| |  | | |
09.06.10, 12:55
|
#1 (linkki)
| | Killing Whispers
Rekisteröitynyt: 07/2008 Sijainti: In the darkest shadows...
| Varoitus: SadKitten.com!
Laitoin tilausta SadKitten.com:in nettikauppaan 10.5 ja maksoin tilauksen heti tilausvahvistukseen tulleilla ohjeilla.
Odotin kolme viikkoa, en saanut minkäänlaista yhteydenottoa toimituksesta enkä tilauksen mahdollisesta viivästymisestä. Pakettiakaan ei koskaan näkynyt.. Yritys ilmoittaa toimitusajaksi 2-7 päivää.
Otin kauppaan yhteyttä sähköpostilla johon ei vastattu.
Seuraavassa mailissani laitoin uhkausta yhteydellä viranomaisiin, jossei ala kuulua! Sain vastauksen alle 10 minuutissa.
Vastaus oli ympäripyöreästi, ettei tilausta näy heidän järjestelmässään...!
Sanoivat kuitenkin laittavansa rahat tilille heti kun saavat tilinumeron ja tilinhaltijan tiedot.
Laitoin tiedot menemään heti.
Neljä päivää olen odottanut, rahoja ei näy eikä sähköpostiin vastata!!
Olen kuullut vastaavanlaista tarinaa tästä yrityksestä ennenkin, joten älkää tilatko täältä, jossette halua menettää rahojanne!!
Firmasta lähtee poliisille rikosilmoitus! HUOM: Wicked.fi on SadKittenStores:in omistama kauppa, joten älkää laittako tilausta sinnekään ilman, että olette lukeneet siitä käyttäjäkokemuksia!! | |
| | |
10.06.10, 10:03
|
#2 (linkki)
| | Killing Whispers
|
Yritys on palauttanut rahat kahden lisäuhkauksen jälkeen.
| |
| | |
30.07.10, 19:04
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | siis täh? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar! Yritys on palauttanut rahat kahden lisäuhkauksen jälkeen. |
Mulla homma toimi hyvin sekä ystävällistä palvelua.
| |
| | |
01.08.10, 10:50
|
#4 (linkki)
| | Killing Whispers
|
Huhut kiertää, että toiset saa palvelua ja sitten on ne jotka ovat joutuneet saman kuvion uhreiksi kuten minä.
Nurin tuollaiset epärehelliset yrittäjät!
| |
| | |
28.09.10, 16:09
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Syvältä.
Joo, tätä huijari"firmaa" kannattaa varoa. Itse olen varoitellut ihmisiä tästä p*skalafkasta, etteivät vaan syötä rahojaan sinne. Tukekaa rehellisiä yrittäjiä ja kauppoja, joissa saatte rahoillenne oikeasti vastinetta ja NOPEASTI. Rehellisissä, oikeissa yrityksissä myös palvelu pelaa. SadKitten.comin laiskat läskit ilmeisesti kuvittelevat ihmisten olevan yhtä tyhmiä kuin ne itse, joten ne keksii kaikkia ihmeellisiä hämyisiä selityksiä. "Sähköpostia ei näy järjestelmässämme", "Posti on ilmeisesti hukannut paketin", "Maksunne ei näy järjestelmässämme, emme siis voi palauttaa rahoja". Tietääköhän itsekään, mitä JÄRJESTELMÄ tarkoittaa?
Miten tuo hikinen pulju voi edes olla pystyssä? Rikosilmoitusta vaan kehiin, lahdataan se alas.
| |
| | |
28.09.10, 16:51
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BTFL Joo, tätä huijari"firmaa" kannattaa varoa. Itse olen varoitellut ihmisiä tästä p*skalafkasta, etteivät vaan syötä rahojaan sinne. Tukekaa rehellisiä yrittäjiä ja kauppoja, joissa saatte rahoillenne oikeasti vastinetta ja NOPEASTI. Rehellisissä, oikeissa yrityksissä myös palvelu pelaa. SadKitten.comin laiskat läskit ilmeisesti kuvittelevat ihmisten olevan yhtä tyhmiä kuin ne itse, joten ne keksii kaikkia ihmeellisiä hämyisiä selityksiä. "Sähköpostia ei näy järjestelmässämme", "Posti on ilmeisesti hukannut paketin", "Maksunne ei näy järjestelmässämme, emme siis voi palauttaa rahoja". Tietääköhän itsekään, mitä JÄRJESTELMÄ tarkoittaa?
