| |  | | |
20.11.11, 19:40
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | VAROITUS!http://www.beautiful-fashion.net
Täytyypä laittaa varoitus kyseisestä firmasta myös tätä kautta !
Älkää ikäpäivänä tilatko tältä kusetus-sivulta mitään!!! Itse erehdyin tilaamaan 1.10 ja vieläkään en ole saanut rahojani takaisin lukuisista yhteydenotoista huolimatta sillä palautin tuotteet. Asiahan meni vielä kaikenlisäksi niin että alkuperäisestä paketista puuttui toinen tuote vaikka maksoin kummatkin etukäteen. Eikös olisi ollut normaalia palvelua että asiakkaalle ilmoitetaan toisen tuotteen olevan loppu ja rahat palautetaan mukisematta? Lähettivät sitte jälkikäteen tämän puuttuneen tuotteen ja palautin sen niinkun olin palauttanut toisenkin tuotteen. Nettikauppa ei vastaa lainkaan kyselyihin että miksi eivät ole vieläkään palauttaneet rahoja. Toimituskin tällä firmalla kestää yli 2 viikkoa.. En todellakaan voi suositella !!! Onko vastaavia kokemuksia tälläisistä huijarisivuista? Poliisin juttusillehhan tästä on varmaan mentävä ...
| |
| | |
24.11.11, 11:26
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | ... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja goldie_ Täytyypä laittaa varoitus kyseisestä firmasta myös tätä kautta !
Älkää ikäpäivänä tilatko tältä kusetus-sivulta mitään!!! Itse erehdyin tilaamaan 1.10 ja vieläkään en ole saanut rahojani takaisin lukuisista yhteydenotoista huolimatta sillä palautin tuotteet. Asiahan meni vielä kaikenlisäksi niin että alkuperäisestä paketista puuttui toinen tuote vaikka maksoin kummatkin etukäteen. Eikös olisi ollut normaalia palvelua että asiakkaalle ilmoitetaan toisen tuotteen olevan loppu ja rahat palautetaan mukisematta? Lähettivät sitte jälkikäteen tämän puuttuneen tuotteen ja palautin sen niinkun olin palauttanut toisenkin tuotteen. Nettikauppa ei vastaa lainkaan kyselyihin että miksi eivät ole vieläkään palauttaneet rahoja. Toimituskin tällä firmalla kestää yli 2 viikkoa.. En todellakaan voi suositella !!! Onko vastaavia kokemuksia tälläisistä huijarisivuista? Poliisin juttusillehhan tästä on varmaan mentävä ... |
Aivan sama juttu käynyt mulle. Tilasin beautiful-fashion.net -sivuilta muutaman tuotteen, jotka maksoin etukäteen...sain kyllä kaikki tilaamani tuotteet, mutta palautukseen kuitenkin menivät huonon laadun takia...palautusrahoja en ole vieläkään saanut ja tilasin tuotteet jo 18.9. Olen laittanut lukuisi maileja ja yrittänyt myös soittaa, mutta kukaan ei vastaa maileihin eikä puheluihin...
| |
| | |
24.11.11, 12:00
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ilmoittakaa kuluttaja-asiamiehelle.
| |
| | |
24.11.11, 12:23
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Joo iloitusta kuluttajansuojaan ja äkkiä, niin on vielä toiveita jostain hyvityksestä :)
| |
| | |
26.11.11, 16:02
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
nojohan nyt ... rahat tuli ja tässä vastine reklamaatioon ... olen sanaton […] [Viestiä moderoitu]
Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 02.12.11 09:31.
| |
| | |
05.02.12, 04:30
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | beautiful fashion.net Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja goldie_ Täytyypä laittaa varoitus kyseisestä firmasta myös tätä kautta !
