Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.06.11, 13:00   #26 (linkki)
Marzilla
(Vierailija)

Itselläni on mennyt kohta puoli vuotta asian selvittämisen kanssa. Tilaamaani tuotetta en ole koskaan saanut ja lähetin yritykselle myös valituskirjeen johon ei ole vastattu. Tänään lähetin postia kuluttajaneuvojalle, kun rahojani en ole saanut takaisin.
  Vastaa viestiin
05.07.11, 08:08   #27 (linkki)
tuge
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuge Näytä viesti
No tilasin 2.5.2011 kengät lakkiaisiin, ei ole näkynyt kenkiä, maksoin verkkopalvelussa heti ja olen ollut yhteydessä maksun välittäjään sekä sadkitteniin useasti, tänään tuli viesti että palauttavat rahat välittömästi kun lähetys ei ole "löytänyt" perille. Katsotaan miten käy!
Hei palauttivat rahat 5.7.2011 kun olin ollut useasti yhteydessä checkout ostoturvaan.
  Vastaa viestiin
05.07.11, 22:03   #28 (linkki)
tuge
(Vierailija)

kengät saamatta

Hello, sain rahani takaisin 5.7. tilauksestani jonka olin tehnyt ja maksanut 2.5. Vaati useita soittoja checkout palveluun.
  Vastaa viestiin
13.07.11, 09:59   #29 (linkki)
Sippuli
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuge Näytä viesti
Hello, sain rahani takaisin 5.7. tilauksestani jonka olin tehnyt ja maksanut 2.5. Vaati useita soittoja checkout palveluun.

Miksi te ihmiset odotatte kuukausi tolkulla rahojanne/tavaroita?? Jos firmaan ei saa yhteyttä yrityksistä huolimatta, eikä tavaraa ala näkymään kuukauden sisällä ostosta, voi kaupan jo lainkin nojalla perua ja silloin on kauppiaan palautettava rahat viipymättä.
  Vastaa viestiin
03.08.11, 14:12   #30 (linkki)
Nuvella
(Vierailija)

Jos toimitusta ei ala kuulua, niin ottakaa yhteyttä Checkout maksunvälityspalveluun (www.checkout.fi), joka välittää mm. ko. lafkan maksut. Sieltä ottavat yhteyttä kauppiaaseen ja pystyvät tarvittaessa palauttamaan rahat tilille.
  Vastaa viestiin
10.08.11, 12:20   #31 (linkki)
Varoitus tänään!
(Vierailija)

l osta tlt mitn - rahat katoavat - Ilta-Sanomat
  Vastaa viestiin
10.08.11, 15:24   #32 (linkki)
def
(Vierailija)

Kannattaa olla tuonne checkouttiin yhteydessä sitä kautta kyllä palautetaan rahat. Luottokortilla maksaminenkin on hyvä keino, maksun voi perua jos ei saa tavaroita
  Vastaa viestiin
10.08.11, 15:57   #33 (linkki)
Kuluttajavirasto
(Vierailija)

VAROITTAA!!

Kuluttajavirasto varoittaa verkkokaupoista | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Sadkitten.com ja kaikki sen omistuksessa olevat nimet ovat huijausta!!!
  Vastaa viestiin
11.08.11, 09:20   #34 (linkki)
Siinä on teille
(Vierailija)

Jotka puolustelette ko. firmaa...

Elektroni.fi- ja Sadkitten.com -verkkokaupat eivät ole toimittaneet asiakkaidensa tilauksia - Kuluttajavirasto
  Vastaa viestiin
13.08.11, 15:25   #35 (linkki)
PP75
(Vierailija)

Kuka on niin idiootti, että maksaa etukäteen tilaamansa tavarat?! Menkää kaupasta ostamaan, säästytte porulta ja lähetyskuluilta..
  Vastaa viestiin
19.08.11, 13:13   #36 (linkki)
marsu66
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PP75 Näytä viesti
Kuka on niin idiootti, että maksaa etukäteen tilaamansa tavarat?! Menkää kaupasta ostamaan, säästytte porulta ja lähetyskuluilta..

