Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.10.11, 12:25   #1 (linkki)
Mietteliäs
(Vierailija)

Minkä laukun/laukut ostaisit,kysymys laukkufriikeille.

Voisin itselleni ostaa joululahjaksi jonkun ihanan laukun,kiitos aivan massiivisten veronpalautusten. En ole ostellut laukkuja (arkikäytössä LV monogram Neverfull,kaapissa käyttämättömänä sama laukku Azur,lisäksi pari Ikivanhaa ruskeaa Marellan nahkalaukkua ja pieni Longchampin musta) kovin montaa.Tarve olisi hyvälle mustalle ja ehkä konjakille laukulle.Olen miettinyt Guccia (Jackie),Bayswateria Mulberryltä,Celine voisi olla vaihtoehto myös.LV L coquille värillä olisi hieno myös.Kate Mossin Longchamppeja olen katsellut myös. Tarve laukulle olisi siis perus arkikäyttö esim töihin lähtiessä. Olisi kiva saada teiltä ehdotuksia,mikä kombinaatio toimisi hyvin peruspukeutumiseen(hillitty musta-ruskea-harmaa-tummansininen) ikää hieman alle 40-v.Budjetti n. 3000, ei niin tarkka.Vaihtoehtona olisi siis pari-kolme laukkua kerralla tai sitten yksi.
  Vastaa viestiin

08.10.11, 13:41   #2 (linkki)
Onko
(Vierailija)

Onko tämä vitsi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietteliäs Näytä viesti
Voisin itselleni ostaa joululahjaksi jonkun ihanan laukun,kiitos aivan massiivisten veronpalautusten. En ole ostellut laukkuja (arkikäytössä LV monogram Neverfull,kaapissa käyttämättömänä sama laukku Azur,lisäksi pari Ikivanhaa ruskeaa Marellan nahkalaukkua ja pieni Longchampin musta) kovin montaa.Tarve olisi hyvälle mustalle ja ehkä konjakille laukulle.Olen miettinyt Guccia (Jackie),Bayswateria Mulberryltä,Celine voisi olla vaihtoehto myös.LV L coquille värillä olisi hieno myös.Kate Mossin Longchamppeja olen katsellut myös. Tarve laukulle olisi siis perus arkikäyttö esim töihin lähtiessä. Olisi kiva saada teiltä ehdotuksia,mikä kombinaatio toimisi hyvin peruspukeutumiseen(hillitty musta-ruskea-harmaa-tummansininen) ikää hieman alle 40-v.Budjetti n. 3000, ei niin tarkka.Vaihtoehtona olisi siis pari-kolme laukkua kerralla tai sitten yksi.

kysymys, vai oletko nimimerkki Mietteliäs tosissasi?

Jos on laukkufriikki, tietää todella tarkkaan, mitä ostaa!
  Vastaa viestiin
08.10.11, 15:52   #3 (linkki)
Jaha
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Onko Näytä viesti

ja mikäs vastaus tämä oli? Ap esitti nimimerkillä "Mietteliäs" kysymyksen nimenoman laukkufriikeille, joiden oletetaan tietävän mitä ostavat. Mietteliläs ei sanonut olevansa friikki vaan pyysi neuvoja. Jos et osaa vastata asiallisesti, olisit ollut hiljaa.
  Vastaa viestiin
08.10.11, 16:11   #4 (linkki)
Mietteliäs
(Vierailija)

Lainaus:

Olen ihan tosissani ja siksi kyselen nimenomaan laukkufriikeiltä hyvää laukkukokoelmaa muutamalla tonnilla. Itse sitten shoppailen mutta olisi kiva tietää mitä vaihtoehtoja laukkujen suurkäyttäjiltä tulee.
  Vastaa viestiin
08.10.11, 16:52   #5 (linkki)
MIXU
(Vierailija)

Jos minulla olisi tuon verran ylimääräistä, ostaisin Miu Miun coffer bagin ruskeana, rosena taikka harmaana. Mielestäni erittäin kaunis laukku ja hyvästä nahasta..
  Vastaa viestiin
08.10.11, 16:54   #6 (linkki)
Tinttis
(Vierailija)

Kävin taas Helsingissä työmatkalla eilen ja mielestäni "kaikilla naisilla" tuli edelleen Vuittonin monogrammi/damier/azur/vernis/idylle-peruslaukkuja vastaan, joten ostaisin jotain aivan muuta. Jotain ylellisempää ja aitoa nahkaa olevaa. Jos saisin valita jonkun laukun nyt niin ostaisin ehdottomasti Celinen Luggage Toten, eli kuvan mustan laukun

http://www.bagshunter.com/wp-content...ggage-tote.jpg

Sain itseasiassa kuulla kaverilta tänään että Helsingissä on ihan uusi laukkuliike joka myy Celineä, jossain Kämp Galleriassa. Harmi etten hoksannut käydä eilen katsomassa.
  Vastaa viestiin
08.10.11, 16:56   #7 (linkki)
Sama katkera?
(Vierailija)

Lainaus:

Olitko tosissasi kysyessäsi näin?

Vai oletko se sama joka yrittää pilata kaikki suomenkielisten keskustelupalstojen laukkuketjut?
  Vastaa viestiin
08.10.11, 17:02   #8 (linkki)
saman ikäinen Elli
(Vierailija)

minun ostoslistalla on kaksi

Ostaisin ainakin nämä kaksi ihanaa laadukasta klassikkolaukkua ja varmasti klassikoiksi myös jäävää laukkua, eli jotka pitävät varmasti arvonsa vuosikausia ja paranevat vaan käytössä;

- Celiné tote
- Mulberry mini-Alexa

näitä saa Suomesta joten voi käydä paikan päällä katsomassa ja tykästymässä =)

Tämä on mini-Alexa, eli voiko karismaattisempaa laukkua enää olla? =D

Vastaa viestiin
08.10.11, 18:15   #9 (linkki)
Ivory
(Vierailija)

Hieman samoilla linjoilla kuin edellinenkin eli: Celine Phantom mustana ja Mulberry Oversized Alexa in oak. Sitten tarvitset laadukkaan huivin ja näyttävän sormuksen esim. YSL.
  Vastaa viestiin
08.10.11, 21:03   #10 (linkki)
Mietteliäs
(Vierailija)

Olette aivan ihania, kun jopa linkitätte suoraan kuvat tänne.Kiitos siitä!
Phantom totea olen juuri Celineltä miettinyt.Ainoa vaan,että olen lyhyt ja kovin massiivista laukkua en voi siksi kantaa.Myös Alexa on tuttu ja hyvä vaihtoehto,olen miettinyt sitäkin deer värillä.Jotenkin laukkuja on niin valtaisa määrä,että niistä on vaikea valita,siksi apu tulee tarpeeseen.Arvasinkin,että täältä sitä kannattaa kysyä.LV laukut ovat mielstäni ihania mutta tosiaan nyt olisi kiva hankkia jotain muuta.
  Vastaa viestiin
08.10.11, 22:57   #11 (linkki)
Gretchen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietteliäs Näytä viesti
LV laukut ovat mielstäni ihania mutta tosiaan nyt olisi kiva hankkia jotain muuta.

En ostaisi enää, paitsi niitä vanhempia ja ehkä käytettynä.
Moni nimittäin kirjoittanut ja sanonut että niiden laatu on ollut huono viime aikoina, sen todistaa se että kun seisoin puolisen tuntia liikkeessä odottamassa laukkuostoksilla ollutta ystävätärtä viikko sitten, niin siinä ajassa kaksi eri henkilöä kävi näyttämässä rikkoontuneita laukkujaan kassalla, mies ja nainen. Mielestäni toinen sanoi että laukku oli reilu kaksi viikkoa sitten ostettu, ja toinen oli noin kuukausi sitten ostettu. Eli mielestäni niin kalliissa laukussa ja laukkumerkissä ei tosiaan saisi irrota ensimmäisenä kahvat ja hihnat. Toinen ystävätär sai alkuvuodesta Alman jonka kahvan nahka oli valmiiksi hieman makkaralla ja meni entistä enemmän ruttuun ihan muutaman käyttökerran jälkeen.
  Vastaa viestiin
09.10.11, 08:23   #12 (linkki)
Karismaattinen kynttilä
(Vierailija)

saman ikäinen elli

Karismaattinen laukku ! Laukku tai esine ei voi olla karismaattinen, ihminen voi olla karismaattine
  Vastaa viestiin
09.10.11, 11:24   #13 (linkki)
Paola
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Karismaattinen kynttilä Näytä viesti
Karismaattinen laukku ! Laukku tai esine ei voi olla karismaattinen, ihminen voi olla karismaattine
Myös esine voi huokua karismaa.

Suomalainen ihminen on toisaalta lähinnä kateellinen eikä karismaattinen, ja siksi kirjoittelee tyhjänpäiväistä kommenttia LUKSUSlaukkuketjuihin, joista hänellä itsellä ei ole kokemusta ;-) Jotain pitää vaan päästä sanomaan tai huutelemaan nimimerkin takaa, vaikka siitä ei olisi kellekään hyötyä tai iloa aiheeseen liittyen :-D

Ottaisin pikku-Alexan toisessa värissä ja iso-Alexan toisessa, tai vaihtoehtoisesti Bayswaterin.
Itselläni oli Mulberryltä iso-Roxanne, mutta se oli aika painava solkiensa takia.
  Vastaa viestiin
10.10.11, 10:11   #14 (linkki)
lulu
(Vierailija)

Itse haaveilen mustasta Lady Dior laukusta ja Guccin New Bamboo sarjan laukusta....nämä saattaisi saada kolmella tonnilla:)
  Vastaa viestiin
10.10.11, 12:56   #15 (linkki)
Piitu
(Vierailija)

Jos olisi varaa, niin ostaisin Hermesin Kellyn mustana strutsin nahkaisena. Olen haaveillut kyseisestä laukusta jo 20 vuotta ja haaveeksi taitaa myös jäädä...

Lady Dior on myös haaveissa, pitäisi vaan päästä jossain näkemään kyseisiä laukkuja ihan livenä. Myös ap. mainitsema Bayswater on minun makuuni.
  Vastaa viestiin
10.10.11, 22:37   #16 (linkki)
Diorissimo
(Vierailija)

Minä ottaisin tämän mustan Dior Cannage toten

Rento ja tyylikäs, kuitenkin olematta sellainen "täti menee teatteriin"-tyylinen kuten monet tikkilaukut ovat.
  Vastaa viestiin
10.10.11, 22:39   #17 (linkki)
Diorissimo
(Vierailija)

Sama laukku kuvassa, eli josta näkee sen koon

Vastaa viestiin
11.10.11, 12:46   #18 (linkki)
toivotonta
(Vierailija)

Laukun metsästys

Haluaisin tilata netistä laukun kun en mistään kaupasta mieluista löydä. Onko vinkkejä miltä sivuilta kannattaa katsoa, asos.com, topshop, zoovillage ja urban outfitters on jo tsekattu.
  Vastaa viestiin
11.10.11, 13:19   #19 (linkki)
hihihih
(Vierailija)

[QUOTE=Mietteliäs;11005607]sama laukku Azur,lisäksi pari Ikivanhaa ruskeaa Marellan nahkalaukkua ja pieni Longchampin musta) kovin montaa.Tarve olisi hyvälle mustalle ja ehkä konjakille laukulle.QUOTE]

Konjakkilaukulle! :DDD
  Vastaa viestiin
11.10.11, 14:32   #20 (linkki)
oak ostrich
(Vierailija)

Ota palautuksista sivuun siivu ja hommaa kirjanpitäjä - tonnien heitot kertoo että taloushallinta kusee.

Osta sitten tuo tarjous-Alexa: Mulberry Alexa Waders Green Sparkle Tweed MB-09011 - €172.85 : -laukut suomi,netistä,laukut helsinki,laukkuja netistä, Handbags-

ja laita loput säästöön.
  Vastaa viestiin
11.10.11, 17:23   #21 (linkki)
Mixu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oak ostrich Näytä viesti
Ota palautuksista sivuun siivu ja hommaa kirjanpitäjä - tonnien heitot kertoo että taloushallinta kusee.

Osta sitten tuo tarjous-Alexa: Mulberry Alexa Waders Green Sparkle Tweed MB-09011 - €172.85 : -laukut suomi,netistä,laukut helsinki,laukkuja netistä, Handbags-

ja laita loput säästöön.

Ei se tarkoita että taloushallinta olisi pielessä, jos suuret palautukset on tulossa. Jotkut vaan haluavat ennen joulua kunnon potin ;). Tämä voi siis olla täysin laskettu juttu!
  Vastaa viestiin
11.10.11, 18:53   #22 (linkki)
Urpomaista
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oak ostrich Näytä viesti

ja laita loput säästöön.

Miksi mainostat täällä feikkilaukkuja? Voi kuule tulla kallis potti jos pirattituote jää tullissa kiinni, ja sitä seuraakin sitten mahdollisesti monen tonnin sakot!!! Sillä rahalla olisi sittenkin kannattanut ostaa muutama aito laukku.
  Vastaa viestiin
11.10.11, 22:33   #23 (linkki)
Mietteliäs
(Vierailija)

Kiitos, että olen saanut loistavia ehdotuksia teiltä.
Polyvore on itselleni uusi tuttavuus ja siellä olen päässyt vertailemaan hyvin laukkuja.
Mixun ehdottama miu miu nousee kirkkaasti esille ja miu miu:n sivuilla olen myös käynyt laukkuja nyt katselemassa.
Myös edellisessä ketjussa oleva feikki-Alexa on aitona ihana, Mulberryn sivuilla.
Ainakin olen tehnyt sen johtopäätöksen, että ostan mielummin pari laukkua kerralla kuin yhden.
Verosunnittelu on osa-aikaisena yksityisyrittäjänä hankalaa, joskus käy näin, että maksaakin liikaa ennakoita. Päiväansiot kun voivat vaihdella todella paljon.
Mutta laukun valinta vasta hankalaa onkin...
  Vastaa viestiin
12.10.11, 09:30   #24 (linkki)
miss x
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mixu Näytä viesti
Ei se tarkoita että taloushallinta olisi pielessä, jos suuret palautukset on tulossa. Jotkut vaan haluavat ennen joulua kunnon potin ;). Tämä voi siis olla täysin laskettu juttu!
Hömppä, kunnon potin!!!! LOL

Jos palautuksia on tulossa, niin silloin todellakin on jotain pielessä. Se, että saat palautuksia tarkoittaa, että olet maksanut valtiolle liikaa veroja. Mietippä, kuinka monelle antaisit rahaa lainaksi ilman korkoa kokonaiseksi vuodeksi, esim. kolme tonnia??? Niin, ahaa....joko avautuu? Valtiohan ei siis maksa sinulle mitään korkoa tuosta lainaamastasi rahasta. Summa summarum, mielummin kannattaa siis vaikka maksaa mätkyinä muutama satanen, kun maksaa yhtään liikaa veroja.
  Vastaa viestiin
12.10.11, 10:04   #25 (linkki)
eurotyttö
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mixu Näytä viesti

Jos ei rahat säily tilillä niin pakkohan tuota keinoa on käyttää. Onneksi ei itse tarvitse, vaan tilillä on aina rahaa sen verran kun tarvitsen, enkä ole holtiton rahankäyttäjä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku