Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.11.10, 16:45   #1 (linkki)
vaatenälkäinen
(Vierailija)

Asos.comista tilaaminen Visa Electronilla?

Miksi en pysty tilaamaan Electronilla Asokselta?! Olen pari kuukautta sitten tilannut Asokselta luottokortilla, ja se toimi vallan mainiosti ja sain kaikki tilaamani vaatteet itselleni. Enää minulla ei ole luottokorttia käytössä, joten luottokorttitilaamisen voin unohtaa. Käyköhän kaikkien pankkien Visa Electronit Asoksella? Onko muilla samoja Electron-ongelmia? Itse olen Paikallisosuuspankin asiakas, ja jos Asokselta ei voi tilata kyseisen pankin Electronilla vaihdan kyllä pankkia.

Osaako kukaan auttaa, kuinka pääsen tilaamaan Electronillani Asokselta? Laitoin Asoksen sivulle kaikki tiedot aivan oikein, ja tarkistinkin moneen kertaan. Mutta ei vain toimi.
  Vastaa viestiin

22.11.10, 16:53   #2 (linkki)
Vinkki:
(Vierailija)

Käy verkkopankissasi, ja aktivoi siellä Electronisi verkkokäyttöön. Jotkut sivustot nimittäin vaativat sen.

Ainakin Nordean verkkopankissa siihen riitti täppä, ja hyväksyntä.
  Vastaa viestiin
22.11.10, 17:00   #3 (linkki)
vaatenälkäinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkki: Näytä viesti
Käy verkkopankissasi, ja aktivoi siellä Electronisi verkkokäyttöön. Jotkut sivustot nimittäin vaativat sen.

Ainakin Nordean verkkopankissa siihen riitti täppä, ja hyväksyntä.

Olen yrittänytkin, mutta en löydä mistään minkäänlaista nappulaa, mistä voisin aktivoida Electronini verkkokäyttöön. Soitin äsken Paikallisosuuspankin asiakaspalveluun, ja siellä sanottiin, ettei pankki voi vaikuttaa siihen, että en voi tilata vaatteita netistä. Vaikka Asoksella täysin selvästi lukee, että voin maksaa Visa Electronilla!
  Vastaa viestiin
22.11.10, 17:04   #4 (linkki)
Minulla
(Vierailija)

Electronilla

tilaaminen on onnistunut ihan normaalisti. Nordealla ainakin kortti aktivoidaan nettimaksun käyttöön tosiaankin vain nappulasta "aktivoi tms", ja asia on ollut sillä selvä. Yksi syy voi olla, että ne kortin etupuolella olevat numerot pitää kirjoittaa Asoksen tilausruutuun tietyllä tavalla, muistaakseni joko kaikki yhteen tai sitten erikseen kuten kortissa.
  Vastaa viestiin
22.11.10, 17:10   #5 (linkki)
vaatenälkäinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minulla Näytä viesti
tilaaminen on onnistunut ihan normaalisti. Nordealla ainakin kortti aktivoidaan nettimaksun käyttöön tosiaankin vain nappulasta "aktivoi tms", ja asia on ollut sillä selvä. Yksi syy voi olla, että ne kortin etupuolella olevat numerot pitää kirjoittaa Asoksen tilausruutuun tietyllä tavalla, muistaakseni joko kaikki yhteen tai sitten erikseen kuten kortissa.
Minäkin epäilin, että kirjoitin numerot väärin, mutta kokeilin molemmilla tavoilla ja vain erikseen kirjoitettuna Asos hyväksyi numerot.
  Vastaa viestiin
22.11.10, 18:55   #6 (linkki)
tytyväinen
(Vierailija)

minulla ainakin on onnistunut tilata sieltä visa electronilla
  Vastaa viestiin
22.11.10, 19:21   #7 (linkki)
vaatenälkäinen
(Vierailija)

Menetin hermoni ja päätin hankkia itselleni jonkin toisen pankin Visa Electron-kortin. En jaksa enää tuota monimutkaista ja huonoa Paikallisosuuspankkia.

Voiko Asokselta tilata esim. Nordean Visa Electronilla helposti? Minkä pankin Electronilla on mahdollisimman HELPPOA ja NOPEAA tehdä ostoksia Asoksessa?
  Vastaa viestiin
23.11.10, 11:52   #8 (linkki)
Riikka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaatenälkäinen Näytä viesti
Menetin hermoni ja päätin hankkia itselleni jonkin toisen pankin Visa Electron-kortin. En jaksa enää tuota monimutkaista ja huonoa Paikallisosuuspankkia.

Voiko Asokselta tilata esim. Nordean Visa Electronilla helposti? Minkä pankin Electronilla on mahdollisimman HELPPOA ja NOPEAA tehdä ostoksia Asoksessa?
Itse olen tilannut Osuuspankin ja Sampon Electorineilla ja hyvin toimii :) OP:ssa muistaakseni nettipankista pystyi aktivoimaan sen kortin ja siihen taisi tullakin joku ominaisuus mikä helpottaa sillä maksamista nettikaupoista tai jotain.

Kannattaa siis vaihtaa pankkia :D
  Vastaa viestiin
23.11.10, 14:03   #9 (linkki)
Korteista
(Vierailija)

Minulla on hyvät käyttökokemukset Nordean korteista. Nordea taitaa muutenkin olla Suomen kansainvälisin ja kansainvälismyönteisin pankki kun kellään tutulla ei ole heidän korttien kanssa koskaan mitään ongelmia nettikaupoissa eikä ulkomailla :)

Eikö sinulla ole ketään joka voisi tilata tähän hätään sinun puolestasi normi-luottokortilla? Sisarusta, miestä, ystävää tms?

Miksi ihmeessä luovuit luottokortista? Sellainen kannattaa pitää nykyaikana juuri nettishoppailun takia, ja lisäksi toimii varmemmin reissun päällä kuin joku Electron tai Maestro joiden online-yhteys näyttää pätkivän silloin tällöin. Ainakin Jenkeissä, Ranskassa ja Italiassa tuttavien kertoman mukaan. Ystävätär hermostui viime Jenkkireissulla ja heti kun päästiin takaisin Suomeen niin Electroni sai kenkää ja oikea Visa tilalle :D

Esimerkiksi Ruotsissa jotain Electroneja ja Maestroja annetaan vain joillekin 13-15-vuotiaille, ja kaikille 18-vuotta täyttäneille myönnetään pankkikortti+luottokorttiyhdistelmä vaikka olisi opiskelija eikä tuloja. Miksiköhän se on niin vaikeaa ja tiukkaa Suomessa?
  Vastaa viestiin
23.11.10, 14:06   #10 (linkki)
Marssi pankkiin
(Vierailija)

Mä marssisin sinne paikallisosuuspankkiin ja kysyisin että miks kaikki sanoo että muiden pankkien Elektronikorteilla pystyy ostamaan netistä mutta teidän pankin kortti ei toimi! Että onko se niin vanhanaikainen, epäkansainvälinen vai muuten vaan huono =)
  Vastaa viestiin
25.11.10, 17:48   #11 (linkki)
vaatenälkäinen
(Vierailija)

Noniin, Nordealta on tulossa itselleni upo-uusi pankkikortti! Jipii! Vihdoin pääsen nettishoppailemaan ja jättämään hyvästit POP:n vanhananaikaisille muoviläpysköille.
  Vastaa viestiin
29.12.10, 00:18   #12 (linkki)
merily
(Vierailija)

epäonnistunut tilaus????

osaakohan kukaan auttaa, kun tilasin asokselta täydellisen takin, tai no yritin tilata. Laitoin kaikki tietoni eikä mitään ongelmaa ja sain tilauksenikin jo tehtyä, kunnes sitten kun seuraavana päivänä menin my accountiin ja siellä luki statuksena "order unsuccessful". Tein sitten uuden samanlaisen tilauksen ja sama homma. mitä hitsiä mun pitäis tehdä? Korttina käytän electronia.
  Vastaa viestiin
29.12.10, 12:46   #13 (linkki)
mercedes
(Vierailija)