Aika hassu oot... kyllähän verkko-ostaminen on kovasti tätä päivää. helppoa ja mukavaa. eikä siinä nyt muutaman euron lähetyskulut paljon paina. harmillista vaan, että tälläset epärehelliset verkkokauppiaat tekevät hallaa koko alalle.
  Vastaa viestiin
21.10.11, 23:55   #37 (linkki)
Tilattu on
(Vierailija)

Pfft

Jepulis, tilasin parisen vuotta sitten talvikengät. Kenkiä ei näkynyt eikä kuulunut, olin ne jo maksanut etukäteen. Samanlaista epämääräistä sähköpostia sain, luvattiin palauttaa rahat, mitään ei kuulunut, lopulta uhkasin kuluttajaviranomaisilla, johan ne rahat sitten tulivat. Liekö palvelu sujuvaa niillä, jotka maksavat ostoksensa jälkikäteen?
Tästä yrityksestä onkin ollut juttua iltalehden sivuilla. Ihmettelen suuresti, miten se vielä voi jatkaa toimintaansa. Tuollaiset yrittäjät sietäisivät saada liiketoimintakiellon.
On se jännä miten niin monen asiakkaan paketti on hukkunut postissa tai maksu ei näy järjestelmässä. On se jännä.
  Vastaa viestiin
11.11.11, 10:24   #38 (linkki)
Entinen asiakas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä Näytä viesti
Mulla homma toimi hyvin sekä ystävällistä palvelua.

Mikä H..tti "ystävällistä palvelua" kun ei ne vastaa viestiin..
  Vastaa viestiin
30.12.11, 09:57   #39 (linkki)
kiukkuinen noita
(Vierailija)

Sama juttu , ja olenkin helvetin kiukkuinen ! mutten maksanut sitä etukäteen vaan otin sellasen erilaisen maksutavan:P
  Vastaa viestiin
30.12.11, 19:46   #40 (linkki)
stiina
(Vierailija)

onko myymälät unohdettu?

Luettuani tän ketjun en jaksa kun kysyä että miksi ihmeessä kukaan tilaa postimyynnistä yhtään mitään??!! Haloo! Oletteko kuulleet kaupasta? Eli myymälästä? Nostakaa takamuksenne ylös ja menkää kauppaan! Siellä tuotteen voi sovittaa, tutkia ja vieläpä bonuksena myyjä vastaa mieleen tuleviin kysymyksiin! ei tarvitse odottaa, ostos kassissa ennen kuin raha on edes tililtä liikahtanut. Kun itse tavaran tutkii ei tarvitse kävellä postiin sitä palauttamaan!
Vähän liikuntaa,samalla sosiaalista kanssakäymistä! Ei itkua!!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilattu on Näytä viesti
Jepulis, tilasin parisen vuotta sitten talvikengät. Kenkiä ei näkynyt eikä kuulunut, olin ne jo maksanut etukäteen. Samanlaista epämääräistä sähköpostia sain, luvattiin palauttaa rahat, mitään ei kuulunut, lopulta uhkasin kuluttajaviranomaisilla, johan ne rahat sitten tulivat. Liekö palvelu sujuvaa niillä, jotka maksavat ostoksensa jälkikäteen?
Tästä yrityksestä onkin ollut juttua iltalehden sivuilla. Ihmettelen suuresti, miten se vielä voi jatkaa toimintaansa. Tuollaiset yrittäjät sietäisivät saada liiketoimintakiellon.
On se jännä miten niin monen asiakkaan paketti on hukkunut postissa tai maksu ei näy järjestelmässä. On se jännä.
  Vastaa viestiin
19.01.12, 09:51   #41 (linkki)
Minä vain
(Vierailija)

Minä en myöskään koskaan saanut tilaamiani saapikkaita ja en myöskään rahojani takaisin. Tein rikosilmoituksen vaikken usko että sitäkään kautta rahojani takaisin saan. Ihmettelen miksi heillä on vieläkin sivut netissä vaikka juttua ollut heidän huijausfirmastaan jo vaikka missä.
  Vastaa viestiin
19.01.12, 10:20   #42 (linkki)
datsun100a
(Vierailija)

maksutapa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Näytä viesti
Laitoin tilausta SadKitten.com:in nettikauppaan 10.5 ja maksoin tilauksen heti tilausvahvistukseen tulleilla ohjeilla. ..............

Tämähän on jo wanha ketju, mutta suosittelen lämpimästi että maksatte kaikki ostokset luottokortilla. Syy: Jos maksu mennyt läpi mutta tuotteesta ei kuulu, voi ilmoittaa ongelmistaan luottokorttiyhtiölle, joka (monesti tosin vastahakoisesti) lähtee hoitamaan homman asiakkaan (eli sinun) osalta kuntoon.

Tämäkin verkkokauppa tarjoaa kortilla-maksutavan.

Esim S-Pankista saa visan aika helposti eikä maksa mitään. Luottohäiriöiselle tms on myös vaihtoehtoja kortin saantiin esim Moneybookers.com - Send Money - Receive Money - Online Payments - Money Transfers
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku