| |  | | |
12.10.11, 10:26
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Diorissimo Sama laukku kuvassa, eli josta näkee sen koon  | Tuota kannattaa kyllä harkita huolella! Tuommoinen ei sovellu kovin hyvin arkeen, sillä tuon tyyppiseen laukkuun tavarat häviävät, kalenterit, paperit ja vihkot ruttaantuvat, sataa sisään, toivotat taskuvarkaat tervetulleeksi, laukun kaatuessa sisältö pitkin maata tms. En tajua miksi tuollaisesta alkeellisesta ja epäkäytännöllisestä säkistä täytyisi maksaa tonneja, minulle tulee tuosta mieleen jotkut luolamiehet tms aika ennen vetoketjun, läpän ja solkien keksimistä tai koulun kässäntunnilla tehty viritelmä!
Pilke silmäkulmassa mutta yhden tuon tyyppisen laukun vähemmän onnellisena omistajana sanon että osta kunnollinen, ryhdikäs laukku. Ja jos olet yksityisyrittäjä jonka on hankala ennustaa tulonsa niin vielä mieluummin sijoittaisin tuon 3 tonnia vaikka johonkin toimenpiteeseen, jolla ennustettavuutta ja työn organisointia voisi parantaa... ;)
| |
| | |
12.10.11, 16:39
|
#27 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja miss x Hömppä, kunnon potin!!!! LOL
Jos palautuksia on tulossa, niin silloin todellakin on jotain pielessä. Se, että saat palautuksia tarkoittaa, että olet maksanut valtiolle liikaa veroja. Mietippä, kuinka monelle antaisit rahaa lainaksi ilman korkoa kokonaiseksi vuodeksi, esim. kolme tonnia??? Niin, ahaa....joko avautuu? Valtiohan ei siis maksa sinulle mitään korkoa tuosta lainaamastasi rahasta. Summa summarum, mielummin kannattaa siis vaikka maksaa mätkyinä muutama satanen, kun maksaa yhtään liikaa veroja. |
Itseasiassa valtio maksaa korkoja, mutta ne ovat niin mitättömät että ei niitä edes ajatella.. Esim. 1600 euron palautuksesta saa 6,76 euroa korkoa.
Kiitos valistuksesta, mutta tiesin jo ennenkin että mistä ne palautukset johtuvat. Ja kyllä, annan mielelläni ystäväpiirilleni/perheelleni 3000 euroa korottomasti lainaksi, jos he sitä todella tarvitsevat.
Olen muutaman kerran elämäni aikana maksanut mätkyjä, enkä sitä enää ikinä halua tehdä. On siis mukavampi nostaa omaa veroprosenttiaan, ja saada se hömppä potti ;) Kyllä sitä vanhemmalla iällä on mukava saada ennen joulua hieman shoppailu/matkustusrahaa
| |
| | |
12.10.11, 20:10
|
#28 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjä myös Tuota kannattaa kyllä harkita huolella! Tuommoinen ei sovellu kovin hyvin arkeen, sillä tuon tyyppiseen laukkuun tavarat häviävät, kalenterit, paperit ja vihkot ruttaantuvat, sataa sisään, toivotat taskuvarkaat tervetulleeksi, laukun kaatuessa sisältö pitkin maata tms. En tajua miksi tuollaisesta alkeellisesta ja epäkäytännöllisestä säkistä täytyisi maksaa tonneja, minulle tulee tuosta mieleen jotkut luolamiehet tms aika ennen vetoketjun, läpän ja solkien keksimistä tai koulun kässäntunnilla tehty viritelmä! |
Minulla on kyseinen laukku, ja sen saa hyvin kiinni. Eli ei paljoa kiinnosta taskuvarkaita kun laukku on olalla ja kainalon alla. Sitäpaitsi etkö ole kuullut purseketistä (et varmaan jos et ole luksuslaukkujen tuntija?), jolla saa kamat järjestykseen laukun sisällä, ja sen voi kätevästi siirtää laukusta toiseen.
| |
| | |
13.10.11, 11:00
|
#29 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sheree Minulla on kyseinen laukku, ja sen saa hyvin kiinni. Eli ei paljoa kiinnosta taskuvarkaita kun laukku on olalla ja kainalon alla. Sitäpaitsi etkö ole kuullut purseketistä (et varmaan jos et ole luksuslaukkujen tuntija?), jolla saa kamat järjestykseen laukun sisällä, ja sen voi kätevästi siirtää laukusta toiseen. | En tiedä olenko luksuslaukkujen tuntija, mutta minusta tuon hintaisen laukun sisusten pitäisi olla sillä lailla suunniteltu että sisältö pysyy järjestyksessä ilman näitä erikseen ostettavia sisätaskujärjestelmiä.
Olen näitä kuristuspussukoita ihan riittävän määrän nähnyt muilla, kokeillut ja yhden tyhmänä ostanutkin tietääkseni nuo mainitsemani seikat, jotka minun kohdallani ovat todellisia ja selkeitä miinuksia. Markkinoilla on tosi paljon eri vaihtoehtoja ja jos ihminen ei itse tiedä, mihin ne tonnit työntää niin vähin mitä hän ansaitsee on että joku kertoo käytännön plussia ja miinuksia, ulkonäköhän on vain yksi muuttuja pelissä ja toisen makua on mahdotonta tietää.
Minä en kyllä ostaisi minkäänlaista laukkua, jos sille ei ole mitään käyttökohdetta/tarvetta jo tiedossa. Keräilykin on käyttökohde, mutta jos ei edes ole keräilijä eikä yhtään tiedä minkälaista tai mihin tarkoitukseen on haluamassa, tuntuu vähän uunolta hankkeelta koko juttu.
| |
| | |
20.12.11, 19:27
|
#30 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| DKNY|Quilted fold-over bag|NET-A-PORTER.COM
Missasin tuon linkin takana olleen laukun sitten kokonaan. Harvoin löydän laukun, joka kiinnostaisi hintansa ja ulkonäkönsä puolesta.
Onko DNKY:n nettisivu ainoa, josta vastaavanlaisia voi löytää ja ostaa. Tai tietääkö joku vinkata, missä Helsingissä myydään vastaavanlaisia. Hintarajani on 150 euroa, enempää en halua enkä voi maksaa.
Pidän siis vähän rennommasta tyylistä ja vastaavanlaisia laukkuja myytiin DNKY:n sivuilla "sporttisina" joten se on kai sitten se tyyli jota haen. Stokkalla DNKY:n laukut ovat niin tylsiä ja tanttamaisia.
| |
| | |
30.12.11, 14:18
|
#31 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Maarit76 DKNY|Quilted fold-over bag|NET-A-PORTER.COM
Missasin tuon linkin takana olleen laukun sitten kokonaan. Harvoin löydän laukun, joka kiinnostaisi hintansa ja ulkonäkönsä puolesta.
Onko DNKY:n nettisivu ainoa, josta vastaavanlaisia voi löytää ja ostaa. Tai tietääkö joku vinkata, missä Helsingissä myydään vastaavanlaisia. Hintarajani on 150 euroa, enempää en halua enkä voi maksaa.
Pidän siis vähän rennommasta tyylistä ja vastaavanlaisia laukkuja myytiin DNKY:n sivuilla "sporttisina" joten se on kai sitten se tyyli jota haen. Stokkalla DNKY:n laukut ovat niin tylsiä ja tanttamaisia. |
Tarkistamalla säännöllisesti The Outnetin ( Designer Bags - Shop Discounts up to 70% Off at THE OUTNET) laukkuvalikoiman voit tehdä löytöjä, jos edulliset laukut kiinnostavat. Esim. DKNY:tä, Juicy Couturea ja Sonia by Sonia Rykieliä tulee suht usein myyntiin. Kannattaa muistaa, että Outnetin tavgara yleensä menee nopeasti myös kaupaksi, eli jos löytää sopivan, ei kannata jäädä miettimään - tuotetta ei ehkä seuraavana päivänä enää ole.
| |
| | |
30.12.11, 14:35
|
#32 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mulberrytree | Olenkin välillä seuraillut myös tuota nettisivustoa. Yleensä ne edullisemmat ovat sellaisia, joista en innostu. Ehkä sitten tilaan vastaavanlaisen suoraan merkin nettisivuilta. Se ei ollut pahan hintainenkaan. Ainoa vain etten näe livenä laukkua muuten kuin tilaamalla.
| |
| | |
30.12.11, 18:34
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) | Mä tilasin viimeks
Fendin laukun jostain amerikkalaisen nettiyhtiön kautta.
Siin meni kolmisen viikkoa, enne kuin laukku tuli, mut oon ollut tyytyväinen.
| |
| | | | |