Käyppä nettipankissa ja kohdassa missä lukee "haluan että visa electronia voi käyttää verkossa" niin rasti ruutuun . Silleen alkoi mullakin toimia :)
  Vastaa viestiin
30.12.11, 22:49   #14 (linkki)
jea
(Vierailija)

Haluaisin tilata Asokselta, mutta minulla ei ole luottokorttia/Paypal tiliä. Ja tähän hätään en nyt osaa tuota PaYpalia tehdä. Minulla on Visa Electon Nordean pankista, pystynkö tällä tilaamaan?
Onnistuuko postiennakolla/pankkisiirrolla??
  Vastaa viestiin
31.12.11, 16:38   #15 (linkki)
Mihin Suomi menossa?
(Vierailija)

Pakko kysyä tähän liittyen

Onko ihmisillä mennyt luottotiedot niin pahasti metsään etteivät enää saa oikeita nettishoppailuun tarkoitettuja luottokortteja? Pelkkiä teini-Visoja eli Electoneja myönnetään?
  Vastaa viestiin
31.12.11, 16:41   #16 (linkki)
Jeminan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jea Näytä viesti
Haluaisin tilata Asokselta, mutta minulla ei ole luottokorttia/Paypal tiliä. Ja tähän hätään en nyt osaa tuota PaYpalia tehdä. Minulla on Visa Electon Nordean pankista, pystynkö tällä tilaamaan?
Onnistuuko postiennakolla/pankkisiirrolla??

Ei onnistu. Mene Nordean verkkopankkiin ja aktivoi sieltä Elektronisi verkkokauppakäyttöön. Jossain siellä vasemmalla valikossa oli Kortit-kohdan alla ohje siihen, eli periaatteessa ruksi ruutuun ja hyväksyntä. Sitten eikun shoppailemaan =)
  Vastaa viestiin
31.12.11, 17:50   #17 (linkki)
meillä tämä syy
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mihin Suomi menossa? Näytä viesti
Onko ihmisillä mennyt luottotiedot niin pahasti metsään etteivät enää saa oikeita nettishoppailuun tarkoitettuja luottokortteja? Pelkkiä teini-Visoja eli Electoneja myönnetään?
Kyllä voi olla tuokin syy mutta kortin halpuus ja se, että sen saa alaikäinenkin ovat yleisiä syitä. Sehän on nyt ainoa kortti, jonka saa alaikäinen, jolla ei ole tuloja - mamma ja pappa laittavat sitten rahaa tilille kun sitä tarvitaan. Eikä tiliään voi koskaan ylittää.
  Vastaa viestiin
31.12.11, 18:56   #18 (linkki)
Nyt 22v.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä tämä syy Näytä viesti
Kyllä voi olla tuokin syy mutta kortin halpuus ja se, että sen saa alaikäinenkin ovat yleisiä syitä. Sehän on nyt ainoa kortti, jonka saa alaikäinen, jolla ei ole tuloja - mamma ja pappa laittavat sitten rahaa tilille kun sitä tarvitaan. Eikä tiliään voi koskaan ylittää.

Tosta tuli mieleen että mä sain alaikäisenä platina-Amexin, isän rinnakkaisversion tietenkin, mutta omalla nimellä kuitenkin. Tosin se otettiin multa pois kun maksoin sillä Pariisin matkan itselleni ja kolmelle ystävälleni, eli karattiin sinne yksi viikonloppu, asuttiin luksushotellissa ja syötiin parhaissa paikoissa, shoppailtiin kuin hullut ollessani viittä vaille 17-vuotias. Eli isä oli vastassa lentokentällä, otti kortin ja leikkasi kahtia. Loppusaldolla olis saanut uuden avo-Bemarin, jonka isä kieltäytyi ensin ostamasta mulle, mutta sain sen silti reilun vuoden päästä 18-vuotislahjaksi :D Oi niitä aikoja!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku