Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.08.10, 22:27   #1 (linkki)
VVV

Rekisteröitynyt: 01/2007
Levi's Curve ID - farkut eri takapuolimalleille

Näin Marie Clairessa mainoksen, ja ajattelin heti, että onpa hyvä idea:

Levi's Launch Curve ID Fit System - Denimology

Wieden, Levi's Pitch Curves

Kyseessä on siis farkku, jota saa kolmelle eri vartalotyypille muokattuna: pienipeppuiselle, normaalille, ja suuripeppuiselle. Ajatuksena tämä on loistava, koska juuri takapuolen koko määrittelee hyvin pitkälle, miten farkut istuvat (jos istuvat). Itselleni ainakin on vaikea löytää farkkuja, jotka olisivat riittävän isot takapuolesta ja reisistä, mutta jotka eivät lörpöttäisi vyötäröstä. Tuon ensimmäisen linkin mukaan olisin siis Bold Curve.

Täälläkin on keskusteluissa on paljon esitetty arvioita siitä, miten tietyt farkkumerkit ovat suoramallisia, kun taas jotkut vähän antavampia lantiosta. Sinällään tuntuukin ihmeelliseltä, että sama farkkumerkki ei tarjoaisi tällä tavoin lajiteltuna eri takapuolityypeille malleja.

Tosin jos tarkkoja ollaan, istuvuuteen vaikuttaa sekä vyötärömitta, lantiomitta että reisien paksuus. Kolme eri mallia on kuitenkin vain karkea approksimaatio kaikista erilaisista mahdollisista kombinaatioista. Toki usein yhtälö menee niin, että mitä isompi takamus, sitä isommat reidetkin. Ehkä tämä on leivottu sisään noihin malleihin.
  Vastaa viestiin

14.08.10, 23:05   #2 (linkki)
bunda
(Vierailija)

Täyttä roskaa. Jos tuolla tuo missi on Bold Curve niin mitä normaalipeppuiset kuten minä ovat? Superhyperextreme curve????

Ja mun reidet on ikävä kyllä normaalit, eli niissä harvoissa housuissa joissa on otettu huomioon leveä lantio ja kapea vyötärö, on reisissa liikaa tavaraa.

Joten pitäköön Levis taas pseudokampanjansa. tuskin noihin boldeihin mahtuu edes Beyoncén pakarat.
  Vastaa viestiin
15.08.10, 10:02   #3 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Kolme eri vaihtoehtoa on tosi suppea valikoima.
Mitkähän ovat ensimmäisen kuvan housujen mitat? Lahjepituus on yleensä aivan hirvittävän pitkä..
  Vastaa viestiin
16.08.10, 00:09   #4 (linkki)
Ei mene läpi
(Vierailija)

Kuvassa on selvästi litteän poikamaispyllyn omistava pitkä ja laiha nainen jonka peppua on yritetty photoshopata Jennifer Lopexin tyyliseksi kuvaa varten. Siinä onnistumatta.
  Vastaa viestiin
16.08.10, 19:30   #5 (linkki)
VVV

Rekisteröitynyt: 01/2007
Selvästi Levi's on epäonnistunut mainonnassaan, kun sekä täällä että Facebookissa olen lukenut naisilta pääasiassa dumaavia kommentteja. Kaipa se on virhe valita kolme mallia tuumakoossa 25 (kuten kuvassa kerrottiin), ja samaan aikaan yrittää kertoa tarjoavansa jokaiselle jotain.

Henk.koht. ei tuo mainos tai sen naisten kokoluokka itseäni haittaa. Olen lähinnä kiinnostunut, voisinko löytää farkut, jotka oikeasti istuisivat täydellisesti. Kolme eri takapuolivaihtoehtoa on kuitenkin parempi kuin muiden mallien yksi ainoa.
  Vastaa viestiin
16.08.10, 20:30   #6 (linkki)
isopeppu
(Vierailija)

Ainahan mallit ovat pientä kokoa!
Eiköhän noitakin saa isoissa (siis normaaleissa) koissa. Mutta epäilen silti, ei ne kaikille mitenkään istu..
  Vastaa viestiin
16.08.10, 23:24   #7 (linkki)
on joo tosi boldit kurvit
(Vierailija)

No mitä hittoa, kaikissa kuvissa samanlainen perse vähän eri kulmasta.. ei ollu nyt kauheen vakuuttava juttu tää. Oon jotenkin kuvitellut että mun perä on pieni, mutta ei se vissiin sitten ookaan...
  Vastaa viestiin
18.08.10, 11:58   #8 (linkki)
Dissa
(Vierailija)

Kyl mun mielestä toi toimii. Veikaan että kun alkaa olemaan löysälihava tai bullukka niin ei onnaa. mun 28" koolla toimi täysin.
  Vastaa viestiin
18.08.10, 15:33   #9 (linkki)
Ei onnistu mulla
(Vierailija)

Mulla on korkeanpyöreä beyonce-jenniferlopez-mallinen peppu ja lantionympärys 96cm, vyötärö vain 62cm. Ei jenkkakahvoja.

En usko että mulle löytyy farkkuja tuosta mallistosta, eli sellaisia jotka sopii niin pepusta kuin vyötäröstä.
  Vastaa viestiin
23.08.10, 18:44   #10 (linkki)
No joo justiinsa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei onnistu mulla Näytä viesti
Mulla on korkeanpyöreä beyonce-jenniferlopez-mallinen peppu ja lantionympärys 96cm, vyötärö vain 62cm. Ei jenkkakahvoja.

En usko että mulle löytyy farkkuja tuosta mallistosta, eli sellaisia jotka sopii niin pepusta kuin vyötäröstä.

Kyllähän sulla onkin sitten vaikeeta. Entäpä tämmöinen löllykkä, jonka reisien paksuus on 60cm ketale, lantio menee yli metriin ja vyötärö jotakuinkin 75cm. Ja tämä kaikki pituudessa 163 cm. Että revihän siitä!!! Eikä mullakaan mitään jenkkakahvoja ole.
  Vastaa viestiin
23.08.10, 19:33   #11 (linkki)
160 cm
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja No joo justiinsa Näytä viesti
Kyllähän sulla onkin sitten vaikeeta. Entäpä tämmöinen löllykkä, jonka reisien paksuus on 60cm ketale, lantio menee yli metriin ja vyötärö jotakuinkin 75cm. Ja tämä kaikki pituudessa 163 cm. Että revihän siitä!!! Eikä mullakaan mitään jenkkakahvoja ole.
Harvoin löytyy istuvia farkkuja, kun mitat on kuin hottentotilla: 70cm vyötärö, 107 cm lantio ja 66 cm reidet ja pituuttakin vain 160 cm. Voitinkohan valituskisan...?

Kaikki yritykset niin Levikseltä kuin muiltakin merkeiltä otetaan riemulla vastaan.
  Vastaa viestiin
23.08.10, 19:55   #12 (linkki)
anteeksi,
(Vierailija)

mutta ei kai sulla nyt reisi ole 66 cm?
  Vastaa viestiin
23.08.10, 19:59   #13 (linkki)
Reidet on
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi, Näytä viesti
mutta ei kai sulla nyt reisi ole 66 cm?
Reiden ympärysmitta on tosiaankin 66 cm. Vähän huvittaa, kun jossain toisessa ketjussa toiset itki läskejä 50 cm reisiään:)
  Vastaa viestiin
23.08.10, 21:09   #14 (linkki)
No joo justiinsa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reidet on Näytä viesti
Reiden ympärysmitta on tosiaankin 66 cm. Vähän huvittaa, kun jossain toisessa ketjussa toiset itki läskejä 50 cm reisiään:)

Ai joku valittanut 50 cm reisiään? Mä maksaisin, että saisin niin ohuet reidet...Ja arvatkaapas mikä on pohkeiden ympärysmitta??? No 39 cm, että eipä vedetä mitä tahansa saapikkaita näihin suttunuijiin...

No onhan mulla tietysti jo ikää 40 vee. Kukaan ei oo koskaan lihavaksi haukkunut ja painoindeksikin on ihan normaali. Nää ihanteet on nykyään ihan karseita. Jos olis toi Milon Venus esikuvana, niin meikäläiselle oltais kateellisia.
  Vastaa viestiin
24.08.10, 10:50   #15 (linkki)
anteeksi,
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reidet on Näytä viesti

Ai, sulla on vaan niin kaponen vyötärö:)
  Vastaa viestiin
24.08.10, 20:48   #16 (linkki)
XXX
(Vierailija)

Koot

Mihinkähän kokoon asti näitä saa ? Yleensä koko on 32/34....
  Vastaa viestiin
25.08.10, 19:38   #17 (linkki)
Kurvikas
(Vierailija)

Näitä malleja kannattaa testaa jos on ollut yhtä suuria hankaluuksia kun mulla löytää hyvin istuvia farkkuja kurvikkaalle vartalolleni. Farkkuja on myynnissä jo Carlingsissa ja Stockkan esiteestä huomasin että myös siellä. Luulin että olisin tuo bold malli mutta kävikin niin että olen demi!?! Myyjä sano että Levi's on mittauttunut tuhansia naisia ympäri maailman ja sen perusteella tehnyt kolmelle vartalolle farkut. Uskomatonta mutta ei tuu jenkka kahvoja ja peppukin näyttää ihan jees. Nää on vielä ekat Levi'skset ikinä!
  Vastaa viestiin
25.08.10, 21:54   #18 (linkki)
-sophia-
(Vierailija)

Muotimaailma vaan huiputtaa meitä naisia. Nyt muka ensi syksynä alkaa rinnatkin vihdoin olla kuulema muotia! ;-)

Niin sanoo samat muotisuunnittelijat jotka aikoinaan olivat aivan kauhuissaan "kurvikkaan" mallin Gisele Bundchenin paidat räjäyttävistä mitoista 75B!!????

Mä ja mun 75EE-kupit odotetaan innoissamme että mitäs hienoa meille on vaaterintamalla tulossa :-DDDD
  Vastaa viestiin
26.08.10, 03:12   #19 (linkki)
Hmmmmmm
(Vierailija)

Kurvithan ovat olleet tulossa muotiin jo kasarilta lähtien - näin aina uutisoidaan. Muotimaailmassa kurvit tarkoittavat sitä, että ne samat BMI18 mallit laitattavat silikonitäytettä rintamukseen ja pääsevät Victoria's SEcretille duuniin.
  Vastaa viestiin
02.09.10, 17:53   #20 (linkki)
Jykä
(Vierailija)

Bold Curve

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei onnistu mulla Näytä viesti

...ja minäpä sanon, että varmasti löytyy....!!!!
  Vastaa viestiin
02.09.10, 19:58   #21 (linkki)
Farkut.
(Vierailija)

Nuoret aikuiset ostavat kulutettuja, uusia farkkuja kalliilla hinnalla. Samannäköisiä kuluneita farkkuja saa kirppikseltä parilla eurolla.
Miksi jotkut haluavat ostaa sikakalliita uusia, vanhannäköisiä, kuluneennäköisiä vaatteita?
En minä ainakaan. Kun haluan muotifarkut jalkaani, laitan pestyt työfarkkuni jalkaani, ja lähden baanalle. Ovat sopivasti kuluneet oikeista paikoista. Jakarin laitan vasempaan taskuun hämäykseksi.
Helppoa, kuin ravun syönti, ja halvalla saa viimeistä muotia olevat farkut koipiinsa.
  Vastaa viestiin
03.09.10, 09:57   #22 (linkki)
kinkki
(Vierailija)

Tottakai noi mallit on tollasia kuikeloita, mutta tässähän olikin kyse MITTASUHTEISTA ja MUODOISTA, eikä koosta!

YouTube - Making Of Levi's® Curve ID
  Vastaa viestiin
04.09.10, 18:36   #23 (linkki)
Alina
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kinkki Näytä viesti
Tottakai noi mallit on tollasia kuikeloita, mutta tässähän olikin kyse MITTASUHTEISTA ja MUODOISTA, eikä koosta!

YouTube - Making Of Levi's® Curve ID

Olisi silti kiva nähdä joskus noita housuja tavallisen kokoisten naisten päällä. Ne näyttää ihan erilaiselta tikkulaihalla koipeliinilla kun persjalkaisella päärynävartalolla!
  Vastaa viestiin
10.09.10, 19:09   #24 (linkki)
Minni
(Vierailija)

Mistä näitä farkkuja saa Tampereella??? Stockan One Wayssa oli vain Demi Curvea yhdestä fakkumallista. Kummallista. Luulisi tällaisen konseptin kiinnostavan.
  Vastaa viestiin
12.09.10, 12:03   #25 (linkki)
i don't like
(Vierailija)

yhtään

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VVV Näytä viesti
Näin Marie Clairessa mainoksen, ja ajattelin heti, että onpa hyvä idea:

Levi's Launch Curve ID Fit System - Denimology

Wieden, Levi's Pitch Curves

Kyseessä on siis farkku, jota saa kolmelle eri vartalotyypille muokattuna: pienipeppuiselle, normaalille, ja suuripeppuiselle. Ajatuksena tämä on loistava, koska juuri takapuolen koko määrittelee hyvin pitkälle, miten farkut istuvat (jos istuvat). Itselleni ainakin on vaikea löytää farkkuja, jotka olisivat riittävän isot takapuolesta ja reisistä, mutta jotka eivät lörpöttäisi vyötäröstä. Tuon ensimmäisen linkin mukaan olisin siis Bold Curve.

Täälläkin on keskusteluissa on paljon esitetty arvioita siitä, miten tietyt farkkumerkit ovat suoramallisia, kun taas jotkut vähän antavampia lantiosta. Sinällään tuntuukin ihmeelliseltä, että sama farkkumerkki ei tarjoaisi tällä tavoin lajiteltuna eri takapuolityypeille malleja.

Tosin jos tarkkoja ollaan, istuvuuteen vaikuttaa sekä vyötärömitta, lantiomitta että reisien paksuus. Kolme eri mallia on kuitenkin vain karkea approksimaatio kaikista erilaisista mahdollisista kombinaatioista. Toki usein yhtälö menee niin, että mitä isompi takamus, sitä isommat reidetkin. Ehkä tämä on leivottu sisään noihin malleihin.

Kokeilin noita farkkuja mutta.....
kaikilla noilla farkkumalleilla on korkeat takataskut, mä en ainakaan tykkänyt ollenkaan.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku