Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.12.11, 19:07   #1 (linkki)
Entä päinvastoin?
(Vierailija)

Mitkä ovat mielestänne ne maat/paikat joissa pukeudutaan halvan näköisesti?

Missä olette törmänneet mauttomimpaan, räikeimpään ja paljastavimpaan pukeutumiseen?

Minusta monessa brittikaupungissa juostaan lähes alasti, samoin Jenkkien Las Vegasissa mutta valitettavasti myös joskus Helsingissä. Aiempina vuosina Tukholmassa mutta ihan kuin se trendi olisi siirtynyt sieltä tänne Helsinkiin (käyn Tukholmassa muutaman kerran vuodessa serkun luona).
Britit ovat silti olleet ylivoimaisesti kamalimpia. Vaikka sää olisi kuinka karsea ja kylmä tahansa niin muijat juoksevat puolialastomina kaduilla baarista toiseen.

Sen sjaan hillityimpään, siisteimpään ja klassisimpaan pukeutumiseen olen törmännyt New Yorkissa, Bostonissa, Kölnissä, Zürichissä, Wienissä ja Pariisissa.

PS. Kaukoidästä en osaa sanoa mitään koska en ole siellä käynyt.
  Vastaa viestiin

01.01.12, 09:48   #2 (linkki)
Nannna
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Entä päinvastoin? Näytä viesti
Missä olette törmänneet mauttomimpaan, räikeimpään ja paljastavimpaan pukeutumiseen?

Minusta monessa brittikaupungissa juostaan lähes alasti, samoin Jenkkien Las Vegasissa mutta valitettavasti myös joskus Helsingissä. Aiempina vuosina Tukholmassa mutta ihan kuin se trendi olisi siirtynyt sieltä tänne Helsinkiin (käyn Tukholmassa muutaman kerran vuodessa serkun luona).
Britit ovat silti olleet ylivoimaisesti kamalimpia. Vaikka sää olisi kuinka karsea ja kylmä tahansa niin muijat juoksevat puolialastomina kaduilla baarista toiseen.

Sen sjaan hillityimpään, siisteimpään ja klassisimpaan pukeutumiseen olen törmännyt New Yorkissa, Bostonissa, Kölnissä, Zürichissä, Wienissä ja Pariisissa.

VIROSSA! Siis missään maailman kolkassa ei pukeuduta niin halvan näköisesti kuin Virossa ja myöskin Venäjällä. Etenkin Virossa..niillä naisilla roikkui jopa niitä joulukuuseen tarkoitettuja "nauhoja" kaulassa..ja kaikkia pinkkejä halvan näköisiä "I AM SEXY" superglitter paitoja.
  Vastaa viestiin
01.01.12, 09:49   #3 (linkki)
Lau123
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nannna Näytä viesti
VIROSSA! Siis missään maailman kolkassa ei pukeuduta niin halvan näköisesti kuin Virossa ja myöskin Venäjällä. Etenkin Virossa..niillä naisilla roikkui jopa niitä joulukuuseen tarkoitettuja "nauhoja" kaulassa..ja kaikkia pinkkejä halvan näköisiä "I AM SEXY" superglitter paitoja.

Komppaan kyllä myös. Virolaiset ovat mauttomasti ja halvasti pukeutuvia. Venäjällä en ole käynyt.
  Vastaa viestiin
01.01.12, 09:57   #4 (linkki)
adsassd
(Vierailija)

Lainaus:

Monet Yhdysvaltojen kaupungit, Viro, Latvia, Suomi
  Vastaa viestiin
01.01.12, 10:26   #5 (linkki)
Sasae - ささえ
(Vierailija)

Itä-Aasiasta: Tokiossa yleensä pukeudutaan tyylikkään ja trenditietoisen hyvin, mutta toki on alaryhmiä, vähän Suomen pissiksiä muistuttavia n. 18-21-vee neitosia, joilla vesirajamikrot yhdistettynä huiman korkeisiin saappaisiin ja siinä välissä paljasta ihoa talvellakin. Sama koskee hostessbaareissa työskenteleviä vähän vanhempiakin naisia. Kun menee Immigrationiin (josta haetaan työ/puoliso/opiskeluviisumia tai sen pidennystä), alkaa siellä satojen ihmisten kanssa eri tiskeille jonottaessa osua silmään esim. feikkilaukut, joita japanilaiset harvoin käyttävät. Kiinalaisia nämä ihmiset.

Luin kerran hauskan artikkelin, jossa verrattiin Osakan ja Tokion meikkaustyyliä: Osakassa pistetään rutkemmin väriä naamaan ja enemmän kiharaa tukkaan ja kaikki oli näyttävämpää kuin hillityn Kanebo-tyylikkäässä Tokiossa. Liekö siis ihme, että Osakan ostoskeskuskadulle mennessä ekana osuu silmään iso Dolce & Gabbanan liike, jollaista en ole Tokiossa edes spotannut.

Joku sanoi kerran, että hän erottaa manner-Kiinasta tulleet hongkongilaisista, taiwanilaisista ja singaporelaisista juuri halpojen vaatteiden ja hieman jälkijättöisen tyylin takia, mutta on ymmärrettävää, että Kiinan kaltaisesta maasta tulevalla ei ole varaa kalliisiin vaatteisiin.

Muu Itä-Aasia matkii paljon Tokion tyyliä, esim. jossain Taipeissa ostavat japanilaisia muotilehtiä vaikkeivat paljoa ymmärrä tekstistä, mutta kuvia katsotaan tarkkaan. Samoin spottaan aina jollain hongkongilaisilla muodikkailla nuorilla miehillä jonkun japanilaisen poptähden hiustyylin, Takuya Kimuran kuvat, TV-draamat ja musiikkivideot on tsekattu tarkkaan kampaajalle mennessä.
  Vastaa viestiin
01.01.12, 13:34   #6 (linkki)
Annelee
(Vierailija)

Sasae osaat varmaan paremmin vastata että miten aasialaiset ulkonäöt eroavat toisistaan?
Kun monella on

Minulla on sellainen mielikuva että japanilaisten naisten ulkonäkö etenkin kasvoista on sielläpäin se tavoiteltavin eli sellainen siro ja nukkemainen? Samoin olen kuullut että filippiiniläiset naiset ovat kauniita kun heilläkin hieman japanilaistyyliset kasvot, ja että thaimaalaiset muistuttaisivat myös filippiiniläisiä jossain määrin, mutta filippiiniläisillä vaan vaaleampi iho kuten japanilaisilla.
Malesialaisista olen kuullut samaa.

Olen tavannut muutaman eteläkorealaisen nuoren naisen Ruotsissa opiskelijavaihdossa ollessani, ja he olivat yllättävän pitkiä, vuosikurssilla kaksi joista toinen oli minun pituiseni (170 cm) ja toinen ehkä pari senttiä lyhyempi. Molemmat tosi nättejä kasvoista.

Kiinalaisista moni sanoo että heillä suurempikokoiset päät kuin muilla aasialaisilla, ja monella vähän sellaiset litteähköt kasvot. Minulla sellainen mielikuva että ovat aasialaisista lyhimpiä kasvultaan.
  Vastaa viestiin
01.01.12, 13:36   #7 (linkki)
Annelee
(Vierailija)

jäi alusta lause kesken kun olin scrollannut ruutua liian alas, eli:

Kun monella on jokseenkin mustavalkoisia mielipiteitä maantieteellisistä eroista kuten "kiinalaiset rumia, japanilaiset kauniita" jne.
  Vastaa viestiin
01.01.12, 13:41   #8 (linkki)
Virossa?
(Vierailija)

Missäpäin Viroa olette nähneet tuota halpaa tyyliä?
Nimittäin Tallinnassa aika usein käyneenä olen huomannut että paikalliset pukeutuvat kuten helsinkiläiset, esimerkiksi nuorilla naisilla pillifarkkuja ja ballerinatossuja, sekä siistejä päällystakkeja eikä liikaa meikkiä eikä liian räikeitä hiusvärejä. Muutama minihame-korkkarisaapas yhdistelmää näkyy silloin tällöin räikeine helmiäismeikkeineen ja pissankeltaisine letteineen mutta minulle sanottiin että he olivat Venäjän takamailta äskettäin tulleita asukkaita tai turisteja eivätkä ole vielä taipuneet länsimaiseen tyyliin :-D
  Vastaa viestiin
01.01.12, 16:11   #9 (linkki)
Sasae - ささえ
(Vierailija)

Annalee: Jaa, en tiedä onko japanilainen ulkonäkö tavoiteltavin, ja japanilaisiakin on eri näköisiä. Perinteisesti Japanissa on pidetty klassisia pitkänomaisia kiotolaiskasvoja kauneimpina.

Korealaisilla naisilla on usein hieman surullisennäköiset silmät, täysin erimalliset kuin japanilaisilla.

En ole kuullutkaan tuota kiinalaisista. Ja kun se Kiina on Euroopan kokoinen, sielläkin esim. pekingiläiset ovat erinäköisiä kuin eteläisten maakuntien asukit - pohjoiskiinalaiset ovat pidempiä ja heillä on pidemmät kasvot.

Sellaisen olen ollut huomaavinani, että uusvarakkaat kiinalaiset suosivat turkiksia, mitä taas ei Japanissa kovin paljoa näe kokoturkkeina, ainoastaan esim. hupun reunassa tai puuhkana kimonon kanssa talvella.
  Vastaa viestiin
04.01.12, 11:10   #10 (linkki)
stiina
(Vierailija)

tähän on yksi ainut vastaus ja se on BRITIT

mauttomia asuvalintoja, ei sukkia edes talvella,sandaalit kiekuen ,läskit hyllyen liian pienissä vaatteissa jne.. Vain sikarikkaat osaavat pukeutua, tosin eivät kaikki! Muistatteko Sarahin tyttäret serkkunsa Williamin häissä? Voi veljet!! vieläkin puistattaa!
Ja noista Tallinnan tytöistä: Pesevat kyllä meidät suomalaiset any time!!

Lainaus:

Vastaa viestiin
04.01.12, 12:22   #11 (linkki)
Katsokaa näitä brittejä
(Vierailija)

Tässä esimerkki brittimuijien paljastavasta tyylistä, kuljetaan melkein alasti lumessa ja pakkasessa jopa

As Britain shivers Newcastle girls prove they're not frightened of the snow | Mail Online
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku