Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.12.11, 20:04   #1 (linkki)
_kenkäfriikki_
(Vierailija)

Guess kengät

Onko teillä ellit kokemuksia Guess kengistä?
Guessilla näyttää olevan tosi paljon kauniita kenkiä, mutta millainen on kenkien laatu, kestääkö käytössä?

Katselin muutamia saappaita, mutta monen sadan euron hinta tuntuu kovalta, varsinkin jos laatu on samanlaista kuin saman merkin käsilaukut.
  Vastaa viestiin

22.12.11, 22:12   #2 (linkki)
AP
(Vierailija)

Eikö kenelläkään tosiaan ole kokemusta?
  Vastaa viestiin
22.12.11, 22:58   #3 (linkki)
Sheikha ei kirj.
(Vierailija)

Hei!

Valitettavasti minulla ei ole kokemusta nimenomaan Guessin saappaista, mutta sandaaleista kylläkin: minulla on ollut yhdet matalapohjaiset sandaalit ja yhdet Guess by Marciano -malliston korkeakorkoiset sandaalit. Matalapohjaiset sandaalini ovat kyllä olleet hintansa väärti siinä mielessä, että nahka on pehmeää, ja kengillä voi kävellä pitkiä matkoja ilman huolta hiertymistä. Muiden merkkien vastaavissa sandaaleissa (ensimmäisenä tulee mieleen Steve Madden) pohjaan on alkanut käytön myötä tulla halkeamia, mutta Guessin sandaaleille näin ei ole käynyt. Mitä tulee korkosandaaleihini, niiden käyttö taas on jäänyt pariin kertaan. Sandaalit ovat aivan hurjan kiikkerät eli tuntuu, ettei pohjissa ole tarpeeksi jäykkyyttä. Jälleen täytyy sanoa, että nahka on mukavan pehmeää, mutta se ei kyllä riitä pelastamaan pohjien huonoa laatua.
  Vastaa viestiin
30.12.11, 22:47   #4 (linkki)
AP
(Vierailija)

Kiitos Sheikha, kun jaoit kokemuksen kengistä.

Tänään testailin Stockmannilla Guessin nilkkureita, joissa oli korkeat korot ja ne tuntui minun jalkaani aika hyviltä. Hintaa oli 250 € ja kengät jäi vielä kauppaan. Pohja tuntui ihan tukevalta, mutta silti tuokin hinta on aika kova, jos kengät jääkin käyttämättä.

Taidan jättää himoitsemani saappaat ostamatta ja ostaa jotkut muut (halvemmat) Guessin kengät tai sitten valitsen jonkun muun merkin.
  Vastaa viestiin
02.01.12, 12:05   #5 (linkki)
Omistan muutamat
(Vierailija)

Minusta heidän kaikki saapikkaat ovat jotenkin jäykkiä jalassa, mutta avokkaat ovat hyviä.
  Vastaa viestiin
02.01.12, 13:38   #6 (linkki)
sandaletit
(Vierailija)

sandaletit on tosi hyvät jalassa, mulla on kahdet n.10 cm korolla ja tuntuu tukevilta silti. tavallisista korkkareista en tiedä käytössä, mutta ainakin sovittaessa lesti tuntuu tosi hyvältä...voi riippua paljon kenkämallista.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku