Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.12.11, 16:38   #1 (linkki)
jermu
(Vierailija)

Ale ja verkkokaupat

Hei.

Pientä mielipidekyselyä ja gallupia pystyyn; Shoppailetteko yleensä verkkokaupoissa ja jos niin, niin mitkä ovat suosikkinne ja mitkä tarjoavat parhaita alennuksia?

Itse olen vasta pikku hiljaa löytänyt muutakin kuin Elloksen. Tein ostoksia Twist&Tangolta, jossa oli -50% ale ja Spartoosta, jossa kengät olivat alennettu laidasta laitaan. Kävin myös muun muassa Stockkan sivulla, jossa oli alkanut tämä perinteinen -40& ale. Sekin ale on jo merkkituotteiden hinnoissa tuntuva.

Eli, kiinnostavatko verkkokaupat, mitä olette löytäneet ja missä on parhammat alennukset?
  Vastaa viestiin

26.12.11, 21:39   #2 (linkki)
jo vain
(Vierailija)

Meillä ostetaan verkkoalesta lähinnä lapselle. Ellokselta ulkoiluvaatteita.
  Vastaa viestiin
27.12.11, 17:45   #3 (linkki)
Pirjo
(Vierailija)

Netti shoppailu

Löysin sattumalta tällaisen korukaupan. Tämä näyttää aloittaneen juuri. Ihania koruja kyllä.
Gemstone,Necklaces,Diamond Necklaces,Gold Necklaces,Pearl Necklaces,Sterling Silver Necklaces,Unique Gemstones,Amethyst,Topaz,Sapphire,Cubic Zirconia Necklaces,Crystal,Glass,Marcasite,Turquoise,Garnet ,Ruby,Citrine,Onyx,Opal,Quartz Buy brand-name Amet

t.Pirjo Hyvinkäältä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jermu Näytä viesti
Hei.

Pientä mielipidekyselyä ja gallupia pystyyn; Shoppailetteko yleensä verkkokaupoissa ja jos niin, niin mitkä ovat suosikkinne ja mitkä tarjoavat parhaita alennuksia?

Itse olen vasta pikku hiljaa löytänyt muutakin kuin Elloksen. Tein ostoksia Twist&Tangolta, jossa oli -50% ale ja Spartoosta, jossa kengät olivat alennettu laidasta laitaan. Kävin myös muun muassa Stockkan sivulla, jossa oli alkanut tämä perinteinen -40& ale. Sekin ale on jo merkkituotteiden hinnoissa tuntuva.

Eli, kiinnostavatko verkkokaupat, mitä olette löytäneet ja missä on parhammat alennukset?
  Vastaa viestiin
27.12.11, 18:02   #4 (linkki)
Kati
(Vierailija)

Kertoisitteko nettikaupat,joita käytätte.
Mieluusti tekisin hyviä ale-ostoksia, osoitteet vain puuttuvat.
  Vastaa viestiin
27.12.11, 18:03   #5 (linkki)
en kertoisi
(Vierailija)

En viitsi, alkaa huuto mainostamisesta.
  Vastaa viestiin
27.12.11, 18:06   #6 (linkki)
Kati
(Vierailija)

Aha, en ymmärtänyt lainkaan, että joku tarttuu aiheeseen mainostamisena.
Antaisitko sitten edes hakusanavinkkiä, niin koetan itse googlata.
  Vastaa viestiin
27.12.11, 19:29   #7 (linkki)
mainos tai ei
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kati Näytä viesti
Kertoisitteko nettikaupat,joita käytätte.
Mieluusti tekisin hyviä ale-ostoksia, osoitteet vain puuttuvat.
Espritiltä ostan muutenkin, ja olen käynyt vilkuilemassa myös alesivuja.
  Vastaa viestiin
27.12.11, 19:54   #8 (linkki)
no kokeillaan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kati Näytä viesti
Aha, en ymmärtänyt lainkaan, että joku tarttuu aiheeseen mainostamisena.
Antaisitko sitten edes hakusanavinkkiä, niin koetan itse googlata.
No jos minä sittenkin..

tuolta saa hyvillä alennuksilla: Fashion & Design - Women's Collection - Welcome to YOOX Finland - Established in 2000
  Vastaa viestiin
27.12.11, 21:28   #9 (linkki)
Hanne
(Vierailija)

shoppailu netissä

Gemstone,Necklaces,Diamond Necklaces,Gold Necklaces,Pearl Necklaces,Sterling Silver Necklaces,Unique Gemstones,Amethyst,Topaz,Sapphire,Cubic Zirconia Necklaces,Crystal,Glass,Marcasite,Turquoise,Garnet ,Ruby,Citrine,Onyx,Opal,Quartz Buy brand-name Amet mä ostin tuolta korun äidille. Voin ostaa itsellekin myöhemmin. Ostelen silloin tällöin vaatteita, koruja ja meikkejä lähinnä.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jermu Näytä viesti
Hei.

Vastaa viestiin
27.12.11, 21:40   #10 (linkki)
älä enää mainosta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanne Näytä viesti
Millä nimimerkillä meinaat seuraavaksi postata saman mainoksen, tapasi liittää kommentti lainauksen yläpuolelle paljasti sinut
  Vastaa viestiin
23.01.12, 15:57   #11 (linkki)
vinksvinks
(Vierailija)

Hyviä tarjouksia

tässä ainakin hyviä nettikauppoja ja hyviä tarjouksia
Nettikaupat | verkkokaupat, parhaat tarjoukset, alennukset, alekoodit

ajankohtaisia alekoodeja
;)
  Vastaa viestiin
23.01.12, 16:00   #12 (linkki)
Net a porter
(Vierailija)

esim

Shop the end of season sale|NET-A-PORTER.COM
  Vastaa viestiin
23.01.12, 20:29   #13 (linkki)
Jo 2 vuotta pettynyt
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Net a porter Näytä viesti

Eipä ole pahemmin alennettuina enää noidenkaan rytkyt kuten aiemmin saattoi olla jopa 75%, ja parhaat laukut + kengät ovat edelleen normaalihintaisia vuodesta toiseen.
  Vastaa viestiin
24.01.12, 13:07   #14 (linkki)
Luggage
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jo 2 vuotta pettynyt Näytä viesti
Eipä ole pahemmin alennettuina enää noidenkaan rytkyt kuten aiemmin saattoi olla jopa 75%, ja parhaat laukut + kengät ovat edelleen normaalihintaisia vuodesta toiseen.
Minulla on hiukan hataria muistikuvia net-a-porterin aikaisempien vuosien alennusmyynneistä, joten en osaa kommentoida, onko alen tarjonta huonontunut. Jos tällaista on tapahtunut, uskon sen johtuvan ainakin osittain NAP:ssa myytävien merkkien omista määräyksistä. Esimerkiksi monen merkin laukut (YSL, Mulberry, Bottega Veneta, Gucci...) ovat saaneet sellaisen klassikkoaseman, että laukkuja on ihan turha odotella alennusmyynteihin NAP:ssa tai merkin omissa liikkeissäkään. Jos puhutaan muistakin tuotteista kuin pelkistä laukuista, merkit todennäköisesti kokevat, että liian isot alennusprosentit "halventavat" brändiä. Tai sitten kyse on yksinkertaisesti NAP:n omasta ale-politiikasta. Mene ja tiedä...
  Vastaa viestiin
24.01.12, 13:22   #15 (linkki)
Tyytyväinen ostaja
(Vierailija)

Googlaa -asos ja mark spencer
Hyviä tarjouksia,ilmaiset toimitukset ja jos tarpeen, niin palautuksetkin onnistuvat.
  Vastaa viestiin
24.01.12, 14:50   #16 (linkki)
Ambra ejk
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jo 2 vuotta pettynyt Näytä viesti
Mutta eikös NAP:n vaatteet myydä isolla alennuksella Outnetissä? Josta muuten huonoja kokemuksia...
  Vastaa viestiin
24.01.12, 18:49   #17 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ambra ejk Näytä viesti
Mutta eikös NAP:n vaatteet myydä isolla alennuksella Outnetissä? Josta muuten huonoja kokemuksia...
Mulla on kyllä ihan hyviä kokemuksia. Mitä ne ovat mokanneet?

Outnet on NAPin sisarsivusto joka myy NAPilta ylijäävät sivuillaan.
  Vastaa viestiin
24.01.12, 22:51   #18 (linkki)
Ambra ejk
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maarit76 Näytä viesti
Mulla on kyllä ihan hyviä kokemuksia. Mitä ne ovat mokanneet?

Outnet on NAPin sisarsivusto joka myy NAPilta ylijäävät sivuillaan.
Olen tilannut kolme kertaa, ja vain yksi meni putkeen. Ekalla kerralla tuotetta ei kuulemma löytytytkään varastosta, vaikka sama vaate ja koko olivat sivuilla myynnissä vielä viikkoja oman tilausyritykseni jälkeen. Kolmannella kerralla lähettivät väärän vaatteen.

Yooxista olen tilannut varmaan 50 kertaa, ja vain kerran on käynyt niin, että tuotetta ei löytynytkään varastosta. Muuten on sujunut virheettömästi. Sen takia tuo Outnetin sekoilu tuntuu käsittämättömältä.
  Vastaa viestiin
13.02.12, 16:24   #19 (linkki)
kissamos
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ambra ejk Näytä viesti
Olen tilannut kolme kertaa, ja vain yksi meni putkeen. Ekalla kerralla tuotetta ei kuulemma löytytytkään varastosta, vaikka sama vaate ja koko olivat sivuilla myynnissä vielä viikkoja oman tilausyritykseni jälkeen. Kolmannella kerralla lähettivät väärän vaatteen.

Yooxista olen tilannut varmaan 50 kertaa, ja vain kerran on käynyt niin, että tuotetta ei löytynytkään varastosta. Muuten on sujunut virheettömästi. Sen takia tuo Outnetin sekoilu tuntuu käsittämättömältä.

Oho, sinulla on ollut huono tuuri. Itse olen tilannut Outnetistä yli 30 kertaa. Yhden kerran sain väärän tuotteen, yhden kerran tuotetta ei ollutkaan ja kolmannella kerralla toimitus viivästyi n. neljä päivää. Kaikista kerroista sain rahallista hyvitystä, siis shopping creditiä, jonka saatoin käyttää seuraavassa tilauksessani. Omien kokemusteni puolesta olisin valmis suosittelemaan Outnetia lämpimästi.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku