| |  | | |
15.01.12, 17:21
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Lady and the Tramp
24v helsinkiläinen nainen kirjoittelee elämästään, muodista, meikeistä, hajuvesistä, kirjoista, leffoista ja vähän kaikesta mitä mieleeni juolahtaa...
| |
| | |
29.01.12, 18:43
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) |
etenkin matkavinkkejä kaipaaville löytyy matkavinkkejä ja kertomuksia Välimereltä Italiasta yms.
ja sisustusideoita Bellissima Marinella | |
| | |
06.02.12, 15:23
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | KYSELY nykyisille ja entisille bloggaajille!
Heippa!
Täällä usein blogikeskusteluja seuranneena, tarvisin nyt Teidän apuanne arvon bloggaajat tai entiset sellaiset. Toteutan pientä tutkimusta suomalaisista bloggaajista ja kyselyn tulokset tulee osaksi opinnäytetyötäni.
Vastaaminen on 100 %:n anonyymiä ja vie noin 5-10 minuuttia. Jokainen vastaus on minulle kullan arvoinen :)
Terkuin Marika
Kyselyyn: http://www.webropolsurveys.com/S/9E16C182D94684E2.par | |
| | |
06.02.12, 18:41
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) | VillaNanna Ei muotiblogi, sekasikiöblogi vanhemmalta naiselta. Pyrin tekemään kaikki vaatteeni itse.
| |
| | |
10.02.12, 15:58
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) |
Joku kertoi joskus jostain blogista jossa joku suomalainen nainen kertoi ja paljasti suoraan kaikkea mm. seksielämästään, kuulemma todella hauskaa ja viihdyttävää luettavaa ja vähän outoakin. En vaan muista sen blogin nimeä, tiedättekö te???
| |
| | |
29.02.12, 22:06
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) | Uutta vanhalta pohjalta
Minulla on pitkään ollut englanninkielinen tyyliblogi - mutta pitkän harkinnan jälkeen päätin vaihtaa kielen kotimaiseen. Pyrin myös panostamaan aikaisempaa enemmän kuvien laatuun - ja blogin aiheet laajenevat omasta tyylistä sisustukseen... ...ja ehkä vähän muuhunkin, siitä enemmän todennäköisesti vasta ensi viikolla. Vielä yksi asia
Vanha blogi oli siis: The door in my wardrobe*
Olen aikuinen, liki nelikymppinen nainen, tyylini ei ole pissis, mutta ei kyllä välttämättä kovin konservatiivinenkaan :).
| |
| | |
21.03.12, 15:00
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) | IINABOO
tuolta löytää tuoreen blogini. Blogissani ei niinkään postailla ostoksia tai päivänasuja, vaan kerron elämästäni ompelukoneen ja poljinjalan välistä.
Olen v.2009 alkanut valmistamaan vaatteita ensin helsinkiläiseen pieneen lifestyle putiikkiin ja siitä levittänyt osaamistani muualle. IINABOO on vaatemerkkini ja sille blogini/lapseni on omistettu.
Mahdollisista design/fashion marketeistakin postailen, silloin kun satun itse olemaan ständieni kanssa tapahtumissa.
valmistan vaatteita lumilautailupuvuista aina bilemekkoon asti, sekä seuraan muotia paljon lehtien/tv:n ulkopuolelta.
Haluan pitää blogissani hyvän tekemisen meiningin, kuitenkaan menemättä ratulan suuntaan anu harkkina :)
| |
| | |
24.03.12, 23:19
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) | kiitos jos joku käväsee ;) Kultaa Hopeaa
oon just alotellu ja toivon paljon kommentia ja parannusehdotuksi ;)
| |
| | |
30.03.12, 07:16
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) | Uusi tulokas blogialalla.
Tuli tässä kanssa aloitettua ompelu/muotiblogi Tikkaillen jota yritän päivitellä mahdollisimman usein ja saada kirjotitamiseen hyvän rytmin. Olen jäänyt koukkuun blogeihin ja toivonkin saavani omassa blogissani aikaan sellasta tekstiä mitä muutkin tykkäisivät lukea.
Olen siis 21-vuotias vaatetusalan opiskelija, joka on hurahtanut vauhdilla kenkiin ja mekkoihin ja pyrinkin tekemään ainakin kesäksi suurimman osan vaatteistani itse.
Tervetuloa kommentoimaan, jotta pystyisin kehittämään blogianii :)
| |
| | |
30.03.12, 10:22
|
#36 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minnää Kultaa Hopeaa
oon just alotellu ja toivon paljon kommentia ja parannusehdotuksi ;) | Ei nyt pahalla, mutta miksi kuvittelet että sun elämä ja menemiset kiinnostaa ketään? Ei sun viikon ostarikäymiset ole mitään sisältöä blogiin.
Jos siis haluat että muutkin kuin sun kaverit lukee sun blogia.
| |
| | |
31.03.12, 12:53
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) | blogi
Tässä ois blogi josta löytyy vähän kaikenlaista sanomalehti kynsistä leivonta ohjeisiin: Chocolate in my dreams | |
| | |
06.04.12, 17:03
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) | COPYCAT - KOPIOI JULKKISTEN TYYLIT BLOGI Copycat
Käykää tutustumassa blogiini!
Kommentit ja arvostelut ovat tervetulleita! :)
| |
| | |
06.04.12, 18:26
|
#39 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja COPYCAT Copycat
Käykää tutustumassa blogiini!
Kommentit ja arvostelut ovat tervetulleita! :) |
Ihan selkeitä esimerkkejä. Tällainen liki 5-kymppinen muotia seuraava kaipaisi kuitenkin kypsempien tyyli-ikonien kopiotyylejä. Eli aikuisia, siistejä ja tyylikkään asiallisia pukeutumistyylejä.
Esimerkkinä vaikka edesmennyt Prinsessa Diana tai Diane Keaton.
| |
| | |
06.04.12, 19:20
|
#40 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Minna 48 Ihan selkeitä esimerkkejä. Tällainen liki 5-kymppinen muotia seuraava kaipaisi kuitenkin kypsempien tyyli-ikonien kopiotyylejä. Eli aikuisia, siistejä ja tyylikkään asiallisia pukeutumistyylejä.
Esimerkkinä vaikka edesmennyt Prinsessa Diana tai Diane Keaton. |
Kiitos vinkistä
| |
| | |
11.04.12, 00:18
|
#41 (linkki)
| | (Vierailija) |
Täällä ilmeisesti kaivattiin vähän vanhempia bloggaajia mutta päätin nyt linkkailla omankin blogin tänne kun kerran tälläsen keskustelun löysin ja kuitenkin täytän otsikon kriteerit. :) xoxo embbu
"Pinkissä prinsessa kämpässään asuva 18 vuotias tyttö. Intohimona feikki rusketus, teko tukat, geelikynnet, shopping YMS. Muihin harrastuksiin laskettakoon viikonloput ja rumasti joraaminen hyvässä seurassa. Huonot jutut ja kuiva huumori kuuluvat myös blogin tyyliin. "
| |
| | |
11.04.12, 08:30
|
#42 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Embbuuu "Pinkissä prinsessa kämpässään asuva 18 vuotias tyttö. Intohimona feikki rusketus, teko tukat, geelikynnet, shopping YMS. Muihin harrastuksiin laskettakoon viikonloput ja rumasti joraaminen hyvässä seurassa. Huonot jutut ja kuiva huumori kuuluvat myös blogin tyyliin. " | Kuulostaa Tuksulta, en tiedä uskallanko avata blogia! :-o
| |
| | |
05.05.12, 01:23
|
#43 (linkki)
| | (Vierailija) |
17-vuotiaan tytön ulkonäköpainoitteinen blogi, jossa kerron lähinnä tyylistäni, hiuksistani, meikeistäni ja kaikesta muusta ulkonäköön liittyvästä. :) You shine like a star | |
| | |
05.05.12, 12:57
|
#44 (linkki)
| | (Vierailija) | Private Blend
Esittelen blogissa poimintoja muodista ja muista ihanista jutuista sekä asioista niiden vierestä, miehen näkökulmasta. Private Blend | |
| | |
05.05.12, 15:16
|
#45 (linkki)
| | (Vierailija) | 25th Hour
Parikymppisen naisen kauneuteen, tyyli-ilmiöiden pohdintaan ja oman tyylin kehittämiseen keskittyvä blogi. Pääpaino ei niinkään ole päivän asuissa tai ostoksissa, vaan kriittisessä kuluttamisessa ja mahdollisimman pienen, ja toimivan vaatekokelman kokoamisessa.
| |
| | |
08.05.12, 21:29
|
#46 (linkki)
| | (Vierailija) |
Heippa!
Elikkä 20v. ikää ja kirjottelen lifestyle/style blogia Ruotsista käsin jossa työskentelen au pairina tällä hetkellä : )
ni är välkomna!
| |
| | |
08.05.12, 21:30
|
#47 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Terhi Heippa!
Elikkä 20v. ikää ja kirjottelen lifestyle/style blogia Ruotsista käsin jossa työskentelen au pairina tällä hetkellä : )
ni är välkomna! | ja osoitehan oli tosiaan TERHI SUANTO | |
| | |
12.05.12, 20:29
|
#48 (linkki)
| | (Vierailija) | www.mess-in-wonderland.blogspot.com
Melkein täysi-ikäinen neitokainen kirjoittelee vaatteisiin, muotiin ja elämään liittyvistä aiheista. Innostun ja kiinnostun helposti uusista asioista, trendeistä ja ilmiöistä. Tervetuloa kurkkimaan blogiani! :)
| |
| | | | |