Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.03.10, 15:36   #51 (linkki)

Käyttäjän Neitopeikko avatari

Rekisteröitynyt: 05/2007
Sijainti: Tampere
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luomulihaa Näytä viesti
Minä pyrin syömään vain lähitiloilta tuotettua luomulihaa, toivottavasti mahdollisimman moni tekisi niin. Teuraseläimet kun tosiaan joutuvat ovlemaan huonommissa olosuhteissa mitä turkiseläimet.

Minusta turkistakki vanhentaa ja tekee lihavan ja kömpelön näköiseksi, sitä paitsi moni tekoturkis on paljon nätimmän ja siromman näköinen mitä aito turkis.
Ei kuulu tälle palstalle, mutta uusimmassa Eläinystävä lehdessä oli juttua villisian lihasta. Se on ekologisempi vaihtoehto kesysian lihalle.
En hirveästi itse pidä sianlihasta..
Itselläni on tekoturkiksia ja kahdet aidot nahkahousut. Tosin housut ja takit on yhtä lukuunottamatta ostettu kirppikseltä.
  Vastaa viestiin
21.03.10, 18:49   #52 (linkki)
Mille lihat maistuu?
(Vierailija)

Miltä muuten maistuu villisian tai biisonin liha?

Tuli vaan mieleen että en ole koskaan maistanut eikä tähän hätään nyt taida saada mistään :-D
  Vastaa viestiin
21.03.10, 21:49   #53 (linkki)
VVV

Rekisteröitynyt: 01/2007
Tämä on nyt _todella_ offtopic, mutta villisika maistuu huomattavan voimakkaalle. Se on kuin sianliha kerrottuna riistanmaulla potenssiin kaksi. Yleensä villisikaresepteissä sen vuoksi lihaa liotetaan esim. maidossa yön yli, jotta maku pehmenee.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja skin is in Näytä viesti
Chanelin uudessa mallistossa oli turkista niin maan julmetusti:

Chanel Fall 2010 Ready-to-Wear Collection on Style.com: Complete Collection
Huah, onpa osa noista turkiksista suorastaan rumia... Tai siis, kun on kerran elänyt ja nähnyt käytössä 90-luvun karvaiset reivitöppöset, tuollaiset Chanelin versiot tuovat lähinnä kylmiä väreitä selkäpiihin.
  Vastaa viestiin
22.03.10, 13:24   #54 (linkki)
marni (ei kirj)
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Stellar Näytä viesti
Oho. Miksi? Vai oletko vasta teini-iässä tai avioerolapsi?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, en siis ole kukaan aiemmista kirjoittajista, ja lähinnä siksi kysyn ja tuohon äidin luona asumiseen viitaten koska omasta lähipiiristä eräs nuori nainen joutui muuttamaan äitinsä luokse pidemmäksi aikaa koska osteli kaikkea chanelia, dioria, manoloa ja muuta niin että luottokortit ja luottotiedot meni ja kämppä alta! Niin tällainen tuli vaan heti mieleen. Kauhea tilanne tosiaan hänellä ja toivottavasti oppii tästä jotain samalla kun makselee oppirahoja. En oikein tiedä miten suhtautua häneen nyt jos tulee vaikka pyytämään rahaa lainaksi kun jonkun luksusmerkin kevätmallisto ilmestyy kaupoihin.

Ei tarvitse vastata jos et halua, mutta tulipa kysyttyä (:
Olen avioerolapsi, if interested. Tukholmassa asun myös huvin vuoksi, joskaan en niin pitkiä aikoja, että kannattaisi hankkia oma kämppä. Asunto tai luottokorttitiedot eivät ole menneet, mutta Chanelista tykkään kyllä, Manolo taas on last season. Ikävä tuo ystäväsi juttu kyllä, en suosita rahan lainaamista hänelle.
  Vastaa viestiin
22.03.10, 15:48   #55 (linkki)
Lihaalihaalihaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VVV Näytä viesti
Tämä on nyt _todella_ offtopic, mutta villisika maistuu huomattavan voimakkaalle. Se on kuin sianliha kerrottuna riistanmaulla potenssiin kaksi. Yleensä villisikaresepteissä sen vuoksi lihaa liotetaan esim. maidossa yön yli, jotta maku pehmenee
Minusta trendikäs lihakeskustelu sopii ihan hyvin tällaiseen turkisketjuun :D

Söin kerran strutsinlihakastiketta pastan kanssa jossain tukholmalaisravintolassa, se liha oli mielestäni jotenkin sitkeätä sillä olin kuvitellut sen kalkkunanlihan kaltaiseksi vaaleammaksi ja mureaksi mutta se oli aika tummaa.

Kengurun lihaa on myös sanottu sitkeäksi, sitä en tosin ole koskaan maistanut.
  Vastaa viestiin
18.04.10, 13:59   #56 (linkki)
tanttamalliturkit, miksi?
(Vierailija)

miksi suomalaisnaiset suosii aina tällaisia tanttamallisia perusminkkiturkkeja? joko tämän pituisina tai vielä pidempinä versioina, ja nämä tekee heistä just pönäkän, harteikkaan ja entistä kaulattomamman näköisiä!

onko tän malliset muodottomat niitä kaikista halvimpia, vai eikö suomessa osata valmistaa muun mallisia kuin näitä "laatikkomaisia"?

http://farm3.static.flickr.com/2591/...8cdd7ab4_o.jpg

^ toi kuva on sitten ihan randomina löydetty googlettamalla
  Vastaa viestiin
15.04.11, 03:56   #57 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2011
Sijainti: Helsinki
Turkikset!

Ihan turhaa hurskastelua. Turkiksis ja nahkaa voi tietysti käyttää, satoi tai paistoi. Itse pidän turkkeja kera nahkahousujen vaikka heinäkuun helteillä. Tyyli ennen kaikkea!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja daisy_duck Näytä viesti
Itse olen kiinnittänyt huomiota siihen, että katukuvassa (Helsingissä) on tänä talvena näkynyt huomattavan paljon turkiksia. Ja ihan suomalaisten naisten päällä. En tiedä johtuuko se tavallista kylmemmästä talvesta, vaiko siitä että turkiksista on tullut "muodikkaampia". Luulen, että monet eivät ole muutamaan vuoteen kauheasti pitäneet turkiksiaan, mutta nyt ovat uskaltautuneet ne yllä liikenteeseen. Itse vastusta turkiksia ja olen jättänyt ostamatta talvitakkeja, joissa on ollut esim. hupussa turkissomisteita. Lammasturkin voisin ostaa, koska syön lihaa. Tuossa lihansyönnissäkin tosin pitäisi siirtyä enemmän ja enemmän luomulihaan.
  Vastaa viestiin
18.04.11, 03:05   #58 (linkki)
karl käytti tekoturkkia
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VVV Näytä viesti
Tämä on nyt _todella_ offtopic, mutta villisika maistuu huomattavan voimakkaalle. Se on kuin sianliha kerrottuna riistanmaulla potenssiin kaksi. Yleensä villisikaresepteissä sen vuoksi lihaa liotetaan esim. maidossa yön yli, jotta maku pehmenee.

Huah, onpa osa noista turkiksista suorastaan rumia... Tai siis, kun on kerran elänyt ja nähnyt käytössä 90-luvun karvaiset reivitöppöset, tuollaiset Chanelin versiot tuovat lähinnä kylmiä väreitä selkäpiihin.

Nuo on tekoturkiksia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku