Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.02.12, 19:27   #26 (linkki)
päläpälä joo
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joo ei Näytä viesti
Aletaankin sitten keskustella tisseistä ja siitä, miten outoa ja erikoista on, varmaan jokin salaliitto tosiaan, että tissit ei mahdu enää liiveihin ja samaan aikaan ylipainoisten määrä on lisääntynyt. Sehän on tämän keskustelun aihe. Melkein.

pienirintaisten kateutta, TAAS!
jos toisten tissit aiheuttaa mielipahaa, niin osta omat tai mene pois.
  Vastaa viestiin
04.02.12, 22:19   #27 (linkki)
really?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Läpi jossain päässä joo Näytä viesti
Mutta kun se pointti on tämä: aihe on kevään 2012 muoti. EI rintaliivien ihmeelliset kokoerot eikä tissien koko. Eikä se vallattoman järisyttävä jutska, etteivät kaikki vaatemallit sovi kaikille naisille! Heh.

Avatkaa vaikka oma keskustelu siitä, mitä tietyn kehotyypin naisten kantsii ostaa ja mistä.

Alusvaatteetkin kuuluu muotiin. Kevään muodissa mua kiinnostaa eniten se, mitkä vaatteet sopivat mulle. Jos mun puheenvuoro ei kiinnosta sua, älä lue sitä!

Lopeta lapsellinen kiukuttelu ja pysy itse "pointissa" - nythän et sivunnut sanallaan mitään itse keksimääsi muotiin liittyvä aihetta.
  Vastaa viestiin
05.02.12, 10:42   #28 (linkki)
todella
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja päläpälä joo Näytä viesti
pienirintaisten kateutta, TAAS!
jos toisten tissit aiheuttaa mielipahaa, niin osta omat tai mene pois.

Olisit yrittänyt natsikortilla, se olisi ollut virkistävää vaihtelua :D

Todellakin, kateellinen siitä, että jokin vartalon mitta estää tietyn muodin käytön.. hmm.

Jos palataan aiheeseen, niin paljon on löysiä roikkuvia yläosia myös lyhyellä helmalla ja nämähän sopivat myös vähän isorakenteisimmille.
  Vastaa viestiin
06.02.12, 17:57   #29 (linkki)
Kalikka kalahti?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja todella Näytä viesti
Jos palataan aiheeseen, niin paljon on löysiä roikkuvia yläosia myös lyhyellä helmalla ja nämähän sopivat myös vähän isorakenteisimmille.
Onko niin vaikeaa sanoa asia kuin se on, että sopivat vähän ISORINTAISEMMILLE!
Se ei ole sama kuin isorakenteinen. Kuulostat todella katkeralta.
  Vastaa viestiin
06.02.12, 20:25   #30 (linkki)
really?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja todella Näytä viesti
Olisit yrittänyt natsikortilla, se olisi ollut virkistävää vaihtelua :D

Todellakin, kateellinen siitä, että jokin vartalon mitta estää tietyn muodin käytön.. hmm.

Sulla ei vaan mene faktat jakeluun. "Isorakenteisella" yrität viitata ylipainoiseen - selvästi haluat olla keskustelematta asiasta oikeasti, pelkästään loukata toisia. Paljastin että oma selän mittani on 70, mikä sun on? Vai etkö kehtaa tunnustaa kun oletkin "isorakenteisempi"...

Tässä keskustellaan rintavista naisista eikä heille nimenomaan sovi mikään "roikkuva yläosa" vaan kuten jokainen muodista yhtään mitään tietävä, niin isorintaiselle ja kapeaselkäiselle tulee tietysti olla naisellisesti leikattu vaate. Sellaisia mä etsi ja toivon muodilta - jos itse pukeudut leggareihin ja roikkuviin halatteihin - ole niin hyvä vaan, mutta mä sanon niille kiitos ei.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku