| |  | |
09.06.10, 11:38
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2006
| Hannan Sarenin shopper?
Hei,
mistä löytäisin kuvan Hanna Sarenin suunnittelemasta laukusta, jota nyt tarjotaan erään lehden kylkiäisenä? On kuulemma tumma suuri shopperi. En löytänyt googlaamalla, tai sitten en vain osaa =(
Se lehti on mulle ihan yhdentekevä, mutta jos sillä pienellä hinnalla sais makeen laukun, niin voisin ottaakin.
| |
| | |
09.06.10, 11:52
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AaJii Hei,
mistä löytäisin kuvan Hanna Sarenin suunnittelemasta laukusta, jota nyt tarjotaan erään lehden kylkiäisenä? On kuulemma tumma suuri shopperi. En löytänyt googlaamalla, tai sitten en vain osaa =(
Se lehti on mulle ihan yhdentekevä, mutta jos sillä pienellä hinnalla sais makeen laukun, niin voisin ottaakin. | Tilaa Talo & Koti -lehti kestotilauksena, 4 numeroa 16,60? - Talo & Koti lehtitilaus | |
| | |
09.06.10, 12:30
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuti | Kiitos, siellähän se kuva on. Tämä lehti (joka myöskään ei minua kiinnosta) on puolet halvempi kuin se, jota minulle tarjottiin...
| |
| | |
09.06.10, 14:35
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja AaJii Kiitos, siellähän se kuva on. Tämä lehti (joka myöskään ei minua kiinnosta) on puolet halvempi kuin se, jota minulle tarjottiin... |
Eipä tuo kassi ainakaan minun silmääni kovin houkuttelevalta näytä. Eikä shopper-koolta. Varaudu siihen, että todellisuudessa kassi lienee kooltaan ja ulkonäöltään hyvinkin vaatimaton.
| |
| | |
16.06.10, 17:10
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Hanna Saren Shopperi
Hei, täältä näet kuvan. Harkitsin itse tilausta myös ihan laukun takia, mutta tuo laukku ei ylittänyt kynnystä. Tilaa Kotivinkki -lehti kestotilauksena, 5 numeroa 16,80? - Kotivinkki lehtitilaus Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AaJii Hei,
Se lehti on mulle ihan yhdentekevä, mutta jos sillä pienellä hinnalla sais makeen laukun, niin voisin ottaakin. | | |
| | |
16.06.10, 23:13
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2007 Sijainti: Tampere
|
OT..Tilasin Trendin sen mustan Lumi laukun takia. Vetoketju hajosi tänään muutaman viikon käytön jälkeen. :(
| |
| | |
06.10.10, 11:30
|
#7 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2007 Sijainti: Tampere
|
Joo. Hanna Saren laukku tuli postista viime viikolla. Ihan kiva ja sopivan kokoinen. Kirjat mahtuvat hyvin laukkuun. Samoin muut tavarat.
Näin muuten kirppiksellä samanlaisen laukun.
| |
| | |
24.05.12, 15:31
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Hanna Saren laukki Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AaJii Kiitos, siellähän se kuva on. Tämä lehti (joka myöskään ei minua kiinnosta) on puolet halvempi kuin se, jota minulle tarjottiin... | Löysin linkistä vain valkoisen Luhdan kassin. Minulle myyjä puhui ruskeasta sadan euron arvoisesta tilavasta laukusta????
| |
| | |
15.10.12, 22:50
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija Löysin linkistä vain valkoisen Luhdan kassin. Minulle myyjä puhui ruskeasta sadan euron arvoisesta tilavasta laukusta???? | jep, minulle puhuttiin 100 hanna sarenin ruskeasta laukusta jossa on valkoiset raidat ..hhmmm tuon laukun sain postissa tänään ja kyljessä juu hienosti lukee laatassa hanna saren , mutta sisällä made in china ja langat repsottaa ja katsoessani netistä tuota logoa siinä on eroavaisuus... joten mulle siis myytiin täyttä paskaa , lehti toki kiinnosti mutta sekin tuli vasta kun soitin että näin formalla.. huoh
| |
| | |
15.10.12, 22:53
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja teps jep, minulle puhuttiin 100 hanna sarenin ruskeasta laukusta jossa on valkoiset raidat ..hhmmm tuon laukun sain postissa tänään ja kyljessä juu hienosti lukee laatassa hanna saren , mutta sisällä made in china ja langat repsottaa ja katsoessani netistä tuota logoa siinä on eroavaisuus... joten mulle siis myytiin täyttä paskaa , lehti toki kiinnosti mutta sekin tuli vasta kun soitin että näin formalla.. huoh | niin ja jäi puuttumaan vielä tuosta edellisestä viestistä että laukku oli kyllä ruskea mutta raitoja en siinä nää vaan koko laukun koristaa kauheat kuviot hyi.. jotakin nappeja ja saksia ja hakaneuloja
| |
| | | | |