Älkää ikäpäivänä tilatko tältä kusetus-sivulta mitään!!! Itse erehdyin tilaamaan 1.10 ja vieläkään en ole saanut rahojani takaisin lukuisista yhteydenotoista huolimatta sillä palautin tuotteet. Asiahan meni vielä kaikenlisäksi niin että alkuperäisestä paketista puuttui toinen tuote vaikka maksoin kummatkin etukäteen. Eikös olisi ollut normaalia palvelua että asiakkaalle ilmoitetaan toisen tuotteen olevan loppu ja rahat palautetaan mukisematta? Lähettivät sitte jälkikäteen tämän puuttuneen tuotteen ja palautin sen niinkun olin palauttanut toisenkin tuotteen. Nettikauppa ei vastaa lainkaan kyselyihin että miksi eivät ole vieläkään palauttaneet rahoja. Toimituskin tällä firmalla kestää yli 2 viikkoa.. En todellakaan voi suositella !!! Onko vastaavia kokemuksia tälläisistä huijarisivuista? Poliisin juttusillehhan tästä on varmaan mentävä ... |
Minun tilaukseni kyseisestä nettikaupasta ei koskaan saapunut perille asti. Ensin ei yhteydenottoihin vastattu, sitten väitettiin, että posti oli hukannut pakettini. Lopulta lupasivat lähettää tuotteet uudelleen, mutta mitään ei kuulunut 1,5 kuukauteen, joten otin vähän selvää asioista ja uhkasin viedä asian eteenpäin viranomaisille, sillä olin maksanut tuotteet etukäteen. Ja kas kummaa; rahat tulivat tililleni vielä samana päivänä... Tämän sotkun selvittelemiseen meni yhteensä noin 4 kk aikaani ja kärsivällisyyttäni...
| |
| | |
09.02.12, 07:58
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ohhoh!
olen tilaillut kyseisestä liikkeestä vaatteita jo pitkän aikaa ja olen aina saanut tilaamani tuotteet sekä palautusten yhteydessä rahat tililleni..
| |
| | |
12.02.12, 13:20
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Joo eli heti yhteys kuluttajansuojatyypeille, jos tämmöistä sattuu että saadaan huijarit kuriin!
| |
| | |
22.02.12, 15:52
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
joopa joo...mulle kävi kanssa niin että tilasin kyseisestä puljusta ja maksoin tuotteet etukäteen mutta eipä ole pakettia kuulunut...ei ole saapumisilmoitusta tullut sähköpostiin saatika postiluukusta lappua kolahtanut että pahapa on pakettia jäljittää(postista) kun ei ole edes koko lähetystunnusta..tuskinmpa ovat edes lähettäneet koko lähetystä...sähköpostia olen laittanut tuohon puljuun mutta ei niihin ole kukaan vastannut..että tämmönen firma!!ETTÄ ÄLKÄÄ IHMISET TILAILKO TUOLTA!!
| |
| | |
23.02.12, 14:50
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä myös uhri... Tilasin vahingossa liian pienet farkut sieltä viime kuun alkupuolella ja palautin 20.1, mutta ei ole rahoja näkyny vieläkään, ja olen laittanut varmaan 6 valitusviestiä ja uhannut viedä asiaa eteenpäin ja niin teinkin, kun juuri täytin lomakkeen kuluttajaviraston sivuilla..
| |
| | |
23.02.12, 21:56
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Tuskin on nyt Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Emmi Joo eli heti yhteys kuluttajansuojatyypeille, jos tämmöistä sattuu että saadaan huijarit kuriin! | .. edes kyseessä huijauksesta. Itse olen tilannut useasti täältä, eikä ole koskaan ollut ongelmia. Itselläni on sen sijaan useasti ollut ongelmaa saada palautusrahoja takaisin H&M:iltä, enkä silti syyttäisin niiden olevan sen perusteella huijarit.
| |
| | |
23.02.12, 22:55
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Vastausta yllä olevisiin viesteihin Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Redhead joopa joo...mulle kävi kanssa niin että tilasin kyseisestä puljusta ja maksoin tuotteet etukäteen mutta eipä ole pakettia kuulunut...ei ole saapumisilmoitusta tullut sähköpostiin saatika postiluukusta lappua kolahtanut että pahapa on pakettia jäljittää(postista) kun ei ole edes koko lähetystunnusta..tuskinmpa ovat edes lähettäneet koko lähetystä...sähköpostia olen laittanut tuohon puljuun mutta ei niihin ole kukaan vastannut..että tämmönen firma!!ETTÄ ÄLKÄÄ IHMISET TILAILKO TUOLTA!! | Jos Posti jäljittää paketin, se tarkoittaa että paketti ON postitettu, mutta lähettäjä on tehnyt siitä katoamis - tiedustelun postiin. Se tarkoittaa, että lähettäjä on saanut joko asiakkaalta tiedon siitä, että paketti ei ole saapunut perille, TAI lähettäjä on sen itse huomannut.
Tällainen ilmoitus voi ainoastaan tehdä jos lähetystunnusta ON ja paketti ON postitettu.
Jos olet kuitenkin tilausta jo etukäteen maksanut, maksamme tottakai rahojasi takaisin hetimiten, kunhan lähetät tilitietojasi as.palveluumme.
Kiitos Teille palautteistanne. Ilmeisesti tänne on kiertynyt sen verran näitä kommentteja, että haluaisimme antaa feedbackia.
Tiedoksi kaikille: Meillä ei ole koskaan ollut tapana jättää palautusrahat maksamatta asiakkaillemme, eikä myöskin tulevaisuudessa tulee koskaan tapahtumaan. Tämä on rikos ja täysin lain vastaan!
Jos ei ole ruuhkaa, palautusrahat ovat noudettavissa asiakkaan ilmoittamalta pankkitililtä noin kolmen viikon sisällä siitä, kun palautus on jätetty postiin kuljettavaksi. Tämä tieto lukee myöskin tilauksen mukana tulleessa palautusopas paperilla.
Niin kuin kotisivuillamme tällä hetkellä lukee, meillä on ollut ja on tälläkin hetkellä ruuhkaa. S-postit tulee päivittäin useita satoja, mutta vastailemme niihin kaikkiin niin pian kuin on vaan mahdollista. Yritämme kyllä kovasti tarjota asiakkaillemme mahdollisimman hyvän palvelun, mutta niin kuin varmasti ymmärrätte, ihmisiä olemme mekin. Olemme läpi-rehellinen, 6 vuotta pystyssä jo ollut suomalainen yritys. Rehellisyys ja luotettavuus ovat meille enemmän kuin tärkeitä, emmekä mitään muuta hyväksy. Annamme sitä ja odotamme tietenkin saavamme sitä samaa asiakkailtamme.
Jos Te ette jostain syystä saatte vastausta lähettämänne s-postiinne, syy voi olla useita.
Jos kyseessä on ruuhkaa tilanteita, ilmoitamme siitä aina etusivuillamme.
Jos as.palveluumme on suljettu, on se ilmoitettu etusivuillamme, sekä saatte meiltä aina ns. autoreply - sähköpostin, jossa lukee lisätietoja. Jos meillä on teknisiä ongelmia joko verkkokaupan ohjelmiston tai s-postiemme kanssa, laitamme siitäkin aina tiedon joko verkkokaupan etusivuille tai verkkokaupan Facebook sivustoille. Yleensä molemmilla.
JOS ette jostain syystä saa meihin kiinni s-postitse (useiden s-postien lukuunottamatta), voitte aina esim. jättää kommentin suoraan Facebook sivuillamme, jossa osa henkilökunnastamme päivittäin vastailee kysymykseihin.
Tarjoamme reilusti muita maksuvaihtoehtoja paitsi ennakkomaksun ja postiennakon, jos niitä tuntuu Teille epäluotettavia. Voitte turvallisesti tehdä ostoksia luottokortilla, kaikeilla verkkopankki - painikeilla sekä rahoitusyhtiö Klarna AB:n Laskulla ja Osamaksulla.
Luottokortti ja verkkomaksut tarjoaa suomalainen Checkout yritys ja Klarna AB on tunnettu Ruotissa perustettu rahoitusyhtiö. Klarnan palveluilla saat 30 pv korotonta maksuaikaa (laskulla tilatessasi) ja maksatte tuotteistanne vasta kun olette vastaanottaneet ja tarkistaneet tilauksenne, EI ennen siitä.
Tuhansista tilaukseista saattaa joskus tapahtua asioita tai muita onglemia, joihin emme aina pysty vaikuttamaan. Pyrimme kuitenkin aina selvittämään kaikki ongelmat ja mahdolliset viat hetimiten sen jälkeen, kun asiakas on ollut meihin yhteydessä.
Joskus as.palveluumme ruuhkaantuu, ja toivomme silloin Teillä olevan vähän kärsivällisyyttä kanssamme. Vastailemme kaikille, ja ei ole ongelma tai juttu, johon ei löytyy ratkaisun. Kaikki kysymykset ovat tervetulleita.
Kiitos sanasta sekä ajastanne! ♥
| |
| | |
24.02.12, 17:19
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kysyin postista ja siellä sanottiin etteivät voi tehdä asialle nyt mitään koska minulla ei ole lähetystunnusta että paketin kulun voisi jäljittää..olen teille laittanut usean sähköpostin missä olen ilmoittanut tilauksen päivän,tuotteet mitkä olen tilannut ja summan minkä olen maksanut(luonnollisesti maksu näkyy tiliotteessani) ja omat tietoni puhelinnumeroineen!ja olen asiallisesti ilmoittanut että lähetys ei ole vieläkään saapunut...eli olen kyllä omasta puolestani katsonut että olen ilmoittanut mahdollisesti kadonneesta lähetyksestä..
mutta sieltä teidän suunnasta ei ole kuulunut mitään eikä yhteenkään viestiin ole vastattu tms...
tuotteet tilasin tammikuun alussa ja toimitusajaksi mainittiin muistaakseni muutama päivä mutta nyt on kulunut lähemmäs 2kuukautta
| |
| | |
24.02.12, 20:17
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Laitatko Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Redhead Kysyin postista ja siellä sanottiin etteivät voi tehdä asialle nyt mitään koska minulla ei ole lähetystunnusta että paketin kulun voisi jäljittää..olen teille laittanut usean sähköpostin missä olen ilmoittanut tilauksen päivän,tuotteet mitkä olen tilannut ja summan minkä olen maksanut(luonnollisesti maksu näkyy tiliotteessani) ja omat tietoni puhelinnumeroineen!ja olen asiallisesti ilmoittanut että lähetys ei ole vieläkään saapunut...eli olen kyllä omasta puolestani katsonut että olen ilmoittanut mahdollisesti kadonneesta lähetyksestä..
mutta sieltä teidän suunnasta ei ole kuulunut mitään eikä yhteenkään viestiin ole vastattu tms...
tuotteet tilasin tammikuun alussa ja toimitusajaksi mainittiin muistaakseni muutama päivä mutta nyt on kulunut lähemmäs 2kuukautta | vielä kerran viestiä as.palveluumme: beautiful.fashion@bob.fi , niin voimme tarkistaa tilauksesi. Kun tilaus on lähetetty (jos kyseessä on nyt siis pakettilähetyksestä) lähetystunnusta on. Jos tilauksesi on lähetetty 1.lkn kirjeenä, siitä ei ole valitettavasti mahdollista saada lähetystunnusta, kun kirjelähetykseissä tällaista ei ole. Parempi selvittää asian oman keskustelun kautta, kuin tähän kautta.
Kiitos sinulle jo etukäteen :),
Yst.terkuin
Beautiful-fashion.net
| |
| | |
29.02.12, 11:38
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Muutama korjaus
Nettikaupan on lain mukaan palautettava asiakkaan rahat viimeistään 30 päivän kuluessa! Mikään "ruuhka" asiakaspalvelussa ei ole hyväksyttävä syy pantata rahoja!
Toinen asia, en usko selittelyänne! Mitenkähän ihmeessä teillä onkin näin paljon tyytymättömiä asiakkaita jos kaikki asiat on hoidettu rehellisesti? Paljon väärinkäsityksiä? TUSKIMPA!
| |
| | |
29.02.12, 11:43
|
#16 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Onko kyseessä tosiaan suomalainen yritys? Tuo puolustuspuhe oli niin täynnä kielioppivirheitä, että on vaikea uskoa että asialla olisi ihan 100% suomalainen syntyperäinen kirjoittaja. Haiskahtaa...
| |
| | |
06.03.12, 13:55
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | ärsyttäääääää Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Beautiful-fashion.net Tiedoksi kaikille: Meillä ei ole koskaan ollut tapana jättää palautusrahat maksamatta asiakkaillemme, eikä myöskin tulevaisuudessa tulee koskaan tapahtumaan. Tämä on rikos ja täysin lain vastaan!
Jos ei ole ruuhkaa, palautusrahat ovat noudettavissa asiakkaan ilmoittamalta pankkitililtä noin kolmen viikon sisällä siitä, kun palautus on jätetty postiin kuljettavaksi. Tämä tieto lukee myöskin tilauksen mukana tulleessa palautusopas paperilla. | Miksi te ette tee mitä lupaatte?? Sanoitte maksavanne minulle rahani takaisin jo kohta kaksi kuukautta sitten! Käsittääkseni millään pankilla ei mene niin kauaa rahan siirtämiseen? Jos luvataan maksaa tiettynä päivänä niin se on silloin maksettava! Ettekö tajua että menetätte asiakkaanne tällä menolla? On kymmeniä nettikauppoja jotka myy samoja vaatteita mutta 100 kertaa paremmalla asiakaspalvelulla. Esim. Jeans.fi vastaa viesteihin samantien, eikä parin viikon päästä.
Kuluttujavirasto ottaa teihin yhteyttä viikon sisällä. Jos rahoja ei ala kuulua niin sitten asia menee kuluttujariitalautakuntaan.
| |
| | |
06.03.12, 13:57
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | ... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen Onko kyseessä tosiaan suomalainen yritys? Tuo puolustuspuhe oli niin täynnä kielioppivirheitä, että on vaikea uskoa että asialla olisi ihan 100% suomalainen syntyperäinen kirjoittaja. Haiskahtaa... | firma on ilmeisesti ihan suomalainen mutta kieli on ruotsi :)
| |
| | |
08.03.12, 15:56
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ettepä ole edelleenkään yhteenkään sähköpostiin vastannut..pitkä teillä tuo viive hoitaa noita asioita...puhelinnumeroakaan ette ole laittanut sivuillenne että asioista voisi soittaa(kertoo kyllä todella paljon teidän firmasta)ihan naurettavaa touhua!!
| |
| | |
09.03.12, 00:27
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | ärsyttäää Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Redhead Ettepä ole edelleenkään yhteenkään sähköpostiin vastannut..pitkä teillä tuo viive hoitaa noita asioita...puhelinnumeroakaan ette ole laittanut sivuillenne että asioista voisi soittaa(kertoo kyllä todella paljon teidän firmasta)ihan naurettavaa touhua!! | Puhelinnumero on netissä (muistaakseni fonecta.fi) mutta älä edes vaivaudu soittamaan, puhelin on nimittäin joka päivä kiinni.
Aivan käsittämätöntä toimintaa, viesteihin ei vastata, eivätkä tee mitään mitä ovat luvanneet. Edelleen odottelen rahojani takaisin, jotka lupasivat maksaa kuukausia sitten. Vaikka olisi kuinka kiire, niin yhteen rahojen siirtämiseen ei mene kuin hetki. Muillakin verkkokaupoilla on ruuhkaa mutta miten ne ehtivät palvella asiakkaitaan?
Voinkohan tehdä rikosilmoituksen kyseisestä firmasta? Ei tässä kohta muu auta. Kuluttaja-asiamieheen olen ottanut yhteyttä mutta nähtävästi se ei auta.
| |
| | |
21.03.12, 20:41
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
tilasin takin noin kuukausi sitten eikä mitään ole kuulunut. onneksi postiennakolla niin en sentään mennetänyt rahoja. onko heillä todella näin paljon ruuhkaa, saanko ikinä takkiani :(
| |
| | |
22.03.12, 20:29
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Vastaus
Hei Huhhuh,
Valehtelua ei auta ketään, rehellisyys on se mikä aina on se oikea tie. Ja olet ihan oikeassa, ruuhka - tilanteet eivät saisivat vaikuttaa as.palautuksien takaisinmaksuun. Rahojen "pantattamiseen" on lain vastaan.
Meillä on reilut 25 000 kpl rekisteröityneitä asiakkaita, yritys (Suomalainen ;) ) on ollut jo 6 vuotta pystyssä, ja rehellisesti olemme yrityksemme hoitaneet. Muita selityksiä ei löydy. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh Nettikaupan on lain mukaan palautettava asiakkaan rahat viimeistään 30 päivän kuluessa! Mikään "ruuhka" asiakaspalvelussa ei ole hyväksyttävä syy pantata rahoja!
Toinen asia, en usko selittelyänne! Mitenkähän ihmeessä teillä onkin näin paljon tyytymättömiä asiakkaita jos kaikki asiat on hoidettu rehellisesti? Paljon väärinkäsityksiä? TUSKIMPA! | | |
| | |
22.03.12, 20:32
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen Onko kyseessä tosiaan suomalainen yritys? Tuo puolustuspuhe oli niin täynnä kielioppivirheitä, että on vaikea uskoa että asialla olisi ihan 100% suomalainen syntyperäinen kirjoittaja. Haiskahtaa... | Hei ainokainen,
Hauska kysymys :), mutta siis suomalainen yritys kyllä, jossa suomenkielinen, ruotsinkielinen, englantikielinen, tanskankielinen sekä norjankielen asiakaspalvelu. Kiitos palautteestasi.
| |
| | |
22.03.12, 20:43
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja takiton tilasin takin noin kuukausi sitten eikä mitään ole kuulunut. onneksi postiennakolla niin en sentään mennetänyt rahoja. onko heillä todella näin paljon ruuhkaa, saanko ikinä takkiani :( | Hei takiton,
Jos olet noin kauan sitten meiltä tilannut, eikä olet tilauksen edelleenkään saanut, olisi tosi kiitettävää, jos sinulla olisi esim. tilausnron, jota voisimme asian tarkistaa. Kiitos :)
| |
| | |
22.03.12, 20:53
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Hoidettu Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja .. Puhelinnumero on netissä (muistaakseni fonecta.fi) mutta älä edes vaivaudu soittamaan, puhelin on nimittäin joka päivä kiinni.
Aivan käsittämätöntä toimintaa, viesteihin ei vastata, eivätkä tee mitään mitä ovat luvanneet. Edelleen odottelen rahojani takaisin, jotka lupasivat maksaa kuukausia sitten. Vaikka olisi kuinka kiire, niin yhteen rahojen siirtämiseen ei mene kuin hetki. Muillakin verkkokaupoilla on ruuhkaa mutta miten ne ehtivät palvella asiakkaitaan?
Voinkohan tehdä rikosilmoituksen kyseisestä firmasta? Ei tässä kohta muu auta. Kuluttaja-asiamieheen olen ottanut yhteyttä mutta nähtävästi se ei auta. | Hei Redhead,
Ilmeisesti tässä asiassa on EDELLEENKÄÄN epäselvyyksiä (ei siis sinun puolestasi). Voimme tosiaan tarkistaa tilitietoamme, mutta ei tässä ilmeisesti mitään höytyä siitä on, jos maksu ei ole kuitenkaan vieläkään rekisteröitynyt tililläsi. Kyseinen lähetys on vielä Itellan kiertotiellä, eikä olemme heiltä korvausta saaneet.
Jos sinulla on mahdollista ja jaksamista lähettää Facebookin kautta meille vielä kerran tilitietojasi, voin kyllä 100% luvata, että rahat siirretään tilillesi samantien! Beautiful-fashion.net - Kuluttaja- ja vähittäismyyntitavara - Maalahti, Finland | Facebook | |
| | | | |