Miten tuo hikinen pulju voi edes olla pystyssä? Rikosilmoitusta vaan kehiin, lahdataan se alas. | Sama firma mainostaa valitettavasti jatkuvasti facebookissa. Jos mainoksia näkyy sivun laidassa, niin kannattaa vain ruksia pois ne ja laittaa syyksi vaikka "harhaanjohtavaa mainontaa". Eihän ne ruksimiset paljoa mitään varmaan auta, mutta jos oikein hyvä tuuri käy, niin lakkaavat mainostamasta ennen pitkää siellä. Tie kuinka moni poloinen on jo facebookin kauttakin haksahtanut tilaamaan.
| |
| | |
12.11.10, 23:22
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | ÄLÄ TILAA: Sadkitten. com !!!
Rahat otettiin kyllä...maksoin tyhmänä tilaukseni tilisiirrolla, eli kunhan rahat näkyy tilillä niin tuotteet lähetykseen. Yeah Right! Maksusta nyt aika tarkkaan vuosi, eikä vielä paketin kulmaakaan. Asiakaspalvelu ja yhteydenotto ainoastaan sähköpostilla. Vastasivat kerran tiedusteluuni, sitten ei mitään.
Puhelinnumeroa eikä omistajan nimeä löydy...Yrityksen ilmoittama osoite espoossa on sekin fuulaa.
Älä vaan tilaa täältä mitään!!!
| |
| | |
14.11.10, 11:16
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja huijattu Rahat otettiin kyllä...maksoin tyhmänä tilaukseni tilisiirrolla, eli kunhan rahat näkyy tilillä niin tuotteet lähetykseen. Yeah Right! Maksusta nyt aika tarkkaan vuosi, eikä vielä paketin kulmaakaan. Asiakaspalvelu ja yhteydenotto ainoastaan sähköpostilla. Vastasivat kerran tiedusteluuni, sitten ei mitään.
Puhelinnumeroa eikä omistajan nimeä löydy...Yrityksen ilmoittama osoite espoossa on sekin fuulaa.
Älä vaan tilaa täältä mitään!!! | [b]Ytj:n virallisessa tietopalvelussa puhelinnumeroksi ilmoitettiin 046 5875 098. Kaupparekisteriin on ilmoitettu nimi Nuutinen Mikko Johannes.
02100 palvele antoi myös toisen numeron 0407404818, joka kuuluu Arto Läätille[b/]
Lisäinfoa: Sadkitten Stores, ESPOO | Yritys Sadkitten Stores - Paikanna kartalla - Numeropalvelu 02100 | |
| | |
19.11.10, 12:56
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | sjdksjkds Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mievain |
no ketä vittu käyttää 02100 numeropalvelua?
| |
| | |
21.11.10, 18:22
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja dsndnsjl no ketä vittu käyttää 02100 numeropalvelua? | No esim. monet hyvinkin monet työssään. Nettipalveluista saa yrityksen taloustiedot (niin 02100 kuin Yritystele), päättävät henkilöt ja niin edelleen.
Mut sen sijaan kaiken maailman urpot ja juustot jaksaa näillä palstoilla käydä trollaamassa. Mut syytönhän minä siihen olen jos jollain ei ole omaa elämää. Tai elämä on niin pers**stä, ette edes itseään jaksa.
Sitä paitsi se on "no<b> kuka</b> vittu...". Opettele kirjoittamaan!
| |
| | |
30.12.10, 08:57
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | 02100, sehän on
huijarifirma, ehkä kuitenkin finder tai 02 on se paljon käytetty.....samapa tuo Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mievain No esim. monet hyvinkin monet työssään. Nettipalveluista saa yrityksen taloustiedot (niin 02100 kuin Yritystele), päättävät henkilöt ja niin edelleen.
Mut sen sijaan kaiken maailman urpot ja juustot jaksaa näillä palstoilla käydä trollaamassa. Mut syytönhän minä siihen olen jos jollain ei ole omaa elämää. Tai elämä on niin pers**stä, ette edes itseään jaksa.
Sitä paitsi se on "no<b> kuka</b> vittu...". Opettele kirjoittamaan! | | |
| | |
12.01.11, 14:02
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja huijattu Rahat otettiin kyllä...maksoin tyhmänä tilaukseni tilisiirrolla, eli kunhan rahat näkyy tilillä niin tuotteet lähetykseen. Yeah Right! Maksusta nyt aika tarkkaan vuosi, eikä vielä paketin kulmaakaan. Asiakaspalvelu ja yhteydenotto ainoastaan sähköpostilla. Vastasivat kerran tiedusteluuni, sitten ei mitään.
Älä vaan tilaa täältä mitään!!! |
Tilasin kyseisen firman kautta kengät, no kenkiä ei ole näkynyt eikä kuulunut, sen sijaan kaksi laskua on tullut, toinen oikein muistutuksen kera. Arvatkaa sainko raivokohtauksen. Menin kyseisen firman nettisivuille etsimään puhelinnumeroa. Vaan eipäs sitä löytynyt. Ei mitään muuta kuin sähköpostiosoite. Laitettuani kyseiseen osoitteeseen useamman viestin, lopulta tuli vastaus että ovat mitätöineet laskut. Mitään selitystä ei tullut siihen missä ovat tilaamani kengät. Onneksi en maksanut tuotteita etukäteen. Älkää koskaan maksako mitään ennen kuin olette saaneet tuotteet nähtäväksenne. Minun laskuni mitätöitiin ilmeisesti vasta kun uhkasin kyseistä firmaa poliisilla. Enää en tilaa kyseisestä paikasta. Firman osoitekin viittaa tavalliseen kerrostaloasuntoon. Asian huomasin vasta kun olin tilaukseni tehnyt. Teen vuodessa kymmeniä tilauksia enkä tyhmyyksissäni katsonut tässä tapauksessa tarkkaan yritystietoja kun olen aina saanut tilaamaani tuotteet, niin yksityisiltä kuin yrityksiltäkin.
| |
| | |
14.01.11, 15:10
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Huono Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Petetty2 Tilasin kyseisen firman kautta kengät, no kenkiä ei ole näkynyt eikä kuulunut, sen sijaan kaksi laskua on tullut, toinen oikein muistutuksen kera. Arvatkaa sainko raivokohtauksen. Menin kyseisen firman nettisivuille etsimään puhelinnumeroa. Vaan eipäs sitä löytynyt. Ei mitään muuta kuin sähköpostiosoite. Laitettuani kyseiseen osoitteeseen useamman viestin, lopulta tuli vastaus että ovat mitätöineet laskut. Mitään selitystä ei tullut siihen missä ovat tilaamani kengät. Onneksi en maksanut tuotteita etukäteen. Älkää koskaan maksako mitään ennen kuin olette saaneet tuotteet nähtäväksenne. Minun laskuni mitätöitiin ilmeisesti vasta kun uhkasin kyseistä firmaa poliisilla. Enää en tilaa kyseisestä paikasta. Firman osoitekin viittaa tavalliseen kerrostaloasuntoon. Asian huomasin vasta kun olin tilaukseni tehnyt. Teen vuodessa kymmeniä tilauksia enkä tyhmyyksissäni katsonut tässä tapauksessa tarkkaan yritystietoja kun olen aina saanut tilaamaani tuotteet, niin yksityisiltä kuin yrityksiltäkin. |
Täällä myös yksi, joka tilannut kengät kuukausi sitten, eikä näy.
Asiakaspalvelusta ei ole tullut vastausta vaikka olen laittanut mailia 3 kertaa.
Laskua en ole maksanut enkä maksa. Luojan kiitos, etten maksanut kenkiä etukäteen.
EN SUOSITTELE!!!
| |
| | |
27.01.11, 17:27
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | SADKITTEN
Itse tilasin SADKITTENistä housut jotka tulivat kotiin pitkän toimitusajan jälkeen. Housut olivat vääränkokoiset ja malliset. Lukuisiin yhteydenottoihin yritys ei vastannut. EN SUOSITTELE!
| |
| | |
03.02.11, 15:37
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -ss- Täällä myös yksi, joka tilannut kengät kuukausi sitten, eikä näy.
Asiakaspalvelusta ei ole tullut vastausta vaikka olen laittanut mailia 3 kertaa.
Laskua en ole maksanut enkä maksa. Luojan kiitos, etten maksanut kenkiä etukäteen.
EN SUOSITTELE!!! |
SAMA HOMMA!!! KENKIÄ EI OLE KUULUNUT MUTTA LASKUJA JA PERINTÄILMOITUS!!! viesteihin ei vastata!! jumalauta nyt soitan poliisit perään jo!
| |
| | |
13.04.11, 20:21
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Sadkitten kusettaa!
Juu sama ongelma meillä 3vk kulunut eikä mitään ole kuulunut tai tullut. Olen löytäny yrityksen tiedot Patentti- ja Rekisterihallituksesta:
Yrityksen tiedot
Perustiedot
Toiminimet
Toimialat
Pääomatiedot
Tehtävät ja asemat yrityksessä
Tilikaudet
Kaikki rekisterimerkinnät
Yrityksen ilmoitukset
Mikrofilmiosoitteet
Yrityksen perustiedot
Alkaen
Nimi: Sadkitten Stores 22.01.2009
Y-tunnus: 2245611-3
Kotipaikka: Espoo 22.01.2009
Yritysmuoto: Yksityinen elinkeinonharjoittaja 22.01.2009
Yrityksen kieli: suomi
Rekisteröintiajankohta: 22.01.2009
Viimeisin rekisteröintiajankohta: 22.01.2009 22.01.2009
Yrityksen tiedot järjestelmässä alkaen: 22.01.2009
Yrityksen tila: Rekisterissä 22.01.2009
Yhteystiedot: 11.11.2010 Historia
Postiosoite:
Finnoontie 22 B 4 02280 ESPOO Suomi
Käyntiosoite:
Finnoontie 22 B 4 02280 ESPOO Suomi
Puhelin:
046 5875 098
Sähköposti: service@sadkitten.com
Www: http://www.sadkitten.com
Koittakaas tuonne soittaa!
| |
| | |
14.04.11, 11:09
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Siis tämän herran veli lienee ihan samalla alalla, eli huijausalalla, on toiminut sekä Suomessa, keski-Euroopassa, Tanskassa, Norjassa ja ties missä. Yrittänyt ihan kaikkea siivouksesta autojen maahantuontiin.
Mitä tästä opimme? Älkää ikinä tilatko/ostako yhtään mitään postimyynnistä tarkistamatta ensin mikä firma on kyseessä ja paljonko on nootteja tullut...
| |
| | |
26.04.11, 18:13
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itsekin olen tilannut sadkittensiltä yli kolme viikkoa sitten eikä sähköposteihin ole vastattu vaikka olen useaan kertaan yrittänyt saada tietoa viivästyksestä. Tuskin tuotetta tulee ollenkaan joten aion vaatia rahoja takaisin.
| |
| | |
04.06.11, 15:25
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | täältä
en myäskää suosittele todellakaan! tilattu on mutta tuotetta ei koskaaan saapunut eikä rahoja ole tullut takaisin. asiakaspalvelun kanssa yhtä peetä kun eivät vastaa ym.
| |
| | |
09.06.11, 19:56
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | paska paikka
voi vittu saatana. miten tästä nyt kannattaa jatkaa kun eivät ala vastaamaan s-posteihin? ja massini haluan takaisin 70euroa meni sinne. vittu kun sais tuon ihmisen kiinni niin polvilumpiot paskaksi heti, mutta voiko joku tosiaan kertoa miten nyt kannattais menetellä kun ei ala vastaamaan tuolla?
| |
| | |
13.06.11, 15:19
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | jeee
noniin, eli nyt on tullut farkut perille, kun uhkasi ensin kuluttaja-asiamiehellä jonka ohjeilla edetään ja siitä rikosilmoituspoliisille. tommosella viestillä pitäs tulla tavarat perille. itse siis tilasin 23.5 ja 13.6 sain kun noin laitoin.
| |
| | |
13.06.11, 15:40
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
^ mutta tosiaan väärät housut olivat. eli ei muutako uhkailua kuluttaja-asiamiehistä ja poliiseista ja vähä henkilökohtasestistikki artsalle voi jotakin sanoa nii eiköhä ala tavara tulemaan.
| |
| | |
15.06.11, 18:56
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Kengät saamatta
No tilasin 2.5.2011 kengät lakkiaisiin, ei ole näkynyt kenkiä, maksoin verkkopalvelussa heti ja olen ollut yhteydessä maksun välittäjään sekä sadkitteniin useasti, tänään tuli viesti että palauttavat rahat välittömästi kun lähetys ei ole "löytänyt" perille. Katsotaan miten käy!
| |
| | |
22.06.11, 13:33
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tehkää hyvät ihmiset rikosilmoitus tai ilmoitus kuluttaja-asiamielhelle, jos ette ole saaneet monenkaan kuukauden odottelun jälkeen tavaroitanne!!! Niin se meni Joybootskin konkaan kun kuluttajavirasto julkisesti varoitti kuluttajia ko. firmasta. Verkkouutiset - Kuluttajavirasto varoittaa Joyboots- ja Koiratuote-verkkokaupoista
Jos ette asiaa vie eteenpäin, mitään ei tapahdu ja tämä epärehellinen yrittäjä vaan porskuttaa!!
| |
| | | | |