Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.12.11, 02:11   #1 (linkki)
kokemuksia?
(Vierailija)

Ne Thomas Sabon koottavat korusetit

Millaisia nämä Sabon kaula- ja rannekorut ovat käytössä?
Tummuvatko ketjut ja riipukset helposti? Entä rispaantuuko se silkkinauha käytössä?

Montako sellaiseen kaula- tai rannekoruun saa kiinni järkevästi niin että riipukset erottuvat vielä siitä eivätkä mene yhteen solmuun? :)

Ajattelin kysäistä täällä ennenkuin menen katsomaan, kävin Hgin keskustan Stokkalla perjantaina mutta siinä Sabon tiskillä oli ihan mieletön määrä turisteja jonottamassa joten en jaksanut jäädä odotteleen kun oli kiire.

Ps. Ystävä väittää että tämä on vain rahastusta että myydään korut pala palalta eli ketjut, riipuskiinnikkeet ja vielä itse riipukset :D
  Vastaa viestiin

11.12.11, 18:40   #2 (linkki)
weew
(Vierailija)

Riipukset eli charmit ovat huonolaatuisia, tai lähinnä niiden lukot. Olen niitä seitsemän ostanut, ja yksi on pysynyt ehjänä (siitäkin lukko löystynyt). Teen siistiä sisätyötä.

Kun yksi charm maksaa sen 30-80 e, olen ihan mukavasti pudotellut rahaa.
  Vastaa viestiin
12.12.11, 11:49   #3 (linkki)
huonolaatuisia?
(Vierailija)

oikeesti? miten ne voi olla niin kalliita mutta silti noin huonoja?

entä ne metalliset rannekkeet ja silkkiset kaulanauhat johon niitä saa kiinni, onko nekin huonoja?
  Vastaa viestiin
12.12.11, 12:28   #4 (linkki)
.....
(Vierailija)

ei se ole tyhmä joka pyytää vaan...

mulla todella huonot kokemukset. lukko ei pidä ja hinta suolainen. en suosittele. harmi, sillä ne charmsit on tosi hienoja.
  Vastaa viestiin
12.12.11, 20:47   #5 (linkki)
weew
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja huonolaatuisia? Näytä viesti
entä ne metalliset rannekkeet ja silkkiset kaulanauhat johon niitä saa kiinni, onko nekin huonoja?
Unohdinkin mainita, että metallisesta ranneketjusta lähti irti tuo pyöreä Thomas Sabo -kiekko. Murtui vain juurestaan.

Ajatella, että noistakin tehdään feikkejä. Ei ne niin kalliita kuitenkaan ole. Oman rannekoruni ostin Stockalta.

Summa summarum, erittäin huono hintalaatusuhde. Jos on varaa ja halua ostella uusia koruja koko ajan, niin suosittelen.
  Vastaa viestiin
13.12.11, 00:55   #6 (linkki)
Nomination?
(Vierailija)

Onko ne Nominationin korut samanlaisia, vai parempilaatuisia?
  Vastaa viestiin
15.12.11, 17:46   #7 (linkki)
Nomination vai Sabo?
(Vierailija)

Minua kiinnostaisi myös. Kumpi merkki olisi laadukkaampi, ja klassisempi?
  Vastaa viestiin
15.12.11, 23:07   #8 (linkki)
sissi
(Vierailija)

Mulla on ollut Nomination neljä vuotta ja Thomas Sabokin pian kolme vuotta. Nominationista yksi laatta hajonnut, Sabossa seitsemän killutinta ja siitä vanhimmasta kiinnike löystynyt niin että noin puolen millin rako näkyy, ei ole kyllä lähelläkään tippumista. Itse koru ei ole tummunut, vähän naarmuja tullut koska aina ranteessa, kolmessa riipuksessa takana oleva Thomas Sabo-tekstikaiverrus hivenen tummunut. Nominationlaattojen välit taas hyvinkin tummuneet, näkyy korua venytettäessä. Kerran kuukaudessa saa olla topsipuikolla putsaamassa. Ehdottoman tyytyväinen olen kumpaakin koruun, laadussa ei tosissaan valittamista.
  Vastaa viestiin
28.01.12, 00:51   #9 (linkki)
Omistaja.
(Vierailija)

Ostin Sabon kaulakorun viikko sitten mutten ole vielä ehtinyt käyttää sitä.
Niitä pikkuriipuksia on niin paljon joten niistä oli vaikea valita :)
  Vastaa viestiin
12.02.12, 20:53   #10 (linkki)
Vaihtelevia juttuja?
(Vierailija)

Miten jotkut sanovat että nämä ovat aivan loistavia laadultaan ja toiset haukkuvat niitä?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku