| |  | |
14.12.11, 19:31
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Kummat paremmat - UGG vai EMU?
Kumman merkkiset lampaannahkakengät ovat paremmat jalassa, käytössä, ehkä vähemmän liukkaat talvella?
Ymmärsin että molemmat merkit ovat niitä alkuperäisiä australialaisia surffareille tarkoitettuja lämpötossuja, mutta olen kuullut että moni aussi pitää EMUa alkuperäisenä ja UGGia amerikkalaistuneena versiona.
| |
| | |
14.12.11, 21:57
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja käyttökokemuksia? Kumman merkkiset lampaannahkakengät ovat paremmat jalassa, käytössä, ehkä vähemmän liukkaat talvella?
Ymmärsin että molemmat merkit ovat niitä alkuperäisiä australialaisia surffareille tarkoitettuja lämpötossuja, mutta olen kuullut että moni aussi pitää EMUa alkuperäisenä ja UGGia amerikkalaistuneena versiona. | Ugg boots - Wikipedia, the free encyclopedia | |
| | |
14.12.11, 22:49
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei!
Minulla ei valitettavasti ole kokemusta Emuista, mutta toivottavasti joku osaisi auttaa, sillä aihe kiinnostaa minuakin.
Minulla on ennestään Uggit mutta nyt toisen värinen pari olisi hankintalistalla, ja ihmettelen, pitäisikö tällä kertaa kokeilla Emuja. Uggit ovat olleet tarkoitukseensa muuten mainiot mutta hiukan turhan liukkaat. Kovilla pakkasilla meno toki sujuu hyvin, kun lumi on tarpeeksi narskuvaa, mutta vähän lauhemmilla keleillä olisi kiva olla enemmän pitoa pohjassa. Netistä löytämieni kuvien perusteella Emujen pohja näyttää aika samantyyppiseltä kuin Uggien, mutta materiaalin tyypistä on vaikea sanoa kuvan perusteella mitään.
| |
| | |
15.12.11, 02:40
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ihmettelen aivan samaa, koska minulla on molemmat, ja ne UGGsit ovat Suomessa ja on todettu tosi liukkaiksi Helsingin talvikaduilla. Näillä EMUilla olen kävellyt vain Tokiossa, joten lumipitävyydestä ei ole tietoa.
| |
| | |
15.12.11, 13:52
|
#5 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
|
Mulla on ollut kaksi vuotta käytössä Emut, ja ovat tosi ihanat ja lämpimät. Käytän vain pakkasella, koska ne eivät kestä kastumista. Ei muistu mieleen että olisivat olleet liukkaat (tästä talvesta ei vielä kokemuksia). Viime talvien paukkupakkasissa noi on olleet ihan ehdottomat.
| |
| | |
16.12.11, 23:18
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Miten Emuissa menevät koot? Ovatko tiukkoja vai väljiä kokoonsa nähden?
| |
| | |
17.12.11, 02:58
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | | |
| | |
17.12.11, 13:25
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Emujen koot, miten menee? Miten Emuissa menevät koot? Ovatko tiukkoja vai väljiä kokoonsa nähden? | Käytän kokoa 36 ja sama Emussa. Kenkä kyllä löystyy jonkun verran kun karva painuu käytössä.
| |
| | |
28.01.12, 00:53
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Onko Emujen pohja jämäkämpi kuin Uggien?
| |
| | |
28.01.12, 13:33
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Nuo EMU:than ovat aivan järjettömän hintaisia.
| |
| | |
29.01.12, 01:32
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Talous kunnossa Nuo EMU:than ovat aivan järjettömän hintaisia. |
Nehän on edullisempia kuin Uggit.
Uggeissa on varmaan tullut ns. julkkislisää eli kun hollywoodjulkkiksille annetaan niitä ilmaiseksi promotuotteina niin me muut kuluttajat joudutaan maksamaan sekin lysti.
| |
| | |
30.01.12, 12:50
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | ugg
EMUista ei kokemusta, mutta UGGin Kenlyt on osoittautuneet hyviksi. En tiedä saako vielä Suomesta, kun ei jenkeissäkään näkynyt oikeen muualla kuin woodburyssa UGGn outletissä, mutta jatkossa varmasti tulevat tännekin myyntiin. Pohjat tosi pitävät, vastaavat täysin mitä tahansa muita hyviä talvikenkiä. Tässä mallissa plussaa sivuvetsku, saa lahkeet järjestettyä siististi, ei tarvii runtata kengänvarteen myttyyn. Lisäksi noi on muotoillummat kuin perusugit, stylemmät ehdottomasti, aikuisempaan makuun.
| |
| | |
30.01.12, 14:07
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mitkä tavaratalot ja/tai liikkeet myy näitä Suomessa?
Uggeja on ainakin Aleksi13'ssa ja Stockmannilla.
| |
| | | | |