Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.01.12, 14:50   #26 (linkki)
golgatan olga
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ulkoinen Näytä viesti
Minä ostin syksyllä vedenkestävät korkosaapikkaat, joihin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Ne ovat kankaan näköistä materiaalia, ja mielestäni paljon tyylikkäämmät kuin sellaiset muoviset jokasäänsaappaat. Olen lampsinut niillä lätäköissä ja aina on jalat pysyneet kuivina, eli ilmeisesti saumatkin on tehty hyvin. Nämä saappaat ovat pelastus nollakeleillä :) Ja niin kivan näköiset, että niitä tekee mieli käyttää vaikkei olisikaan sateinen sää tai loskaa kaduilla.
Ostin omani Kenkäfriikistä, mutta olen nähnyt niitä muuallakin. Hinta oli juuri alle 200 euroa. Suosittelen lämpimästi! Samasta materiaalista oli monta eri mallia, korottomista pieniin korkoihin ja korkeampiin, ja nilkkureista polvikorkuisiin.

Sori mutta jos olet ostanut syksyllä jalkineesi, et voi todellakaan vielä väittää että ne ovat kestävät.

Mitä ap:n kysäriin tulee niin vastaisin että et saa sellaisia mistään. Kumisaappaat. Ja juhlakäyttöön sitten jotkut fiinimmät. Mutta arkitamineiksi kumisaappaat.
  Vastaa viestiin
29.01.12, 19:23   #27 (linkki)
Nely
(Vierailija)

lämpimät talvikengät: Huopikkaat

Huopa on sataprosenttinen luonnonmateriaali.
Huopakengissä ei ole kylmä ja 25-30 asteen pakkasessa ne ovat tyylikkäät ja mukavat.
Niihin on kiinnitetty erityinen polyuretaanipohja, joka suojaa kenkiä vedeltä, lialta ja liukkaudelta.
Pienille lapsille tarkoitetuissa kengissä on kalossit.

Huopikkaat , Huopakengät kauppa
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku