaiset sivut. Toimitus on maksuton. Ja palvelu hyvää.

Miehet | Acolyth
  Vastaa viestiin
02.02.12, 17:30   #29 (linkki)
Kluuvista
(Vierailija)

Helsingin Kluuvin kauppakeskus uudistettiin urbaaniin, nuorekkaaseen tyyliin. Siellä myös tarjontaa miehille, tosin aika paljon sitäsamaa mitä muissakin 'paremmissa' liikkeissä. Mutta kyllä on Kluuvi autio, pari hassua ihmistä siellä kun itse olen poikennut. Ilmeisesti suuri yleisö ei ole 'löytänyt'.. Ei kyllä kauan pysy pystyssä noilla kävijämäärillä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku