| |  | |
26.12.11, 16:38
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Ale ja verkkokaupat
Hei.
Pientä mielipidekyselyä ja gallupia pystyyn; Shoppailetteko yleensä verkkokaupoissa ja jos niin, niin mitkä ovat suosikkinne ja mitkä tarjoavat parhaita alennuksia?
Itse olen vasta pikku hiljaa löytänyt muutakin kuin Elloksen. Tein ostoksia Twist&Tangolta, jossa oli -50% ale ja Spartoosta, jossa kengät olivat alennettu laidasta laitaan. Kävin myös muun muassa Stockkan sivulla, jossa oli alkanut tämä perinteinen -40& ale. Sekin ale on jo merkkituotteiden hinnoissa tuntuva.
Eli, kiinnostavatko verkkokaupat, mitä olette löytäneet ja missä on parhammat alennukset?
| |
| | |
26.12.11, 21:39
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Meillä ostetaan verkkoalesta lähinnä lapselle. Ellokselta ulkoiluvaatteita.
| |
| | |
27.12.11, 17:45
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Netti shoppailu
Löysin sattumalta tällaisen korukaupan. Tämä näyttää aloittaneen juuri. Ihania koruja kyllä. Gemstone,Necklaces,Diamond Necklaces,Gold Necklaces,Pearl Necklaces,Sterling Silver Necklaces,Unique Gemstones,Amethyst,Topaz,Sapphire,Cubic Zirconia Necklaces,Crystal,Glass,Marcasite,Turquoise,Garnet ,Ruby,Citrine,Onyx,Opal,Quartz Buy brand-name Amet
t.Pirjo Hyvinkäältä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jermu Hei.
Pientä mielipidekyselyä ja gallupia pystyyn; Shoppailetteko yleensä verkkokaupoissa ja jos niin, niin mitkä ovat suosikkinne ja mitkä tarjoavat parhaita alennuksia?
Itse olen vasta pikku hiljaa löytänyt muutakin kuin Elloksen. Tein ostoksia Twist&Tangolta, jossa oli -50% ale ja Spartoosta, jossa kengät olivat alennettu laidasta laitaan. Kävin myös muun muassa Stockkan sivulla, jossa oli alkanut tämä perinteinen -40& ale. Sekin ale on jo merkkituotteiden hinnoissa tuntuva.
Eli, kiinnostavatko verkkokaupat, mitä olette löytäneet ja missä on parhammat alennukset? | | |
| | |
27.12.11, 18:02
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kertoisitteko nettikaupat,joita käytätte.
Mieluusti tekisin hyviä ale-ostoksia, osoitteet vain puuttuvat.
| |
| | |
27.12.11, 18:03
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
En viitsi, alkaa huuto mainostamisesta.
| |
| | |
27.12.11, 18:06
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Aha, en ymmärtänyt lainkaan, että joku tarttuu aiheeseen mainostamisena.
Antaisitko sitten edes hakusanavinkkiä, niin koetan itse googlata.
| |
| | |
27.12.11, 19:29
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kati Kertoisitteko nettikaupat,joita käytätte.
Mieluusti tekisin hyviä ale-ostoksia, osoitteet vain puuttuvat. | Espritiltä ostan muutenkin, ja olen käynyt vilkuilemassa myös alesivuja.
| |
| | |
27.12.11, 21:28
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | shoppailu netissä Gemstone,Necklaces,Diamond Necklaces,Gold Necklaces,Pearl Necklaces,Sterling Silver Necklaces,Unique Gemstones,Amethyst,Topaz,Sapphire,Cubic Zirconia Necklaces,Crystal,Glass,Marcasite,Turquoise,Garnet ,Ruby,Citrine,Onyx,Opal,Quartz Buy brand-name Amet mä ostin tuolta korun äidille. Voin ostaa itsellekin myöhemmin. Ostelen silloin tällöin vaatteita, koruja ja meikkejä lähinnä. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jermu Hei.
Eli, kiinnostavatko verkkokaupat, mitä olette löytäneet ja missä on parhammat alennukset? | | |
| | |
27.12.11, 21:40
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hanne Gemstone,Necklaces,Diamond Necklaces,Gold Necklaces,Pearl Necklaces,Sterling Silver Necklaces,Unique Gemstones,Amethyst,Topaz,Sapphire,Cubic Zirconia Necklaces,Crystal,Glass,Marcasite,Turquoise,Garnet ,Ruby,Citrine,Onyx,Opal,Quartz Buy brand-name Amet mä ostin tuolta korun äidille. Voin ostaa itsellekin myöhemmin. Ostelen silloin tällöin vaatteita, koruja ja meikkejä lähinnä. | Millä nimimerkillä meinaat seuraavaksi postata saman mainoksen, tapasi liittää kommentti lainauksen yläpuolelle paljasti sinut
| |
| | |
23.01.12, 16:00
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | esim | |
| | |
23.01.12, 20:29
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Net a porter |
Eipä ole pahemmin alennettuina enää noidenkaan rytkyt kuten aiemmin saattoi olla jopa 75%, ja parhaat laukut + kengät ovat edelleen normaalihintaisia vuodesta toiseen.
| |
| | |
24.01.12, 13:07
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Jo 2 vuotta pettynyt Eipä ole pahemmin alennettuina enää noidenkaan rytkyt kuten aiemmin saattoi olla jopa 75%, ja parhaat laukut + kengät ovat edelleen normaalihintaisia vuodesta toiseen. | Minulla on hiukan hataria muistikuvia net-a-porterin aikaisempien vuosien alennusmyynneistä, joten en osaa kommentoida, onko alen tarjonta huonontunut. Jos tällaista on tapahtunut, uskon sen johtuvan ainakin osittain NAP:ssa myytävien merkkien omista määräyksistä. Esimerkiksi monen merkin laukut (YSL, Mulberry, Bottega Veneta, Gucci...) ovat saaneet sellaisen klassikkoaseman, että laukkuja on ihan turha odotella alennusmyynteihin NAP:ssa tai merkin omissa liikkeissäkään. Jos puhutaan muistakin tuotteista kuin pelkistä laukuista, merkit todennäköisesti kokevat, että liian isot alennusprosentit "halventavat" brändiä. Tai sitten kyse on yksinkertaisesti NAP:n omasta ale-politiikasta. Mene ja tiedä...
| |
| | |
24.01.12, 13:22
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Googlaa -asos ja mark spencer
Hyviä tarjouksia,ilmaiset toimitukset ja jos tarpeen, niin palautuksetkin onnistuvat.
| |
| | |
24.01.12, 14:50
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Jo 2 vuotta pettynyt Eipä ole pahemmin alennettuina enää noidenkaan rytkyt kuten aiemmin saattoi olla jopa 75%, ja parhaat laukut + kengät ovat edelleen normaalihintaisia vuodesta toiseen. | Mutta eikös NAP:n vaatteet myydä isolla alennuksella Outnetissä? Josta muuten huonoja kokemuksia...
| |
| | |
24.01.12, 18:49
|
#17 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ambra ejk Mutta eikös NAP:n vaatteet myydä isolla alennuksella Outnetissä? Josta muuten huonoja kokemuksia... | Mulla on kyllä ihan hyviä kokemuksia. Mitä ne ovat mokanneet?
Outnet on NAPin sisarsivusto joka myy NAPilta ylijäävät sivuillaan.
| |
| | |
24.01.12, 22:51
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Maarit76 Mulla on kyllä ihan hyviä kokemuksia. Mitä ne ovat mokanneet?
Outnet on NAPin sisarsivusto joka myy NAPilta ylijäävät sivuillaan. | Olen tilannut kolme kertaa, ja vain yksi meni putkeen. Ekalla kerralla tuotetta ei kuulemma löytytytkään varastosta, vaikka sama vaate ja koko olivat sivuilla myynnissä vielä viikkoja oman tilausyritykseni jälkeen. Kolmannella kerralla lähettivät väärän vaatteen.
Yooxista olen tilannut varmaan 50 kertaa, ja vain kerran on käynyt niin, että tuotetta ei löytynytkään varastosta. Muuten on sujunut virheettömästi. Sen takia tuo Outnetin sekoilu tuntuu käsittämättömältä.
| |
| | |
13.02.12, 16:24
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ambra ejk Olen tilannut kolme kertaa, ja vain yksi meni putkeen. Ekalla kerralla tuotetta ei kuulemma löytytytkään varastosta, vaikka sama vaate ja koko olivat sivuilla myynnissä vielä viikkoja oman tilausyritykseni jälkeen. Kolmannella kerralla lähettivät väärän vaatteen.
Yooxista olen tilannut varmaan 50 kertaa, ja vain kerran on käynyt niin, että tuotetta ei löytynytkään varastosta. Muuten on sujunut virheettömästi. Sen takia tuo Outnetin sekoilu tuntuu käsittämättömältä. |
Oho, sinulla on ollut huono tuuri. Itse olen tilannut Outnetistä yli 30 kertaa. Yhden kerran sain väärän tuotteen, yhden kerran tuotetta ei ollutkaan ja kolmannella kerralla toimitus viivästyi n. neljä päivää. Kaikista kerroista sain rahallista hyvitystä, siis shopping creditiä, jonka saatoin käyttää seuraavassa tilauksessani. Omien kokemusteni puolesta olisin valmis suosittelemaan Outnetia lämpimästi.
| |
| | | | |